DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#26 DEM - ř.j. HALDEX, řešení zatékání - podle OK1WRM
I na V70 Raolsa sdeloval, ze kdyz ze sve awd udelal fwd, tak furt hrabal. Ja taky 1 rok jezdil s vyndanym kardanem na leto a taky si casto hrabl. Mne prijde, ze ty awd modely maji neco jinak nastavene oproti fwd a maji vyrazne mensi trakci na predek
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#27 DEM - ř.j. HALDEX, řešení zatékání - podle OK1WRM
Jj, je to tak, prostě člověk je zvyklý na nějaký odpich a když je náhon jenom na předek tak si to holt hrábne. Ale když jsem jezdil celé léto bez zadku, tak jsem si na to zvykl a ke konci už nehrabal.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#28 DEM - ř.j. HALDEX, řešení zatékání - podle OK1WRM
Dnešek mě velice potěšil, všechny mé úvahy se potvrdily
zkoušeno na zmrzlé trávě.
V části manuálního zapnutí je krásně vidět natlakování spojky při prokluzu předních kol a držení tlaku až do okamžiku přepnutí na auto a to i když vozidlo stojí (na grafu vidět 3x) .
Zelená křivka ukazuje proud do falešné zátěže, která nahrazuje solenoidní ventil a je tedy irelevantní. Vozidlo se v tu chvli chovalo jako čisté 4x4 s uzamčeným mezinápravovým diferenciálem a odemčenými nápravovými diferenciály.
Odpadá nutnost prokluzu předních kol asi 25° a tedy okamžitý a stálý záběr.
Bylo to skutečně znát.
Přepnutí se neprojevilo žádnou chybou a DEMka si po celý čas "myslela", že je vše OK
Použití tohoto režimu bych však doporučoval pouze jen jako doplňkového, nouzového a krátkodobého, protože haldex je normálně odpojován při použití provozní i parkovací brzdy (asi pro to je nějaký důvod, možná namáhání tisícihranu), což se v tomto případě neděje a při otáčení volantem do zatáčky zřejmě haldex "povoluje" a působí jako mezinápravový diferenciál.
Zároveň se vozidlo chová, jako by mělo stále uzamčen mezinápravový diferenciál (stálé převody předního i zadního diferenciálu mají vždy totožné otáčky bez ohledu na adhezi jednotlivých kol). Při projíždění zatáček dochází k mírným rozdílům mezi otáčkami přední a zadní nápravy a tedy i většímu opotřebení pneumatik.
zkoušeno na zmrzlé trávě.
V části manuálního zapnutí je krásně vidět natlakování spojky při prokluzu předních kol a držení tlaku až do okamžiku přepnutí na auto a to i když vozidlo stojí (na grafu vidět 3x) .
Zelená křivka ukazuje proud do falešné zátěže, která nahrazuje solenoidní ventil a je tedy irelevantní. Vozidlo se v tu chvli chovalo jako čisté 4x4 s uzamčeným mezinápravovým diferenciálem a odemčenými nápravovými diferenciály.
Odpadá nutnost prokluzu předních kol asi 25° a tedy okamžitý a stálý záběr.
Bylo to skutečně znát.
Přepnutí se neprojevilo žádnou chybou a DEMka si po celý čas "myslela", že je vše OK
Použití tohoto režimu bych však doporučoval pouze jen jako doplňkového, nouzového a krátkodobého, protože haldex je normálně odpojován při použití provozní i parkovací brzdy (asi pro to je nějaký důvod, možná namáhání tisícihranu), což se v tomto případě neděje a při otáčení volantem do zatáčky zřejmě haldex "povoluje" a působí jako mezinápravový diferenciál.
Zároveň se vozidlo chová, jako by mělo stále uzamčen mezinápravový diferenciál (stálé převody předního i zadního diferenciálu mají vždy totožné otáčky bez ohledu na adhezi jednotlivých kol). Při projíždění zatáček dochází k mírným rozdílům mezi otáčkami přední a zadní nápravy a tedy i většímu opotřebení pneumatik.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#29 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Skvělá práce!
Děkuji za dnešní ukázku, naživo je to ještě zajímavější.
Děkuji za dnešní ukázku, naživo je to ještě zajímavější.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#30 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Úžasná práce!!!
Klobouk dolů a jen tak dál!
V případě, že bys to v budoucnu chtěl nějak komerčně sdílet, měl bych zájem.
Díky!!
Klobouk dolů a jen tak dál!
V případě, že bys to v budoucnu chtěl nějak komerčně sdílet, měl bych zájem.
Díky!!
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#31 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Napadly nám 2 cm sněhu a kopec, co mám vedle baráku nikdo nesolí, tak jsem si pohrál.
Rozjet v kopci auto z klidu.
Je to docela prudký kopec a na FWD se kola protáčela a auto couvalo
Na běžné AWD se to za prokluzu všech kol rozjelo kupředu a s přehledem vyjelo.
Na pevné AWD se to rozjelo stejně, ale na práci s plynem to reagovalo mnohem lépe, protože při ubrání se haldex nevypínal a při dalším přidání neměl žádnou prodlevu.
Subjektivně lepší pocit. Kdyby byla na tom zadku ještě uzávěrka, jako mají některé transportéry, tak by to nemělo chybu.
Rozjet v kopci auto z klidu.
Je to docela prudký kopec a na FWD se kola protáčela a auto couvalo
Na běžné AWD se to za prokluzu všech kol rozjelo kupředu a s přehledem vyjelo.
Na pevné AWD se to rozjelo stejně, ale na práci s plynem to reagovalo mnohem lépe, protože při ubrání se haldex nevypínal a při dalším přidání neměl žádnou prodlevu.
Subjektivně lepší pocit. Kdyby byla na tom zadku ještě uzávěrka, jako mají některé transportéry, tak by to nemělo chybu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#32 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Tak to je super že to funguje . Taky mi hodně vadí že při ubrání plynu haldex rozepne a trvá než znovu sepne. Asi jsem pacient ale taky bych chtěl 4x4 na tlačítko
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
#33 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Mohu jen potvrdit, že XC90 je s nefunkčním AWD opravdu strašná. Na mokru i 120 D5 klouže i na trojku. Na sněhu si to fakt nedokážu představit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#34 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Tak takhle vypadá ovládání "zadku".
Středová poloha - normální provoz (zelená)
Vlevo - pouze FWD zadek se nepřipojí (žlutá)
Vpravo - zadek napevno připojen (červená)
Dnes jsem zkoušel jak se auto chová na velké ploše parkoviště s plným pohonem a musím říci, že je to něco úplně jiného.
Pod plynem se zadek ihned snažil předběhnout předek a působilo to dojmem zadokolky.
Kupodivu stabilizace vcelku neměla šanci do toho výrazně zasáhnout, kromě toho že se snažila srovnat otáčky zadních kol, jako uzávěrka. Ale to by se dalo brát jako plus.
Středová poloha - normální provoz (zelená)
Vlevo - pouze FWD zadek se nepřipojí (žlutá)
Vpravo - zadek napevno připojen (červená)
Dnes jsem zkoušel jak se auto chová na velké ploše parkoviště s plným pohonem a musím říci, že je to něco úplně jiného.
Pod plynem se zadek ihned snažil předběhnout předek a působilo to dojmem zadokolky.
Kupodivu stabilizace vcelku neměla šanci do toho výrazně zasáhnout, kromě toho že se snažila srovnat otáčky zadních kol, jako uzávěrka. Ale to by se dalo brát jako plus.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#35 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Moc pekny. Urcite budu mit zajem.
Casem se dozvime cenu? A navod zapojeni bude. Zrovna pred tydnem by se me to hodilo.
Casem se dozvime cenu? A navod zapojeni bude. Zrovna pred tydnem by se me to hodilo.
#36 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Hm, krásná prásce
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#37 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Paráda a vypadá to taky super.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
#38 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Ta červená je myslím super, a řekl bych, že by to autu nemělo ubližovat. Ale co ta žlutá? Já si pamatuji, že dokud jsem měl nefunkční DEM, ta se s XC90 nedalo jezdit. Možná by se s tím dalo jezdit po dálnici, na klobouka, ale neškodí to celému AWD?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#39 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
No jo, přiznám se, že sám nevím, k čemu by to bylo dobré. Po dálnici možná i normálně, ne jen na klobouka. Tomu AWD to nevadí. Rozdíly otáček v haldexu 3.gen by možná trochu více pracovaly s těmi axiálními písty, ale u 4.gen nejsou a tam je to úplně fuk.
Jiná věc je větší námaha pro přední poloosy a jejich tisícihrany v planetových kolech diferáku.
Pro USA se dělaly kvanta FWD a že by byly ty poloosy jiné? nevím
Jiná věc je větší námaha pro přední poloosy a jejich tisícihrany v planetových kolech diferáku.
Pro USA se dělaly kvanta FWD a že by byly ty poloosy jiné? nevím
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#40 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Vlevo - pouze FWD zadek se nepřipojí (žlutá)
To se budou palit přední gumy při každým rozjezdu
To se budou palit přední gumy při každým rozjezdu
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#41 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Udělalo se hezky, tak jsem si pravil, pohraju si
Zajel jsem na bílou uježděnou plochu, vypnul zapalování a vyškubnul jsem 30A pojistky na pozicích 1 a 2.
Po nastartování jsem byl odměněn rudým trojúhelníkem a hláškou ihned bezpečně zastavte. Na to jsem nedbal a jal se rozjíždět podle svého stylu.
Podle očekávání se přední kola na tvrdém sněhu točila jak pominutá a zadní, ostatně jako celé auto stála na místě.
Použil jsem tedy tajnou zbraň, ve formě přepnutí na červené, stálé AWD a v klidu se za podpory zadní nápravy rozjel. Cvičně jsem si přibrzdil a podle očekávání, žádné fackování mé podrážky a auto nekontrolovatelně se pohybující po nevyzpytatelně definované výslednici vektoru různých sil.
Pak již následovala serie různých krasobruslařských kreací, bez jakéhokoliv zásahu BCM
Po akci jsem opět pojistky vrátil na jejich místo, bez toho aby mi to bylo jakkoliv připomínáno. Předpoklad je, že v diagnostice bude BCM (a možná nejen ta) ve žlutě zabarveném políčku.
Zajel jsem na bílou uježděnou plochu, vypnul zapalování a vyškubnul jsem 30A pojistky na pozicích 1 a 2.
Po nastartování jsem byl odměněn rudým trojúhelníkem a hláškou ihned bezpečně zastavte. Na to jsem nedbal a jal se rozjíždět podle svého stylu.
Podle očekávání se přední kola na tvrdém sněhu točila jak pominutá a zadní, ostatně jako celé auto stála na místě.
Použil jsem tedy tajnou zbraň, ve formě přepnutí na červené, stálé AWD a v klidu se za podpory zadní nápravy rozjel. Cvičně jsem si přibrzdil a podle očekávání, žádné fackování mé podrážky a auto nekontrolovatelně se pohybující po nevyzpytatelně definované výslednici vektoru různých sil.
Pak již následovala serie různých krasobruslařských kreací, bez jakéhokoliv zásahu BCM
Po akci jsem opět pojistky vrátil na jejich místo, bez toho aby mi to bylo jakkoliv připomínáno. Předpoklad je, že v diagnostice bude BCM (a možná nejen ta) ve žlutě zabarveném políčku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#42 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Takze jak psal Martin, nebat se toho a na parkovisti si to vyzkouset? Auto tedy furt hrabalo a nijak elektronicky nebylo omezovane? A bude hladex bez tve upravy fungovat?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#43 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Nebude, dyk to tam píšu. BCM bez proudu neovládá DEMku a haldex je mimo provoz. Po manuálním zapnutí AWD je 4X4 furt, ale bez ABS, které je odpojené a nefunkční.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#44 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Staci cist tak to jedine s tvoji upravou lock awd
#45 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Nesmíš odpojit jednotku ABS ale pouze pumpu.Pak vše funguje perfektně.Romulusw píše:Nebude, dyk to tam píšu. BCM bez proudu neovládá DEMku a haldex je mimo provoz. Po manuálním zapnutí AWD je 4X4 furt, ale bez ABS, které je odpojené a nefunkční.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#46 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Udělalo se nám hezky, tak jsem vyměnil olej v úhlovce a udělal do ni "vylévací dírku" s magnetickým špuntem.
Dále jsem vyměnil náplň haldexu a filtr, což bylo "údajně" děláno v T6R před 25 tis. km. Vyndal jsem i pumpu.
Dále jsem vyměnil náplň haldexu a filtr, což bylo "údajně" děláno v T6R před 25 tis. km. Vyndal jsem i pumpu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#47 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Tvl teď jsem to celé přečetl a říkám si... Musím to mít? A následně si odpovím... Musím!!!
Dost dobrá pracicka....
Dost dobrá pracicka....
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#48 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Kdyz DEM chci vyndat. Muzu to udelat na stojicim aute. Ty cidla tam drzej, utesnej a nevytece olej? Samozrejme ze stim pak nepojedu. Jen ji chci o vikendu vycistit. Kdyz mam dva dny cas.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#49 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Já to chci na zimu taky! Bude to fungovat i na novější? XC70 D5 MY08?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#50 DEM - HALDEX, zatékání a manuální ovládání AWD
Můžeš, i kdyby ti to čidlo vylezlo, nebo ventil, tak vyteče pár mililitrů, což nehraje roli. Hlavně dát správně tu pružnou podložku.lubooos píše:Kdyz DEM chci vyndat. Muzu to udelat na stojicim aute. Ty cidla tam drzej, utesnej a nevytece olej? Samozrejme ze stim pak nepojedu. Jen ji chci o vikendu vycistit. Kdyz mam dva dny cas.
python.p píše:Já to chci na zimu taky! Bude to fungovat i na novější? XC70 D5 MY08?
Jaký tam máš diferák? šikmo půlený, nebo podélně? Ale asi to bude jedno, stejně tam zřejmě budeš mít trojkový haldex, takže by to fungovat mělo.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek