CEM-1C02 L-signal too low
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#1 CEM-1C02 L-signal too low
ahoj, ted jsem vysel z kramu, sednul do auta, vyrazil a koukam, ze mi sviti kontrolka baterky a na displeji ze chyba v elektrickem systemu... zaparkoval jsem u baraku, zhasnul, nastartoval nekolik krat a chyba tam uz neni
na diagnostice "cem-1c02 l-signal too low" ta chyba tam byla jednou, nic jine tam vedle ni neni...
checknul jsem alternator, dobiji, LSignal udava hodnotu <0.8V vse i ve vide se jevi ok...
jinak mam alternator par mesicu zrepasovany, novy regulator...
co je to ten L signal? ktery kabel? je to ten tenky kablik co jde z regulatoru? muze byt ze nejaky kontakt nebo neco?
nebo repas? CEMka? šotek?
dík
na diagnostice "cem-1c02 l-signal too low" ta chyba tam byla jednou, nic jine tam vedle ni neni...
checknul jsem alternator, dobiji, LSignal udava hodnotu <0.8V vse i ve vide se jevi ok...
jinak mam alternator par mesicu zrepasovany, novy regulator...
co je to ten L signal? ktery kabel? je to ten tenky kablik co jde z regulatoru? muze byt ze nejaky kontakt nebo neco?
nebo repas? CEMka? šotek?
dík
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#2 CEM-1C02 L-signal too low
nikdo nic? je ta chyba nejak bezna? neco jako dverni moduly, nebo tak neco?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3 CEM-1C02 L-signal too low
Měřil jsi napětí v palubní síti? Jestli ne, tak to je první co musíš udělat. Při spuštěném motoru a nějakých "žravých" spotřebičů (větrák topení, dálkovky, vyhřívání čehokoliv) by tam mělo být 13,8-14,2V. Jestli tam bude míň, tak ta repase asi někde má chybičku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#4 CEM-1C02 L-signal too low
pomeril jsem, 13,4, baterka v klidu nejakych 12, dnes normalne cesta do prace ok
tak uvidim jestli se to jeste rozsviti
tak uvidim jestli se to jeste rozsviti
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#5 CEM-1C02 L-signal too low
13,4V za běhu motoru? To je málo. Buďto někde přechodový odpor (něco nedotaženého), regulátor, uhlíky, nebo nějaká dioda v usměrňovači.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#6 CEM-1C02 L-signal too low
zkusel jsem bez zravych spotrebicu, zkusim to nejak zatizit odpoledne...
jo a mozna to je dusledek solarni bourky
jo a mozna to je dusledek solarni bourky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#7 CEM-1C02 L-signal too low
Tak to už by nejezdil prakticky nikdo, jen žigulíky a petrolejky s klasickým vstřikovacím čerpadlem. Ty jezdí na dvě ploché baterky pověšené na chcípák
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#8 CEM-1C02 L-signal too low
Baterie je v pořádku? Ukostřovací pásek jsi kontroloval? Když se chyba projevila tak startér točil normálně?
Ale jestli se to bude opakovat tak to vidím na reklamaci altíku.
Ale jestli se to bude opakovat tak to vidím na reklamaci altíku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#9 CEM-1C02 L-signal too low
tak mi to nedalo, pujcil jsem lepsi multimetr a je tam cca 14.4
tak stary multimetr letel do p. a kupuju novy
tak stary multimetr letel do p. a kupuju novy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#10 CEM-1C02 L-signal too low
Je to trošku víc, ale to by nehodilo tu hlášku. Zkontrolovat, zda jsou všechny silné kabely a kostry dobře utažené a důkladně vyčistit svorky a kontakty na baterce. Baterku bych zkontroloval zátěžákem na 100A po dobu 10s a sledovat pokles napětí, či výrazné kolísání, které by naznačovalo nějaký problém uvnitř.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#11 CEM-1C02 L-signal too low
To může být problém. Čím více se do h**na šťourá, tím víc to smrdí.koch píše:jinak mam alternator par mesicu zrepasovany
Diagnostika tuhle chybu vyhodí např. a právě když je špatná třeba dioda v alternátoru, jak již zde bylo uvedeno. To by se mělo dát prověřit (neříkám, že snadno).
Kód: Vybrat vše
Possible source
The generator (GEN) is not charging because of a missing energy source, a broken belt or faulty diode.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#12 CEM-1C02 L-signal too low
tak ono se do niceho nestouralo. nefungoval, tak se ten regulator vymenil
nic, budu to sledovat dal...
nic, budu to sledovat dal...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#13 CEM-1C02 L-signal too low
Žena jezdí s posledním CRVéčkem a nedávno se jí taky něco takového rozsvítilo v souvislosti s tím kurvítkem turba (ona teda turbo nemá) co zhasíná motor na neutrál. A že prý když není baterka nabita na 100% tak se to odpojí a svítí výstraha. Ale to asi nebude tvůj případ.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek