S60 D5 kolem rok01-02 konektor čerpadla
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 17
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 2.4 D5 120kw r.01
- Bydliště: Vysoké Mýto
#1 S60 D5 kolem rok01-02 konektor čerpadla
Ahoj,našla by se nějaká dobrá duše,co mám toto auto,aby se mi podíval pod zadní sedačku a mrknul jak a jestli má zapojený konektor načerpadle? je tam 5 pinů a na boku kastle u čerpadla jsou dva volné konektory,jestli tam nemá být propojovací kabel? a dále v relátkách v motorovém prostoru mi chybí jedno relé FST2..má být osazeno či nemá?? jde o to,že palivové čerpadlo běží pouze s otočeným klíčkem,při startovaní a rozběhlém motoru už nikoliv... dle vadis by mělo ale spínat při vyšších zátežích,což odpovídá tomu,že je něco špatně právě zde...dekuju moc za ochutu
- Přílohy
-
- detail neosazených konektorů. Počet souhlasí s počtem na čerpadle
- zapoj2.jpg (65.19 KiB) Zobrazeno 1022 x
-
- neosazené konektory+neosazené čerpadlo
- zapoj1.jpg (74.19 KiB) Zobrazeno 1022 x
-
- neosazené relé..
- rele1.jpg (66.89 KiB) Zobrazeno 1022 x
-
- zapojeno,nezapojeno, to jsem z toho kráva, jakto že to vůbec jede?
- Fotografie-0014.jpg (44.51 KiB) Zobrazeno 1125 x
Naposledy upravil(a) ok1scb dne 17 čer 2014 12:29, celkem upraveno 4 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 17
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 2.4 D5 120kw r.01
- Bydliště: Vysoké Mýto
#3 S60 D5 120 r01-zapojení podav. čerpadla?? 6ti pin na nic
Na pravé straně auta....pod opěrákem...... po kabelu s konektorem ani stopy D5 120kW r.01
#4 S60 D5 120 r01-zapojení podav. čerpadla?? 6ti pin na nic
a auto jede?ok1scb píše:Na pravé straně auta....pod opěrákem...... po kabelu s konektorem ani stopy D5 120kW r.01
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 17
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 2.4 D5 120kw r.01
- Bydliště: Vysoké Mýto
#5 S60 D5 120 r01-zapojení podav. čerpadla?? 6ti pin na nic
heh... Jede,ale startuje tak půl minuty, při jízdě to není zas tak pravidelný chod mi připadá a po zahrátí chcípe.... a zdá se mi, že když běží motor tak že to čerpadlo netlačí, jen při zapnutém klíčku ano,to slyšet je, ale při běžícím motoru tam odtud slyším jen protíkající naftu, zvuk čerpadla nikoliv.. Je mi divný,že by to nebylo zapojený.. A na P kraji jak jsou ty konektory,tak tam jsou 2ks nezapojeny.. 2drátovej a myslím 4 drátovej,jestli tam nemá být právě třeba kabel propojovací,nemůžu to nikde dohledat...ideálně,aby se nekdo kdo to má mrknul, kam vede ten kabel s tím konektorem, ale je to rok 01, tak nevím aby u mladších modelů to nebylo jinak
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 17
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 2.4 D5 120kw r.01
- Bydliště: Vysoké Mýto
#6 S60 D5 120 r01-zapojení podav. čerpadla?? 6ti pin na nic
Nikdo neporadí??? Nojo,jak nejde o pomlouvání auta na prodej tak to už tolik chytrých lidí není....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 S60 D5 120 r01-zapojení podav. čerpadla?? 6ti pin na nic
Holt nikdo nic takovýho neřešil, a tim rejpánim si asi taky moc nepomůžeš, že jo
Ono plkat u inzerátu je snadný, na to nepotřebuješ nic extra, ale na řešení problému už si musíš umazat ruce...
Pod sedákem to nemáš schovaný?
Taky by mohl být na nádrži shora někde zašitý.
Ono plkat u inzerátu je snadný, na to nepotřebuješ nic extra, ale na řešení problému už si musíš umazat ruce...
Pod sedákem to nemáš schovaný?
Taky by mohl být na nádrži shora někde zašitý.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 17
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 2.4 D5 120kw r.01
- Bydliště: Vysoké Mýto
#8 S60 D5 120 r01-zapojení podav. čerpadla?? 6ti pin na nic
Jen jsem reagoval na to,jak mi to připadá nikde právě nic... Dal jsem foto volných konektorů,potřeboval bych asi nejakou dobrou duši,co má to samé.. Bohužel auto už jsem koupil v tomto stavu a kdo ví kdo co s tím předtím dělal,takže vím prt:/ právě to je už jediná možnost, pokud nebyl jakoby propojovací dle foto,tak jedine nádrž a nebo tam prostě být nemá:( ale nevím proč nespíná za jízdy při velkém zatížení, což píše vadis...Urvanej píše:Holt nikdo nic takovýho neřešil, a tim rejpánim si asi taky moc nepomůžeš, že jo
Ono plkat u inzerátu je snadný, na to nepotřebuješ nic extra, ale na řešení problému už si musíš umazat ruce...
Pod sedákem to nemáš schovaný?
Taky by mohl být na nádrži shora někde zašitý.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 kdo má S60 D5 kolem rok01-02 prosím o jednoduchou pomoc
Hele najdi si šémátko, já tu mam jiný modely, to tvoje ne. U dechtu co tu mam, jde pumpa bez regulátoru natvrdo.
Co je divný, že ti ukazuje palivoměr?
Zkus se podívat na druhou stranu za řidiče, třeba tam něco mít budeš.
Co je divný, že ti ukazuje palivoměr?
Zkus se podívat na druhou stranu za řidiče, třeba tam něco mít budeš.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#10 kdo má S60 D5 kolem rok01-02 prosím o jednoduchou pomoc
Ještě mi někdo vysvětlete, proč budu řešit konektory u čerpadla, který jsou mimo jiné, úplně normálně prázdné,když nevím, jestli je vůbec příčinou dlouhého startu, nízký tlak paliva ???
Takže napojit na VIDU, otevřít si tlak paliva při startu a startovat.
Pokud nabíhá pozvolna, může být problém ve vadném vstřku,který propouští příliš do přepadu, nebo regulační ventil vysok.tlak čerpadla, nebo samotné vysokotlaké čerpadlo.
Ale potíže s pumpou v nádrži, jsou většinou až ty poslední, nebo jiného rázu, ale nikoli nezapojené konektory. Ty jsou tam na hov....., je to dle typu čerpadla, každé je trochu odlišné.
Takže napojit na VIDU, otevřít si tlak paliva při startu a startovat.
Pokud nabíhá pozvolna, může být problém ve vadném vstřku,který propouští příliš do přepadu, nebo regulační ventil vysok.tlak čerpadla, nebo samotné vysokotlaké čerpadlo.
Ale potíže s pumpou v nádrži, jsou většinou až ty poslední, nebo jiného rázu, ale nikoli nezapojené konektory. Ty jsou tam na hov....., je to dle typu čerpadla, každé je trochu odlišné.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 17
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 2.4 D5 120kw r.01
- Bydliště: Vysoké Mýto
#11 kdo má S60 D5 kolem rok01-02 prosím o jednoduchou pomoc
Bohužel,vida je pro mě zadím dlc. problém,mám to tam táhnout,tak uvidím.. Řeším to z toho důvodu, že vadis píše že má jít čerpadlo při vyšší zátěži při poklesu tlaku,což nedělá až auto chcípne.. Jistě že tohle auto opravovat bez diag, je jako hledat jehlu v kupce..... Ale snažím se získat co nejvíce informací co jen mohu... Třeba to že je to běžně nezapojené je pro mne celkem dost užitečná informace,abych neřešil kktiny a mohl se posunout zase dál... Jinak přepady od vstřiků nad změřím zítra... Takže se omlouvám že jsem zanesl forum dalším zbytečným topikem Díky za info a snad můžete tento příspěvek SMAZAT.... DíkyDavid Patočka píše:Ještě mi někdo vysvětlete, proč budu řešit konektory u čerpadla, který jsou mimo jiné, úplně normálně prázdné,když nevím, jestli je vůbec příčinou dlouhého startu, nízký tlak paliva ???
Takže napojit na VIDU, otevřít si tlak paliva při startu a startovat.
Pokud nabíhá pozvolna, může být problém ve vadném vstřku,který propouští příliš do přepadu, nebo regulační ventil vysok.tlak čerpadla, nebo samotné vysokotlaké čerpadlo.
Ale potíže s pumpou v nádrži, jsou většinou až ty poslední, nebo jiného rázu, ale nikoli nezapojené konektory. Ty jsou tam na hov....., je to dle typu čerpadla, každé je trochu odlišné.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 70
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hranice
- Vůz: V70 D5 ´02
- Bydliště: Střed Moravy
#12 kdo má S60 D5 kolem rok01-02 prosím o jednoduchou pomoc
musím říct, že je mi líto jakým stylem to tady funguje. Jak psal OK1scb v těch několika větách od p.Davida si nakonec našel i něco užitečnýho, ale možná to mohlo být řečeno jiným stylem. nic proti Vám Davide, dle reakcí jste odborník. Chápu, že pro servisáka volva je tento web k pousmátí, protože se tu řeší někdy banální věci a někdy se to bez kvalitní diag.neobejde. Jen je potřeba si uvědomit pro jakou skupinu lidí jsou tyto fóra vlastně určeny....asi se shodnem, že pro mechoše to není, takže trocha tolerance. český národ byl odjakživa plný zlatých ručiček, je pravdou, že někteří si to jen myslí a napáchají víc škody jak užitku, ale to už je jejich boj. Je na nás jestli to budem podporovat nebo se zařadíme do stáda, vždyť kolik je na vesnicích různých traktůrků samohybů apod...
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 17
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 2.4 D5 120kw r.01
- Bydliště: Vysoké Mýto
#13 S60 D5 kolem rok01-02 konektor čerpadla
Za 1 děkuji martan11-ovy za přispevek. Nejsem úplnej trotl,ale dělám koncern spíš,a s tímhle se setkávám prvně,takže rád vyzjistím všemožné informace. Např VADIS mi hodně pomáhá teď. Bohužel nemám dobrý přístup k diag,ale už na tom pracuju abych zas nevyházel majland... Ale info č. 2.. Při měření vstřiků byly v přepadech miliardy bublin.... takže se nekde do systemu bere vzduch asi
- Přílohy
-
- Fotografie-0018.jpg (73.03 KiB) Zobrazeno 873 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#14 S60 D5 kolem rok01-02 konektor čerpadla
na tych obrazkoch je nafigu len to, ze iba ukazuju ze sa v tom uz niekto vrtal, a cerpadlo uz menil. nezohnal spravne, a preto mas konektor na kryte cerpadla. toto riesenie sa pouzivalo az od roku 2003. ( https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=44349&p=509327&hilit=cerpadlo#p509327 ) keby si sa v tom vrtal dalej a cerpadlo si rozobral (co tiez nieje vzdy jednoduche. odporucam pripravok https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=43427&p=496848&hilit=matka#p496848 ). uvidis z vnutri je to poprepajana tak aby vsetky kabliky smerovali do lavej polovice nadrze, kde pod sedakom najdes podobny zazrak, z ktoreho v tvojom pripade bude trcat len tych cca 6 kablov smerujucich do konektora na lavej strane kabloveho zvazku. (to je to na co narazal martinopel https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=45529&p=523727&hilit=lev%C3%A9#p523727 )
relatko v tvojom modely sa nachadza na Centralnej riadacej jednotke pod volantovou tycou. poistka je umiestnena v poistkovej skrinke na lavom boku palubovky. Presne pozicie sa mi hladat nechce. http://www.volvowiringdiagrams.com/?dir=volvo/S60%20Wiring%20Diagrams .
VSETKO CO SOM NAPISAL JE ALE PRE OPRAVU pravdepodobne UPLNE NEPODSTATNE. kolko tlaci cerpadlo sa da zistit zapojenim manometra napriklad pred vysokotlake cerpadlo.
Samontne cerpadlielko v nadrzi ovlada centralna riadiaca jenodtka, po otoceni klucom do druhej polohy natlaci palivo do systemu a po cca 30sec (podla roku vyroby) sa vypne. Po nastartovani sa zase zapina spolu s beziacim motorom ale pocut ho uz zvycajne niele, pretoze nieje namahane, kedze mu v praci pomaha vysokotlake cerpadlo. A auto nieje problem nastartovat aj s odpojenym cerpadlom nadrze ak nieje problem aj niekde inde. (zhnul to uz david https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=45529&p=523727&hilit=lev%C3%A9#p523970 )
nehladiac na fakt ze obaja platia rocne prevadzkovatelovi fora nemaly poplatok ako profipredajcovia aby kdejaky garaznik nemusel HLADAT, len inkasovat peniaze https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=45364 a vytahovat sa aky je odbornik.
Ale mozno lepsie takto, ako ked do toho idu mechanici uplne bez zaujmu ako system funguje...
relatko v tvojom modely sa nachadza na Centralnej riadacej jednotke pod volantovou tycou. poistka je umiestnena v poistkovej skrinke na lavom boku palubovky. Presne pozicie sa mi hladat nechce. http://www.volvowiringdiagrams.com/?dir=volvo/S60%20Wiring%20Diagrams .
VSETKO CO SOM NAPISAL JE ALE PRE OPRAVU pravdepodobne UPLNE NEPODSTATNE. kolko tlaci cerpadlo sa da zistit zapojenim manometra napriklad pred vysokotlake cerpadlo.
Samontne cerpadlielko v nadrzi ovlada centralna riadiaca jenodtka, po otoceni klucom do druhej polohy natlaci palivo do systemu a po cca 30sec (podla roku vyroby) sa vypne. Po nastartovani sa zase zapina spolu s beziacim motorom ale pocut ho uz zvycajne niele, pretoze nieje namahane, kedze mu v praci pomaha vysokotlake cerpadlo. A auto nieje problem nastartovat aj s odpojenym cerpadlom nadrze ak nieje problem aj niekde inde. (zhnul to uz david https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=45529&p=523727&hilit=lev%C3%A9#p523970 )
to je prave to. Martinopel ako aj David napisali spravne odpovede a aj tak...martan11 píše:musím říct, že je mi líto jakým stylem to tady funguje. Jak psal OK1scb v těch několika větách od p.Davida si nakonec našel i něco užitečnýho, ale možná to mohlo být řečeno jiným stylem. nic proti Vám Davide, dle reakcí jste odborník. Chápu, že pro servisáka volva je tento web k pousmátí, protože se tu řeší někdy banální věci a někdy se to bez kvalitní diag.neobejde. Jen je potřeba si uvědomit pro jakou skupinu lidí jsou tyto fóra vlastně určeny....asi se shodnem, že pro mechoše to není, takže trocha tolerance. český národ byl odjakživa plný zlatých ručiček, je pravdou, že někteří si to jen myslí a napáchají víc škody jak užitku, ale to už je jejich boj. Je na nás jestli to budem podporovat nebo se zařadíme do stáda, vždyť kolik je na vesnicích různých traktůrků samohybů apod...
nehladiac na fakt ze obaja platia rocne prevadzkovatelovi fora nemaly poplatok ako profipredajcovia aby kdejaky garaznik nemusel HLADAT, len inkasovat peniaze https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=45364 a vytahovat sa aky je odbornik.
Co som uz zazil ked ma inak bezradny servis poucal ako mam co diagnostkovat... pretoze nejaky kwiko to niekde napisal.ok1scb píše: Nejsem úplnej trotl,ale dělám koncern spíš,a s tímhle se setkávám prvně,takže rád vyzjistím všemožné informace.
Ale mozno lepsie takto, ako ked do toho idu mechanici uplne bez zaujmu ako system funguje...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 17
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 2.4 D5 120kw r.01
- Bydliště: Vysoké Mýto
#15 S60 D5 kolem rok01-02 konektor čerpadla
Ahoj, děkuji za reakce... Problém je již vyřešen, mezi nádrži a čerpadlem si to někde prisava vzduch, celí systém je pak zavzdusnen a nejede jednoduše.. Na hadicku primo do čerpadla z kanictru to věci jak hodiny, startuje na drnknuti, jen v nouzaku, ale to přisuzují odpojene hadicí od nádrže vyvedené do flasky,. Jediné co ještě pořádně neechapu je, jak auto pracuje s tím precerpavanim paliva z jedné komory do druhé a následné spínání čerpadla.... Vadis psal něco o spuštění při vysoké zátěži, to zatím zjištěno nemám.. Každopádně děkuji všem za ochotu mi pomoci a něco k diskutováni. Nechci auto strkat do servisu, když jsem nikdy žádné v žádném neměl a nemám to v plánu, protože proste nikomu nevěřím a vim co se v mnoha servisech děje za praseciny... Takže se omlouvam všem , kterych se dotklo, ze si to dělám vše odjakživa sam a hodl mám k tomu někdy vice otázek a snažím se vždy celí systém pochopit, než ho budu zpravovat.. Díky
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 1110 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hoonnzzaa89
-
- 14 Odpovědi
- 562 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od SGC
-
- 22 Odpovědi
- 1694 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok2ucx
-
- 4 Odpovědi
- 939 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od martines
-
- 7 Odpovědi
- 1461 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od moreplavec