S60R škube

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 16
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo S60R
Bydliště: Liberec

#26 S60R škube

Příspěvek od Kolmiss »

raolsa píše:Nebo se můžeš stavit u mě. Hodíme to na rampu a uvidíme jestli něco uvidíme. :D
Oki, tak si řekni kdy by se ti to hodilo a já přijedu. :) Třeba nakonec uvidíme že slyším trávu růst, přeci jen je to mé první auto co má výkon a já jsem někdy trochu plašan. :D

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12071
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#27 S60R škube

Příspěvek od Urvanej »

Lepší plašan, než mít pak z oprav kapsu jak Frenkie Dlouhán...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 13033
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1
It’s my birthday

#28 S60R škube

Příspěvek od raolsa »

Zavolej 607827920
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 16
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo S60R
Bydliště: Liberec

#29 S60R škube

Příspěvek od Kolmiss »

Díky Raolsovi za pomoc a za uklidnění, že se auto chová vcelku normálně. :) Tedy až na tu 3mm díru v intercooleru, které jsem si nevšiml.
Nechá se IC. opravit u někoho kdo vaří chladiče, nebo raději vyměnit?

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12071
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#30 S60R škube

Příspěvek od Urvanej »

Si někoho naštval, že po tobě střílí vzduchovkou? :-)
Zavařit jde všechno, ale otázka je v jakym je stavu zbytek, abys to nezavařil a za chvíli neměl ďuru vedle.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 16
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo S60R
Bydliště: Liberec

#31 S60R škube

Příspěvek od Kolmiss »

Díra spíš vypadá jak od šroubováku, než jak od diabolky :D jinak zbytek IC vypadá v pohodě.
A teď zpět ke škubání. Vysledované to mám už celkem přesně, ale moudrý z toho nejsem. Škube přesně na 3500 ot. pri mírným plynu, ale pouze na benzín 98 a více oktanů. Na 95 oktanů neškubne ani trochu. Napadlo mě, jestli na to nemůže mít vliv ta díra v IC, ale proč to sakra reaguje na oktanové číslo....

GDPR_user

#32 S60R škube

Příspěvek od GDPR_user »

Jenom si tipnu na slep.Svíčky od Bosche???

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#33 S60R škube

Příspěvek od kwiko »

Obrázek

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 16
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo S60R
Bydliště: Liberec

#34 S60R škube

Příspěvek od Kolmiss »

Ahoj Volváci, tak jsem tady zase a se mnou i můj škubací problém. Od minule se nic nezměnilo, stačila moc šikovně zlomená ruka a auto jsem přes 2 měsíce ani neviděl. Teď se chytám na výměnu svíček, tak se chci zeptat, jestli někdo ví, jaký odtrh svíček má Erko mít. Svíčky mám origo Volvo.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 T5
Bydliště: Brno

#35 S60R škube

Příspěvek od hpridal »

Stačí Googlit, NGK píše 0,8mm a mimochodem na většíně svíček to máš nastavené už z výroby.

http://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_extra.php?id=14892

Jinak, já používám na T5 svíčky NGK BKR6EVX - jsou to jediné které mi fungují i s LPG dlouhodobě, vše ostatní celkem rychle odchází.

Problém s cukáním který popisuješ jsem měl na C70 a byla to váha vzduchu. Neni to drahý díl a dá se i vcelku jednoduše vyzkoušet - je jich dost i použitých.

H.
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#36 S60R škube

Příspěvek od Ekky »

Jestli to ma vliv na cislo paliva tak me napada nejaka ta lambda sonda nebo co v tech benzinech mate za emisni senzoty...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 16
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo S60R
Bydliště: Liberec

#37 S60R škube

Příspěvek od Kolmiss »

No právě že jsem Googlil a někde na T4 uvádějí 0,8mm a někde zase 1,1mm takže z toho moc moudrý nejsem. Budu rád když někdo třeba koukne do manuálu, co tam má skutečně být. Díky :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 16
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo S60R
Bydliště: Liberec

#38 S60R škube

Příspěvek od Kolmiss »

Musím pochválit přístup servisu Volvo Charouz v Praze, kolem kterého jsem minulý pátek projížděl, když se mi chvíli předtím rozsvítila kontrolka motoru. Tak mi v 18 hod vyjeli paměť závad a na otázku jak se vyrovnáme, mi popřáli hezký víkend :good:

Chyba byla lambda a po smazání chyby už nevyskočila.

Jinak svíčky vyměněny, asi na 350 km bez škubání a už je to tu zase, takže svíčkama to nejspíš není. Když se to snažím řešit s někým osobně, tak auto šlape jak hodinky...

Jinak dnes asi nějaká novinka, kde při rozjezdu 1-3 kvalt na plnej kotel, pak po krátkém sundání nohy z plynu, při brzdění do zatáčky a opětovném přidání nenastalo nic, ani škubání, prostě jako kdyby netekl benzín a po poklesu otáček k 3500 zase začalo jet. Opakováno několikrát.

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#39 S60R škube

Příspěvek od tymon »

Kolmiss píše:Jinak dnes asi nějaká novinka, kde při rozjezdu 1-3 kvalt na plnej kotel, pak po krátkém sundání nohy z plynu, při brzdění do zatáčky a opětovném přidání nenastalo nic, ani škubání, prostě jako kdyby netekl benzín a po poklesu otáček k 3500 zase začalo jet. Opakováno několikrát.
pokud uz je mozne to nasimulovat, tak by to chtelo projet s napojenou vidou a sledovat tlak paliva... jestli nahodou nevynechava cerpadlo :-)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 54
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno/Velká Bíteš

#40 S60R škube

Příspěvek od adrenalize »

Ahoj, už jsem to psal - senzor tlaku paliva. Jak to popisuješ, tak jsou symptomy úplně stejné jako byly u mého auta. A šli jsme na to úplně stejně :-) Svíčky, filtr, zkoumání a nakonec servis...
_________________
Volvo S60 T6 AWD Polestar, Vibrant copper, MY 11

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#41 S60R škube

Příspěvek od doktor »

Zkontroluj ty tlaky paliva, stav vstřikovačů.

Ta díra v IC je zalepená?

Může to dělat i kombinace více poruch najednou a závada se projeví pouze za ideální konstalace.

Já měl najednou vadný TCV, váhu vzduchu a 2 vstřikovače a zlobilo to pouze někdy.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 16
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo S60R
Bydliště: Liberec

#42 S60R škube

Příspěvek od Kolmiss »

adrenalize píše:Ahoj, už jsem to psal - senzor tlaku paliva. Jak to popisuješ, tak jsou symptomy úplně stejné jako byly u mého auta. A šli jsme na to úplně stejně :-) Svíčky, filtr, zkoumání a nakonec servis...
Ahoj, tobě svítila i kontrolka motoru? To by se pak mělo ukázat i na diagnostice ne? Dělalo ti to také jen na ba98 a na ba95 ne? Mě kontrolka nesvítí a ani v paměti závad nic není.
V týdnu snad bude příležitost projet auto připojené na diagnostiku, tak uvidím, jestli to nehází nějaké blbosti.

Díra v IC je zalepená.

Ještě dotaz : Jak se Vám chová palubák při brždění motorem? Jde mi o to že aktuální spotřebu 0 L/100Km mi to ukáže až po cca 10 vteřinách jízdy bez plynu, asi to není nic podstatné jen jsem se s takhle pomalou reakcí u žádného auta nesetkal.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12071
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#43 S60R škube

Příspěvek od Urvanej »

Palubák průměruje i okamžitou spotřebu. Takže ti to pak nelítá 99-0 jak u koncernu. Je to o zvyku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“