klidový odběr proudu

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: v70 2.5d 04

#1 klidový odběr proudu

Příspěvek od dafan »

Zdravím všechny příznivce V 70, mám problém s odběrem proudu po zamčení vozidla.Baterka je nová alternátor dobíjí. a baterka slábne po delším stání. Po uzamčení dálkáčem nebo i klíčkem mam odběr proudu 0,63 amper. Ví někdo kolik ma mít v70tka? Nebo byl by někdo tak ochotný změřit to? Udělal jsem jednoduchý návod s fotem.
1. odemknout auto a zacvaknout si zadní zámek aby se šlo dostat k baterce- auto si myslí že pětky jsou zavřené. 2.Připojit ampérmetr jeden konec na baterku druhý na kabel mínus.viz foto.
3. Kabel nechat ležet na baterce (přes měřák neproteče tolik proudu na zamknutí vozu a blíknutí blinkrů.)zamknout dálkou auto a odložit bokem ,proud začne protékat přes měřák. Nechat cca nějakou dobu a sledovat hodnotu. viz přiložené foto .Je schopen mi někdo tuto hodnotu změřit?
Přílohy
1.JPG
1.JPG (80.69 KiB) Zobrazeno 5455 x
2.JPG
3.JPG
3.JPG (44.58 KiB) Zobrazeno 5455 x
4.JPG
4.JPG (99.58 KiB) Zobrazeno 5455 x

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3350
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#2 klidový odběr poudu

Příspěvek od dumi.cz »

Ahoj nejsem ted u auta budu az zitra vecer, zkusim zmerit a napisu..
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: v70 2.5d 04

#3 klidový odběr poudu

Příspěvek od dafan »

tak to by bylo super,dá se to poznat jedině tím že porovnáme hodnoty,snad se toho nebudou bát další volváci a porovnáme hodnoty. díííííííííííík

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12071
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 klidový odběr poudu

Příspěvek od Urvanej »

Tady neni nic moc co porovnávat, je to hrozně moc. 15Ah denně je masakr.
Zkus počkat se zamčenym třeba hodinku, dvě, jestli se to nesníží.
Jinak já to dělal s paralelně napojenou druhou baterkou (měly stejný napětí než sem je připojil, a po zamčení jsem tu paralelní odpojil. Tim sem měl nepřerušenej tok do auta a měřák to ustál.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4925
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#5 klidový odběr poudu

Příspěvek od Romulusw »

Souhlas, mě taky LPG jednotka "umírá" až po čase. Ta hodina by mohla stačit.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: v70 2.5d 04

#6 klidový odběr poudu

Příspěvek od dafan »

po hodině stále stejný odběr 0,64 amper

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1284
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#7 klidový odběr poudu

Příspěvek od martines »

dafan píše:po hodině stále stejný odběr 0,64 amper
nestandardní. Zkus postupně vyndavat pojistky a stále sleduj ampéry aby si zjistil kterej okruh ti to přesně dělá.Pak už můžeš bejt konkrétnější.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3350
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#8 klidový odběr poudu

Příspěvek od dumi.cz »

Jo a ještě zkontroluj jestli nesvítí někde nějaký vnitřní osvětlení :)
jednou jsem to taky takhle měřil a pak jsem zjistil, že mi svítí malý světýlko ve dveřích, protože sem je nechal otevřený :)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1284
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#9 klidový odběr poudu

Příspěvek od martines »

Urvanej píše: Jinak já to dělal s paralelně napojenou druhou baterkou (měly stejný napětí než sem je připojil, a po zamčení jsem tu paralelní odpojil. Tim sem měl nepřerušenej tok do auta a měřák to ustál.
Proč si tohle dělal? Nechápu ten nepřerušenej tok a že to měřák ustál, můžeš to trošku rozepsat?
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4925
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#10 klidový odběr poudu

Příspěvek od Romulusw »

Ono to odpojování a připojování nedělá tomu compu v autě moc dobře. Někdy dostane "epiletický záchvat". Prostě připojil druhou baterku s ampérmetrem v sérii, paralelně k té v autě a tu pak samotnou odpojil. Baterky by měly být stejně nabité, aby spád napětí mezi baterkami neudělal větší proud než ampérmtr snese. To by se z něj zahulilo, nebo by praskla jeho ochranná pojistka.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1284
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#11 klidový odběr poudu

Příspěvek od martines »

Romulusw píše:Ono to odpojování a připojování nedělá tomu compu v autě moc dobře. Někdy dostane "epiletický záchvat". Prostě připojil druhou baterku s ampérmetrem v sérii paralelně k té v autě a tu pak samotnou odpojil. Baterky by měly být stejně nabité, aby spád napětí mezi baterkami neudělal větší proud než ampérmtr snese. To by se z něj zahulilo, nebo by praskla jeho ochranná pojistka.
tohle má smysl když nemáš klešťový ampermetr, jinak to opět nechápu. :(
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12071
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#12 klidový odběr poudu

Příspěvek od Urvanej »

pokud máš klešťák, tak je jasno a neni co řešit, ale né každý má víc než autor původní otázky :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1284
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#13 klidový odběr poudu

Příspěvek od martines »

tvl pro mě je to tak přirozený že jsem si to ani jinak nepřipouštěl :oops:
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12071
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#14 klidový odběr poudu

Příspěvek od Urvanej »

Chápu, já taky nejsem schopen pochopit, že někdo nemá třeba multimetr žádnej... každej sme jinej, naštěstí :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4925
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#15 klidový odběr poudu

Příspěvek od Romulusw »

martines píše:
Urvanej píše: Jinak já to dělal s paralelně napojenou druhou baterkou (měly stejný napětí než sem je připojil, a po zamčení jsem tu paralelní odpojil. Tim sem měl nepřerušenej tok do auta a měřák to ustál.
Proč si tohle dělal? Nechápu ten nepřerušenej tok a že to měřák ustál, můžeš to trošku rozepsat?
Kdybys místo této zbytečné otázky napsal - vem si klešťák, ušetřilo by se spoustu času :wink:

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3350
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#16 klidový odběr poudu

Příspěvek od dumi.cz »

tak jsem meril, klidovy odber 0,01A coz je minimalni rozlisovaci schopnost multimetru na rozsahu 10A.

kdyz odpojim baterii tak po pripojeni je chvilku odber treba 0,3A tak 20 sekund.

pak to padne na tech 0,01A.

0,63A je rozhodne moc je to vic nez 6W coz odpovida jedny rozsviceny vnitrni zarovce...

nesviti ti treba osvetleni v kastliku?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1676
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#17 klidový odběr poudu

Příspěvek od Harry »

protože momentálně taky řeším jestli mě opouští baterie (je 0605) tak jsem to dnes taky poměřil. mám ve zvyku auta v garáži nezamykat, tak mě zajímal i rozdíl mezi zamčeným a odemčeným autem a výsledek je naprosto stejný. odběr 0,02A.
po zamknutí to bralo 0,13A
20140519_165607.jpg
20140519_165607.jpg (82.63 KiB) Zobrazeno 5161 x
po čtvrthodině to kleslo na 0,02A a tam to drželo i následující hodinu
20140519_171344.jpg
20140519_171344.jpg (77.3 KiB) Zobrazeno 5161 x
potom jsem zkusil odemknout a kolísalo to po pár vteřinách mezi 0,19A a 0,31A
po odemknutí.jpg
po odemknutí.jpg (44.98 KiB) Zobrazeno 5161 x
po další čtvrthodině to ale kleslo zase na 0,02A
20140519_191418.jpg
20140519_191418.jpg (83.62 KiB) Zobrazeno 5161 x
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: v70 2.5d 04

#18 klidový odběr poudu

Příspěvek od dafan »

děkuji za členům za proměření,0,6 A,je prostě špatně. Ještě odhalit co to vyvoláva,ale má to souvislost s dveřnímy jednotkami ,když je auto zamknuté, cca po dvou vteřinách cvaká v těchto jednotkách u řidiče a spolujezdce cvaká. Setkal se stím někdo?

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13033
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1
It’s my birthday

#19 klidový odběr poudu

Příspěvek od raolsa »

Zajeď k někomu s origo diagnostikou, ono to na sebe práskne kde je problém. Třeba máš vadné zámky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#20 klidový odběr poudu

Příspěvek od michal_0077 »

vetsina aut kratce po zamknuti bere 130mA... az se vsechno uspi tak by melo byt 20-30mA.

Jestli nejak hapruje central tak zkus vytahnout jeho pojistku. Ono kdyz je spatny snimac na zamku tak se jednotka neuspi... Jestli ma auto CAN-BUS tak je vetsinou proces usinani jednotka po jednotce, kdyz to na jedne jednotce zamrzne tak ostatni jednotky se nevypnou.

U koncernu se obcas musi v jednotce centralniho zamykani /komfortka/ prepajet relatko, ktere zustava sepnute...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 287
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T 04
Bydliště: Ostrava

#21 klidový odběr proudu

Příspěvek od Makronis »

Po výměně baterky jsem se na to taky vrhnul a po 20ti minutách byl odběr 65mA. Jedinou nestandardní věc v autě mám LPG, tak si říkám, jestli si mám začít hrát s pojistkami :unknown: Není to moc vysoká ale ani zrovna extra nízká hodnota.
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3350
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#22 klidový odběr proudu

Příspěvek od dumi.cz »

Dovolim si ozivit toto stare tema, resim problem s vybijenim baterky na 850tce. v klidu mi to zere 64mA = 0.064A, neni to moc, je to cca 1,5Ah denne, ale je to hodne znat, za deset dni je to 15Ah, coz je vic nez 1/5 kapacity baterie, za mesic je baterka kaput, u takhle starych aut to neni bezny, navic podobny auta maj klidovej odber kolem 10mA.

Zkousel sem pojistky a co je mi divny ze velkej odber cca 25mA ma pojistka ktera je na kastliku pojmenovana jako Hazards, Headlight flasher. Dalsi velkej odber je pojistka pro Fan Heater 4. Coz je taky divny cca 15mA.

Pak jsou jeste odbery na centra locking a Imo, ale to jsou radove do 10mA a to povazuji za v poradku. Jeste jsem na dalsi pojistce nameril divnej odber, ale uz si nepamatuju jaka to byla.

Napada me jestli nemuze bejt nekde svod na kabelovem svazku. Netusi nekdo jestli kabely k vyse zminemym pojistkam a spotrebicum nejdou stejnym svazkem? Napr, Kuna nebo podobna havet?

Diky za reakci.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#23 klidový odběr poudu

Příspěvek od Ondra. »

Urvanej píše:Chápu, já taky nejsem schopen pochopit, že někdo nemá třeba multimetr žádnej... každej sme jinej, naštěstí :-)
OT a já že někdo nemá doma elektrikářskou izolačku :D :D :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 17
Registrován: 5 roků 10 měsíců
Bydliště: vyskov
Vůz: V70 2.4D 2003 manual
Bydliště: Vyškov

#24 klidový odběr proudu

Příspěvek od hanz kania »

Ja prisel na to, ze mi zralo radio (origo), vyndal jsem ho, kouknul na kable k radiu, nikde nic podezreleho. Tak ted nevim co s tim. Treba bude z jinyho auta a nebude nakodovane a proto budi jednotky?? Nemate nekdo zkusenosti?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“