S60 D5 kolem rok01-02 konektor čerpadla

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 17
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: S60 2.4 D5 120kw r.01
Bydliště: Vysoké Mýto

#1 S60 D5 kolem rok01-02 konektor čerpadla

Příspěvek od ok1scb »

Ahoj,našla by se nějaká dobrá duše,co mám toto auto,aby se mi podíval pod zadní sedačku a mrknul jak a jestli má zapojený konektor načerpadle? je tam 5 pinů a na boku kastle u čerpadla jsou dva volné konektory,jestli tam nemá být propojovací kabel? a dále v relátkách v motorovém prostoru mi chybí jedno relé FST2..má být osazeno či nemá?? jde o to,že palivové čerpadlo běží pouze s otočeným klíčkem,při startovaní a rozběhlém motoru už nikoliv... dle vadis by mělo ale spínat při vyšších zátežích,což odpovídá tomu,že je něco špatně právě zde...dekuju moc za ochutu
Přílohy
detail neosazených konektorů.  Počet souhlasí s počtem na čerpadle
detail neosazených konektorů. Počet souhlasí s počtem na čerpadle
zapoj2.jpg (65.19 KiB) Zobrazeno 1022 x
neosazené konektory+neosazené čerpadlo
neosazené konektory+neosazené čerpadlo
zapoj1.jpg (74.19 KiB) Zobrazeno 1022 x
neosazené relé..
neosazené relé..
rele1.jpg (66.89 KiB) Zobrazeno 1022 x
zapojeno,nezapojeno, to jsem z toho kráva, jakto že to vůbec jede?
zapojeno,nezapojeno, to jsem z toho kráva, jakto že to vůbec jede?
Fotografie-0014.jpg (44.51 KiB) Zobrazeno 1125 x
Naposledy upravil(a) ok1scb dne 17 čer 2014 12:29, celkem upraveno 4 x.

GDPR_user

#2 S60 D5 120 r01-zapojení podav. čerpadla?? 6ti pin na nic

Příspěvek od GDPR_user »

budu hádat na levé straně auta?? :D

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 17
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: S60 2.4 D5 120kw r.01
Bydliště: Vysoké Mýto

#3 S60 D5 120 r01-zapojení podav. čerpadla?? 6ti pin na nic

Příspěvek od ok1scb »

Na pravé straně auta....pod opěrákem...... po kabelu s konektorem ani stopy :%) D5 120kW r.01

GDPR_user

#4 S60 D5 120 r01-zapojení podav. čerpadla?? 6ti pin na nic

Příspěvek od GDPR_user »

ok1scb píše:Na pravé straně auta....pod opěrákem...... po kabelu s konektorem ani stopy :%) D5 120kW r.01
a auto jede?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 17
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: S60 2.4 D5 120kw r.01
Bydliště: Vysoké Mýto

#5 S60 D5 120 r01-zapojení podav. čerpadla?? 6ti pin na nic

Příspěvek od ok1scb »

heh... Jede,ale startuje tak půl minuty, při jízdě to není zas tak pravidelný chod mi připadá a po zahrátí chcípe.... a zdá se mi, že když běží motor tak že to čerpadlo netlačí, jen při zapnutém klíčku ano,to slyšet je, ale při běžícím motoru tam odtud slyším jen protíkající naftu, zvuk čerpadla nikoliv.. Je mi divný,že by to nebylo zapojený.. A na P kraji jak jsou ty konektory,tak tam jsou 2ks nezapojeny.. 2drátovej a myslím 4 drátovej,jestli tam nemá být právě třeba kabel propojovací,nemůžu to nikde dohledat...ideálně,aby se nekdo kdo to má mrknul, kam vede ten kabel s tím konektorem, ale je to rok 01, tak nevím aby u mladších modelů to nebylo jinak

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 17
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: S60 2.4 D5 120kw r.01
Bydliště: Vysoké Mýto

#6 S60 D5 120 r01-zapojení podav. čerpadla?? 6ti pin na nic

Příspěvek od ok1scb »

Nikdo neporadí??? :evil: Nojo,jak nejde o pomlouvání auta na prodej tak to už tolik chytrých lidí není.... =@

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 S60 D5 120 r01-zapojení podav. čerpadla?? 6ti pin na nic

Příspěvek od Urvanej »

Holt nikdo nic takovýho neřešil, a tim rejpánim si asi taky moc nepomůžeš, že jo :-)
Ono plkat u inzerátu je snadný, na to nepotřebuješ nic extra, ale na řešení problému už si musíš umazat ruce... :-)

Pod sedákem to nemáš schovaný?
Taky by mohl být na nádrži shora někde zašitý.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 17
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: S60 2.4 D5 120kw r.01
Bydliště: Vysoké Mýto

#8 S60 D5 120 r01-zapojení podav. čerpadla?? 6ti pin na nic

Příspěvek od ok1scb »

Urvanej píše:Holt nikdo nic takovýho neřešil, a tim rejpánim si asi taky moc nepomůžeš, že jo :-)
Ono plkat u inzerátu je snadný, na to nepotřebuješ nic extra, ale na řešení problému už si musíš umazat ruce... :-)

Pod sedákem to nemáš schovaný?
Taky by mohl být na nádrži shora někde zašitý.
Jen jsem reagoval na to,jak mi to připadá :angel: nikde právě nic... Dal jsem foto volných konektorů,potřeboval bych asi nejakou dobrou duši,co má to samé.. Bohužel auto už jsem koupil v tomto stavu a kdo ví kdo co s tím předtím dělal,takže vím prt:/ právě to je už jediná možnost, pokud nebyl jakoby propojovací dle foto,tak jedine nádrž a nebo tam prostě být nemá:( ale nevím proč nespíná za jízdy při velkém zatížení, což píše vadis...

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#9 kdo má S60 D5 kolem rok01-02 prosím o jednoduchou pomoc

Příspěvek od Urvanej »

Hele najdi si šémátko, já tu mam jiný modely, to tvoje ne. U dechtu co tu mam, jde pumpa bez regulátoru natvrdo.
Co je divný, že ti ukazuje palivoměr?
Zkus se podívat na druhou stranu za řidiče, třeba tam něco mít budeš.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#10 kdo má S60 D5 kolem rok01-02 prosím o jednoduchou pomoc

Příspěvek od David Patočka »

Ještě mi někdo vysvětlete, proč budu řešit konektory u čerpadla, který jsou mimo jiné, úplně normálně prázdné,když nevím, jestli je vůbec příčinou dlouhého startu, nízký tlak paliva ???

Takže napojit na VIDU, otevřít si tlak paliva při startu a startovat.
Pokud nabíhá pozvolna, může být problém ve vadném vstřku,který propouští příliš do přepadu, nebo regulační ventil vysok.tlak čerpadla, nebo samotné vysokotlaké čerpadlo.
Ale potíže s pumpou v nádrži, jsou většinou až ty poslední, nebo jiného rázu, ale nikoli nezapojené konektory. Ty jsou tam na hov....., je to dle typu čerpadla, každé je trochu odlišné. :D
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 17
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: S60 2.4 D5 120kw r.01
Bydliště: Vysoké Mýto

#11 kdo má S60 D5 kolem rok01-02 prosím o jednoduchou pomoc

Příspěvek od ok1scb »

David Patočka píše:Ještě mi někdo vysvětlete, proč budu řešit konektory u čerpadla, který jsou mimo jiné, úplně normálně prázdné,když nevím, jestli je vůbec příčinou dlouhého startu, nízký tlak paliva ???

Takže napojit na VIDU, otevřít si tlak paliva při startu a startovat.
Pokud nabíhá pozvolna, může být problém ve vadném vstřku,který propouští příliš do přepadu, nebo regulační ventil vysok.tlak čerpadla, nebo samotné vysokotlaké čerpadlo.
Ale potíže s pumpou v nádrži, jsou většinou až ty poslední, nebo jiného rázu, ale nikoli nezapojené konektory. Ty jsou tam na hov....., je to dle typu čerpadla, každé je trochu odlišné. :D
Bohužel,vida je pro mě zadím dlc. problém,mám to tam táhnout,tak uvidím.. Řeším to z toho důvodu, že vadis píše že má jít čerpadlo při vyšší zátěži při poklesu tlaku,což nedělá až auto chcípne.. Jistě že tohle auto opravovat bez diag, je jako hledat jehlu v kupce..... Ale snažím se získat co nejvíce informací co jen mohu... Třeba to že je to běžně nezapojené je pro mne celkem dost užitečná informace,abych neřešil kktiny a mohl se posunout zase dál... Jinak přepady od vstřiků nad změřím zítra... Takže se omlouvám že jsem zanesl forum dalším zbytečným topikem Díky za info a snad můžete tento příspěvek SMAZAT.... Díky

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 70
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Hranice
Vůz: V70 D5 ´02
Bydliště: Střed Moravy

#12 kdo má S60 D5 kolem rok01-02 prosím o jednoduchou pomoc

Příspěvek od martan11 »

musím říct, že je mi líto jakým stylem to tady funguje. Jak psal OK1scb v těch několika větách od p.Davida si nakonec našel i něco užitečnýho, ale možná to mohlo být řečeno jiným stylem. nic proti Vám Davide, dle reakcí jste odborník. Chápu, že pro servisáka volva je tento web k pousmátí, protože se tu řeší někdy banální věci a někdy se to bez kvalitní diag.neobejde. Jen je potřeba si uvědomit pro jakou skupinu lidí jsou tyto fóra vlastně určeny....asi se shodnem, že pro mechoše to není, takže trocha tolerance. český národ byl odjakživa plný zlatých ručiček, je pravdou, že někteří si to jen myslí a napáchají víc škody jak užitku, ale to už je jejich boj. Je na nás jestli to budem podporovat nebo se zařadíme do stáda, vždyť kolik je na vesnicích různých traktůrků samohybů apod...
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 17
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: S60 2.4 D5 120kw r.01
Bydliště: Vysoké Mýto

#13 S60 D5 kolem rok01-02 konektor čerpadla

Příspěvek od ok1scb »

Za 1 děkuji martan11-ovy za přispevek. Nejsem úplnej trotl,ale dělám koncern spíš,a s tímhle se setkávám prvně,takže rád vyzjistím všemožné informace. Např VADIS mi hodně pomáhá teď. Bohužel nemám dobrý přístup k diag,ale už na tom pracuju abych zas nevyházel majland... Ale info č. 2.. Při měření vstřiků byly v přepadech miliardy bublin.... takže se nekde do systemu bere vzduch asi ;)
Přílohy
Fotografie-0018.jpg
Fotografie-0018.jpg (73.03 KiB) Zobrazeno 873 x

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#14 S60 D5 kolem rok01-02 konektor čerpadla

Příspěvek od kwiko »

na tych obrazkoch je nafigu len to, ze iba ukazuju ze sa v tom uz niekto vrtal, a cerpadlo uz menil. nezohnal spravne, a preto mas konektor na kryte cerpadla. toto riesenie sa pouzivalo az od roku 2003. ( https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=44349&p=509327&hilit=cerpadlo#p509327 ) keby si sa v tom vrtal dalej a cerpadlo si rozobral (co tiez nieje vzdy jednoduche. odporucam pripravok https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=43427&p=496848&hilit=matka#p496848 ). uvidis z vnutri je to poprepajana tak aby vsetky kabliky smerovali do lavej polovice nadrze, kde pod sedakom najdes podobny zazrak, z ktoreho v tvojom pripade bude trcat len tych cca 6 kablov smerujucich do konektora na lavej strane kabloveho zvazku. (to je to na co narazal martinopel https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=45529&p=523727&hilit=lev%C3%A9#p523727 )
relatko v tvojom modely sa nachadza na Centralnej riadacej jednotke pod volantovou tycou. poistka je umiestnena v poistkovej skrinke na lavom boku palubovky. Presne pozicie sa mi hladat nechce. http://www.volvowiringdiagrams.com/?dir=volvo/S60%20Wiring%20Diagrams .
VSETKO CO SOM NAPISAL JE ALE PRE OPRAVU pravdepodobne UPLNE NEPODSTATNE. kolko tlaci cerpadlo sa da zistit zapojenim manometra napriklad pred vysokotlake cerpadlo.
Samontne cerpadlielko v nadrzi ovlada centralna riadiaca jenodtka, po otoceni klucom do druhej polohy natlaci palivo do systemu a po cca 30sec (podla roku vyroby) sa vypne. Po nastartovani sa zase zapina spolu s beziacim motorom ale pocut ho uz zvycajne niele, pretoze nieje namahane, kedze mu v praci pomaha vysokotlake cerpadlo. A auto nieje problem nastartovat aj s odpojenym cerpadlom nadrze ak nieje problem aj niekde inde. (zhnul to uz david https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=45529&p=523727&hilit=lev%C3%A9#p523970 )
martan11 píše:musím říct, že je mi líto jakým stylem to tady funguje. Jak psal OK1scb v těch několika větách od p.Davida si nakonec našel i něco užitečnýho, ale možná to mohlo být řečeno jiným stylem. nic proti Vám Davide, dle reakcí jste odborník. Chápu, že pro servisáka volva je tento web k pousmátí, protože se tu řeší někdy banální věci a někdy se to bez kvalitní diag.neobejde. Jen je potřeba si uvědomit pro jakou skupinu lidí jsou tyto fóra vlastně určeny....asi se shodnem, že pro mechoše to není, takže trocha tolerance. český národ byl odjakživa plný zlatých ručiček, je pravdou, že někteří si to jen myslí a napáchají víc škody jak užitku, ale to už je jejich boj. Je na nás jestli to budem podporovat nebo se zařadíme do stáda, vždyť kolik je na vesnicích různých traktůrků samohybů apod...
to je prave to. Martinopel ako aj David napisali spravne odpovede a aj tak... :fool:
nehladiac na fakt ze obaja platia rocne prevadzkovatelovi fora nemaly poplatok ako profipredajcovia aby kdejaky garaznik nemusel HLADAT, len inkasovat peniaze https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=45364 a vytahovat sa aky je odbornik.
ok1scb píše: Nejsem úplnej trotl,ale dělám koncern spíš,a s tímhle se setkávám prvně,takže rád vyzjistím všemožné informace.
Co som uz zazil ked ma inak bezradny servis poucal ako mam co diagnostkovat... pretoze nejaky kwiko to niekde napisal. :beer:

Ale mozno lepsie takto, ako ked do toho idu mechanici uplne bez zaujmu ako system funguje...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 17
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: S60 2.4 D5 120kw r.01
Bydliště: Vysoké Mýto

#15 S60 D5 kolem rok01-02 konektor čerpadla

Příspěvek od ok1scb »

Ahoj, děkuji za reakce... Problém je již vyřešen, mezi nádrži a čerpadlem si to někde prisava vzduch, celí systém je pak zavzdusnen a nejede jednoduše.. Na hadicku primo do čerpadla z kanictru to věci jak hodiny, startuje na drnknuti, jen v nouzaku, ale to přisuzují odpojene hadicí od nádrže vyvedené do flasky,. Jediné co ještě pořádně neechapu je, jak auto pracuje s tím precerpavanim paliva z jedné komory do druhé a následné spínání čerpadla.... Vadis psal něco o spuštění při vysoké zátěži, to zatím zjištěno nemám.. Každopádně děkuji všem za ochotu mi pomoci a něco k diskutováni. Nechci auto strkat do servisu, když jsem nikdy žádné v žádném neměl a nemám to v plánu, protože proste nikomu nevěřím a vim co se v mnoha servisech děje za praseciny... Takže se omlouvam všem , kterych se dotklo, ze si to dělám vše odjakživa sam a hodl mám k tomu někdy vice otázek a snažím se vždy celí systém pochopit, než ho budu zpravovat.. Díky :)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“