2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12
- Registrován: 10 roků
- Vůz: Volvo 850
- Bydliště: Pardubice
#1 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Zdravím,
koupil jsem Volvo 850 s motorem 2.5tdi, R5, 103 kw. Za studena chytá v pořádku, ale za tepla velmi špatně. Až sem si začal myslet že nedojedu V diskuzi jsem tu pátral, ale nic relevantního jsem nenašel. Mohl by to být:
1) startér
2) čerpadlo
3) čidlo teploty vody
4) něco s palivovým filtrem?
5) ???
Taky svítí kontrolka Service, tak bych se chtěl zeptat, kdo v Pardubicích má diag a za kolik by mě napích.
Děkuji za každou radu.
koupil jsem Volvo 850 s motorem 2.5tdi, R5, 103 kw. Za studena chytá v pořádku, ale za tepla velmi špatně. Až sem si začal myslet že nedojedu V diskuzi jsem tu pátral, ale nic relevantního jsem nenašel. Mohl by to být:
1) startér
2) čerpadlo
3) čidlo teploty vody
4) něco s palivovým filtrem?
5) ???
Taky svítí kontrolka Service, tak bych se chtěl zeptat, kdo v Pardubicích má diag a za kolik by mě napích.
Děkuji za každou radu.
_________________
Volvo 850 - 1996, 2.5tdi, automat.
Volvo 850 - 1996, 2.5tdi, automat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#2 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Nechci malovat certa ale vypada to na vstrik. cerpadlo. Jeden pokus. Sundej dekl motoru,poradne to projed az bude vrsek cerpadla pekne prohraty. Zastav,zdechni to a na cerpadlo vylej tak cca 2 PETky studeny vody tak,aby jsi cerpadlo schladil. Pokud pak nastartujes v pohode,mas v riti cerpadlo....
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12
- Registrován: 10 roků
- Vůz: Volvo 850
- Bydliště: Pardubice
#3 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Díky, zkusím. Kde se u tohoto auta nachází čidlo teploty chladící kapaliny? Chtěl bych ho zkusit odpojit, aby si jednotka myslela, že startuje studený motor.
//edit
Tak nové informace: po 5 hodinách chladnutí to stále nestartuje, startoval jsem tak 3x 10 sekund a baterka byla uplně teplá, zelený oko zhaslo, na objámkách kabelů nešla udržet ruka. Je možné, že by to bylo startérem, co už je před smrtí a tak netočí ale pouští to do kostry?
//edit
Tak nové informace: po 5 hodinách chladnutí to stále nestartuje, startoval jsem tak 3x 10 sekund a baterka byla uplně teplá, zelený oko zhaslo, na objámkách kabelů nešla udržet ruka. Je možné, že by to bylo startérem, co už je před smrtí a tak netočí ale pouští to do kostry?
_________________
Volvo 850 - 1996, 2.5tdi, automat.
Volvo 850 - 1996, 2.5tdi, automat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
#4 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Mne robilo toto iste. Docasne riesenie: kup start sprej alebo cistic brzd (sprej)
Trosku vstrikni do sania a chyti, potom budes mat cas na riesenie problemu.
Nestriekaj tam toho vela, lebo to funguje jak odmastovac
Trosku vstrikni do sania a chyti, potom budes mat cas na riesenie problemu.
Nestriekaj tam toho vela, lebo to funguje jak odmastovac
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#5 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Tusim, ze kdyz odpojis cidlo, tak jednotka vi, ze nezna teplotu, takze predpoklada, ze muze byt i nejvyssi i nejnizsi. Takze ti treba chladi vetrak na chladici a zaroven zhavis nehorazne dlouho.. Tak nevim, jestli neco poznas.
Cidlo je mezi tusim prvnim a druhym valcem zleva, mezi vstriky, ci svickami. Vede tam od motoru silna hadice s chladici kapalinu a na tom vyvodu z motoru je zeshora namontovany cidlo teploty. Vedou k nemu dva dratky.
Cidlo je mezi tusim prvnim a druhym valcem zleva, mezi vstriky, ci svickami. Vede tam od motoru silna hadice s chladici kapalinu a na tom vyvodu z motoru je zeshora namontovany cidlo teploty. Vedou k nemu dva dratky.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12
- Registrován: 10 roků
- Vůz: Volvo 850
- Bydliště: Pardubice
#6 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
2 danki: No to asi ne, toho se bojím zejména ty fotky v druhém odkazu
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=22231
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=95508&postdays=0&postorder=asc&start=15&sid=76073798d669c2db1eba829b57cf9721
Nabiju baterku a když to chytne za studena, tak to odvezu na repas nebo výměnu startéru. Když to nepomůže, tak asi repas čerpadla. Kolik by to tak mohlo stát?
2 ms231: díky. Čidlo jsem odpojil a nic, jenom točí.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=22231
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=95508&postdays=0&postorder=asc&start=15&sid=76073798d669c2db1eba829b57cf9721
Nabiju baterku a když to chytne za studena, tak to odvezu na repas nebo výměnu startéru. Když to nepomůže, tak asi repas čerpadla. Kolik by to tak mohlo stát?
2 ms231: díky. Čidlo jsem odpojil a nic, jenom točí.
_________________
Volvo 850 - 1996, 2.5tdi, automat.
Volvo 850 - 1996, 2.5tdi, automat.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#7 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
jestli se nepletu, tohle se tu někde řešilo, ale podle jakého slova hledat, to fakt nevím
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Velká Bystřice
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
#8 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Neni to Volvo co jsi koupil ve stříbrne metalize a stalo v bazaru v Chrudimi?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#9 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Vyčisti kontakty je tam velký přechodový odpor.vulvo850 píše:Díky, zkusím. Kde se u tohoto auta nachází čidlo teploty chladící kapaliny? Chtěl bych ho zkusit odpojit, aby si jednotka myslela, že startuje studený motor.
//edit
Tak nové informace: po 5 hodinách chladnutí to stále nestartuje, startoval jsem tak 3x 10 sekund a baterka byla uplně teplá, zelený oko zhaslo, na objámkách kabelů nešla udržet ruka. Je možné, že by to bylo startérem, co už je před smrtí a tak netočí ale pouští to do kostry?
mám to samí na mojí 850 je v trapu vstřikovací čerpadlo. repasí starteru po 320tis se to trochu zlepšilo. Ta studená voda na čerpadlo by měla fungovat.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#10 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Jak pise Honza. Vypucuj a osmirgluj vsechny silove kabely a hlavne kostru ke kastli. Repas starteru tak 2-3tisice,repas cerpadla pocitej 10tkc. Nevim jestli jsi to s ochlazenim cerpadla pochopil dobre,takze jeste jednou:
1. udelej si vyjizdku aby bylo prohraty cerpadlo
2. zastav,vypni motor,ihned na vrsek (hlinik) cerpadla vylij dostatecne mnozstvi studene vody tak,aby hlava cerpadla byla opet studena. Proste schlad cerpadlo.
3. Ihned zkus znova nastartovat
4. Pokud motor nastartuje normalne,cerpadlo je zrale na repas,tudiz je v riti. Pokud zas jen tocis a tocis a nic,cerpadlo by melo byt OK,zavada bude jinde.
Jeste me tak napadla takova rutinni vec - spravne nastaveny predvstrik je alfa/omega vseho!
1. udelej si vyjizdku aby bylo prohraty cerpadlo
2. zastav,vypni motor,ihned na vrsek (hlinik) cerpadla vylij dostatecne mnozstvi studene vody tak,aby hlava cerpadla byla opet studena. Proste schlad cerpadlo.
3. Ihned zkus znova nastartovat
4. Pokud motor nastartuje normalne,cerpadlo je zrale na repas,tudiz je v riti. Pokud zas jen tocis a tocis a nic,cerpadlo by melo byt OK,zavada bude jinde.
Jeste me tak napadla takova rutinni vec - spravne nastaveny predvstrik je alfa/omega vseho!
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12
- Registrován: 10 roků
- Vůz: Volvo 850
- Bydliště: Pardubice
#11 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Ano je. Svět je malej Víš o něm něco bližšího?Mata píše:Neni to Volvo co jsi koupil ve stříbrne metalize a stalo v bazaru v Chrudimi?
Naposledy upravil(a) vulvo850 dne 30 bře 2014 11:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 850 - 1996, 2.5tdi, automat.
Volvo 850 - 1996, 2.5tdi, automat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12
- Registrován: 10 roků
- Vůz: Volvo 850
- Bydliště: Pardubice
#12 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Vyšťavil jsem aku, už to moc netočí, takže čekám na nabíječku. Kostru najdu kde? Předpokládám že to bude nějaký silný kabel co bude přišroubován do plechu kastle.
_________________
Volvo 850 - 1996, 2.5tdi, automat.
Volvo 850 - 1996, 2.5tdi, automat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#13 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Bingo,jdi po kabelu,nekam te to dovede...vulvo850 píše:Vyšťavil jsem aku, už to moc netočí, takže čekám na nabíječku. Kostru najdu kde? Předpokládám že to bude nějaký silný kabel co bude přišroubován do plechu kastle.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Velká Bystřice
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
#14 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Nic konkretniho o ni nevim,jen jsem jel s kamaradem kolem a tak jsem se na ni jen tak mrkl.Samozřejmně že ti přeji at ti slouží bez problemu a všechny opravy jsou za kačku,ale s tim najezdem a cenou za kterou byla se obavam že tě repas čerpadla a možna i toho starteru nemine .Zvlašt u automatu kterej neroztlačíš.Tu kostru uvidíš když sundáš box na vzduch.filtr.vulvo850 píše:Ano je. Svět je malej Víš o něm něco bližšího?Mata píše:Neni to Volvo co jsi koupil ve stříbrne metalize a stalo v bazaru v Chrudimi?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12
- Registrován: 10 roků
- Vůz: Volvo 850
- Bydliště: Pardubice
#15 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Takže nové informace. Když to udělalo znovu, tak jsem na čerpadlo nalil 5l kanystr studené vody. Nepomohlo to. Po odpojení čidla teploty to dlouho žhavilo, ale taky nepomohlo.
Zajímavé je, že startuji třeba na šestkrát, pětkrát nic ať točím jak točím a na pošestý to chytne na drc. Zatím jsem vždy odjel.
Zajímavé je, že startuji třeba na šestkrát, pětkrát nic ať točím jak točím a na pošestý to chytne na drc. Zatím jsem vždy odjel.
_________________
Volvo 850 - 1996, 2.5tdi, automat.
Volvo 850 - 1996, 2.5tdi, automat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#16 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
taky to může být úplně něco jiného, má to immobilizér? Co zkusit jiný klíč?
Taky můžeš zkusit odšroubovat trubku ke vstřiku a kouknout jestli tam jde nafta, jako když odvzdušňuješ.
Taky můžeš zkusit odšroubovat trubku ke vstřiku a kouknout jestli tam jde nafta, jako když odvzdušňuješ.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#17 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Kontroloval někdo palivový filtr?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#18 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Doporučuji předčíst, než se pustíte do repase čerpadla a výměn všeho možnýho.. je dost velká šance, že se v článku popsané týká i našich R5 "dvouapůlek"
http://blog.kerpof.net/auta/teple-starty-tdi-levnejsi-reseni/
http://blog.kerpof.net/auta/teple-starty-tdi-levnejsi-reseni/
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12
- Registrován: 10 roků
- Vůz: Volvo 850
- Bydliště: Pardubice
#19 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Jojo, četl jsem.
Hlavně jsem zjistil, že je ruplá hadice od mezichladiče k turbu. Nechápu, že jsem si toho nevšiml dřív, když to bylo všechno oprskané od oleje. Ještě jsem si říkal, že ten kus tam je nějakej prapodivnej.
Takže zítra dám novou hadici a hned pak jedu na výměnu palivového filtru.
Pokud to nepomůže, tak jedu v úterý na proměření startéru a kabelů ke startéru.
Tak doufám, že to začne bezchybně fungovat.
Tipoval bych to na nějaký elektrický šotek. Když to nejde natočit, tak pustím ventilaci naplno a pak startér točí znatelně líp a většinou to chytne na drc. Aby to nakonec nebyl jen někde špatnej drátek.
Hlavně jsem zjistil, že je ruplá hadice od mezichladiče k turbu. Nechápu, že jsem si toho nevšiml dřív, když to bylo všechno oprskané od oleje. Ještě jsem si říkal, že ten kus tam je nějakej prapodivnej.
Takže zítra dám novou hadici a hned pak jedu na výměnu palivového filtru.
Pokud to nepomůže, tak jedu v úterý na proměření startéru a kabelů ke startéru.
Tak doufám, že to začne bezchybně fungovat.
Tipoval bych to na nějaký elektrický šotek. Když to nejde natočit, tak pustím ventilaci naplno a pak startér točí znatelně líp a většinou to chytne na drc. Aby to nakonec nebyl jen někde špatnej drátek.
_________________
Volvo 850 - 1996, 2.5tdi, automat.
Volvo 850 - 1996, 2.5tdi, automat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#20 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Ta hadice je teda brutalni. Sezen nekde origo z vrakace,tu co tam mas je uplne spatne-nekdo tam narval malej prumer hadice a vysledek vidis. A odpoj si egr...
To s tim ventilatorem je nejaky prapodivny...
Edit: jeden slabsi minus kabel od baterky vede na kostrici misto hned pred baterkou pod svetlem a ten druhy,silnejsi,vede na spodek bloku motoru. Je to pristupny zespodu hned nad napravnici za chladicovou stenou. Stycne plochy osmirkovat na kov,vse promazat vazelinkou a pekne dotahnout
To s tim ventilatorem je nejaky prapodivny...
Edit: jeden slabsi minus kabel od baterky vede na kostrici misto hned pred baterkou pod svetlem a ten druhy,silnejsi,vede na spodek bloku motoru. Je to pristupny zespodu hned nad napravnici za chladicovou stenou. Stycne plochy osmirkovat na kov,vse promazat vazelinkou a pekne dotahnout
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12
- Registrován: 10 roků
- Vůz: Volvo 850
- Bydliště: Pardubice
#21 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Díky. Ještě bych se chtěl zeptat na tu malou hadičku co vstupuje z té hadice, k čemu to je? Je to tam nějaké volné a taky to lehce profukuje. To se nějak samo utěsní když se hadice natlakuje nebo to mam taky řešit? Je to označené žlutě. Normálně se to tam hýbe +- 2 milimetry.
Že je EGR zapojeno se pozná jak?
Že je EGR zapojeno se pozná jak?
_________________
Volvo 850 - 1996, 2.5tdi, automat.
Volvo 850 - 1996, 2.5tdi, automat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#22 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Jo,ta zlute oznacena trubicka dela taky rotyku. V podstate vsechno od turba do motoru je tlakove potrubi,takze vse musi byt radne utesnene. Tu trubicku uz tady taky nekdo resil. Bud ji zavarit (je to hlinik),a nebo trubicku odlomit,misto ni vyvrtat vetsi douru a dat tam takovej ten slabej venilek normalne z kola (samozrejme bez ventilku uvnitr). Kdyztak prohledej forum.
A to EGR je takovej ten plechovej kulatej bazmek hned u horniho silentbloku motoru za vikem ventilu. Jde do nej jedna hadicka,tu odpoj a do hadicky "nasroubuj" sroubek nebo tam strc odpovidajici kulicku z loziska. Proste ji zasep. Vyvod z egr nech volny nebo na ni nastrc kousek hadicky,ktera nikam nevede - kdyz mas na motoru kryt,tak to vypada jako ze je zapojenej...
Jinak ale nejsem si jistej,jestli ti to vyresi teply starty... Proste motor bude lepe "dychat"...
A to EGR je takovej ten plechovej kulatej bazmek hned u horniho silentbloku motoru za vikem ventilu. Jde do nej jedna hadicka,tu odpoj a do hadicky "nasroubuj" sroubek nebo tam strc odpovidajici kulicku z loziska. Proste ji zasep. Vyvod z egr nech volny nebo na ni nastrc kousek hadicky,ktera nikam nevede - kdyz mas na motoru kryt,tak to vypada jako ze je zapojenej...
Jinak ale nejsem si jistej,jestli ti to vyresi teply starty... Proste motor bude lepe "dychat"...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 72
- Registrován: 16 roků
- Vůz: S80 2.5TDI, r.v. 2000
- Bydliště: Chomutov
#23 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
Ahoj,
máš seštelovaný předvstřik??? Protože jestli nemá správný hodnoty tak to špatně startuje.
máš seštelovaný předvstřik??? Protože jestli nemá správný hodnoty tak to špatně startuje.
_________________
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#24 2.5 TDI R5 103kw - velmi špatně startuje za tepla
No tak predpokladal jsem ze tohle je ta nejzakladnejsi vec,kdyz je problem se starty. A vubec...nejak se to tu nehejbe,ze by "vulvo850" uz startoval v cajku?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 1087 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martin4144
-
- 22 Odpovědi
- 1604 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od misatenko
-
- 2 Odpovědi
- 406 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Luka
-
- 103 Odpovědi
- 15474 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 3 Odpovědi
- 519 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pachja