Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#1 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Brzy mě čeká výměna lágrů na klice, nevim jak bude nutný výbrus kliky. Rovnou udělám rozvody (čekají mě za 15,000). Gufera na klice půjdou taky. Rovnou chci vymyslet i vedení stlačeného vzduchu a možná i IC.
Ale především, je něco co se vyplatí vyměnit před koncem životnosti, když už bude motor "na stole" ? Čekám že se postupem budou přibalovat "drobnosti", které výslednou cenu hodně rychle navýší. Ale pokud má někdo nějaký tip sem s ním Přece jen je to dobrá příležitost dostat se k místům kam normálně není přístup. Motor má najeto 305,000km. B5234T3
Ale především, je něco co se vyplatí vyměnit před koncem životnosti, když už bude motor "na stole" ? Čekám že se postupem budou přibalovat "drobnosti", které výslednou cenu hodně rychle navýší. Ale pokud má někdo nějaký tip sem s ním Přece jen je to dobrá příležitost dostat se k místům kam normálně není přístup. Motor má najeto 305,000km. B5234T3
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
#2 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Novou kliku!!metju píše:Brzy mě čeká výměna lágrů na klice, nevim jak bude nutný výbrus kliky. Rovnou udělám rozvody (čekají mě za 15,000). Gufera na klice půjdou taky. Rovnou chci vymyslet i vedení stlačeného vzduchu a možná i IC.
Ale především, je něco co se vyplatí vyměnit před koncem životnosti, když už bude motor "na stole" ? Čekám že se postupem budou přibalovat "drobnosti", které výslednou cenu hodně rychle navýší. Ale pokud má někdo nějaký tip sem s ním Přece jen je to dobrá příležitost dostat se k místům kam normálně není přístup. Motor má najeto 305,000km. B5234T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#3 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Díky, můžeš se trochu rozepsat ?
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#4 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
co chceš rozepisovat na klice?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#5 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
třeba důvod takové výměny ...
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#6 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Elzyxi díky, pochopil... S doporučenou cenou 43,215 Kč mě prostě zajímá, jaký je důvod výměny Martin napsal vyměnit, asi ví proč, mě to zajímá taky...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
#7 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Nevím o nikom,kdo by udělal opravu motoru bez výměny kliky,komu by motor fungoval.Zavolej Marrovi,možná ti řekne více.metju píše:Elzyxi díky, pochopil... S doporučenou cenou 43,215 Kč mě prostě zajímá, jaký je důvod výměny Martin napsal vyměnit, asi ví proč, mě to zajímá taky...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#8 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
My těch GO pár udělali, kliku nikdy neměnili a nikdy se nám nestalo, že by s motorem byl problém. Pokud by se měla měnit klika, tak to už můžeš rovnou objednat z Volva nový motor. Co by té původní mělo neopravitelného být? Ten motor je zadřený?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4929
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#9 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Taky by mne zajímalo, proč by nešla klika "nabrousit".
1. výrobce s tím nepočítá a nevyrábí výbrusové šály (nepravděpodobné, ale nevylučuji), jestli je vyrábí, tak se asi brousí
2. povrchová úprava (nitridace, cementace, nebo co já vím)je moc tenká a broušením jde do háje, takže to potom prd vydrží, ale to se mi nezdá
ono taky záleží na tom, kdo to dělá, já jsem naposledy dělal motory před dvaceti lety a ty firmy co mi brousily snad ani neexistujou
1. výrobce s tím nepočítá a nevyrábí výbrusové šály (nepravděpodobné, ale nevylučuji), jestli je vyrábí, tak se asi brousí
2. povrchová úprava (nitridace, cementace, nebo co já vím)je moc tenká a broušením jde do háje, takže to potom prd vydrží, ale to se mi nezdá
ono taky záleží na tom, kdo to dělá, já jsem naposledy dělal motory před dvaceti lety a ty firmy co mi brousily snad ani neexistujou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#10 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Saly na vybrus se delaji, ale treba ani nebude treba. Jinak motor slape normalne, pouze me na vymenu upozornil David Patocka. A je pravda ze kolem 2,700 otacek jsou slyset... vymenu planuji tak za mesic tak sonduju co je dobre jeste udelat. Saly tady nedavno resil i michell a nerad bych skoncil tak ze bych vazne musel shanet novy motor.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#11 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
ja mam taky jenom nové šály a kliku púvodní, a po GO to šlape to jak šepot kvetin
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#12 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
trosku me zarazi kolik volvo turbo benzinu potrebuje kolem 300 000km GO, vymenu simerinku atd... jsem myslel ze tohle spolecne se S120 zustalo nekde v dejinach minuleho stoleti...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#13 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Olejovej výměník z D5. Je větší a olej se líp chladí. Pokud bys kupoval jetej tak bacha aby nebyl z něčeho, čemu třeba lehla olejová pumpa.
Pokud budeš mít dole sací koš a měnit o-kroužek pod ním, tak nezapomeň dát 2 kusy. Když to budeš mít v těhle kilometrech takhle rozebraný, tak by nebylo od věci změřit ventilový vůle a případně koupit odpovídající hrníčky pro jejich vymezení zpátky do tolerance.
Pokud budeš mít dole sací koš a měnit o-kroužek pod ním, tak nezapomeň dát 2 kusy. Když to budeš mít v těhle kilometrech takhle rozebraný, tak by nebylo od věci změřit ventilový vůle a případně koupit odpovídající hrníčky pro jejich vymezení zpátky do tolerance.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#14 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Ventilový vůle mě asi neminou, uvidim jak to bude, dneska jsem zkusil měřit kompresní tlaky a na pátym válci to neni uplně ono. Ještě jsem teď objevil novej zdroj hluku, který rozhodně nezní dobře, je to dobře slyšet když jsem pod motorem. Rachtání nezávislý na otáčkách, v nepravidelných intervalech... Vůbec netušim, začínám mít vichr i z dvouhmoty. Rád bych dal vše do pořádku, no zase nemám náladu proinvestovat 60,000dali píše:Když to budeš mít v těhle kilometrech takhle rozebraný, tak by nebylo od věci změřit ventilový vůle a případně koupit odpovídající hrníčky pro jejich vymezení zpátky do tolerance.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#15 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
vybrusove saly sa vyrabaju, avsak kluku som videl nabrusenu 4x a z toho dva krat nafigu, niekde sa brusic pomylil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#16 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Tak sice později ale přece. Má ještě někdo nějaký tip ?
bude se dělat hlavně:
šály
výbrus, písty, kroužky
vůle ventilů
rozvody
výměník z D5
všechny možný těsnění
komplet vedení stlačenýho vzduchu
silikon podtlakový hadičky
... dále homoklouby, brzdy a jiné "drobnosti"
Mám ale otázku na vstřiky. Motor bude mít vyšší výkon (odhad 320-330 koní) než série a do budoucna přemýšlím o E85. Budou stačit R vstřiky ? Nebo bych se měl podívat na ještě větší... A druhá otázka, spojka. Má cenu dávat nějakou silnější (pasuje z R ?) nebo série z T5 to zvládne.
už teď se bojim co všechno zvládnu posrat
bude se dělat hlavně:
šály
výbrus, písty, kroužky
vůle ventilů
rozvody
výměník z D5
všechny možný těsnění
komplet vedení stlačenýho vzduchu
silikon podtlakový hadičky
... dále homoklouby, brzdy a jiné "drobnosti"
Mám ale otázku na vstřiky. Motor bude mít vyšší výkon (odhad 320-330 koní) než série a do budoucna přemýšlím o E85. Budou stačit R vstřiky ? Nebo bych se měl podívat na ještě větší... A druhá otázka, spojka. Má cenu dávat nějakou silnější (pasuje z R ?) nebo série z T5 to zvládne.
už teď se bojim co všechno zvládnu posrat
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
- Bydliště: Praha
#17 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
silikonový hadičky určitě nebrat!
na P2 platformě pro E85 jsou potřeba 750cc Delphi nebo DEKA a ideálně dvě jednotky, protože to není sranda vyladit a rozhodně to nebude na první nebo druhý pokus...
na P2 platformě pro E85 jsou potřeba 750cc Delphi nebo DEKA a ideálně dvě jednotky, protože to není sranda vyladit a rozhodně to nebude na první nebo druhý pokus...
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13037
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#18 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Proč nebrat silikonový hadičky? Nafukujou se? Nebo naopak splaskávají? Teď jsem je dal na auto a nějaký problém nepozoruju.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#19 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#20 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
názor odborníka !
Akorát není jasné, na kterého z vás reagoval..
Akorát není jasné, na kterého z vás reagoval..
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
- Bydliště: Praha
#21 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
někde tu bylo i video, stačí hledat:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=37914&p=430706&hilit=silikonov%C3%BD+hadi%C4%8Dky#p430706
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=37914&p=430706&hilit=silikonov%C3%BD+hadi%C4%8Dky#p430706
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13037
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#22 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Hm, tak na tom videu musel mít nějaké hadičky se slabou stěnou. Já mám hadičky se stěnou 3 mm. Dírku to má 4 mm, aby se takhle zmáčkla to už by musel být sakra podtlak. Když jsem to zkoušel zmáčknout rukou tak to skoro nejde, otázka zní co to udělá, když se hadička ohřeje.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#23 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
No silikon je široce-teplotně dost stálej na wikipedii píšou, že dlouhodobá teplotní odolnost od -60°C do 180°C pak speciální typy ještě víc (viz třeba silikonové formy na pečení apod.). Takže teplo v autě se silikonovejma hadičkama rozhodně nic neudělá (pokud to je fakt silikon a ne jen "silikon").
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#24 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Ty silikon hadičky mě docela překvapily ! Vždy jsem si myslel že jsou odolnější než origo, to byl taky důvod proč jsem je chtěl vyměnit..
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#25 Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Pořádný hadice jsou lepší, nesmí to bejt ale šmejdy no. Je jasný, že pokud má 1mm a míň silnou stěnu, tak je to spíš palivová hadice na RC model, než kvalitní díl do motoru auta... Já mám od HPP (vnitřní Φ 5mm vnější Φ cca 9mm) a myslim že budou dobrý, mám je jen chvilku, takže nemůžu říct určitě jestli se časem nerozpadnou.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 725 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od koch
-
- 2 Odpovědi
- 380 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kein
-
- 8 Odpovědi
- 689 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od sobi
-
- 13 Odpovědi
- 745 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martin 940