850 s mnoho zádrhely
- Autor
- Zpráva
#1 850 s mnoho zádrhely
Dobrý den,
předem se omlouvám, pokud budu duplikovat dotazy zde již průběhem let vložené, ale nejde to jinak.
Zakoupil jsem báječné Volvo 850 2.0 benzín a.....
....mám mnoho problémů
Při startu musí zakvrdlat spínací skříňkou aby se pak následovně rozsvítila světla a šla palubka, to jsem indikoval coby vadu elektrického členu spínačky, ale souvisí s tím i následující?
Neustále svítí ABS, včera nesvítilo, ale málem jsem napálil do auta přede mnou, neboť na suchém povrchu začalo přerušovat brždění, což nebylo absolutně příjemné. Od té doby opět jen svítí a nic. Tady bych to viděl asi na zde probíranou RJ ABS a studené spoje.
Velmi často si motor po startu dlouho ladí otáčky nahoru dolu, naposled jen ladil otáčky a mimo onen rozsah jeho vytáčení měl motor výkon asi 0,5 Kw s čímž vydržel otravovat asi 10 minut, než si vzpomněl, kde ty koně má. Hned po koupi se rozsvítila kontrolka lambdy a její odpojení, připojení nemá žádný vliv na chod motoru, občas to startne, teploměr vody je v maxu a ihned se zapne sahara. Nejde počítadlo denních a celkových km. Občas funguje oznámování o nezaplých pásech, občas ne. Pořád na palubce svítí nějaký oranžový, nebo rudý problém.
Na chladiči v místě příčky je jakýsi zřejmě podtlakový člen s ovládáním kabely, ale žádná hadička k němu nevede. Po startu, když to tedy nastartuje, z motoru hvízdá, nějaké podtlaky jsem odladil, ale kam toto patří a k čemu?
Poslední dotaz se týká toho, zda-li někdo nemá zkušenost s tím, jak drží motory, měřil sem kompresi, čísla mne málem rozplakala. Tudíž chci vědět, zda-li jsou to obligátní podpálené ventily, nebo volvo neumí bloky a je to vymleté dole. Přiznám se, že v té depresi jsem do sáni olej nenalil, tak se chci jen orientačne optat na průměrnou zkušenost.
Děkuji moc za případné rady, auto je jinak hezké, když má dobrou náladu, tak jsem takřka unešen komfortem jízdy a duchem Volva, ale pak jsou chvíle, kdy není daleko ke kanystru s benzínem a zápalkám.
předem se omlouvám, pokud budu duplikovat dotazy zde již průběhem let vložené, ale nejde to jinak.
Zakoupil jsem báječné Volvo 850 2.0 benzín a.....
....mám mnoho problémů
Při startu musí zakvrdlat spínací skříňkou aby se pak následovně rozsvítila světla a šla palubka, to jsem indikoval coby vadu elektrického členu spínačky, ale souvisí s tím i následující?
Neustále svítí ABS, včera nesvítilo, ale málem jsem napálil do auta přede mnou, neboť na suchém povrchu začalo přerušovat brždění, což nebylo absolutně příjemné. Od té doby opět jen svítí a nic. Tady bych to viděl asi na zde probíranou RJ ABS a studené spoje.
Velmi často si motor po startu dlouho ladí otáčky nahoru dolu, naposled jen ladil otáčky a mimo onen rozsah jeho vytáčení měl motor výkon asi 0,5 Kw s čímž vydržel otravovat asi 10 minut, než si vzpomněl, kde ty koně má. Hned po koupi se rozsvítila kontrolka lambdy a její odpojení, připojení nemá žádný vliv na chod motoru, občas to startne, teploměr vody je v maxu a ihned se zapne sahara. Nejde počítadlo denních a celkových km. Občas funguje oznámování o nezaplých pásech, občas ne. Pořád na palubce svítí nějaký oranžový, nebo rudý problém.
Na chladiči v místě příčky je jakýsi zřejmě podtlakový člen s ovládáním kabely, ale žádná hadička k němu nevede. Po startu, když to tedy nastartuje, z motoru hvízdá, nějaké podtlaky jsem odladil, ale kam toto patří a k čemu?
Poslední dotaz se týká toho, zda-li někdo nemá zkušenost s tím, jak drží motory, měřil sem kompresi, čísla mne málem rozplakala. Tudíž chci vědět, zda-li jsou to obligátní podpálené ventily, nebo volvo neumí bloky a je to vymleté dole. Přiznám se, že v té depresi jsem do sáni olej nenalil, tak se chci jen orientačne optat na průměrnou zkušenost.
Děkuji moc za případné rady, auto je jinak hezké, když má dobrou náladu, tak jsem takřka unešen komfortem jízdy a duchem Volva, ale pak jsou chvíle, kdy není daleko ke kanystru s benzínem a zápalkám.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 850 s mnoho zádrhely
dokazu ti pomoci s materialem. budu mit skoro vse
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 850 s mnoho zádrhely
o zavadach se rozepisu az budu na kompu a muzes i dojet ale bohuzel nevim kde je, , tam i onde"
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#5 850 s mnoho zádrhely
tak tenhle výčet parádně vyjadřuje podstatu slova ojetina....
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#6 850 s mnoho zádrhely
naštěstí tu je ondladoktor píše:tak tenhle výčet parádně vyjadřuje podstatu slova ojetina....
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#7 850 s mnoho zádrhely
mě by jen zajímalo,za kolik se kupujou takovýhle kousky,když se třeba slušná 850 nebo klidně i 960 nechá sehnat za 30-40 litrů....?
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 201
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
#8 850 s mnoho zádrhely
No docela na ni bude dost prace... drzim palce. Jeste ze je tu Ondra s dilama.
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 850 s mnoho zádrhely
já si zase nemyslim že je to nějak tragický.... 850 je poměrně komplikovaný auto a dokáže se na ní podělat ledascos. Ale zase je to pořád docela dobře servisovatelný auto i v domácích podmínkách, tuplovaně pokud to má ještě vyblikávačku
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#10 850 s mnoho zádrhely
Děkuji moc za nápovědy a rady. S Ondrou už sme ve spojení.
Cena byla docela odpovídající, jen jsem nečekal, že auto co startuje dle prodejce na brnk, bude mít špatné i komprese. Zde se opět ukázal český smysl pro vyprávění pohádek a to jsem žádné slyšet nechtěl. Aspoň že to má hezkou karoserii, což onehdá ocenili i PČR.
Já jsem schopen si na autě cokoliv udělat sám, takže na to nehledím tak tragicky, hlavu dělám standardně skoro na každém "bezvadném" autě co koupím, proto se ptám na kvality bloku, zachrání-li to GO hlavy.
Jen potřebuju nakopnout co a jak a ne zbytečně objevovat Ameriku.
Cena byla docela odpovídající, jen jsem nečekal, že auto co startuje dle prodejce na brnk, bude mít špatné i komprese. Zde se opět ukázal český smysl pro vyprávění pohádek a to jsem žádné slyšet nechtěl. Aspoň že to má hezkou karoserii, což onehdá ocenili i PČR.
Já jsem schopen si na autě cokoliv udělat sám, takže na to nehledím tak tragicky, hlavu dělám standardně skoro na každém "bezvadném" autě co koupím, proto se ptám na kvality bloku, zachrání-li to GO hlavy.
Jen potřebuju nakopnout co a jak a ne zbytečně objevovat Ameriku.
#11 850 s mnoho zádrhely
Rozebrána jednotka ABS, bohužel zbytečně, vypadá naprosto nepoškozeně. Těšil jsem se jak si zapájím a nic. Byvše si jist, že vše je její vina, nedal jsem si pozor a ihned jsem si nevšiml opravdového problému. Po vyřešení ABS začalo bezvadně fungovat, TRACS sice stále hraje hru na mrtvého brouka, ale to mi až tak nevadí.
[img]http://t6.pixhost.org/thumbs/974/26296986_dsc_0361.jpg[/img]
[img]http://t6.pixhost.org/thumbs/974/26296987_dsc_0363.jpg[/img]
[img]http://t6.pixhost.org/thumbs/974/26296986_dsc_0361.jpg[/img]
[img]http://t6.pixhost.org/thumbs/974/26296987_dsc_0363.jpg[/img]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#12 850 s mnoho zádrhely
Ten kábel teda vypadá hrozne. Tam snaď musel byť skrat, keď sa to tak usmažilo. Ktovie prečo. Inak na jednotku ABS/TRACS v prípade problémov väčšinou pomáha preletovať piny z konektoru na plošáku. Na tvojej fotke vľavo dole.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
#13 850 s mnoho zádrhely
Zkrat bych neřekl, spíše nekvalitní materiál izolace kabelu, sypalo se to jak listí na podzim a dráty byly velmi zelené od oxidace. Na tu RJ ještě mrknu s lupou, ovšem na prvý pohled mi připadla jako nová. Díky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#14 850 s mnoho zádrhely
Najlepšie je pohýbať s každým pinom aby si zistil či nie je urvaný z plošáku. Ja som to síce riešil známemu na V70 ale na fotke to vypadá velice podobne. Jemu hlásilo chybu zadných ABS čidiel. V servise mu ich vymenili a prd tým poriešili. Tu na fóre som už viackrát videl ako to niekto riešil, tak som si povedal, že sa mu na to mrknem. Mal tam asi dva piny voľné. Pre istotu som ich ale preletoval všetky. Odvtedy všetko funguje ako má. Držím palce nech to aj u teba bude podobná prkotina
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13061
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#15 850 s mnoho zádrhely
No vidíš a já mám jednotku zrepasovanou, vyměněné všechny čidla a stejně ni občas zůstanou po startu svítit kontrolky ABS atd... Mám podezření na CEM, že tam hází nějaké bludné proudy.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#16 850 s mnoho zádrhely
Děkuji opět za podporu a rady.
Nemá někdo nějakou ideu k tomu, co má společného ihned po zapnutí klíčku točící se sahara, teplota v maxu a chod motoru tak na 2 1/2 válce? Nějak si v tom nemohu najít nějaký logický algoritmus. Podotýkám, že vůz si klidně skrz noc stál před domem a nejel na plný plyn po poušti.
Jest to tak, že po startu si rj volva bere taky info z čidla teploty vody, než se zahřeje lambda? Je čidlo teploty shodné pro RJ i pro sahary??? Vysvětloval by se tím asi i věčně svítící symbol lambdy, kterému je jedno, jestli má lambdu/ nemá lambdu/ má novou lambdu. Dá se někde najít nějaké hlubší info k tomuto automobilu? Nebo je lepší jej podpálit pro potěchu dětí?
Nemá někdo nějakou ideu k tomu, co má společného ihned po zapnutí klíčku točící se sahara, teplota v maxu a chod motoru tak na 2 1/2 válce? Nějak si v tom nemohu najít nějaký logický algoritmus. Podotýkám, že vůz si klidně skrz noc stál před domem a nejel na plný plyn po poušti.
Jest to tak, že po startu si rj volva bere taky info z čidla teploty vody, než se zahřeje lambda? Je čidlo teploty shodné pro RJ i pro sahary??? Vysvětloval by se tím asi i věčně svítící symbol lambdy, kterému je jedno, jestli má lambdu/ nemá lambdu/ má novou lambdu. Dá se někde najít nějaké hlubší info k tomuto automobilu? Nebo je lepší jej podpálit pro potěchu dětí?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#17 850 s mnoho zádrhely
symbol lambdy nemá s lambdou nic společného,je to kontrolka diagnostiky motoru,nech to napíchnout na origo diag a dost možná budeš mít jasno jinak info o 850 je tady plný forum,jen hledat...
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
#18 850 s mnoho zádrhely
OK. Díky.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 1694 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od labanos
-
- 43 Odpovědi
- 3304 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 7 Odpovědi
- 525 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mattyfu
-
- 1 Odpovědi
- 164 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 13 Odpovědi
- 1386 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka