Hřebenové řízení - nové/repas
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#26 Hřebenové řízení - nové/repas
V AV mi řekli, že vůbec žádné řízení nemají, ale bylo to před dvěma týdny, tak treba budeš mít kliku.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#27 Hřebenové řízení - nové/repas
Tak kliku nemam, už sem dostal tu samou odpověď: Nemají...
V pondělí k nim jedu pro liťáky, tak se stavim ve Šterboholích, tam je taky vrakáč na Volvo, zeptám se tam. Máš to samý auto jen rok 2004, kdyžtak dám vědět...
V pondělí k nim jedu pro liťáky, tak se stavim ve Šterboholích, tam je taky vrakáč na Volvo, zeptám se tam. Máš to samý auto jen rok 2004, kdyžtak dám vědět...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#28 Hřebenové řízení - nové/repas
Já mám XC70 D5 120kW, MY2004. Nakonec jsem kupoval řízení tady na foru z rozborky, snad bude v pohodě.
Jinak je možnost ho vyndat a poslat na repas. Firmy jsem nějaké našel, ale reference žádné...
Jinak je možnost ho vyndat a poslat na repas. Firmy jsem nějaké našel, ale reference žádné...
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#29 Hřebenové řízení - nové/repas
Pozor na ta rizeni. Jsou myslim 3 typy (vyrobci). A nejsou zamenitelne. Co mas v aute, poznas jedine tak, ze se na hreben rizeni podovas. Dle VIN to nejde rozklicovat. Takze auto na zvedak a nevim co vse musi dolu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#30 Hřebenové řízení - nové/repas
No, tak to mi nezbývá, než se modlit. Buď to bude sedět, nebo jsem vyhodil prachy oknem. A pokud ne, tak navíc budu bůhví jak dlouho blokovat Radkovi jámu, než se podaří repasovat to původní řízení.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#31 Hřebenové řízení - nové/repas
Jo. Je to peklo. Preju, at ti to vyjde
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#32 Hřebenové řízení - nové/repas
A nekompatibilní je to proč? Každé má jinde kotvící body, nebo je jiné připojení na čerpadlo, nebo co je tam za problém?
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#33 Hřebenové řízení - nové/repas
Čím se vlastně ty řízení fyzicky liší?
Vím akorát o připojení hadic a mám pocit, že jsou jinak dlouhé tyčky řízení, ale jinak nevím.
Vím akorát o připojení hadic a mám pocit, že jsou jinak dlouhé tyčky řízení, ale jinak nevím.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#34 Hřebenové řízení - nové/repas
To uz ti nereknu. Servisaci by mohli vedet. Ale co si velmi mlhave pamatuji, tak nejake napojeni...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#35 Hřebenové řízení - nové/repas
No tak uvidíme...
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#36 Hřebenové řízení - nové/repas
Řízení musí přijít do auta to samé, co tam bylo.
V70, S80, XC70 a XC90 mají rozdílné délky hřebene řízení a následně i délky kulových čepů.
Pokud se to nacpe jinam, tak potom nelze dohnat geometrie .
Buď máte řízení krátké a závity kulových čepů sotva drží .......to je potom na zabití, a nebo příliš dlouhé,
takže i když se spojovačky zašroubují nadoraz, auto má pořád špatnou geometrii.
Známe tyto druhy :
SMI trubky na závit
TRW trubky na závit, ale opačně
ZF trubky na závit, nebo na gumičku
Všechny tři jsou připojeny trubkami se závitem, pouze ZF se v pozdější fázi výroby změnilo na trubka s gumičkou,
zajištěná příložkou se šroubem.
Kloubek řízení se také liší, na některá řízení nelze potom nandat, a je zase problém.
Další legrace je , zda máte řízení progresivní, nebo nikoliv.................vede vám do něj kabel?
Takže soudruzi, žádná legrace to není.
Pokud budete schánět řízení, nemá cenu příliš řešit něco po telefonu, protože dotyčný obchodník vlastně
taky pořádně neví, co tam má.
Vymontujte svoje původní, a vemte si ho sebou. Pokud si koupíte jiný typ, budete mít většinou již smůlu.
Kontroluje se při koupi :
TYP řízení.......vzhled, značka
DÉLKA vč. krajních čepů
Způsob připojení trubek do řízení
Kabel......ANO/NE
Délka seříznuté části řízení, kde se nandavá jeho kloubek (jsou dvě délky)
Pak to přivezete domů, a když vám po namontování nepoteče z řízení olej, tak vám na oplátku bude
v táhlé zatáčce kymácet s autem, což dělají všechny ZF nad 300tis. km.
Volvu zdar
V70, S80, XC70 a XC90 mají rozdílné délky hřebene řízení a následně i délky kulových čepů.
Pokud se to nacpe jinam, tak potom nelze dohnat geometrie .
Buď máte řízení krátké a závity kulových čepů sotva drží .......to je potom na zabití, a nebo příliš dlouhé,
takže i když se spojovačky zašroubují nadoraz, auto má pořád špatnou geometrii.
Známe tyto druhy :
SMI trubky na závit
TRW trubky na závit, ale opačně
ZF trubky na závit, nebo na gumičku
Všechny tři jsou připojeny trubkami se závitem, pouze ZF se v pozdější fázi výroby změnilo na trubka s gumičkou,
zajištěná příložkou se šroubem.
Kloubek řízení se také liší, na některá řízení nelze potom nandat, a je zase problém.
Další legrace je , zda máte řízení progresivní, nebo nikoliv.................vede vám do něj kabel?
Takže soudruzi, žádná legrace to není.
Pokud budete schánět řízení, nemá cenu příliš řešit něco po telefonu, protože dotyčný obchodník vlastně
taky pořádně neví, co tam má.
Vymontujte svoje původní, a vemte si ho sebou. Pokud si koupíte jiný typ, budete mít většinou již smůlu.
Kontroluje se při koupi :
TYP řízení.......vzhled, značka
DÉLKA vč. krajních čepů
Způsob připojení trubek do řízení
Kabel......ANO/NE
Délka seříznuté části řízení, kde se nandavá jeho kloubek (jsou dvě délky)
Pak to přivezete domů, a když vám po namontování nepoteče z řízení olej, tak vám na oplátku bude
v táhlé zatáčce kymácet s autem, což dělají všechny ZF nad 300tis. km.
Volvu zdar
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#37 Hřebenové řízení - nové/repas
No, takže jak to tak vidím, tak to fakt dopadne tak, že jsem vyhodil prachy za řízení do luftu. Ach jo.
No, snad půjde aspoň opravit to, které na autě je, protože už se s tím fakt blbě jezdí.
No, snad půjde aspoň opravit to, které na autě je, protože už se s tím fakt blbě jezdí.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#38 Hřebenové řízení - nové/repas
David to shrnul dobre. Ja mel ZF rizeni. Doporucuji to bud cele nekomu sverit nebo koupit bohuzel nove
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#39 Hřebenové řízení - nové/repas
Hmm tak to vypadá spíš na nový... A dá se to alespoň dohledat podle VIN???
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#40 Hřebenové řízení - nové/repas
Dle me ne. Ja kdyz to resil, tak prvni jsem si musel nechat v servise zvednout auto a tam patrali, co mam za typ. Pak jsem hledal, co vyjde novy a co repase. Na vrakacich muj typ nemeli (ZF bez progresivniho posilovace) Nakonec repase u Davida Patocky to vyresila.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 889
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#41 Hřebenové řízení - nové/repas
Řízení jsem řešil loni v létě, mám rok 2004, je tam zf bez elektriky, trubky se závitem. Naprosto nesehnatelná věc, buď to předělat na novější nebo na starší typ, pokaždé samozřejmě výměna trubek. Nakonec se mi podařilo sehnat od Švícka zánovní stejné řízení z XC a přehodit jen ten kratší hřeben z toho starého.
Jako zásadní problém vidím nejen zanedbání výměn hydraulické kapaliny, ale hlavně mazání toho samotného mechanismu hřebene. Ta patnáct let stará vazelína se spíš drolila, než něco mazala.
Jako zásadní problém vidím nejen zanedbání výměn hydraulické kapaliny, ale hlavně mazání toho samotného mechanismu hřebene. Ta patnáct let stará vazelína se spíš drolila, než něco mazala.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#42 Hřebenové řízení - nové/repas
A byl by někdo ochotnej sem hodit nějaký odkazy na ty různý řízení?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 9885
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#43 Hřebenové řízení - nové/repas
Jak se do těchto míst dá dostat?pepa.paur píše:ale hlavně mazání toho samotného mechanismu hřebene. Ta patnáct let stará vazelína se spíš drolila, než něco mazala.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#44 Hřebenové řízení - nové/repas
Sundat prachovky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 889
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#45 Hřebenové řízení - nové/repas
Jo, jak píše raolsa, buď sundat prachovku a vytočit řízení, kus hřebene kouká ven a nebo rozebrat.
Takhle nějak to vypadá uvnitř: A tohle je řídící ventil servořízení, který s tím autem potom pěkně cuká v těch zatáčkách:
Takhle nějak to vypadá uvnitř: A tohle je řídící ventil servořízení, který s tím autem potom pěkně cuká v těch zatáčkách:
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#46 Hřebenové řízení - nové/repas
Zeptám se asi blbě, ale pokud se to takhle rozebere, vyčistí, namaže, bude to zas fungovat tak jak má? Teda pokud nejsou vylámaný nějaký zuby? A časová náročnost demontáže?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#47 Hřebenové řízení - nové/repas
Pokud uz rizeni pulzuje, tak pochybuji.
Jestli si dobre pamatuji, tak se tam vymacka nejaka hlinikova vec a je hotovo.
Jestli si dobre pamatuji, tak se tam vymacka nejaka hlinikova vec a je hotovo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 889
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#48 Hřebenové řízení - nové/repas
Monáž a demontáž mi dělali v servisu na zdviži, je to dost práce. Měl jsem problém s vůlí tyče řízení v převodce, byl vydřenej ten přítlačnej mechanismus, pravděpodobně někdo z bývalých majitelů jezdil delší dobu s poškozenou prachovkou.
Taky mě delší dobu trápilo to pulzování. Ty fotky nejsou z opravy, to je to co zbylo z kompletace těch dvou řízení, z toho původního se použil je ten hřeben, řídící ventil je z toho novějšího, takže pulzování přestalo.
Ty pulzující řídící ventily nějak opravoval David Patočka, ale jak to nevím
Taky mě delší dobu trápilo to pulzování. Ty fotky nejsou z opravy, to je to co zbylo z kompletace těch dvou řízení, z toho původního se použil je ten hřeben, řídící ventil je z toho novějšího, takže pulzování přestalo.
Ty pulzující řídící ventily nějak opravoval David Patočka, ale jak to nevím
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#49 Hřebenové řízení - nové/repas
Tak ty ridici ventily budou nejake hlinikove kostky a ty se vymackavaji a pak nedrzi tlak. Pokud opravu nedela jiz ani David, tak fakt pak nezbyva nez jine rizeni z vrakace a cekat, az to zacne delat taky nebo nove a na cca 7 let je klid.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 889
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#50 Hřebenové řízení - nové/repas
Vnitřek řídícího ventilu je na té poslední fotce, je vytaženej z té hliníkové kostky. Uvnitř je torzní tyč a při otáčení volantem to pouští olej na jednu nebo druhou stranu. Celý je to trochu volný, ale zase je to pořád v tom oleji, tak nevím.
Nové řízení + trubky + práce je při dnešních cenách těchto aut skoro nesmysl, proto asi jezdí lidi i s tím pulzováním
Nové řízení + trubky + práce je při dnešních cenách těchto aut skoro nesmysl, proto asi jezdí lidi i s tím pulzováním
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 23 Odpovědi
- 2248 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gordonfreeman80
-
- 25 Odpovědi
- 2988 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 6 Odpovědi
- 318 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od nebel
-
- 3 Odpovědi
- 648 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 21 Odpovědi
- 4208 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od berzerker