Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vstřiků
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5906
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#26 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
taky se zeptám jak blbec, pokud to kňučí, píská a vydává jiné zvuky, je s největší pravděpodobností přidřená volnoběžka alternátoru či jiné hejblátko, přes který jde řemen. Pokud to nevydává zvuky a výkon je menší, tak tam souvislost nebude, že?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 52
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 2.4D 96kW man. 2004 (m.y.2005)
- Bydliště: Karlovy VARY° | Praha
#27 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Díky za odpověď. Ona je trochu potíž v tom, že není jasné, odkud ten zvuk vychází, protože se to projevuje za jízdy,a tehdy se to pod kapotou blbě hledá. Každopádně ale ten zvuk se projevoval už dávno před tím, než byly kontrolovány vstřiky a došlo k poklesu výkonu a zvýšení spotřeby, takže to spolu asi nesouvisí.
#28 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Pokud bude volnoběžka zaseklá,bude pulsovat plochý řemen.Haben píše:taky se zeptám jak blbec, pokud to kňučí, píská a vydává jiné zvuky, je s největší pravděpodobností přidřená volnoběžka alternátoru či jiné hejblátko, přes který jde řemen. Pokud to nevydává zvuky a výkon je menší, tak tam souvislost nebude, že?
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5906
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#29 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
to by pak asi auto nedobíjelo a šel smrad od řemenu, možná by byl ohoblovaný... Je tak?
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4925
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#30 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Bude, jako ten co ho mám na dodávce 14 let a není moc napnutý. Když je zima, žhavičky a starter baterku řádně "podojí", tak alternátor má takový odpor, že to "řve" půl kiláku od baráku a všichni vědí, že někam jedu. Pak se řemen ohřeje, získá adhezi a je to OK (už 5 let )martinopel píše: Už jsem to někde psal,ale zopakuji to.Plochý drážkovaný řemen má tak obrovskou schopnost přenosu kroutícího momentu,že nikdy prokluzovat nebude!!!Když se vám zasekne alternátor,tak auto nepůjde nastartovat a bude se chovat jako by bylo zadřené.Jediná možnost je,že řemen praskne.
Proto veškeré pískání které se ozývá od rozvodů je z nějakého ložiska.Tzn.nějaká kladka,ložisko alternátoru,ložisko klimakompresoru,nebo ložisko servořízení.Nejčastěji to na pomocném řemenu bývá alternátor.
#31 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
A je to plochý řemen,nebo klínový???Romulusw píše: Bude, jako ten co ho mám na dodávce 14 let a není moc napnutý. Když je zima, žhavičky a starter baterku řádně "podojí", tak alternátor má takový odpor, že to "řve" půl kiláku od baráku a všichni vědí, že někam jedu. Pak se řemen ohřeje, získá adhezi a je to OK (už 5 let )
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4925
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#32 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Plochý, ale jak píši - hodně starý a poněkud volný. Tuším 6, nebo 7 břitů.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
#33 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
A píská to jen při akceleraci? Pokud turbo nafoukne celý sání a píská to, tak jdi po spojích, těsněních a veškerejch skulinkách, kudy může utíkat tlak! Kvůli vstřikům se sání určitě rozebíralo (minimálně nějaká hadice)... Mě auto taky jelo (stálo ) jako Avie a než sem se prokousal k těsnosti ovládacích hadiček k turbu, tak sem prakticky turbo neměl.
Jinak k plochýmu řemenu, ano po nastartování a občas i po chcípnutí mi řemen pískne, protože se na V70I nedávala volnoběžka na altík. Auto mam s novejma rozvodama, řemenama a všema kladkama a šponovákama, správně seřízený.
Jinak k plochýmu řemenu, ano po nastartování a občas i po chcípnutí mi řemen pískne, protože se na V70I nedávala volnoběžka na altík. Auto mam s novejma rozvodama, řemenama a všema kladkama a šponovákama, správně seřízený.
#34 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Hele, tak mě to začalo taky pískat. Vždycky pří zatěži když mi automat podřadil. Pak jsem si jednou všimnul, že mi něco syčí z motorového prostoru. Ale vždycky až po cca 30 vteřinách běhu potoru na volnoběh. No a výsledek bylo netěsné potrubí od svodů k egr ventilu.
Jedná se o tuhle blbost:
http://forums.t5d5.org/topic/3346-d5-turbo-screech/
Jedná se o tuhle blbost:
http://forums.t5d5.org/topic/3346-d5-turbo-screech/
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
#35 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Optimální je koupit si Leak Tamer a zjistit přesně netěsnosti.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 52
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 2.4D 96kW man. 2004 (m.y.2005)
- Bydliště: Karlovy VARY° | Praha
#36 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Píská to jen při akceleraci, když dám plný plyn někde nad 1800 ot., než překročím nějakých cca 2000 ot., ale je to jen orientačně. Nezávisí to na teplotě motoru myslím. Ale co je nejhorší, že po těch vstřicích mi to nejenže málo jede, ale ještě to žere jako raketoplán. Znovu ale podotýkám, že pískání a zhoršená dynamika u mě spolu nesouvisí, resp.pískalo to dávno před servise vstřiků...Jiří M píše:A píská to jen při akceleraci? Pokud turbo nafoukne celý sání a píská to, tak jdi po spojích, těsněních a veškerejch skulinkách, kudy může utíkat tlak! Kvůli vstřikům se sání určitě rozebíralo (minimálně nějaká hadice)... Mě auto taky jelo (stálo ) jako Avie a než sem se prokousal k těsnosti ovládacích hadiček k turbu, tak sem prakticky turbo neměl.
Jinak k plochýmu řemenu, ano po nastartování a občas i po chcípnutí mi řemen pískne, protože se na V70I nedávala volnoběžka na altík. Auto mam s novejma rozvodama, řemenama a všema kladkama a šponovákama, správně seřízený.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
#37 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Mě firemní auto (Renault Mascott) taky jednou bouchlo, jak když do něj střelí a pak bylo zdechlý a žralo jako divý. Po servisu to drželo asi měsíc a začalo kňučet, povolilo těsnění na turbu... Pískalo to jen při zátahu a moc to jet nechtělo. To rozmezí otáček motoru, cos napsal, je kolem nejvyššího tlaku turba, takže fakt hledej nejdřív úniky vzduchu, pak auto pojede víc (možná nebude ani kouřit, pokud kouří).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 52
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 2.4D 96kW man. 2004 (m.y.2005)
- Bydliště: Karlovy VARY° | Praha
#38 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Po dlouhém bádání v servisu Auto Kurtz byly nakonec znovu vymontovány vstřiky, odvezeny do Bosch servisu, kde po jejich změření byla provedena jejich oprava (vyměněny špičky všech vstřikovačů), a po namontování zpět auto jede líp než kdy dřív. Dokonce zmizel i ten pískavý zvuk při akceleraci. Nevím, co s těmi vstřikovači dělal předešlý servis, ale jelikož veškeré problémy začaly tam, tak to snad ani vědět nechci. V každém případě záhada vyřešena, díky všem zdejším členům za jejich nápady a servisu Auto Kurtz za dobrou práci!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#39 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Čistit vstřiky je nesmysl ! Repas, na tom hodně záleží kdo ho dělá a za kolik. Prostě když mají najeto je ideální dát fungl nové a je klid ! jen tak pro zajímavost kolik taková oprava stálaDr.Marty píše:Po dlouhém bádání v servisu Auto Kurtz byly nakonec znovu vymontovány vstřiky, odvezeny do Bosch servisu, kde po jejich změření byla provedena jejich oprava (vyměněny špičky všech vstřikovačů), a po namontování zpět auto jede líp než kdy dřív. Dokonce zmizel i ten pískavý zvuk při akceleraci. Nevím, co s těmi vstřikovači dělal předešlý servis, ale jelikož veškeré problémy začaly tam, tak to snad ani vědět nechci. V každém případě záhada vyřešena, díky všem zdejším členům za jejich nápady a servisu Auto Kurtz za dobrou práci!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
#40 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Tak o tu cenu bych taky poprosil při mých 400 000km to bude za chvíli aktuální a už se i na to pomalu chystám.
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 52
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 2.4D 96kW man. 2004 (m.y.2005)
- Bydliště: Karlovy VARY° | Praha
#41 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Je to tak, že servis Auto Kurtz to vozí do Autocentra Dojáček (sami na to nemají technologii), a samotná výměna těch špiček stála cca 11 tis. Kč bez DPH, plus potom nějaká montáž atd. Je to ale individuální, u každého může být problém jinde a třeba se nemusí dělat repas všech, u mě se dělalo všech 5. Neměnily se vysokotlaké trubky (to je prý dalších cca 5 tis. Kč bez DPH).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 18
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 MY07 - Bluetooth Edition
#42 Pískavý zvuk při zrychlení+horší dynamika po čištění vst
Takže jen maličkost nebo na co se mám připravit ???sordo píše:Hele, tak mě to začalo taky pískat. Vždycky pří zatěži když mi automat podřadil. Pak jsem si jednou všimnul, že mi něco syčí z motorového prostoru. Ale vždycky až po cca 30 vteřinách běhu potoru na volnoběh. No a výsledek bylo netěsné potrubí od svodů k egr ventilu.
Jedná se o tuhle blbost:
http://forums.t5d5.org/topic/3346-d5-turbo-screech/
_________________
Volvo V70 II D5 MY07 - Bluetooth Edition
~
Volvo V70 II D5 MY07 - Bluetooth Edition
~
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek