Oki, tak si řekni kdy by se ti to hodilo a já přijedu. Třeba nakonec uvidíme že slyším trávu růst, přeci jen je to mé první auto co má výkon a já jsem někdy trochu plašan.raolsa píše:Nebo se můžeš stavit u mě. Hodíme to na rampu a uvidíme jestli něco uvidíme.
S60R škube
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo S60R
- Bydliště: Liberec
#26 S60R škube
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#27 S60R škube
Lepší plašan, než mít pak z oprav kapsu jak Frenkie Dlouhán...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#28 S60R škube
Zavolej 607827920
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo S60R
- Bydliště: Liberec
#29 S60R škube
Díky Raolsovi za pomoc a za uklidnění, že se auto chová vcelku normálně. Tedy až na tu 3mm díru v intercooleru, které jsem si nevšiml.
Nechá se IC. opravit u někoho kdo vaří chladiče, nebo raději vyměnit?
Nechá se IC. opravit u někoho kdo vaří chladiče, nebo raději vyměnit?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#30 S60R škube
Si někoho naštval, že po tobě střílí vzduchovkou?
Zavařit jde všechno, ale otázka je v jakym je stavu zbytek, abys to nezavařil a za chvíli neměl ďuru vedle.
Zavařit jde všechno, ale otázka je v jakym je stavu zbytek, abys to nezavařil a za chvíli neměl ďuru vedle.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo S60R
- Bydliště: Liberec
#31 S60R škube
Díra spíš vypadá jak od šroubováku, než jak od diabolky jinak zbytek IC vypadá v pohodě.
A teď zpět ke škubání. Vysledované to mám už celkem přesně, ale moudrý z toho nejsem. Škube přesně na 3500 ot. pri mírným plynu, ale pouze na benzín 98 a více oktanů. Na 95 oktanů neškubne ani trochu. Napadlo mě, jestli na to nemůže mít vliv ta díra v IC, ale proč to sakra reaguje na oktanové číslo....
A teď zpět ke škubání. Vysledované to mám už celkem přesně, ale moudrý z toho nejsem. Škube přesně na 3500 ot. pri mírným plynu, ale pouze na benzín 98 a více oktanů. Na 95 oktanů neškubne ani trochu. Napadlo mě, jestli na to nemůže mít vliv ta díra v IC, ale proč to sakra reaguje na oktanové číslo....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo S60R
- Bydliště: Liberec
#34 S60R škube
Ahoj Volváci, tak jsem tady zase a se mnou i můj škubací problém. Od minule se nic nezměnilo, stačila moc šikovně zlomená ruka a auto jsem přes 2 měsíce ani neviděl. Teď se chytám na výměnu svíček, tak se chci zeptat, jestli někdo ví, jaký odtrh svíček má Erko mít. Svíčky mám origo Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 55
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 T5
- Bydliště: Brno
#35 S60R škube
Stačí Googlit, NGK píše 0,8mm a mimochodem na většíně svíček to máš nastavené už z výroby.
http://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_extra.php?id=14892
Jinak, já používám na T5 svíčky NGK BKR6EVX - jsou to jediné které mi fungují i s LPG dlouhodobě, vše ostatní celkem rychle odchází.
Problém s cukáním který popisuješ jsem měl na C70 a byla to váha vzduchu. Neni to drahý díl a dá se i vcelku jednoduše vyzkoušet - je jich dost i použitých.
H.
http://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_extra.php?id=14892
Jinak, já používám na T5 svíčky NGK BKR6EVX - jsou to jediné které mi fungují i s LPG dlouhodobě, vše ostatní celkem rychle odchází.
Problém s cukáním který popisuješ jsem měl na C70 a byla to váha vzduchu. Neni to drahý díl a dá se i vcelku jednoduše vyzkoušet - je jich dost i použitých.
H.
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#36 S60R škube
Jestli to ma vliv na cislo paliva tak me napada nejaka ta lambda sonda nebo co v tech benzinech mate za emisni senzoty...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo S60R
- Bydliště: Liberec
#37 S60R škube
No právě že jsem Googlil a někde na T4 uvádějí 0,8mm a někde zase 1,1mm takže z toho moc moudrý nejsem. Budu rád když někdo třeba koukne do manuálu, co tam má skutečně být. Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo S60R
- Bydliště: Liberec
#38 S60R škube
Musím pochválit přístup servisu Volvo Charouz v Praze, kolem kterého jsem minulý pátek projížděl, když se mi chvíli předtím rozsvítila kontrolka motoru. Tak mi v 18 hod vyjeli paměť závad a na otázku jak se vyrovnáme, mi popřáli hezký víkend
Chyba byla lambda a po smazání chyby už nevyskočila.
Jinak svíčky vyměněny, asi na 350 km bez škubání a už je to tu zase, takže svíčkama to nejspíš není. Když se to snažím řešit s někým osobně, tak auto šlape jak hodinky...
Jinak dnes asi nějaká novinka, kde při rozjezdu 1-3 kvalt na plnej kotel, pak po krátkém sundání nohy z plynu, při brzdění do zatáčky a opětovném přidání nenastalo nic, ani škubání, prostě jako kdyby netekl benzín a po poklesu otáček k 3500 zase začalo jet. Opakováno několikrát.
Chyba byla lambda a po smazání chyby už nevyskočila.
Jinak svíčky vyměněny, asi na 350 km bez škubání a už je to tu zase, takže svíčkama to nejspíš není. Když se to snažím řešit s někým osobně, tak auto šlape jak hodinky...
Jinak dnes asi nějaká novinka, kde při rozjezdu 1-3 kvalt na plnej kotel, pak po krátkém sundání nohy z plynu, při brzdění do zatáčky a opětovném přidání nenastalo nic, ani škubání, prostě jako kdyby netekl benzín a po poklesu otáček k 3500 zase začalo jet. Opakováno několikrát.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#39 S60R škube
pokud uz je mozne to nasimulovat, tak by to chtelo projet s napojenou vidou a sledovat tlak paliva... jestli nahodou nevynechava cerpadloKolmiss píše:Jinak dnes asi nějaká novinka, kde při rozjezdu 1-3 kvalt na plnej kotel, pak po krátkém sundání nohy z plynu, při brzdění do zatáčky a opětovném přidání nenastalo nic, ani škubání, prostě jako kdyby netekl benzín a po poklesu otáček k 3500 zase začalo jet. Opakováno několikrát.
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 54
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno/Velká Bíteš
#40 S60R škube
Ahoj, už jsem to psal - senzor tlaku paliva. Jak to popisuješ, tak jsou symptomy úplně stejné jako byly u mého auta. A šli jsme na to úplně stejně Svíčky, filtr, zkoumání a nakonec servis...
_________________
Volvo S60 T6 AWD Polestar, Vibrant copper, MY 11
Volvo S60 T6 AWD Polestar, Vibrant copper, MY 11
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#41 S60R škube
Zkontroluj ty tlaky paliva, stav vstřikovačů.
Ta díra v IC je zalepená?
Může to dělat i kombinace více poruch najednou a závada se projeví pouze za ideální konstalace.
Já měl najednou vadný TCV, váhu vzduchu a 2 vstřikovače a zlobilo to pouze někdy.
Ta díra v IC je zalepená?
Může to dělat i kombinace více poruch najednou a závada se projeví pouze za ideální konstalace.
Já měl najednou vadný TCV, váhu vzduchu a 2 vstřikovače a zlobilo to pouze někdy.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo S60R
- Bydliště: Liberec
#42 S60R škube
Ahoj, tobě svítila i kontrolka motoru? To by se pak mělo ukázat i na diagnostice ne? Dělalo ti to také jen na ba98 a na ba95 ne? Mě kontrolka nesvítí a ani v paměti závad nic není.adrenalize píše:Ahoj, už jsem to psal - senzor tlaku paliva. Jak to popisuješ, tak jsou symptomy úplně stejné jako byly u mého auta. A šli jsme na to úplně stejně Svíčky, filtr, zkoumání a nakonec servis...
V týdnu snad bude příležitost projet auto připojené na diagnostiku, tak uvidím, jestli to nehází nějaké blbosti.
Díra v IC je zalepená.
Ještě dotaz : Jak se Vám chová palubák při brždění motorem? Jde mi o to že aktuální spotřebu 0 L/100Km mi to ukáže až po cca 10 vteřinách jízdy bez plynu, asi to není nic podstatné jen jsem se s takhle pomalou reakcí u žádného auta nesetkal.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#43 S60R škube
Palubák průměruje i okamžitou spotřebu. Takže ti to pak nelítá 99-0 jak u koncernu. Je to o zvyku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek