Poslední návštěva: 08 pro 2019 15:49 Právě je 08 pro 2019 15:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 22 črc 2015 07:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3242
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5/940-Polar
Zdar:

udeřila horka a naše auta začínají dostávat infarkt. Shodou okolností se mi na chirurgickém stole sešlo 5 centrálních jednotek CEM ("šedé") s touto stejnou diagnózou. Typickým příznakem je krátkodobý "zacukání" celého auta, po čase kompletní výpadek - budíky, dveře, světla, blinkry, stěrače. Prostě "všechno" - celá elektrika, vždy po relativně delším čase, nejhorší případ padnul však už do 10 minut. Jen motor tiše vrčí. Auta v automatu se pak chovají různě, obvykle zůstane zařazena stávající rychlost (bezva věc na křižovatce, to se skoro nedá odjet) nebo to spadne (shora) do nouzové trojky.

Co už ale ani nemůže být statistická chyba, je to, že celá pětice aut byla všechna z modelového roku 2004 (t.j. poslední před elektrickým faceliftem, na 11. pozici VINka je 4). Občas zazlobí i jiné ročníky, ale tento výrazně přečnívá. Jednotku z roku 2004 lze poznat také podle HW čísla 8688513, která byla výhradně osazována v tomto roce.

Tímto topicem jsem chtěl podiskutovat, kdo (a které MY) má podobné problémy? Typickou příčinou je teplo (a věk).

Naštěstí - jako většina podobných záležitostí, i tohle má řešení v podobě precizní repase.

Pavel

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::. 940 Polar 1994 .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 22 črc 2015 12:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2012
Příspěvky: 211
Bydliště: Dubá
Vůz: Volvo C70 2.0 HPT 166 Kw B5204T3
Já se hlásím...u S60 D5 predfacelift ale MY2004 se mi to stalox, poprvé v zime !!! Mel jsem asi 20 minut na max topení a auto začalo dělat blbosti, automat spadl na trojku a přesně jak píšeš výše. Aauto jsem zhasl a pak už nereagovalo na klíček vubec. Po 10 minutach ve 2st celaia auto v klidu nastartovalo a vše šlo jak má, jen vyskočila hláška bagu.
A teď minulý týden po tom co byly ty velky vedra se to stalo zas. Auto stálo na sluníčku celý den, vyjel jsem z Průhonic na D1 a tam to začalo cukat, vše zhaslo, nic nefungovalo atd, dokodrcal jsem se pražskou dopravní špičkou bez funkcniho vetraku, blinkru a čehokoliv se zavrenyma oknama až do podzemnich garáži v oc letnany, sel jsem si dát zmrzku, auto mezitim vychladlo a pak už jelo normálně. Takže otázka zní....co s tím ? :D

_________________
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
EX:
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 22 črc 2015 12:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2013
Příspěvky: 801
Bydliště: Mor. Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04
Taky se hlásím. Stalo se mi to dvakrát u práce za dva roky, když jsem stál otočený předkem na slunko celý den. Teď to řeším tak, že stojím trochu jinak a ještě mám za 100kč tu alobalovou fólii na skle celý den. Dnes je zase parno, tak snad to klapne a odjedu. Při těch předchozích případech mi auto spadl do 20 vteřin od nastartování do nouzáku a jel jsem asi 10km/h.

Taky se mi to stalo už i na dálnici, když jsem jel asi tři hodiny proti slunci, náhle v autě při 160km/h cuklo, rozsvítila se kontrolka ABS, otevřených dveří, zpomalil jsem na 100km/h, klimu stáhl na 18°C, zastavil, ihned nastartoval a jel jsem dál, samozřejmě svítila kontrolka SRS, která se po nouzáku nevymaže.

Pokud se to někomu stane, mám pro něj radu - stát, auto nevypínat!!, klimu stáhnout na minimální teplotu a čekat 2 minutky, než se průduchy ochladí, poté vypnout, nakopnout a bude vám svítit jen to SRS, což jde vymazat na diagnostice i té vlastní za 200kč.

Mám výrobu 11/03, model 04.

Dnes má být 35°C, tak uvidíme :). Za měsíc s tím jedu na jih na dovolenou :D

_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 22 črc 2015 16:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1977
Bydliště: Brno/Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription
Tohle je jedna z těch "stupidnějších" poruch. U pěti aut jsem toto řešil dřív, tento rok to řeším jen u dvou, přičemž jedno testovací mi jezdí v Brně - udělal jsem nějaký zákrok a pozoruju to - ještě že je horko.

Všechny byly z 2004, žádná XC90.

_________________
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 22 črc 2015 23:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3242
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5/940-Polar
XC90 MY04 má stejnou techniku jako ostatní P2 (S60I, S80I, V/XC70II) a CEMky trpí stejně. Zdá se, že statisticky ta verze CEMky, co se montovala pouze v r. 2004, trpí asi nejvíce, ale ani ostatní roky nejsou před tímto neduhem chráněny (jedna 99' prý už najezdila bez problémů několik měsíců / 12tkm).

Řešení: REPASE resp. výměna za jinou repasovanou jednotku :no: (bo jinak by to nebylo na počkání)
Nebo koupit za nesmysl novou. :evil:

Pavel


P.S. Rada "nevypínat motor" však není zcela univerzální. Mi (v té XC90) naopak vypnutí/zapnutí klíčem pomohlo auto opět (ale jen na chvilku) oživit.

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::. 940 Polar 1994 .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 23 črc 2015 07:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2013
Příspěvky: 801
Bydliště: Mor. Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04
ok2ucx píše:
P.S. Rada "nevypínat motor" však není zcela univerzální. Mi (v té XC90) naopak vypnutí/zapnutí klíčem pomohlo auto opět (ale jen na chvilku) oživit.


No samozřejmě se pak vypnout musí, ja bych ho jen nevypínal do té doby, než se sníží teplota v palubce .. ale to jsou postřehy jen u mého auta.

Včera když jsem odjížděl z práce, tak mi palubák ukazoval 46°C, ale jelikož jsem tam měl tu alobalovou folii, tak palubka byla cajk a ja odjel jak princ :)

Nevím co je na tom pravdy, ale zlé jazyky povídaly, že u těchto modelů není CEM opatřen aktivním chlazením, ale jen pasivním a proto ty neplechy. Ale těžko říct, jak jsem nakoupil, tak prodávám, takže je to možná další nonsense :D

_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 23 črc 2015 07:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2007
Příspěvky: 2899
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T
naštěstí s tím problém nemám a snad ani mít nebudu. s60 my02


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 23 črc 2015 08:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2004
Příspěvky: 261
Bydliště: Mělník
Bydliště: Mělník
Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
Moje V70 D5 2002 taky no problemo.Včera při odjezdu z práce ukazoval teploměr 49.

_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 25 črc 2015 14:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1977
Bydliště: Brno/Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription
Další pacient, pořád ta stejná závada a oprava, PN 8688513.

Příloha:
IMG_0400.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 25 črc 2015 18:33 
Offline

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 780
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II
koukam vedle mikropajka. Lehkej resoldering a jede se dal?

_________________
V70 II 2,5T + LPG
V70 II 2,5T AT5 + LPG
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 26 črc 2015 09:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3242
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5/940-Polar
Lehkej rozhodně není...
P.

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::. 940 Polar 1994 .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 10 srp 2015 11:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 627
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Bydliště: Frenštát p.R.
Vůz: Volvo S60 T5, 2002
nevím jestli mám stejný problém, ale už 2x se mi stalo, že během jízdy to najednou napsalo "doporučen servis automatické převodovky", místo "D" se tam objevilo "-", převodovka v nouzáku a svítil žlutě trojúhelník a kontrolka motoru. po zastavení a vypnutí motoru hlášky zůstaly, ale převodovka už jela správně a i správně ukazovala "D". na druhý den už pak svítí jen kontrolka motoru.
když to udělalo poprvé, jel jsem s tím za Martinem a podle uložené chyby tam byla zmínka o chybě komunikace. blbé je, že když to teď o víkendu udělalo zas, tak to při zazmatkování koplo jak sviňa. snad se mechanicky nic nepoškodilo, zatím vypadá že ne.
netuší někdo, kde by mohl být problém? kabely mezi řj. motoru a převodovky nebo studeňák v jedné z těchto (nebo jiných) řj?
dík moc za rady a tipy.

_________________
.:::.Volvo S80 V8, MY2008 - černá, Bluetooth PHM .:::. Volvo S80 V8, 2007 - stříbrná (na prodej) .:::. Volvo S60 T5, 2002, Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 10 srp 2015 20:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3242
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5/940-Polar
Teoreticky to možné je. Byť je mé (bývalé) autíčko rok MY2002, ani jim se poruchy CEM nemusí vyhýbat.

Chtělo by to vidět aktuální chyby, které jsou zaznamenané. Na kabeláž bych moc nesázel (u nebouraného auta), studěnáky (resp. vadné pájení) není pro TCM ani ECM nikterak typické. CEMku můžeme zkusit...

P.

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::. 940 Polar 1994 .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 10 srp 2015 21:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 627
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Bydliště: Frenštát p.R.
Vůz: Volvo S60 T5, 2002
až budu mít zase obě ruce, tak za 3-4 týdny, tak se někdy stavím na rozumy ;-). snad to do té doby nic dalšího neprovede. chyby tam nechám viset.

_________________
.:::.Volvo S80 V8, MY2008 - černá, Bluetooth PHM .:::. Volvo S80 V8, 2007 - stříbrná (na prodej) .:::. Volvo S60 T5, 2002, Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 27 srp 2015 07:26 
Offline

Registrován: duben 2014
Příspěvky: 12
Vůz: volvo s60 2,4d 96kw,r.v 2003
mne sa to stalo na zaciatku leta padli budiky do nudzaku
klima bola nastavena na automatiku vetrak bezal naplno
potom som zacal pouzivat klimu manualne vetrak asi napolovicu
odvtedy pokoj,zrejme ta cemka pri velkom teple a velkom odbere prudu
kolabuje...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 22 lis 2015 00:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2014
Příspěvky: 246
Bydliště: Zličín u Prahy
Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
Lze to řešit nějak preventivně, abych ten rostoucí nádor zastavil?

_________________
XC90(rok 2003) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 22 lis 2015 00:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1977
Bydliště: Brno/Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription
Vzhledem k charakteru a způsobu opravy - ne.

_________________
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 22 lis 2015 02:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 627
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Bydliště: Frenštát p.R.
Vůz: Volvo S60 T5, 2002
Codyhuman píše:
Lze to řešit nějak preventivně, abych ten rostoucí nádor zastavil?

nechat si udělat včas. vesměs je to otázka kdy se to stane a ne jestli.

_________________
.:::.Volvo S80 V8, MY2008 - černá, Bluetooth PHM .:::. Volvo S80 V8, 2007 - stříbrná (na prodej) .:::. Volvo S60 T5, 2002, Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 22 lis 2015 02:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3242
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5/940-Polar
Tak tak, ale zkopíruji svůj text z jiného vlákna: "... neměl jsem v úmyslu takto strašit -- infarkt CEMky zase nepřichází tak rychle jako skutečný infarkt. Výpadky CEMky se zjevují postupně, typicky pri vyšších teplotách. Od prvních příznaků do kritického konce může uplynout i několik měsíců či roků. Takže sledovat a až to bude přicházet, pak začít řešit..."

Tedy ještě přesněji, není to tak, že by auto zcela bezpříznakově zůstalo viset na Jadranu (samozřejmě vyloučit to nelze), ale v drtivé většině případů se tahle chyba hlásí opatrně dopředu.

P.

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::. 940 Polar 1994 .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 02 pro 2015 21:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2014
Příspěvky: 246
Bydliště: Zličín u Prahy
Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
Takže je to způsobeno přehřátím této jednotky, je tedy nedostatečně chlazená...? Tak si tam nainstaluji větráček z PC a mohlo by to vydržet o něco déle ne?

_________________
XC90(rok 2003) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 03 pro 2015 00:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 627
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Bydliště: Frenštát p.R.
Vůz: Volvo S60 T5, 2002
tohle je jen jedna příčina. ta druhá je použití bezolovnatého cínu a s tím nic neuděláš.

_________________
.:::.Volvo S80 V8, MY2008 - černá, Bluetooth PHM .:::. Volvo S80 V8, 2007 - stříbrná (na prodej) .:::. Volvo S60 T5, 2002, Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2016 19:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2014
Příspěvky: 246
Bydliště: Zličín u Prahy
Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
Na hraničních forech a webech řeší především přehřívání procesoru v CEM - jelikož je uzavřená v ocelové kastli (kvůli elmg.vlny) no a neproudí tam tudy pořádně vzduch - tím se procesor přehřívá a jednoho dne se odporoučí do zde popsaného infarktu...

Řeší to různě, ale v Kanadě je dokonce firma - která tam dává chladící pasivní chladiče "extra" samozřejmě lze i svépomocí.
- Pak to vypadá cca. takto (černé žebrování) a okolo nějáký červený sajrajt a "kastli" už tam nevrací

Jinak bežně v základu to je bez toho žebrování a schované právě v té kastli proti el.vlnám


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
XC90(rok 2003) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2016 19:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2014
Příspěvky: 246
Bydliště: Zličín u Prahy
Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
Takto vypadá aktuálně má CEM - jak vidíte procesor je uzavřen v té "kastli", který se dá v pohodě odklopit a pak na další fotce vidíte jak to vypadá pod ní bez kastle.

Kontroloval jsem to hlavně kvůli korozi - ale po korozi ani památky, tak chci řešit preventivně chlazení - nejraději bych tu kastli už nevracel, ale nechci riskovat to elmg. rušení, tak ještě nevím...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
XC90(rok 2003) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2016 20:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3242
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5/940-Polar
Pravdu má ten chlapec. Největší zlo je v případě těchto CEM právě nadměrné přehřívání (v kombinaci s poplašenou technologií pájení bezolovnatým cínem). Korozi jsem u šedé CEM (MY99-04) zatím nezaznamenal.

Jen pro ilustraci - jak vypadá repase CEM od VolvoCesky.cz:

Příloha:
CEM-repase.jpg


Pavel


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::. 940 Polar 1994 .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2016 20:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2014
Příspěvky: 246
Bydliště: Zličín u Prahy
Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
Takže ta kovová kastle se tam nevrací jo? Nějákému rušení to nevadí? díky za foto

_________________
XC90(rok 2003) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.082s | 20 Queries | GZIP : On ]