S60 Uložení motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 38
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
- Bydliště: Plzeň
#1 S60 Uložení motoru
Ahoj všem,
chtěl bych měnit komplet uložení motoru. Můžete mi prosím poradit, kterého výrobce dílů zvolit? Váhám mezi třemi variantami:
1) komplet všechno Lemförder 7100,-Kč
2) komplet všechno FEBI 5700,- Kč
3) vše od Skandixu (nákup přes saabtuning) 4855,-Kč
Prosím poraďte. Rád bych, aby to tam nějakou dobu vydrželo - hlavně ty tři silentbloky (přední, zadní a pravý) a nechci koupit nějaké šmejdy. U skandixu si nejsem vůbec jistý kvalitou. Je to vše uvedeno jako jejich vlastní výroba, ale nikde jsem nenašel zkušenosti.
Předem díky
M
chtěl bych měnit komplet uložení motoru. Můžete mi prosím poradit, kterého výrobce dílů zvolit? Váhám mezi třemi variantami:
1) komplet všechno Lemförder 7100,-Kč
2) komplet všechno FEBI 5700,- Kč
3) vše od Skandixu (nákup přes saabtuning) 4855,-Kč
Prosím poraďte. Rád bych, aby to tam nějakou dobu vydrželo - hlavně ty tři silentbloky (přední, zadní a pravý) a nechci koupit nějaké šmejdy. U skandixu si nejsem vůbec jistý kvalitou. Je to vše uvedeno jako jejich vlastní výroba, ale nikde jsem nenašel zkušenosti.
Předem díky
M
_________________
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#2 S60 Uložení motoru
napr horny silneblok je podla mna len OEM vyrobca (neviem aka firma) a ostatny to len prebaluju
Original volvo je ten isty ako treba Febi alebo Skandix alebo Lemforder akurat mas vybruseneho vyrobcu.
Original volvo je ten isty ako treba Febi alebo Skandix alebo Lemforder akurat mas vybruseneho vyrobcu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 38
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
- Bydliště: Plzeň
#3 S60 Uložení motoru
Horní a dolní silentblok mě ani tak netrápí. Tam rozdíly cen Lemförder vs. Febi vs. Skandix nejsou tak velké (řádově 10tky Kč). Co mě ale trochu trápí jsou ty "hříbečky" vpředu a vzadu a pravý silentblok co je u blatníku:
1x 30748811
2x 30778951
Tady jsou už cenové rozdíly jednotlivých výrobců dost znatelné a vzhledem k tomu, že výměna je trošku složitější (oproti hornímu a spodnímu), tak bych tady nechtěl koupit nějaký šmejd a dělat to za dva roky znovu.
1x 30748811
2x 30778951
Tady jsou už cenové rozdíly jednotlivých výrobců dost znatelné a vzhledem k tomu, že výměna je trošku složitější (oproti hornímu a spodnímu), tak bych tady nechtěl koupit nějaký šmejd a dělat to za dva roky znovu.
_________________
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#4 S60 Uložení motoru
nj, hydroloziska a ten zelezny na pravej strane , tie su dost drahe
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#5 S60 Uložení motoru
Lemforder nebo origo. Febi je sice levnější, ale zase dlouho nevydrží a je měkčí.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 S60 Uložení motoru
Já se zařek, že mi nic febi už nesmí do auta... silentblok převodovky, KO po 15tis, čidlo teplot motoru vadný hnedka z krabice. Dva cajky a dva sráče.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 38
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
- Bydliště: Plzeň
#7 S60 Uložení motoru
OK, vezmu to komplet Lemforder.
_________________
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 S60 Uložení motoru
Obecně se tu tak nějak bere jako kvalitní značka. Já s nima zkušenost nemam, ale jak se znám, tak kdybych koupil od nich celou sadu já, tak se mi roztrhaji všechny kromě jednoho, kterej se ale taky trhne a to až ve chvíli, kdy vyměnim tamty.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 S60 Uložení motoru
no, asi jako já, ve snaze ušetřit, neznalý problému, jsem nechal vyměnit ty spodní za nějakej levnej kšunt a můžu to dělat znova. škoda peněz za díly i práci
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#10 S60 Uložení motoru
rozhodně bych vyměnil jen ty špatné a hlavně ty staré si schovat !! já mám utržený ten horní snad tři roky nic to nedělá tak do toho nevrtámhajnej píše:no, asi jako já, ve snaze ušetřit, neznalý problému, jsem nechal vyměnit ty spodní za nějakej levnej kšunt a můžu to dělat znova. škoda peněz za díly i práci
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 S60 Uložení motoru
jak poznáš, kterej spodní je špatnej?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 38
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
- Bydliště: Plzeň
#12 S60 Uložení motoru
Asi poznáš pohledem (praskliny v gumě, hodně vyboulený) a nejvíce asi poznáš pomocí heveru. Nadzvedneš jemně motor (zapřeš za olejovou vanu a rozložíš váhu pomocí dřevěné lajsny) a mrkneš jestli silentblok pracuje jak má, nebo jestli zůstává ve zdeformované podobě. Já jsem se rozhodl, že to vyměním komplet. Už jednou jsem měnil pouze spodní a horní a za dva roky to je úplně to samé.
_________________
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#13 S60 Uložení motoru
FEBI a Lemforder tam je rozdíl tisíc korun na kusu, to už je docela položka. Fakt jsou ty FEBI tak špatný?budilm píše:Horní a dolní silentblok mě ani tak netrápí. Tam rozdíly cen Lemförder vs. Febi vs. Skandix nejsou tak velké (řádově 10tky Kč). Co mě ale trochu trápí jsou ty "hříbečky" vpředu a vzadu a pravý silentblok co je u blatníku:
1x 30748811
2x 30778951
Tady jsou už cenové rozdíly jednotlivých výrobců dost znatelné a vzhledem k tomu, že výměna je trošku složitější (oproti hornímu a spodnímu), tak bych tady nechtěl koupit nějaký šmejd a dělat to za dva roky znovu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#14 S60 Uložení motoru
a ještě jeden dotaz, jestli to někdo ví z hlavy....jsou ty spodní bloky shodný na benzín i naftu? Nebo tam jsou jiná čísla?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#15 S60 Uložení motoru
.hajnej píše:a ještě jeden dotaz, jestli to někdo ví z hlavy....jsou ty spodní bloky shodný na benzín i naftu? Nebo tam jsou jiná čísla?
Benzín nemá silentbloky řízené podtlakem - pokud je mi známo.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#16 S60 Uložení motoru
aha. tak to budou asi úplně jiný
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#17 S60 Uložení motoru
Kdepak FeBi nejsou tak špatný!Jsou ještě mnohem horší!!!hajnej píše: FEBI a Lemforder tam je rozdíl tisíc korun na kusu, to už je docela položka. Fakt jsou ty FEBI tak špatný?
Jen pro přehled další shit značky:Meyle,Scandix,ATE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#18 S60 Uložení motoru
ATE? můžeš sdělit své zkušenosti?martinopel píše:hajnej píše:
Jen pro přehled další shit značky:Meyle,Scandix,ATE
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#19 S60 Uložení motoru
Myslíš jako nové pakny nekopírující tvar bubnu,kotouče zvlněné po 1000km nebo vytrhané části brzdových desek?hajnej píše: ATE? můžeš sdělit své zkušenosti?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#20 S60 Uložení motoru
právě že mám na autě ate brzdy od podzimu a zjistil jsem, že na dálnici při brždění z vyšší rychlosti citím vibracemartinopel píše:Myslíš jako nové pakny nekopírující tvar bubnu,kotouče zvlněné po 1000km nebo vytrhané části brzdových desek?hajnej píše: ATE? můžeš sdělit své zkušenosti?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#21 S60 Uložení motoru
Vítej v klubu Já měl ATE kotouče na autě velice krátce a i přes opatrnej záběh skončily zvlněný a nikdy nevyreklamovaný. Osvědčily se mi pouze origo Volvo, i ty se mi podařilo zohýbat, ale normální jízdou to nebylo, a pak Zimmermanny, což jsou první kotouče, který budu měnit protože dosáhly (respektive přesáhly) limit opotřebení, ale nikdy se mi je nepodařilo ohnout... Je to ale pěkných pár let co jsem je kupoval a od tý doby už jsem na ně čet negativní reference, takže kdoví, jestli si tu kvalitu udržely.hajnej píše:právě že mám na autě ate brzdy od podzimu a zjistil jsem, že na dálnici při brždění z vyšší rychlosti citím vibrace
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#22 S60 Uložení motoru
super. to jste mě potěšili a to jsem je tam nechal dávat s vědomím, že je to lepší průměr a bude klid.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#23 S60 Uložení motoru
To je to co mne na ATE nejvíce sere,tváří se jako to nejlepší,cena tomu odpovídá 2X a kvalita horší než u poláků.hajnej píše:super. to jste mě potěšili a to jsem je tam nechal dávat s vědomím, že je to lepší průměr a bude klid.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#24 S60 Uložení motoru
no super. a co teď můžu dělat....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#25 S60 Uložení motoru
Zkusit reklamovat,ale šanci na úspěch moc nedávám.hajnej píše:no super. a co teď můžu dělat....
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 23 Odpovědi
- 2435 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vapik
-
- 8 Odpovědi
- 1537 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 1 Odpovědi
- 253 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Koky
-
- 3 Odpovědi
- 621 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz
-
- 3 Odpovědi
- 446 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa