Ahojte Volvaci,
Veľmi prosím o pomoc, hľadám skvelého autoelektrikára, ktorý by mi vedel premerať elektriku vo VOLVE XC90, rok 2004, V8...
Počítač vo Volve TOP aute vypísal tieto 3 závady: alternátor, káble, riadiaca jednotka...
Neviem si vybrať
Napätie má byť 13,8-14 V, momentálne je 11,3, pri štarte sa zníži na 9-9,5 V
Kto prosím má skúsenosť s takýmto niečim? Pomôže mi čokoľvek.
Nechcem hneď ísť do Volva servisu, lebo to je na dlho, stojí to veľa peňazí a najradšej by vymenili pol motora. Rada by som spoznala normálneho človeka, ktorý je praktik a takéto niečo už robil.
Bratislava (Vajnory)-okolie, súrne!!!
Alternátor, káble, alebo riadiaca jednotka?Prosím o pomoc:-)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 204
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
#2 Alternátor, káble, alebo riadiaca jednotka?Prosím o pomo
Nejběžnější závada budou asi uhlíky či regulátor atentátoru, šluslý dioďák.Samozřejmě po vizuelní kontrole, že se atentátor točí (spadlý řemen).Dále kouknou na stav plusového kabelu vedoucího do altíku.
A docela nedávno jsem řešil uhnilý minusový kabel na motorovém bloku.
Logicky, pokud je málo napětí, nedostává jednotka potřebný volty a vyvolá závadu.Takže bych se zaměřil na ten alternátor.Asi bude po smrti.
A docela nedávno jsem řešil uhnilý minusový kabel na motorovém bloku.
Logicky, pokud je málo napětí, nedostává jednotka potřebný volty a vyvolá závadu.Takže bych se zaměřil na ten alternátor.Asi bude po smrti.
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek