850 2.0T 155kW výbrus

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#1 850 2.0T 155kW výbrus

Příspěvek od AxE_26 »

Zdravím,

Chtěl bych se Vás zeptat, neznáte někdo někoho kdo dělá výbrus motoru, popřípadě přebrus klikovky ? (Zlín,Brno,Vsetín,Kyjov)

Popřípadě na kolik tady tato sranda výjde ? Počítám tak do 45 000kč se možná vlezem.

Hlavní otázkou je jestli se vůbec dají sehnat výbrusové písty na první výbrus.
U skandixu jsem je nenašel ani výbrusové pístní kroužky, akorát co mají, tak jsou ojniční ložiska a klikové ložiska na první výbrus.

Předem děkuji za odpověď.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#2 850 2.0T 155kW výbrus

Příspěvek od doktor »

za 100 tisíc můžeš mít ode mě hotové auto bez investic a tohle si nechat na díly :angel:

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=46889
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#3 850 2.0T 155kW výbrus

Příspěvek od AxE_26 »

Jo kdyby jsi jí prodával dříve, tak bych jí okamžitě vzal.

Jenomže háček je v tom že tu 850 co mám dělat, tak není moje a ten dotyčný 100 000 kč nemá aby jsi od tebe tu 850 koupil, proto se ptám kdo má zkušenosti s výbrusem, popřípadě kdo to tady poblíž dělá.

Protože motor je krapet na sračky, kompresní tlaky se neměřily, ale spotřeba oleje je přes půl litra na 1000km.
Turbo je nové takže turbína olej nebere.

Plus jde slyšet jak některý válec vynechává, takže logicky nemá cenu měnit jen pístní kruhy za 5900kč a narvat to zpět, protože z toho asi nic dobrého nebude a kompresní tlaky nebudou takové jaké by měli být.....

mekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 382
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

#4 850 2.0T 155kW výbrus

Příspěvek od mekky »

Nechápu proč by měl být motor na sracky? Netece ti olej někde třeba, přes víko na kable? :))
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#5 850 2.0T 155kW výbrus

Příspěvek od doktor »

Správný postup je změřit tlaky válců, pokud budou špatné, tak do každého válce nalít trochu více viskozního oleje a změřit znovu. Pokud se tlaky zlepší tak jsou v čoudu kroužky, pokud bude výsledek stejný, tak je problém na ventilech.

Já řešil na svém autě ztrátu oleje celkem 4x a ani jednou to nebyly kroužky ani turbo.
- únik pod víkem ventilů
- prasklá olejová hadice k turbu
- únik přes simering vačky
- únik přes lisovanou koncovku olejové hadice
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#6 850 2.0T 155kW výbrus

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Kup si kompresiometr stojí asi 500,- udělěj co ti radí Doktor .
A budeš vědět na čem si.Těch 500,- za to stojí.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#7 850 2.0T 155kW výbrus

Příspěvek od AxE_26 »

Tlaky změřím v nejbližší době, jinak běhá to na 10w50 Millers Oils, spotřeba oleje je dosti velká.

Jinak když se povytáhne olejová měrka tak se z ní hulí, po přídání plynu ještě víc(buď kroužky nebo ucpané odvětrávání kliky). Dělá to za tepla i za studena hned po nastartování. Jinak ze zadu motoru je načatý těsnění pod palicou, takže zadní strana je mastná protože po ní chčí olej.

Plus po nastartování vždy klepou zdvihátka, po chvilce přestanou. Když by byli přidřené tak by cvakali pořád. Nemůže to být tím že padá rychle tlak oleje ? Popřípadě že by bylo něco s olejovým čerpadlem.

A když jsme u těch kompresních tlaků, ví někdo z Vás kolik by měl mít každý válec atmosfér? počítám aspoň tak 13-14.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2127
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#8 850 2.0T 155kW výbrus

Příspěvek od peter cz »

Vadis říká 1,1-1,3MPa při zahřátým motoru
Ale viděl bych to spíš na ucpaný odvětrání klikovky a zezadu motoru že ti to chčije z pod ventildeklu...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#9 850 2.0T 155kW výbrus

Příspěvek od AxE_26 »

peter cz píše:Vadis říká 1,1-1,3MPa při zahřátým motoru
Ale viděl bych to spíš na ucpaný odvětrání klikovky a zezadu motoru že ti to chčije z pod ventildeklu...
Olej uniká z tadyma
RNCb5204t5.jpg

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#10 850 2.0T 155kW výbrus

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Toto je přední stěna a na tu zadní ti to může stékat směrem od rozvodů třeba z pod víka nebo gufero vačky a vypadá to tak jak to vypadá.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#11 850 2.0T 155kW výbrus

Příspěvek od AxE_26 »

Petr.Chrpa píše:Toto je přední stěna a na tu zadní ti to může stékat směrem od rozvodů třeba z pod víka nebo gufero vačky a vypadá to tak jak to vypadá.
Ono to teče, přesně tak jak sem vyznačil na té přední straně, akorát že to teče po zadní straně, zrovna tam kde je umístěné turbo.

Plus z první vačky od stěny motoru z pravé strany též uniká olej, ale pravá strana motoru je suchá, trochu prosakování oleje jde vidět jen tehdy až se sundá to plastové víčko, takže žádný extrém že by z tama valil olej ve velkým, to fakt ne.

Ze zadní strany je to horší, protože po utření zadní stěny motoru neboli té spáry z kama olej prosakuje, tak během chvilky jde vidět jak začíná prosakování znova.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“