Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 80
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: 850 T5 kombi 96' red
Bydliště: Praha

#26 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?

Příspěvek od jony »

je jedno jestli je stěna 2; 2,5 nebo 3mm protože ve všech případech schází vnitřní kostra. Silikonový hadičky jsou fajn akorát tak na ostřikovače. Silikonová hadička aktuátor na 7psi spolehlivě neotevře i když se zkrátí na nejmenší možnou délku a to byla od renomovaného výrobce... :%)
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#27 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?

Příspěvek od Krystof P. »

Kdežto gumová jo :-D si tam teda natahej kompresorový cu trubky

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#28 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?

Příspěvek od tomasss »

Kr.P píše:Kdežto gumová jo :-D
Jo, gumova s vnitrnim opletem jo.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#29 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?

Příspěvek od Krystof P. »

Ty tam ale standardně nejsou ! Vztahoval jsem to k řešení, který je tam z fabriky a nějak se mi nezdá, že by ta guma byla nějak lepší

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 80
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: 850 T5 kombi 96' red
Bydliště: Praha

#30 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?

Příspěvek od jony »

Tak důležité je asi brát v potaz parametry dané hadičky. Například Semperit má v rozměru ID 4mm verzi TU40 (hadička na olej) a FUB (palivová hadička). Podle tabulky je vidět, že TU40 zvládne podtlak 0,6baru což úplně stačí (většina 2.3T otevírá na 4,4psi). Palivová nemá tuto hodnotu udávanou vůbec.
Přílohy
semperit.jpg
semperit.jpg (68.56 KiB) Zobrazeno 275 x
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#31 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?

Příspěvek od metju »

Takže silikon NE, to už jsem pochopil... palivový hadice budou stačit
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“