Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 424
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#26 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Nechci psát co je lepší jestli aut. nebo man. Chci se jen zeptat - může prodloužit životnost manuálu výměna oleje? V servisním plánu není, autorizák tvrdí. že náplň je doživotní. Přesto jsem jej nechal ve 160 tis. vyměnit. Může to prodloužit životnost?
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12072
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#27 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Politicky korektní odpověď je, že pokud dáš správnej olej, nemůžeš životnost zkrátit
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#28 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
to eLzyx: Tak si připiš do té cirky 5q M58 shit
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#29 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
co sa tyka porovnavania automatu a manualu, to by bolo na dlhu diskusiu pri pive ako vidim co sa tyka mojho problemu, auto uz mam doma, vyskocilo tiahlo prevodovky. Servisak to dal naspat a urobil to tak aby to uz von nevyskocilo (dal tam kusok plechu aby to uz nemalo kam vyskocit). Takze uvidime. Co sa tyka toho zvuku, tak to bude zrejme nejake lozisko v prevodovke alebo take nieco. Ale kym to ide neriesim, nebudem do toho sturat viac penazi. Moze to byt hocico, co sa uz napr neda alebo resp. neoplati opravovat. Ked klakne prevodovka, tak sa vymeni cela za inu samozrejme ta ina pojde najprv na kontrolu, lebo nechcem aby sa po mesiaci aj ta pobrala do vecnych lovist. Ale ako spomenul uz kolega vyssie, murphyho zakony funguju, stat sa moze hocico.
Viac a viac zistujem ze velmi vela zalezi od majitela vozidla ako sa onho staral a to nemyslim umyvanie a kolesa 21" atd no uvidime ako sa veci vyvinu. Kazdopadne dakujem za vase nazory a postrehy zaujimava diskusia sa tu rozprudila.
Viac a viac zistujem ze velmi vela zalezi od majitela vozidla ako sa onho staral a to nemyslim umyvanie a kolesa 21" atd no uvidime ako sa veci vyvinu. Kazdopadne dakujem za vase nazory a postrehy zaujimava diskusia sa tu rozprudila.
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 204
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: DKA
- Vůz: V70 / D5252T / 99
#30 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Plnej souhlas. Hlavne tyhle zaruceny predpovedi kdy co komu na cem umre.koch píše:já bych všechno a na jakémkoliv foru bral s rezervou
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4927
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#31 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Tak jak se věci za dva roky vyvinuly?jguzik píše: .....no uvidime ako sa veci vyvinu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#32 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Taky mě zajímá. A také ta akce Davida Patočky s více vybroušeným mazacím kanálem k ložisku.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#33 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
......kanál asi funguje, ložisko je zticha a jezdí. Bohužel pravdivost mého tvrzení a úspěch opravy se dá hodnotit
až po cca 200 tis. km.
Horší je to, že 6 st. manuální převodovky odcházejí stejně, jako automaty.
Rozdíl je ovšem v tom, že do automatu se dá sehnat všechno.......mimo to je používá 12 výrobců automobilů ,
a do manuálu Vám Volvo neprodá ani kolečko, tudíž se to řeší použitými díly, které už docházejí.
Ono je to velice divné, ale v těch manuálech odchází většinou pořád to samé, tudíž většina z nich nelze spravit.
Ložisko 6 rychlosti se rozsype a napadá do celé převodovky mezi zuby.......to je to vaše podtáčení motoru a šetření.
Ložisko hlavní hřídele se rozsype tak, až praskne obal převodovky.....špatně mazané, vada ?
Jehlové ložisko první rychlosti, je potom hranaté kolo i hřídel....to je to cukání na jedničku
Pak nějaký ten synchron a přesuvník s vidličkou, jak si někdo vozí hnátu na řadící páce.
Málo oleje, protože ten se nemění a nedolévá, totální destrukce všeho
Stržené drážkování diferenciálu pro vývod AWD
až po cca 200 tis. km.
Horší je to, že 6 st. manuální převodovky odcházejí stejně, jako automaty.
Rozdíl je ovšem v tom, že do automatu se dá sehnat všechno.......mimo to je používá 12 výrobců automobilů ,
a do manuálu Vám Volvo neprodá ani kolečko, tudíž se to řeší použitými díly, které už docházejí.
Ono je to velice divné, ale v těch manuálech odchází většinou pořád to samé, tudíž většina z nich nelze spravit.
Ložisko 6 rychlosti se rozsype a napadá do celé převodovky mezi zuby.......to je to vaše podtáčení motoru a šetření.
Ložisko hlavní hřídele se rozsype tak, až praskne obal převodovky.....špatně mazané, vada ?
Jehlové ložisko první rychlosti, je potom hranaté kolo i hřídel....to je to cukání na jedničku
Pak nějaký ten synchron a přesuvník s vidličkou, jak si někdo vozí hnátu na řadící páce.
Málo oleje, protože ten se nemění a nedolévá, totální destrukce všeho
Stržené drážkování diferenciálu pro vývod AWD
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#34 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Díky za obsáhlé info.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#35 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
no, zatial prevodovka funguje. ten zvuk tam vzdy je. Ale nepozorujem ziadne problemy pri radeni alebo nejake trhanie. Ked sa prevodovka rozsype, tak to budem riesit. Kvoli vlastnej hluposti som nasypal do auta dost penazi. Takze dalsie investicie ked to bude nutne. Ked sa to stane, viem na koho sa mam obratit: David Patocka
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
#36 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Když už jsme u toho - nic určitě nepokazím výměnou oleje. Je někde návod? A co do toho přijde? Kolik?
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4927
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#37 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Sundáš LP kolo, olej vypustíš vypouštěcím šroubem a naleješ (nějakou stříkačkou) asi 1,8 l nového, dírou od šroubu hladiny, až začne vytékat. To je ten šroub za poloosou, trochu nad ní.
#38 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Díky fajn, a co do toho lejete?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#39 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Origo, ty dva litry tě nezabijou.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#40 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
to mi je fuk, ale abych věděl, co chci
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4927
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#41 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Nevím co dává VOLVO. Asi použít něco GL4, nebo GL5, snad tohle? http://www.autodily-cardo.cz/prevodove-oleje/total-transmission-bv-75w-80-1l/ je to uváděno jako možná náhrada za MTF94 http://www.prodejoleju.cz/cz/detail/texaco-mtf-94-1-litr-nalevany/texaco-9/.
Hlavně aby to moc "nežralo" bronz synchronů.
Hlavně aby to moc "nežralo" bronz synchronů.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 539
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#42 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Na mojej V50ke robí hluk presne ako to popisuje kolega s XC90. Myslel som že je to spojkovým ložiskom, tak sa pri výmene dvojhmotáku menilo aj to no hluk neprestal. Robí to čím je vonku teplejšie tým je zvuk hlasnejší. Keď vonku bola zima robilo to občas. Keď je motor studený, a naštartuje sa tak to nerobí. No ako sa začne zohrievať, začína sa ozývať hluk. Nerobí to keď auto stojí a je vymačknutá spojka. Robí to pri jazde s vymačknutou spojkou. Je to rovnaký problém ako má kolega s XC90? Radiť ide bez problémov, no ten hluk ma vytáča.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4927
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#43 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Zkusil se někdo podívat kolik tam toho oleje a v jakém stavu je?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 539
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#44 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
jop je tam nový origo (2,1L) menený pri 160 tkm, predtym pri 140tkm alebo 120tkmRomulusw píše:Zkusil se někdo podívat kolik tam toho oleje a v jakém stavu je?
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4927
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#45 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
A co to je origo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 539
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#46 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
original od volva.Romulusw píše:A co to je origo?
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4927
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#47 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
A je to vůbec z převodovky? Když to jede na neutrál, tak to taky hučí? Je tam rozdíl mezi jízdou pod výkonem a jízdou při brždění motorem? Je tam závislost změny zvuku na zařazeném stupni?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 539
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#48 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Je jedno aká rýchlosť je tam zaradená. Na neutrál to takisto hučí, keď sa zaradí rýchlosť a začne zaberať spojka začne to hučať. Mení sa hluk spolu s otáčkami. Čím vyššie otáčky tým vyšší hluk. Hučí to aj keď je vyšlapnutá spojka a auto je v pohybe. Keď zaradím rýchlosť aby som brzdil motorom zvýši sa aj hluk z prevodovky. Vplyv zaradeného stupňa na hluk nie je. Len otáčky majú na to vplyv. V kabíne to počuť nie je, ale stačí mať stiahnuté okienko obchádzať nejakú prekážku tak aby išla z ľavej strany tak z odrazu zvuku to je dosť počuť.Romulusw píše:A je to vůbec z převodovky? Když to jede na neutrál, tak to taky hučí? Je tam rozdíl mezi jízdou pod výkonem a jízdou při brždění motorem? Je tam závislost změny zvuku na zařazeném stupni?
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#49 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Jak s tím souvisí podtáčení? Díky za vysvětlení.David Patočka píše:Ložisko 6 rychlosti se rozsype a napadá do celé převodovky mezi zuby.......to je to vaše podtáčení motoru a šetření.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#50 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Diky za detailnejsi popis, to podtaceni bych asi videl na hazeni 6-tky k zbytecne nizkym otackam za ucelem eko-rally.. trafil jsem se ?David Patočka píše:......Horší je to, že 6 st. manuální převodovky odcházejí stejně, jako automaty........
Málo oleje, protože ten se nemění a nedolévá, totální destrukce všeho
Stržené drážkování diferenciálu pro vývod AWD...
Kazdopadne mezi AT a MT6 je jeden zasadni prakticky rozdil, a to ten, ze ta M66 pred smrti snad aspon zacne chrastit a clovek vi ze je vymalovano, ale takovej AISIN tam jedneho krasneho rana proste tu zpatecku bud z niceho nic nezaradi.. Nebo jak se stalo mne, jezdi to a radi to jakoby nic, az najednou uprostred dne na vyjezdu z krizovatky proste otacky vyletej nahoru a auto se v D-cku uz ani nehne.. pripadne po restartu hne jeste na 20m plazenim a pak klekne definitivne.. U manualu je snad chrasteni a trhani alespon nejaka ta preventivni predzvest ze se neco blizi a aspon to snad pak jde odtahnout na lane a predejit tim uplne destrukci lozisk.. AISIN i s tim jeho chlazenim oleje pres centralni sdruzenej chladic (kterej ma sam o sobe problem v lete uchladit T5-ku a ne jeste i motorovej a prevodovej olej najednou) mne v tomto docela hodne zklamal a to se mu dostavalo vseho dle predpisu vcetne Mobilu a novych solenoidu, a pak me sklamal i ten dalsi vymenenenej, kde zase zahaproval PNP switch a opet dalsi solenoid.. jako jo vymenilo se vsechno a opet to jezdi ale proste furt neco na 2 totoznich 4-stupnovych prevodovkach se kterymi to jeste i zralo o 2-3 litry vic nez manual i kdyz s tim clovek jezdil klobouka bo uz mel strachy ze co zas a kde kdy prijde.. dost blby vyjet s tim do chorvatska s rodinou po takovych anabazach Takze je otazka jestli to pripisovat veku nebo unave materialu, nebo cemu vlastne.. Jenom se mi tak zda ze proste u automatu, na rozddil od chovani se k manualu, nejde jeho zivotnost nejak moc ovplyvnit.. Ale mozna jsem mel jenom pech na jedinej automat v zivote kteremu jsem se rozhodl verit.. a zklamal hned 2x
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 507 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Lenorion
-
- 3 Odpovědi
- 1166 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 7 Odpovědi
- 649 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pepa.paur
-
- 13 Odpovědi
- 721 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance
-
- 4 Odpovědi
- 237 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kyjaq