Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4901
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#51 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Já jsem to znovu celé prošel a fakt je to trochu mlhavé. Takže, které to ložisko je to kritické?
Pokud by to bylo to na "šestce", tak je to na druhé straně skříně než jsem myslel. 1 nebo 3.
Měl jsem dojem, že odchází 4ka, případně 2ka.
Zajímavé je, že na dotaz, komu to kleklo, se nikdo neozval. Nemám tušení, kolik těch manuálů může jezdit, ale bude to zřejmě míň než automatů.
Pokud s tím někdo přišel do servisu, tak to zřejmě byla kára s "půl mega" na hrbu a "doživotní náplní" v almaře takže se není co divit, že to teda nějaký lágr holt nedal, protože hladina toho "maziva" byla Bůh ví kde.
Pokud by to bylo to na "šestce", tak je to na druhé straně skříně než jsem myslel. 1 nebo 3.
Měl jsem dojem, že odchází 4ka, případně 2ka.
Zajímavé je, že na dotaz, komu to kleklo, se nikdo neozval. Nemám tušení, kolik těch manuálů může jezdit, ale bude to zřejmě míň než automatů.
Pokud s tím někdo přišel do servisu, tak to zřejmě byla kára s "půl mega" na hrbu a "doživotní náplní" v almaře takže se není co divit, že to teda nějaký lágr holt nedal, protože hladina toho "maziva" byla Bůh ví kde.
#52 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Mám dvě tyto skříně, a naprosto bez problémů. Také mě to zajímá, je z toho takový strašák... ale jen rozdílem spotřeby oproti manuálu a rozdílem ušetřených peněz za generálku automatů ta skříň na sebe vlastně vydělává tvl a teď do mě!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#53 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
vidim to tak nejak presne podobne AISIN je sice burzujni vozeni o tom zadna, ale krom toho, ze se bez varovani pose*e jeste i zere o 2 litry vic nez je zdravo
O vikendu jsem mel zajimavou debatu s prodejcem volva kterej taky jezdi leta s M66 a rikal ze ty novy 8-stupnovy almary porad hadzou lock-up na 1200 otacek a lidi s tim spokojene plachti po meste a libujou si jak malo ty novy dechty zerou.. kor jim nikdo nerekne ze jejich EGR+DPF na novem aute timto stylem udela pri 50tis. pápá..
O vikendu jsem mel zajimavou debatu s prodejcem volva kterej taky jezdi leta s M66 a rikal ze ty novy 8-stupnovy almary porad hadzou lock-up na 1200 otacek a lidi s tim spokojene plachti po meste a libujou si jak malo ty novy dechty zerou.. kor jim nikdo nerekne ze jejich EGR+DPF na novem aute timto stylem udela pri 50tis. pápá..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4901
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#54 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Jasně, automat je prostě pohodlíčko a to se platí. Klidně bych s tím jezdil a neuráželo by mě to, zvlášť kdyby to bylo DSGéčko. Jenže takhle jezdím v současném přepočtu za 5,9 l naturalu a bez starostí nastávajcí šikanou nafťáků. A stále mám režim motoru pod SVOJÍ kontrolou a bezpečně vím, co to auto udělá ve zlomku vteřiny. O překvápko v podobě nějakého rozmaru "programu" aisinu opravdu nestojím.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 541
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#55 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Eśte dobre, že som si povedal, toto auto je posledný diesel A v budúcnu uvažujem, že ked jedného dňa budem bohatý tak idem do tej XC90 buď T6 alebo T8st_Andy píše:vidim to tak nejak presne podobne AISIN je sice burzujni vozeni o tom zadna, ale krom toho, ze se bez varovani pose*e jeste i zere o 2 litry vic nez je zdravo
O vikendu jsem mel zajimavou debatu s prodejcem volva kterej taky jezdi leta s M66 a rikal ze ty novy 8-stupnovy almary porad hadzou lock-up na 1200 otacek a lidi s tim spokojene plachti po meste a libujou si jak malo ty novy dechty zerou.. kor jim nikdo nerekne ze jejich EGR+DPF na novem aute timto stylem udela pri 50tis. pápá..
Fakt teraz diesel sa hodí najazdiť na tom dajme tomu 100-150 tisíc a rýchlo sa toho zbaviť, pretože sa to začne doslova náhodne kaziť skrz tie výborné eko kurvítka.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#56 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
moj skromny nazor je, ze aj ta T6 alebo T8 po 3 alebo 4 rokoch pojde jak zatka do vysokej pece To uz je jedno ake nove auto sa kupi, vsetky su stavane na max 5 rokov alebo 150 000km a potom treba dalsie. Ciel je jednoznacny.. vyhrat lotto, pozberat ludi z fora a vytvorit vlastne auto. By som chcel vediet ako by to dopadloDzambor píše:Eśte dobre, že som si povedal, toto auto je posledný diesel A v budúcnu uvažujem, že ked jedného dňa budem bohatý tak idem do tej XC90 buď T6 alebo T8st_Andy píše:vidim to tak nejak presne podobne AISIN je sice burzujni vozeni o tom zadna, ale krom toho, ze se bez varovani pose*e jeste i zere o 2 litry vic nez je zdravo
O vikendu jsem mel zajimavou debatu s prodejcem volva kterej taky jezdi leta s M66 a rikal ze ty novy 8-stupnovy almary porad hadzou lock-up na 1200 otacek a lidi s tim spokojene plachti po meste a libujou si jak malo ty novy dechty zerou.. kor jim nikdo nerekne ze jejich EGR+DPF na novem aute timto stylem udela pri 50tis. pápá..
Fakt teraz diesel sa hodí najazdiť na tom dajme tomu 100-150 tisíc a rýchlo sa toho zbaviť, pretože sa to začne doslova náhodne kaziť skrz tie výborné eko kurvítka.
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 457
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#57 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
850 se zadnim náhonem
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#58 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
alebo bugatti verzia volva vpredu jedna 4,4 a v vzadu dalsia to by bolo rovno 16x16 a nie 4x4
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#59 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Ahojte takze volvik je uz v T6R v Prahe u Davida Patocku od minuleho piatku. Uvidime co bude. Urobil som si vylet do Prahy a som zvedavy na dalsi osud volvatka. Ja verim len v to najlepsie. Dam vediet ako to postupuje. Kazdopadne tolko volva som pokope este nevidel
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
#60 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Další malá zkušenost: nechal jsem v převodovce vyměnil olej po 200tkm (před tím asi neděláno), a převodka řadí prostě perfektně. Jde jen lehoučce, možná i neznatelně hůř, než nové auto.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#61 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Jsme na tom stejně, také jsem měnil. Převodovka má najeto cca 60tis km a rozdíl je teda znát. Řazení jde pěkně hladce.mr1 píše:Další malá zkušenost: nechal jsem v převodovce vyměnil olej po 200tkm (před tím asi neděláno), a převodka řadí prostě perfektně. Jde jen lehoučce, možná i neznatelně hůř, než nové auto.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#62 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Nazdar hosani takze konecne po dlhom case sa mi podarilo odniest auto k Davidovi Patockovi do T6R v Prahe. Dnes som bol po auto, prevodovka ide ako hodinky, nic nebucha, neklepe, nechrasti , v aute je cestina, vymenili sa aj nejake veci nesuvisiace s prevodovkou. Takze obrovske diki Davidovi. A odkaz vsetkym, ktory maju podobny problem: usetrite si cas a peniaze a chodte za odbornikom ako je David. Nenechajte sa v tom sparat roznym mechanikom (netvrdim ze su zli, ale volvo potrebuje special care). Ked budem kupovat dalsi volvo stroj, tak servis a nakup jedine v T6R - profesionalita, kvalita a spolupraca na vysokej urovni.
BIG LIKE Davidovi a T6R
BIG LIKE Davidovi a T6R
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1310
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#63 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Tak tak. Tiez som s automatom siel radsej rovno do prahy a vies nam aj popisat co sa robilo na prevodovke?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#64 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
no, ja som tam siel s manualom M66 a nie automatom Ako David poznamenal, bol tam "nainstalovany" zly tisichran (ten co tam bol povodne bol vacsi a vobec nebol z tejto prevodovky/ uhlovky - to sposobilo vytekanie oleja. Potom sa menilo ihlove lozisko, jeho vnutorny kruzok a nechalo sa upravit jedno ozubene koleso (myslim ze 6ta rychlost) - to malo na starosti neprijemne chrasteni. Volvik zvladol cestu domov do Kosic na jednotku vyskocila mi akurat jedna hlaska ohladom: doporuceni servisu protiskluzu, ale jak som cital na fore tak to bude asi kruzok pod volantom. ale auto jak vymenene myslim, ze David bude vediet presne povedat ak som napisal daco nezrozumitelne. Ale je to srandista treba ho zobrat do Kosic na mesiac a nech zauci dakoho z klubakov aby sme mali taky servis aj v Kosiciach Ubytovanie ponuknem ja
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1310
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#65 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Hej hej viem ze si riesil manual preto som sa pytal lebo o manualoch a ich opravach je velmi malo informacii. No a k tomu protislkzu daj to na origo diag a dozvies sa viac moze to byt cokolvek.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#66 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Urobil som si vylet a bonus je opravena prevodovka. Ak sa bude dat tak este dnes skocim na diagnostiku do volvo v KE na Presovskej a uvidime co mi povedia dam vediet
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4901
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#67 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Udělalo se hezky, jal jsem se vyměnit olej v převodovce. Údajně mi ho vyměnili před rokem a půl a 15tis km v T6R (naúčtováno 726,-), ale já u toho nebyl, tak jsem to pojal tak, jakoby by to byl "proplach"
Oleje bylo trochu více, po vyšroubování hladinové zátky to teklo na rovině poměrně dost ven.
Po vypuštění mě zarazila barva, tedy dávám k lepšímu porovnání s TOTAL 75W80 GL4, to je ten světlejší.
Váš názor, byl ten olej měněn, nebo jen dolit?
Budu dělat i diferák a haldex, tak se zas pochlubím (taky měly být dělány, v tu samou dobu)
Oleje bylo trochu více, po vyšroubování hladinové zátky to teklo na rovině poměrně dost ven.
Po vypuštění mě zarazila barva, tedy dávám k lepšímu porovnání s TOTAL 75W80 GL4, to je ten světlejší.
Váš názor, byl ten olej měněn, nebo jen dolit?
Budu dělat i diferák a haldex, tak se zas pochlubím (taky měly být dělány, v tu samou dobu)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#68 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Těžko soudit zda ten olej takhle může zdegradovat. Já vím jen to, že v mém autě je převodovka, co má najeto 50tis km a po výměně oleje řadí mnohem lépe. Olej jsem neměl šanci vizuálně porovnávat. Takže pravidelná výměna oleje v manuálu po nějakých 60tis km jak automat, bude asi víc než vhodná.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#69 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
A takhle zase vypadá nový originální olej od Volva 31280771. Schválně jsem ho vyfotil. Jakou bude mít barvu po roce a půl v převodovce, těžko říct. Takže jenom podle barvy různých olejů něco určovat asi moc nejde.
- Přílohy
-
- IMG_20160606_153706.jpg (46.02 KiB) Zobrazeno 2058 x
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4901
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#70 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Chtělo by to posuzovat za stejných pomínek, tedy něco jako skleněná, nebo čirá plastová trubka o světlosti 10mm. Když to dáš do kýblu, tak to bude samozřejmě tmavší.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4901
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#71 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Potvrzuji, dnes jsem jel do práce a řadí to o poznání lépe.hajnej píše: Já vím jen to, že v mém autě je převodovka, co má najeto 50tis km a po výměně oleje řadí mnohem lépe.
Jinak vzorek oleje z diferáku. Ten vypadá mnohem lépe.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#72 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
To je jízda co, jak tam ty kvalty padaj
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4901
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#73 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Po 30tis jsem zkontroloval olej. Je ho tam po nalévací šroub, ale barva se velmi podobá tomu vlevo. Je možné, že ten olej takhle rychle degraduje? Je to přetížením?Romulusw píše:Udělalo se hezky, jal jsem se vyměnit olej v převodovce. Údajně mi ho vyměnili před rokem a půl a 15tis km v T6R (naúčtováno 726,-), ale já u toho nebyl, tak jsem to pojal tak, jakoby by to byl "proplach"
Oleje bylo trochu více, po vyšroubování hladinové zátky to teklo na rovině poměrně dost ven.
Po vypuštění mě zarazila barva, tedy dávám k lepšímu porovnání s TOTAL 75W80 GL4, to je ten světlejší.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#74 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Ne, je to vyplachovánim a čištěnim bordelu, kterej se tam usadil před první výměnou. To je muj odhad, ale křišťálovou kouli sem někde potratil, takže přesně ti to neřeknu.
Asi bych to ještě párkrát dycky s olejem v motoru vyměnil a ono se ukáže, odkud vítr vane.
Asi bych to ještě párkrát dycky s olejem v motoru vyměnil a ono se ukáže, odkud vítr vane.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4901
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#75 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Já teda taky nemám patent na rozum, ale že by v manuální almaře se usadil takový bordel? Jako, pro mě není problém ten olej měnit po 20 tis (na to ještě mám), ale co tam muselo být v těch doživotních náplních na konci života?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 507 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Lenorion
-
- 3 Odpovědi
- 1163 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 7 Odpovědi
- 649 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pepa.paur
-
- 13 Odpovědi
- 702 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance
-
- 4 Odpovědi
- 234 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kyjaq