Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#1 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Ahojte hosani,
takze podarilo sa mi zaobstarat si Volvo XC90 D5 AWD, 7 miestne, r.v. 7/2004, najazdene 250 000km (takyto stav km by nemal byt pre Volvo XC90 problem). Po kupe som hned dal menit spojku (dvojhmotak + komplet spojku), kedze pri nestlacenej spojke isiel pomerne velky rachot z oblasti spojky/ prevodovky (doslova zvuk akoby sa nieco srotovalo vnutri). Po vymene spojky sa zvuk zhorsil. Nasledovala oprava prevodovky. Zistilo sa ze puzdra lozisk vo vnutri prevodovky boli zosrotovane Dali sa nove loziska a zvuk zmizol. Lenze po 3 dnoch odkedy som vzal auto zo servisu je zvuk spat, ale uz ho pocut ovela, ovela menej Je to taky nespecificky zvuk, akoby nieco mlelo/ srotovalo vo vnutri prevodovky. Zvuk pocut aj za jazdy ale aj pri neutraly. Ked sa zoslapne spojka, zvuk zmizne. Neviem co by to mohlo byt. Presiel som pol internetu, rozne diskusie ale nic som nenasiel, maximalne ze to moze byt nejake lozisko, co sa mi nezda, ked mali prevodovku von, tak by hadam videli dalsie problemy... Mechanik mi povedal, ze to auto ma uz nieco za sebou, ma aj svoj vek a iste problemy jednoducho pridu a nemaju ziadny vpliv na funkcnost auta. Druha otazka je, ze dalsie setrenie problemu bude mat negativny vpliv na stav mojej penazenky Neviem ci tento problem moze mat nejake nasledky. Prevodovka radi ok, nic sa nezadrhava. Takze tak. Mal niekto podobny problem, alebo stretol sa s tym? Auto ide, len ma "serie" ten zvuk co z prevodovky lezie
takze podarilo sa mi zaobstarat si Volvo XC90 D5 AWD, 7 miestne, r.v. 7/2004, najazdene 250 000km (takyto stav km by nemal byt pre Volvo XC90 problem). Po kupe som hned dal menit spojku (dvojhmotak + komplet spojku), kedze pri nestlacenej spojke isiel pomerne velky rachot z oblasti spojky/ prevodovky (doslova zvuk akoby sa nieco srotovalo vnutri). Po vymene spojky sa zvuk zhorsil. Nasledovala oprava prevodovky. Zistilo sa ze puzdra lozisk vo vnutri prevodovky boli zosrotovane Dali sa nove loziska a zvuk zmizol. Lenze po 3 dnoch odkedy som vzal auto zo servisu je zvuk spat, ale uz ho pocut ovela, ovela menej Je to taky nespecificky zvuk, akoby nieco mlelo/ srotovalo vo vnutri prevodovky. Zvuk pocut aj za jazdy ale aj pri neutraly. Ked sa zoslapne spojka, zvuk zmizne. Neviem co by to mohlo byt. Presiel som pol internetu, rozne diskusie ale nic som nenasiel, maximalne ze to moze byt nejake lozisko, co sa mi nezda, ked mali prevodovku von, tak by hadam videli dalsie problemy... Mechanik mi povedal, ze to auto ma uz nieco za sebou, ma aj svoj vek a iste problemy jednoducho pridu a nemaju ziadny vpliv na funkcnost auta. Druha otazka je, ze dalsie setrenie problemu bude mat negativny vpliv na stav mojej penazenky Neviem ci tento problem moze mat nejake nasledky. Prevodovka radi ok, nic sa nezadrhava. Takze tak. Mal niekto podobny problem, alebo stretol sa s tym? Auto ide, len ma "serie" ten zvuk co z prevodovky lezie
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
#2 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Co tady řešíš???Zaplatil jsi za opravu převodovky,tak to reklamuj!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#3 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Ahoj,
no reklamacia bude urcite, len momentalne potrebujem auto kvoli stahovaniu. Chcel som len nazor/ skusenosti, ci sa niekto s tymto problemom nestretol
no reklamacia bude urcite, len momentalne potrebujem auto kvoli stahovaniu. Chcel som len nazor/ skusenosti, ci sa niekto s tymto problemom nestretol
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#4 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Pokud opravovali ložisko, které je nejblíže spojce, a jeho lůžko je prasklé, tak to opravit nelze.
Když se obal vyvaří a znovu opracuje, tak stejně se závada bude opakovat, je tam totiž příliš slabá stěna, a pokud se to nevybrousí do původního rozměru, ložisko se opět zničí.
Dochází tam k nedostatečnému přísunu oleje.
Takže jediné rozumné řešení je, koupit dobrou starší převodovku a preventivně v ní hned vyměnit ložiska.
Pokud se ale mýlím, a odešlo tam něco jiného, tak to stejně musí kluci nejprve rozebrat a podívat se.
Když se obal vyvaří a znovu opracuje, tak stejně se závada bude opakovat, je tam totiž příliš slabá stěna, a pokud se to nevybrousí do původního rozměru, ložisko se opět zničí.
Dochází tam k nedostatečnému přísunu oleje.
Takže jediné rozumné řešení je, koupit dobrou starší převodovku a preventivně v ní hned vyměnit ložiska.
Pokud se ale mýlím, a odešlo tam něco jiného, tak to stejně musí kluci nejprve rozebrat a podívat se.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#5 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
diki za info Prevodovka uz bola raz otvorena, ale nemenili sa ziadne ine loziska, len tie vo vnutri. Kazdopadne hned ako dokoncim stahovanie vratim auto do servisu nech pozru este raz vsetko v prevodovke. Je to v zaruke, takze by s tym nemal byt problem. Viem ze mechanikom sa do toho nechce, lebo je to reklamacia a treba na to trosku viac casu a oprava ide na servis. Na roznych forach som sa docital, ze takyto zvuk je sposobeny loziskom hnacieho hriadela prevodovky... Tak neviem..uvidimeDavid Patočka píše:Pokud opravovali ložisko, které je nejblíže spojce, a jeho lůžko je prasklé, tak to opravit nelze.
Když se obal vyvaří a znovu opracuje, tak stejně se závada bude opakovat, je tam totiž příliš slabá stěna, a pokud se to nevybrousí do původního rozměru, ložisko se opět zničí.
Dochází tam k nedostatečnému přísunu oleje.
Takže jediné rozumné řešení je, koupit dobrou starší převodovku a preventivně v ní hned vyměnit ložiska.
Pokud se ale mýlím, a odešlo tam něco jiného, tak to stejně musí kluci nejprve rozebrat a podívat se.
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#6 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
ahojte hosani takze vcera som mal mensi problem s prevodovkou. Pri ceste do Popradu som isiel zaradit rychlost pri vyjazde zo zakruty no a schalter paka behala len po strede (medzi 3 a 4 prevodovym stupnom) bez zaberu. Vyzeralo to akoby zostala dnu 5tka Auto som dal odtiahnut. Typek co ma odtahoval mi povedal ze to je len vyskocene tiahlo v prevodovke a da sa to na mieste opravit. Predsa len prevodovka je po oprave v zaruke takze nech to riesi servis. Dnes mi to servisak potvrdil, ze islo o vyskocene tiahlo. Da to dokopy ale povedal, ze to bude robit teraz castejsie, lebo prevodovka ma svoj najazd aj vek a kedze je to len kus zeleza tak to moze urobit hocikedy. Da sa to lahko dat naspat. Kazdopadne ak by som to chcel vymenit, tak zhruba 500 eur za nove tiahlo. Uvazujem o druhej prevodovke namiesto pchania penazi do tejto starej aky je vas nazor? dakujem
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#7 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
No, a tady máme učebnicový případ pro nevěřící Tomáše, že vlastně automat vyjde ze všech pohledů levněji, nežli manuál.
Ať už je to otázka debilního dvouhmotového setrvačníku a spojky, což u automata nenajdete, tak otázka opravy samotné převodovky.
Zatímco do automatu koupím všechno, tak do manuálu ani šroubek.
Automat ti opravím za 35 000,- výměnným způsobem, manuál ti neopravím.
Zkoušel jsem to, ale nedopadlo to dobře, přesně tak, že to samé ložisko odešlo po 2000 km, protože je tam problém s mazáním.
No, a teď ti mám poradit, jestli si máš koupit jinou převodovku a doufat, že prodávající nekecá, protože pokud bude mít třista najeto, tak je
to přehlídka vyhozených peněz a ztraceného času.
Takže držím palce,
jednu převodovku tady sice mám, kšeft bych udělal rád, záruku na ni dám, ale jak dlouho bude fungovat, to nevím.
Je to prostě tak, dal jsem tam nová ložiska, vymezil vůle, a mazací kanál profrézoval o něco víc, ale kdo ví
Ať už je to otázka debilního dvouhmotového setrvačníku a spojky, což u automata nenajdete, tak otázka opravy samotné převodovky.
Zatímco do automatu koupím všechno, tak do manuálu ani šroubek.
Automat ti opravím za 35 000,- výměnným způsobem, manuál ti neopravím.
Zkoušel jsem to, ale nedopadlo to dobře, přesně tak, že to samé ložisko odešlo po 2000 km, protože je tam problém s mazáním.
No, a teď ti mám poradit, jestli si máš koupit jinou převodovku a doufat, že prodávající nekecá, protože pokud bude mít třista najeto, tak je
to přehlídka vyhozených peněz a ztraceného času.
Takže držím palce,
jednu převodovku tady sice mám, kšeft bych udělal rád, záruku na ni dám, ale jak dlouho bude fungovat, to nevím.
Je to prostě tak, dal jsem tam nová ložiska, vymezil vůle, a mazací kanál profrézoval o něco víc, ale kdo ví
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#8 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
hm..no jo. Viem, ze polovicka ludi, servisakov a inych tvorov ma nazor ze automat na volve je hlupost. druha polovicka tvrdi ze manual je ten spravny ale ked som hladal po nete tak vacsinou boli v ponuke automaty. Manualne prevodovky som nasiel len velmi zriedka. Neviem preco. Na druhej strane je plno Volvakov co maju najazdene cez pol miliona na manuale a nic. Vsetko zalezi od toho ako sa predchadzajuci majitel staral/ nestaral o auto. A ludom co sa o auto nestaraju by som ruky odtrhol No nic. Aj tak je to len nieco na com sa vozim. Momentalne je to opravene bolo len vyskocene tiahlo na prevodovke. To ze huci budem musiet nejako prezit. Ked prevodovka zomrie uplne potom budem riesit Ale vzdy ma zaujimalo preco je taky brutalny rozdiel v nazoroch na manual a automat Neviem to posudit kedze som auto s automatom este nemal. Podla mojej skromnej mienky sa tak isto ako manual moze pototo aj automat. Ale to necham na uvazeni skusenejsich.
@David: keby som len predsa chcel prevodovku urcite sa ozvem dik za pomoc bratmm
@David: keby som len predsa chcel prevodovku urcite sa ozvem dik za pomoc bratmm
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 ll 136KW 2007 D5244T4
- Bydliště: Liptovsky Hradok
#9 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
manual v dobrych rukach nema problem urobit POL MEGA bez toho aby si na nom co kolvek robil u automatu to určite nehrozi aj ked je to rozb orka -zborka je to vec vkusujguzik píše:hm..no jo. Viem, ze polovicka ludi, servisakov a inych tvorov ma nazor ze automat na volve je hlupost. druha polovicka tvrdi ze manual je ten spravny ale ked som hladal po nete tak vacsinou boli v ponuke automaty. Manualne prevodovky som nasiel len velmi zriedka. Neviem preco. Na druhej strane je plno Volvakov co maju najazdene cez pol miliona na manuale a nic. Vsetko zalezi od toho ako sa predchadzajuci majitel staral/ nestaral o auto. A ludom co sa o auto nestaraju by som ruky odtrhol No nic. Aj tak je to len nieco na com sa vozim. Momentalne je to opravene bolo len vyskocene tiahlo na prevodovke. To ze huci budem musiet nejako prezit. Ked prevodovka zomrie uplne potom budem riesit Ale vzdy ma zaujimalo preco je taky brutalny rozdiel v nazoroch na manual a automat Neviem to posudit kedze som auto s automatom este nemal. Podla mojej skromnej mienky sa tak isto ako manual moze pototo aj automat. Ale to necham na uvazeni skusenejsich.
@David: keby som len predsa chcel prevodovku urcite sa ozvem dik za pomoc bratmm
_________________
S80ll 136KW manual seda metaliza D5 244T4 r v2007
S80ll 136KW manual seda metaliza D5 244T4 r v2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 D5 MY07, XC70 D5 MY05
- Bydliště: Vysočina
#10 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Taky sdílím názor, že urcite manuál levnější. Nikdy tady nemluvi o tom, že automat má o několik litrů vyšší spotřebu což na 250 000 kilometrů co má ta xc90 je spousta penez.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12076
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Podle mě tu nikdo nemá na to, aby srovnával manuál a automat z hlediska výdrže a nákladů. Na takový srovnání bys musel mít flotilu jako kráva, abys vyřadil i vady kus od kusu.
Kluci mechanici můžou sčotnout, kolikrát zachraňují (vyměňují) automat a kolikrát dvouhmotu, případně očesanej synchron, vypadlý táhlo, zadřený ložisko...
Problém automatu je v tom, že kdo ho neměl, tak ho pomlouvá, a kdo ho měl, tak si zvyknul a ten litr navíc mu za to pohodlí stojí.
Kluci mechanici můžou sčotnout, kolikrát zachraňují (vyměňují) automat a kolikrát dvouhmotu, případně očesanej synchron, vypadlý táhlo, zadřený ložisko...
Problém automatu je v tom, že kdo ho neměl, tak ho pomlouvá, a kdo ho měl, tak si zvyknul a ten litr navíc mu za to pohodlí stojí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#12 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
mas pravdu v tom, ze kto automat nemal tak ho pomlouva a ten kto ho mal, tak uz manual nechce ani vidiet. Mam kamosov s rovnakym nazorom. Nechcem zacinat thread o popularnosti automatu alebo manualu kolko ludi tolko chuti, ako sa vravi. Kazdemu pasuje nieco ine. Ale aj tak skoncime pri tom, ze je jedno ci automat alebo manual, ak sa o to clovek staral tak to vydrzi aj mego, nie len pol mega samozrejme, ze opotrebovanie materialu tu hra svoju ulohu. Kazdopadne aby som sa vratil k povodnemu cielu tohto threadu, na zaklade roznych zdrojov ten hluk (mletie) v mojej prevodovke bude asi sposobovat lozisko na hriadeli, v inom to nevidim. Uvidime, pojazdime a ked sa to zhorsi, tak budem nahant schopnych ludi, ktori sa do toho pustia a vyriesia to Volvo XC90 bol moj sen a teraz ked ho mam, musim prekusnut iste veci, aj nazory ludi aj rady, ktore sa mi nie vzdy pacia. ale vsetky rady su cenneUrvanej píše:Podle mě tu nikdo nemá na to, aby srovnával manuál a automat z hlediska výdrže a nákladů. Na takový srovnání bys musel mít flotilu jako kráva, abys vyřadil i vady kus od kusu.
Kluci mechanici můžou sčotnout, kolikrát zachraňují (vyměňují) automat a kolikrát dvouhmotu, případně očesanej synchron, vypadlý táhlo, zadřený ložisko...
Problém automatu je v tom, že kdo ho neměl, tak ho pomlouvá, a kdo ho měl, tak si zvyknul a ten litr navíc mu za to pohodlí stojí.
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12076
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
To si musíš probrat se svojí šrajtoflí, zda to rovnou vyměnit za převrtanou od Davida, nebo jezdit a doufat, že tě to nenechá zrovna 1000km od baráku, protože zákon schválnosti je bič.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#14 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
M66 a půl mega?? Ale jo asi budeš chytřejší a mít více zkušeností než David Patočka.Vždyť on tomu houby rozumí.Mimochodem rozumím tomu stejné houby jako David,protože mám naprosto stejný názor jako on.volvo s80 píše: manual v dobrych rukach nema problem urobit POL MEGA bez toho aby si na nom co kolvek robil u automatu to určite nehrozi aj ked je to rozb orka -zborka je to vec vkusu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 ll 136KW 2007 D5244T4
- Bydliště: Liptovsky Hradok
#15 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Ty si asi nejaky psycholog ked sudis ze kto co je Ja mam na mojom manuali 200tk ale na druho ISUZU mam 420tk ato je skoro pol MEGA a jednohmota menena len razmartinopel píše:M66 a půl mega?? Ale jo asi budeš chytřejší a mít více zkušeností než David Patočka.Vždyť on tomu houby rozumí.Mimochodem rozumím tomu stejné houby jako David,protože mám naprosto stejný názor jako on.volvo s80 píše: manual v dobrych rukach nema problem urobit POL MEGA bez toho aby si na nom co kolvek robil u automatu to určite nehrozi aj ked je to rozb orka -zborka je to vec vkusu
_________________
S80ll 136KW manual seda metaliza D5 244T4 r v2007
S80ll 136KW manual seda metaliza D5 244T4 r v2007
#16 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
A v Isuzu máš M66??volvo s80 píše: Ty si asi nejaky psycholog ked sudis ze kto co je Ja mam na mojom manuali 200tk ale na druho ISUZU mam 420tk ato je skoro pol MEGA a jednohmota menena len raz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 ll 136KW 2007 D5244T4
- Bydliště: Liptovsky Hradok
#17 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
nie nemammartinopel píše:A v Isuzu máš M66??volvo s80 píše: Ty si asi nejaky psycholog ked sudis ze kto co je Ja mam na mojom manuali 200tk ale na druho ISUZU mam 420tk ato je skoro pol MEGA a jednohmota menena len raz
_________________
S80ll 136KW manual seda metaliza D5 244T4 r v2007
S80ll 136KW manual seda metaliza D5 244T4 r v2007
#18 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Pokud sis náhodou nevšiml,tak je zde řeč o M66volvo s80 píše: nie nemam
A ta určitě půl mega neudělá.
Naopak většina Volvo automatů AW toho půl meda dá naprosto v pohodě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 ll 136KW 2007 D5244T4
- Bydliště: Liptovsky Hradok
#19 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
tak potom manual u volva je šmejd.martinopel píše:Pokud sis náhodou nevšiml,tak je zde řeč o M66volvo s80 píše: nie nemam
A ta určitě půl mega neudělá.
Naopak většina Volvo automatů AW toho půl meda dá naprosto v pohodě.
_________________
S80ll 136KW manual seda metaliza D5 244T4 r v2007
S80ll 136KW manual seda metaliza D5 244T4 r v2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#20 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
bych řekl, že je nutné rozlišovat u obou typů převodovek o jakou "generaci" jde. Prosté "manuály od Volva jsou nahovno, automaty jsou super" je silně nedostačující.
Dle mého názoru je to cirka takto:
automaty - 4q AW dobrý, 4q GM - shit, 5q AW většina před smrtí aneb doživotní náplň oleje, 6q AW dobrý, pokud to jezdilo do autorizáku nebo k místním fachmanům.
manuály - 5q M56 dobrý, 6q M66 nejspíše má problém*
*otázkou je jestli se to týká všech převodovek, nebo jen některých ročníků, případně jestli záleží na tom s jakým motorem je spřažena (vadí nižší/vyšší otáčky motoru, krouťák, nebo teplo?). Osobně znám Volvo V70 2.5FT MY10 s více jak 350t km a 6q manuální převodovka je tam původní a nezdá se, že by byla na odchodu. Jestli za to může ten fakt, že většinu života stráví při zařazeném dálničním 6. kvaltu, nevím.
Dle mého názoru je to cirka takto:
automaty - 4q AW dobrý, 4q GM - shit, 5q AW většina před smrtí aneb doživotní náplň oleje, 6q AW dobrý, pokud to jezdilo do autorizáku nebo k místním fachmanům.
manuály - 5q M56 dobrý, 6q M66 nejspíše má problém*
*otázkou je jestli se to týká všech převodovek, nebo jen některých ročníků, případně jestli záleží na tom s jakým motorem je spřažena (vadí nižší/vyšší otáčky motoru, krouťák, nebo teplo?). Osobně znám Volvo V70 2.5FT MY10 s více jak 350t km a 6q manuální převodovka je tam původní a nezdá se, že by byla na odchodu. Jestli za to může ten fakt, že většinu života stráví při zařazeném dálničním 6. kvaltu, nevím.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
#21 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
Nevíš náhodou označení 6q AW ???eLzyx píše:, 6q AW dobrý, pokud to jezdilo do autorizáku nebo k místním fachmanům.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#22 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
já bych všechno a na jakémkoliv foru bral s rezervou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#23 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
AW TF-80SCmartinopel píše:Nevíš náhodou označení 6q AW ???eLzyx píše:, 6q AW dobrý, pokud to jezdilo do autorizáku nebo k místním fachmanům.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
#24 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
No vidíš,a já měl za to,že TF není od AisinueLzyx píše: AW TF-80SC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#25 Volvo XC90 D5, man 6st - problem s prevodovkou
jo, to označení je v kontextu s předchozími dvěma generacemi takové matoucí, ale i tahle od Aisinu je.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 507 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Lenorion
-
- 3 Odpovědi
- 1166 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 7 Odpovědi
- 649 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pepa.paur
-
- 13 Odpovědi
- 722 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance
-
- 4 Odpovědi
- 237 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kyjaq