V70I obe 12V zásuvky kaput, poistky ok

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#1 V70I obe 12V zásuvky kaput, poistky ok

Příspěvek od M4jky »

Poraďte na čo by som sa mal ešte zamerať. Je prívod k zapalovačom ešte prerušený niekde inde? Spínačka alebo to má na starosti nejaké relé? Môžem ešte skúsiť zmerať napätie na prívodnom konektore v stredovom tunely. Predpokladám ale, že nič prevratného nezistím. Riešili ste niekto takýto problém? Chcípli oba naraz. Spínačku asi jedine novú ak to bude ona, že ? :(
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 889
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#2 V70I obe 12V zásuvky kaput, poistky ok

Příspěvek od pepa.paur »

podle schématu je tam relé, označení 105 je vedle pojistek
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#3 V70I obe 12V zásuvky kaput, poistky ok

Příspěvek od M4jky »

Takže mám dať dole ten plastový kryt poistkovej skrinky a vykutať relé. Mohol by si sa inak podeliť o zdroj elektroschém? Hodili by sa. Aj keď asi skúsim osloviť užívateľa z-d-e-n-a, pretože ty máš predsa len už novšiu káru.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 214
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: V70 D5252T rok 98

#4 V70I obe 12V zásuvky kaput, poistky ok

Příspěvek od Jiří M »

Ahoj tu je na 850 z roku 97 a tady je prozměnu SVC70 ale rok 98... Tak se podívej dovnitř. Omlouvam se, že jsem Ti to nepřipravil s odpovědí, ale mam teď frmol, zásuvky můžou bejt jak přes relé (tušim na kontaktu X na spínačce), nebo rovnou ze spínačky... Vydal si se správnym směrem. :wink:

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 889
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#5 V70I obe 12V zásuvky kaput, poistky ok

Příspěvek od pepa.paur »

je to jak píše Jiří, kontakt spínačky X ovládá to relé:
zasuvka1.png
zasuvka1.png (91.55 KiB) Zobrazeno 1211 x
zasuvka2.png
zasuvka2.png (128.97 KiB) Zobrazeno 1211 x
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#6 V70I obe 12V zásuvky kaput, poistky ok

Příspěvek od M4jky »

Práve som sa na to pozeral aj ja a má to jednu chybičku a to, že poistky sú až za relátkom a na tých som napätie nameral. Znamená to, že prúser bude niekde v kabelovej trase od poistiek k spoločnému konektoru zapalovačov a to ma vôbec neteší :( To zas bude výskum, nemohla mi radšej rachnúť poistka...
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#7 V70I obe 12V zásuvky kaput, poistky ok

Příspěvek od M4jky »

Hlásim úspech. Nakoniec to bol úplne triviálny problém. Stačilo vylúpnuť plast okolo ručnej a zastrčiť vycvaknutý konektor, v ktorom bol aj prívod k zapalovačom. Neviem prečo povolil lebo po zatlačení normálne zacvakol naspäť. Radšej som ho stiahol stahovačkou na káble a je pokoj. Nakoniec bol tento problém aj na niečo dobrý. Keď som mal dole spodný kryt prístrojovky kde sú relátka, tak som konečne prišiel na to prečo mi nefunguje siréna alarmu :D Predchádzajúci majiteľ vytiahol relátko :D Aj tak mám ale trochu nedôveru k systému alarmu. Dal som všetko do poriadku ale aj tak mi dvakrát počas roku spustilo alarm úplne bezdôvodne. Na diagnostike som našiel tieto dve blbosti: chyba ľavého pohybového snímača a druhýkrát sa ozval senzor rozbitia skla, velice logické...ale zas je to staré auto, tak už sú tam asi nejaký duchovia/možno studeňáky.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 580
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#8 V70I obe 12V zásuvky kaput, poistky ok

Příspěvek od hefaistos »

Prosim vas, na XC90 mam poistku pro autozasuvku 15A.
Jenze mam kompresor na pneu ktery ma 16A, mohu ji bez problemu vymenit za 20A poistku, nebo ne?
Zatim to teda funguje i na 15A poistku, ale kdyz se propali...

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2433
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#9 V70I obe 12V zásuvky kaput, poistky ok

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Nech tam 15A, ona každá snese trochu víc. Není tam pro nic za nic (dimenzace konektorů,kabelů atd...)
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“