2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#126 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od hajnej »

raolsa píše:Jj, ten kus šrotu u nádrže. :x A jak se mě, mrcha, natrápil. :%)
No co, alespoň mám novou baterii a jako bonus mi zůstává 2 minuty svítit kontrolka SERVICE bez hlášky na displeji, která nejde nijak smazat. :ROFL:
hlavně že tohle všem radíme jako první :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#127 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od raolsa »

Njn, ale koho by napadlo, že filtr, kterým prošlo cca 100 litrů benzínu bude K.O.?
No nic, poučení pro příště a pro ostatní plyňáky. :)
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#128 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od hajnej »

raolsa píše:Njn, ale koho by napadlo, že filtr, kterým prošlo cca 100 litrů benzínu bude K.O.?
No nic, poučení pro příště a pro ostatní plyňáky. :)
Tak 100 litrů jsem v tý komunikaci nenašel. To potom chápu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#129 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od ok2ucx »

Zásadní a chybějící informace je také ČAS, za který těch 100l proteklo (či spíše prosublimovalo).

To je podobné, jako se u rozvodů udává např. 160tkm nebo 10 let, cokoli nastane dříve.
Mimochodem - pro výměnu benzínového filtru se udává také obdobný interval - u tvého vozu je to Fuel filter každých 150tkm nebo 8 let.
Tahle zkušenost pak ukazuje, že když se daný element nepoužívá, opotřebovává se vlastně ještě více.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#130 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od raolsa »

Tak filtr tam byl od roku 2010. Ale překvapilo mě, že Volvo nemá benzínový "okruh" se zpátečkou, ale jenom jednu větev do lišty, na který ještě ke všemu není snímač tlaku :fool: . Pak je jasný, že se filtr může ucpat, protože přes něj není průtok. A taky auto nevyhodí hlášku, že je nízký tlak paliva.
Jasně mohl jsem si změřit tlak na liště a před filtrem a porovnat hodnoty, ale jak jsem psal nenapadlo mě, že by to mohlo být filtrem. :oops:
Další otázkou je jestli není už načaté čerpadlo. :roll:
R.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#131 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od hajnej »

hajnej píše:
raolsa píše:Njn, ale koho by napadlo, že filtr, kterým prošlo cca 100 litrů benzínu bude K.O.?
No nic, poučení pro příště a pro ostatní plyňáky. :)
Tak 100 litrů jsem v tý komunikaci nenašel. To potom chápu.
Jo počkat, to je 100 litrů za 5 let...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#132 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od Romulusw »

Zvláštní je, že to fungovalo relativně rychle, po zahřátí motoru. Čekal bych, že když je to ucpaný, tak je to ucpaný.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#133 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od ok2ucx »

hajnej píše:Jo počkat, to je 100 litrů za 5 let...
No právě.

S tím čerpadlem to možná taky nemusí být marný nápad - jestli stávající LPG instalace neodpojuje pumpu, tak ta chudák tlačí tlak pořád do nikam.
Anebo je vypnutá, pořád prakticky stojí a třeba podobně zahnojená jako ten filtr.

Ale to jsou jen spekulace. <waiver>Vezmi sirku, posviť si do nádrže a budeš to vědět hned.</waiver>
Romulusw píše:Zvláštní je, že to fungovalo relativně rychle, po zahřátí motoru. Čekal bych, že když je to ucpaný, tak je to ucpaný.
M.j. po zahřátí motoru (startujícího na benzín) se to přeplo buď na řízení lambda sondou (protáhla se doba vstřiku a nižší tlak nebyl až tolik na závadu) a/nebo se to switchlo na LPG a byl pokoj úplně. Kromě toho chladnější počasí asi taky bude mít vliv (když motor jede open loop bez sondy, vlastně úplně na slepo).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#134 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od Romulusw »

Jj, záleží jak se mu to rychle přepíná. Já to mám na "první delší čárce" teploměru a i tak když tomu neurvale naložím, tak reduktory nestačí a přepne se to na benzin. Snažím se to nedělat, protože to ještě fakt není teplý motor. Otázka je, jestli tam má nějakou kontrolku na přepnutí. Ta lambda to je možnost.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#135 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od raolsa »

ok2ucx píše:Ale to jsou jen spekulace. <waiver>Vezmi sirku, posviť si do nádrže a budeš to vědět hned.</waiver>
P.
Do nádrže se chystám se podívat, ale nejdřív si musím udělat klíč na tu plastovou matici. A to znamená buď někde sehnat rozměry, nebo starou matku, nebo rozkuchnout koberec pod sedačkami, nebo sehnat origo klíč. :D
Apropo sirkou tam svítit nebudu, radši led-baterkou. :ROFL:

to Romulusw: Problém zmizel ještě při jízdě na benzín, stačilo se rozjet a ujet cca 100 metrů. Zřejmě se přepla ta lambda a, jak píše Pavel, změnila se doba vstřiku a čerpadlo to již utáhlo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#136 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od Stalin »

Ja sem si klíč na povolení plastový matky na nadrži udělal jestli ho najdu udělám ti fotku :D vypadá jako od Volva ale když začínalo :lol: :lol: :lol:
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#137 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od raolsa »

Díky, říkal jsem si, že jsem tu někde četl, že si ho někdo vyráběl.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#138 2,4 t problém za studena

Příspěvek od tomasss »

raolsa píše:Dnes změřen tlak na liště - cca 3,85 baru, má být 3,75 - 3,95 takže v tom chyba asi nebude.
Zacpanej filtr a tlak ok? To mi nejak nejde dohromady... :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#139 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od raolsa »

To je úplně jednoduchý, měřil jsem tlak na liště když jsem ji měl vyndanou z motoru a visela jenom na hadici. Blbec jsem to neměřil na nastartovaném motoru. :fool: Ono čerpadlo požadovaný tlak udělalo, ale neudrželo ho při nastartování.
Musím předělat ten můj udělátor na měření tlaku tak, aby s ním šlo měřit i při namontované liště. :oops:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#140 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od Romulusw »

Správně, když není odběr, tak stačí nepatrný průtok a tlak je OK. Ale běda, když to má cákat do válců a zvláště u studeného motoru při rozjezdu. Jednou jsem laboroval na hondě s tlakem na lište a měl jsem na ní v kontrolním místě napevno manometr. Ten tlak hezky "lítal" :)
Hlavně, žes to vyřešil, ty už bys to málem prodal. Zase by někdo přišel k pěkný, udržovaný káře, že? :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

#141 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od ferdikf »

Mě to auto dělá od samého začátku to samé jako Radkovi a jenom v létě, letos teda nějak víc. Palivák jsem dělal, ale už to zase možná 50tis km bude, tak to zkusím vyměnit :).

Tak jsem včera vyměnil palivák, který byl po necelých tvou letech úplně neprůchozí, nechápu, že to auto vůbec nastartovalo. Když jsem odpojil hadičku od filtru jako směrem od čerpadla, tak to z filtru stříkalo pod tlakem, tak jsem to zase zacvaknul. Oddělal jsem to na druhé straně a tam to sotva káplo. Asi budu raději měnit palivový filtr každý tok. U minulého auta jsem ho vyměnil za 8let asi jednou na začátku a pořád fungoval. Nechápu, to do toho tankujeme fakt takový srágory.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

#142 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od ferdikf »

Tak jsem si myslel, že u mě také vyřešeno a chvilku to vypadalo, že to bude ok, ale problemy pretrvavaji i po vymene filtru :(
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#143 2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

Příspěvek od Stalin »

Stalin píše:Ja sem si klíč na povolení plastový matky na nadrži udělal jestli ho najdu udělám ti fotku :D vypadá jako od Volva ale když začínalo :lol: :lol: :lol:
Slibený fotky
Je to kus trubky a na tom navařený dva imbusáky a vystužený přičkou. Ta matka je na gumovým těsnění zalehnutá ta se musí dost zabrat.
Fotografie3529 [800x600].jpg
Fotografie3529 [800x600].jpg (60.77 KiB) Zobrazeno 398 x
Fotografie3528 [800x600].jpg
Fotografie3528 [800x600].jpg (60.38 KiB) Zobrazeno 398 x
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“