V70 1998: proč odešlo ložisko?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 50
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: S40 2.0D "Autoškola edition"
#1 V70 1998: proč odešlo ložisko?
Ahoj,
v lednu jsem vyměnil ložisko na PP kole.
Teď, po půl roce a ujetých 14.500km, odešlo znovu. A to takovým stylem, že najednou začalo hučet a za 500km už křupalo, "zvonilo" a vydávalo už docela strašlivý zvuky podobně jako povolený kolo. A jak to tak bývá, odešlo 300km od domova, takže servis a oprava za 380€.
Napadá někoho z vás, proč odešlo tak rychle? Autem jezdím z 95% po dálnici, do 150km/h, geometrie naprosto v pořádku (dělaná společně se zmíněnou druhou výměnou ložiska), tlak v pneu pravidelně hlídám, rozměr 205/50 R17.
Značku ložiska, který jsem v lednu měnil, si už nepamatuju; určitě to nebyl originál Volvo, ale ani žádný Polsko - nejspíš ATE, Valeo nebo tak.
Děkuju za rady.
v lednu jsem vyměnil ložisko na PP kole.
Teď, po půl roce a ujetých 14.500km, odešlo znovu. A to takovým stylem, že najednou začalo hučet a za 500km už křupalo, "zvonilo" a vydávalo už docela strašlivý zvuky podobně jako povolený kolo. A jak to tak bývá, odešlo 300km od domova, takže servis a oprava za 380€.
Napadá někoho z vás, proč odešlo tak rychle? Autem jezdím z 95% po dálnici, do 150km/h, geometrie naprosto v pořádku (dělaná společně se zmíněnou druhou výměnou ložiska), tlak v pneu pravidelně hlídám, rozměr 205/50 R17.
Značku ložiska, který jsem v lednu měnil, si už nepamatuju; určitě to nebyl originál Volvo, ale ani žádný Polsko - nejspíš ATE, Valeo nebo tak.
Děkuju za rady.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4938
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2 V70 1998: proč odešlo ložisko?
Napadá mě mě jen jedna možnost. Špatně provedená montáž. Stačí na to, aby ložisko někdo nalisoval "přes koule".
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#3 V70 1998: proč odešlo ložisko?
Na jeho autě se ložisko nelisuje. Takže pravděpodobně prostě zmetek.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 882
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#4 V70 1998: proč odešlo ložisko?
není tady výměna ložiska i s domečkem? Na tom není co lisovat natož podělat...
viděl bych to na výrobce.. pokud ti to montoval servis, můžou to zkusit reklamovat
viděl bych to na výrobce.. pokud ti to montoval servis, můžou to zkusit reklamovat
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4938
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#5 V70 1998: proč odešlo ložisko?
Pravda, i to se stává.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 128
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo 850 kombi 2,5Tdi 96' Red baron man
- Bydliště: krušovice
#6 V70 1998: proč odešlo ložisko?
Ahoj urcite znacka ložiska sehrala velkou roli ja menil u sve 850 ještě puvodni za SCANTECH a nevydrzeli tam ani 10000 zacly hučet. Vzmenil jsem je za FAG a mam pokoj. Davat tam jiny nez osvedceny znacky jsou vyhozeny peníze. Nespravnym postupem montaze to asi v tvem pripade nebylo tam není co podělat jak pisou kluci. Zjisti co ti tam kdo namontoval a nech si tam dat něco kvaliniho na obe kola at nemusíš jezdit se staženou zadelí.tomasjavorsky píše:Ahoj,
v lednu jsem vyměnil ložisko na PP kole.
Teď, po půl roce a ujetých 14.500km, odešlo znovu. A to takovým stylem, že najednou začalo hučet a za 500km už křupalo, "zvonilo" a vydávalo už docela strašlivý zvuky podobně jako povolený kolo. A jak to tak bývá, odešlo 300km od domova, takže servis a oprava za 380€.
Napadá někoho z vás, proč odešlo tak rychle? Autem jezdím z 95% po dálnici, do 150km/h, geometrie naprosto v pořádku (dělaná společně se zmíněnou druhou výměnou ložiska), tlak v pneu pravidelně hlídám, rozměr 205/50 R17.
Značku ložiska, který jsem v lednu měnil, si už nepamatuju; určitě to nebyl originál Volvo, ale ani žádný Polsko - nejspíš ATE, Valeo nebo tak.
Děkuju za rady.
_________________
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#7 V70 1998: proč odešlo ložisko?
Co krive kotouce?
Naposledy upravil(a) hajnej dne 27 črc 2015 13:40, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 V70 1998: proč odešlo ložisko?
Hele například na krabicich se ložsika nemění, a když, tak už nikdy nevydrží to co původní a to můžeš koupit i origo.
Klucí emerický choději pro "nový" ložiska na vrakáče, protože jim to tam dá zadarmo a na autě jim vyudrží dýl než cokoliv jinýho. Je to peklo ten automotíf.
Klucí emerický choději pro "nový" ložiska na vrakáče, protože jim to tam dá zadarmo a na autě jim vyudrží dýl než cokoliv jinýho. Je to peklo ten automotíf.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#9 V70 1998: proč odešlo ložisko?
Je to tak...ja uz taky chapu proc Adam schovava orezly tricet let stary kotouce v polovine zivotnosti, protoze kdyz je vytahne na svetlo bozi a necha stocit od rzi, porad jeste vydrzej vic nez novej original, o aftermarketu nemluve.Urvanej píše:Je to peklo ten automotíf.
Ted jsem kupoval novej chladic na sedmikilo, na vyber byl Nissens nebo Hella-Behr. Vzhledem k tomu ze Hella-Behr prestehovala vyrobu do Ciny, zatimco Nissens stale vyrabi v Dansku, vzal jsem Nissens, cena pres pet tisic, no a kdyz jsem to vybalil z krabice, chtelo se mi blejt
A bohuzel to zdaleka neni jen automotiv...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 108
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: 740 GLE Diesel
- Bydliště: Praha 5
#10 V70 1998: proč odešlo ložisko?
Před výměnou za originální litá kola jsem měnil ložiska co 15 000 km. Od té doby klid. Ale nevím jestli je mezi tím kauzalita, anebo je to spíš náhoda.
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#11 V70 1998: proč odešlo ložisko?
Koukám že máš 98',takže na poloose matka...co třeba špatný postup dotažení matky? Nedorval to dotyčný machanik na krev?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 50
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: S40 2.0D "Autoškola edition"
#12 V70 1998: proč odešlo ložisko?
Děkuju za odpovědi. Taky doufám a utěšuju se tím, že to předchozí ložisko byl šmejd. Bohužel značku si už nepamatuju, abych aspoň udělal trochu "reklamu".
Měnil jsem ho sám a matku dotahoval na 100 nebo 120 Nm, už nevím. A kotouče jsou OK, je na nich najeto cca 50tis. a zatím šišatý nejsou.
Nový ložisko, který mi teď dávali v Německu, je FAG. Tak snad něco vydrží, a stejně tak i věřím, že to Němci neodflákli a postupovali pünktlich a ordentlich.
Měnil jsem ho sám a matku dotahoval na 100 nebo 120 Nm, už nevím. A kotouče jsou OK, je na nich najeto cca 50tis. a zatím šišatý nejsou.
Nový ložisko, který mi teď dávali v Německu, je FAG. Tak snad něco vydrží, a stejně tak i věřím, že to Němci neodflákli a postupovali pünktlich a ordentlich.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 128
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo 850 kombi 2,5Tdi 96' Red baron man
- Bydliště: krušovice
#13 V70 1998: proč odešlo ložisko?
Nech si vymenit i to druhy jestli jsi tak uz neucinil. Z preventivnich duvodu.tomasjavorsky píše:Děkuju za odpovědi. Taky doufám a utěšuju se tím, že to předchozí ložisko byl šmejd. Bohužel značku si už nepamatuju, abych aspoň udělal trochu "reklamu".
Měnil jsem ho sám a matku dotahoval na 100 nebo 120 Nm, už nevím. A kotouče jsou OK, je na nich najeto cca 50tis. a zatím šišatý nejsou.
Nový ložisko, který mi teď dávali v Německu, je FAG. Tak snad něco vydrží, a stejně tak i věřím, že to Němci neodflákli a postupovali pünktlich a ordentlich.
_________________
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#14 V70 1998: proč odešlo ložisko?
To mi přijde zbytečný...brzdy nebo čepy jasně,ale to by jsi mohl rovnou udělat i manžety a klouby na poloosách...jen tak preventivněred baron píše:Nech si vymenit i to druhy jestli jsi tak uz neucinil. Z preventivnich duvodu.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 50
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: S40 2.0D "Autoškola edition"
#15 V70 1998: proč odešlo ložisko?
To druhý jsem měnil v lednu, týden po tom prvním - ne z preventivních důvodů, ale protože jsem blbej Ložisko mi totiž hučelo při zatáčení doleva, při jízdě rovně jenom trochu, a při zatáčení doprava vůbec. Tak jsem vyměnil pravý ložisko. A ono bylo špatný to levý...red baron píše:Nech si vymenit i to druhy jestli jsi tak uz neucinil. Z preventivnich duvodu.tomasjavorsky píše:Děkuju za odpovědi. Taky doufám a utěšuju se tím, že to předchozí ložisko byl šmejd. Bohužel značku si už nepamatuju, abych aspoň udělal trochu "reklamu".
Měnil jsem ho sám a matku dotahoval na 100 nebo 120 Nm, už nevím. A kotouče jsou OK, je na nich najeto cca 50tis. a zatím šišatý nejsou.
Nový ložisko, který mi teď dávali v Německu, je FAG. Tak snad něco vydrží, a stejně tak i věřím, že to Němci neodflákli a postupovali pünktlich a ordentlich.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek