850 s mnoho zádrhely

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 9 roků
Bydliště: 74601
Vůz: 850

#1 850 s mnoho zádrhely

Příspěvek od V85O »

Dobrý den,

předem se omlouvám, pokud budu duplikovat dotazy zde již průběhem let vložené, ale nejde to jinak.

Zakoupil jsem báječné Volvo 850 2.0 benzín a.....

....mám mnoho problémů

Při startu musí zakvrdlat spínací skříňkou aby se pak následovně rozsvítila světla a šla palubka, to jsem indikoval coby vadu elektrického členu spínačky, ale souvisí s tím i následující?

Neustále svítí ABS, včera nesvítilo, ale málem jsem napálil do auta přede mnou, neboť na suchém povrchu začalo přerušovat brždění, což nebylo absolutně příjemné. Od té doby opět jen svítí a nic. Tady bych to viděl asi na zde probíranou RJ ABS a studené spoje.

Velmi často si motor po startu dlouho ladí otáčky nahoru dolu, naposled jen ladil otáčky a mimo onen rozsah jeho vytáčení měl motor výkon asi 0,5 Kw s čímž vydržel otravovat asi 10 minut, než si vzpomněl, kde ty koně má. Hned po koupi se rozsvítila kontrolka lambdy a její odpojení, připojení nemá žádný vliv na chod motoru, občas to startne, teploměr vody je v maxu a ihned se zapne sahara. Nejde počítadlo denních a celkových km. Občas funguje oznámování o nezaplých pásech, občas ne. Pořád na palubce svítí nějaký oranžový, nebo rudý problém.

Na chladiči v místě příčky je jakýsi zřejmě podtlakový člen s ovládáním kabely, ale žádná hadička k němu nevede. Po startu, když to tedy nastartuje, z motoru hvízdá, nějaké podtlaky jsem odladil, ale kam toto patří a k čemu?

Poslední dotaz se týká toho, zda-li někdo nemá zkušenost s tím, jak drží motory, měřil sem kompresi, čísla mne málem rozplakala. Tudíž chci vědět, zda-li jsou to obligátní podpálené ventily, nebo volvo neumí bloky a je to vymleté dole. Přiznám se, že v té depresi jsem do sáni olej nenalil, tak se chci jen orientačne optat na průměrnou zkušenost.

Děkuji moc za případné rady, auto je jinak hezké, když má dobrou náladu, tak jsem takřka unešen komfortem jízdy a duchem Volva, ale pak jsou chvíle, kdy není daleko ke kanystru s benzínem a zápalkám.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4742
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 850 s mnoho zádrhely

Příspěvek od Ondra. »

dokazu ti pomoci s materialem. budu mit skoro vse :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4742
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#3 850 s mnoho zádrhely

Příspěvek od Ondra. »

o zavadach se rozepisu az budu na kompu a muzes i dojet ale bohuzel nevim kde je, , tam i onde"
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#4 850 s mnoho zádrhely

Příspěvek od Jofo »


doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#5 850 s mnoho zádrhely

Příspěvek od doktor »

tak tenhle výčet parádně vyjadřuje podstatu slova ojetina.... :D
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4742
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#6 850 s mnoho zádrhely

Příspěvek od Ondra. »

doktor píše:tak tenhle výčet parádně vyjadřuje podstatu slova ojetina.... :D
naštěstí tu je ondla :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 325
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#7 850 s mnoho zádrhely

Příspěvek od tomik T5 »

mě by jen zajímalo,za kolik se kupujou takovýhle kousky,když se třeba slušná 850 nebo klidně i 960 nechá sehnat za 30-40 litrů....?
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 201
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Tachov
Vůz: V850 T5

#8 850 s mnoho zádrhely

Příspěvek od hombredavid »

No docela na ni bude dost prace... drzim palce. Jeste ze je tu Ondra s dilama.
_________________
VOLVO 850 T5

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4742
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#9 850 s mnoho zádrhely

Příspěvek od Ondra. »

já si zase nemyslim že je to nějak tragický.... 850 je poměrně komplikovaný auto a dokáže se na ní podělat ledascos. Ale zase je to pořád docela dobře servisovatelný auto i v domácích podmínkách, tuplovaně pokud to má ještě vyblikávačku
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 9 roků
Bydliště: 74601
Vůz: 850

#10 850 s mnoho zádrhely

Příspěvek od V85O »

Děkuji moc za nápovědy a rady. S Ondrou už sme ve spojení.

Cena byla docela odpovídající, jen jsem nečekal, že auto co startuje dle prodejce na brnk, bude mít špatné i komprese. Zde se opět ukázal český smysl pro vyprávění pohádek a to jsem žádné slyšet nechtěl. Aspoň že to má hezkou karoserii, což onehdá ocenili i PČR.

Já jsem schopen si na autě cokoliv udělat sám, takže na to nehledím tak tragicky, hlavu dělám standardně skoro na každém "bezvadném" autě co koupím, proto se ptám na kvality bloku, zachrání-li to GO hlavy.

Jen potřebuju nakopnout co a jak a ne zbytečně objevovat Ameriku.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 9 roků
Bydliště: 74601
Vůz: 850

#11 850 s mnoho zádrhely

Příspěvek od V85O »

Rozebrána jednotka ABS, bohužel zbytečně, vypadá naprosto nepoškozeně. Těšil jsem se jak si zapájím a nic. Byvše si jist, že vše je její vina, nedal jsem si pozor a ihned jsem si nevšiml opravdového problému. Po vyřešení ABS začalo bezvadně fungovat, TRACS sice stále hraje hru na mrtvého brouka, ale to mi až tak nevadí.

[img]http://t6.pixhost.org/thumbs/974/26296986_dsc_0361.jpg[/img]

[img]http://t6.pixhost.org/thumbs/974/26296987_dsc_0363.jpg[/img]

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#12 850 s mnoho zádrhely

Příspěvek od M4jky »

Ten kábel teda vypadá hrozne. Tam snaď musel byť skrat, keď sa to tak usmažilo. Ktovie prečo. Inak na jednotku ABS/TRACS v prípade problémov väčšinou pomáha preletovať piny z konektoru na plošáku. Na tvojej fotke vľavo dole.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 9 roků
Bydliště: 74601
Vůz: 850

#13 850 s mnoho zádrhely

Příspěvek od V85O »

Zkrat bych neřekl, spíše nekvalitní materiál izolace kabelu, sypalo se to jak listí na podzim a dráty byly velmi zelené od oxidace. Na tu RJ ještě mrknu s lupou, ovšem na prvý pohled mi připadla jako nová. Díky.

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#14 850 s mnoho zádrhely

Příspěvek od M4jky »

Najlepšie je pohýbať s každým pinom aby si zistil či nie je urvaný z plošáku. Ja som to síce riešil známemu na V70 ale na fotke to vypadá velice podobne. Jemu hlásilo chybu zadných ABS čidiel. V servise mu ich vymenili a prd tým poriešili. Tu na fóre som už viackrát videl ako to niekto riešil, tak som si povedal, že sa mu na to mrknem. Mal tam asi dva piny voľné. Pre istotu som ich ale preletoval všetky. Odvtedy všetko funguje ako má. Držím palce nech to aj u teba bude podobná prkotina :)
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13061
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#15 850 s mnoho zádrhely

Příspěvek od raolsa »

No vidíš a já mám jednotku zrepasovanou, vyměněné všechny čidla a stejně ni občas zůstanou po startu svítit kontrolky ABS atd... Mám podezření na CEM, že tam hází nějaké bludné proudy.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 9 roků
Bydliště: 74601
Vůz: 850

#16 850 s mnoho zádrhely

Příspěvek od V85O »

Děkuji opět za podporu a rady.

Nemá někdo nějakou ideu k tomu, co má společného ihned po zapnutí klíčku točící se sahara, teplota v maxu a chod motoru tak na 2 1/2 válce? Nějak si v tom nemohu najít nějaký logický algoritmus. Podotýkám, že vůz si klidně skrz noc stál před domem a nejel na plný plyn po poušti.

Jest to tak, že po startu si rj volva bere taky info z čidla teploty vody, než se zahřeje lambda? Je čidlo teploty shodné pro RJ i pro sahary??? Vysvětloval by se tím asi i věčně svítící symbol lambdy, kterému je jedno, jestli má lambdu/ nemá lambdu/ má novou lambdu. Dá se někde najít nějaké hlubší info k tomuto automobilu? Nebo je lepší jej podpálit pro potěchu dětí? :D

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 325
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#17 850 s mnoho zádrhely

Příspěvek od tomik T5 »

symbol lambdy nemá s lambdou nic společného,je to kontrolka diagnostiky motoru,nech to napíchnout na origo diag a dost možná budeš mít jasno :wink: jinak info o 850 je tady plný forum,jen hledat...
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 9 roků
Bydliště: 74601
Vůz: 850

#18 850 s mnoho zádrhely

Příspěvek od V85O »

OK. Díky.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“