Počkej až je dojezdíš, nebo se rozpadnou a kup jiný Mě kopou do volantu kotouče jen proto, že jsou dírovaný, je to nahovno, ale brzdí to docela dobře. Mimochodem měl jsem ty 320mm policejní kit kde byly taky dírovaný kotouče a kopaly zrovna tak...hajnej píše:no super. a co teď můžu dělat....
S60 Uložení motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#26 S60 Uložení motoru
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#27 S60 Uložení motoru
no právě, to jsem s tím určitě jezdil jako prase. ale i tak to zkusímmartinopel píše:Zkusit reklamovat,ale šanci na úspěch moc nedávám.hajnej píše:no super. a co teď můžu dělat....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#28 S60 Uložení motoru
Jinak měnili jsme silentblok motoru ,koupili jsme Corteco a bylo na něm vybroušeno číslo,takže dost možná že origo Volvo
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#29 S60 Uložení motoru
kterej?martinopel píše:Jinak měnili jsme silentblok motoru ,koupili jsme Corteco a bylo na něm vybroušeno číslo,takže dost možná že origo Volvo
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#30 S60 Uložení motoru
Přední podtlakový na D5hajnej píše:kterej?martinopel píše:Jinak měnili jsme silentblok motoru ,koupili jsme Corteco a bylo na něm vybroušeno číslo,takže dost možná že origo Volvo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#31 S60 Uložení motoru
Potvrzuji ze Corteco je original. Nechal jsem na mym chrochtu delat komplet ulozeni motoru v autorizaku a ty stary utahany byly prave Corteco. Teda co se tyce tech hydrosilenbloku.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#32 S60 Uložení motoru
Co jsem zkoumal silentbloky, tak záchyt reakce převodovky Lemforder jsem koupil s odbroušeným nápisem Volvo, horní originál hranatej typ je Hutchinson, a ty hydro/podtlakový už jsem slyšel i z jinýho zdroje, že jsou corteco. Nevím, jestli už jsem to tu nadhazoval nebo ne, ale vůbec by nebyl marnej topik, v kterým bychom se postupně dobírali u různýho spotřebáku kdo ho dodává do prvovýroby. Třeba na různých silentblocích a ramenech lze ušetřit stovky až tisíce za identickej díl. Já jako referenci beru to co prodávaj FCP Euro, ty si úplnej šunt podle mě do obchodu nevezmou, a hlavně v případech kdy umí dodat u toho dílu napíšou, že je dodávanej do prvovýroby.
Já teď třeba budu asi řešit volnoběžku alternátoru, jako nejpravděpodobnější dodavatel do prvovýroby mi připadá INA, ale podložený to nemám.
Já teď třeba budu asi řešit volnoběžku alternátoru, jako nejpravděpodobnější dodavatel do prvovýroby mi připadá INA, ale podložený to nemám.
#33 S60 Uložení motoru
INA je prvovýroba.dali píše:Co jsem zkoumal silentbloky, tak záchyt reakce převodovky Lemforder jsem koupil s odbroušeným nápisem Volvo, horní originál hranatej typ je Hutchinson, a ty hydro/podtlakový už jsem slyšel i z jinýho zdroje, že jsou corteco. Nevím, jestli už jsem to tu nadhazoval nebo ne, ale vůbec by nebyl marnej topik, v kterým bychom se postupně dobírali u různýho spotřebáku kdo ho dodává do prvovýroby. Třeba na různých silentblocích a ramenech lze ušetřit stovky až tisíce za identickej díl. Já jako referenci beru to co prodávaj FCP Euro, ty si úplnej šunt podle mě do obchodu nevezmou, a hlavně v případech kdy umí dodat u toho dílu napíšou, že je dodávanej do prvovýroby.
Já teď třeba budu asi řešit volnoběžku alternátoru, jako nejpravděpodobnější dodavatel do prvovýroby mi připadá INA, ale podložený to nemám.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#34 S60 Uložení motoru
Super, díkymartinopel píše:INA je prvovýroba.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 352
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
#35 S60 Uložení motoru
Zdarec,
pořád mi něco ťuká do podvozku, zřejmě díky špatnému uložení motoru. Jelikož na STK na třepáku je přední i zadní náprava bez vůlí. Máte někdo k dispozici rozkres uložení motoru abych zjistil kde a jaké jsou silenbloky.
pořád mi něco ťuká do podvozku, zřejmě díky špatnému uložení motoru. Jelikož na STK na třepáku je přední i zadní náprava bez vůlí. Máte někdo k dispozici rozkres uložení motoru abych zjistil kde a jaké jsou silenbloky.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 23 Odpovědi
- 2436 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vapik
-
- 8 Odpovědi
- 1541 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 1 Odpovědi
- 254 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Koky
-
- 3 Odpovědi
- 621 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz
-
- 3 Odpovědi
- 449 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa