Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
- Bydliště: Praha
#26 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
je jedno jestli je stěna 2; 2,5 nebo 3mm protože ve všech případech schází vnitřní kostra. Silikonový hadičky jsou fajn akorát tak na ostřikovače. Silikonová hadička aktuátor na 7psi spolehlivě neotevře i když se zkrátí na nejmenší možnou délku a to byla od renomovaného výrobce...
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#27 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Kdežto gumová jo si tam teda natahej kompresorový cu trubky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#28 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Jo, gumova s vnitrnim opletem jo.Kr.P píše:Kdežto gumová jo
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#29 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Ty tam ale standardně nejsou ! Vztahoval jsem to k řešení, který je tam z fabriky a nějak se mi nezdá, že by ta guma byla nějak lepší
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
- Bydliště: Praha
#30 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Tak důležité je asi brát v potaz parametry dané hadičky. Například Semperit má v rozměru ID 4mm verzi TU40 (hadička na olej) a FUB (palivová hadička). Podle tabulky je vidět, že TU40 zvládne podtlak 0,6baru což úplně stačí (většina 2.3T otevírá na 4,4psi). Palivová nemá tuto hodnotu udávanou vůbec.
- Přílohy
-
- semperit.jpg (68.56 KiB) Zobrazeno 275 x
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#31 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Takže silikon NE, to už jsem pochopil... palivový hadice budou stačit
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 725 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od koch
-
- 2 Odpovědi
- 380 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kein
-
- 8 Odpovědi
- 689 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od sobi
-
- 13 Odpovědi
- 745 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martin 940