Upřesním: zde zvýšený odpor, resp. snížený proud. Pak se zrychleným blikáním řidiči indikuje závada na blinkrech.lukinl píše:... což značí prasklou žárovku respektive zmenšený odpor v pravém okruhu. Stejně se chovaj blinkry (zrychlené blikání) při výměně žárovek za LEDky
Svorky ve zkratu být fyzicky nemohou, resp. shunt samotný je "skoro" zkrat. Na něm se měří malý úbytek napětí způsobený procházejícím proudem. Po odpojení shuntu lze na svorkovnici přivést 12V a zkusit blinkry rozsvítit a tím prověřit, jestli náhodou na rozvodech blinkrů není zkrat, který následně mohl zničit CEMku. To by se sice stát nemělo - dříve by se měly vypálit pojistky, zde pravděpodobně 11C/22 - ale to by pak nefungovala půlka auta. Možné to ale je...lukinl píše:a co zkusit změřit samotný kontakty v CEM pro CSH2 zda nejsou svorky ve zkratu mezi sebou
Podle již zjištěných indicií tipuji, že na 98% bude CEMka již poškozená. Proud neteče, blinkry neblikají, jen palubka zrychleně indikuje problém.
Pavel