Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 204
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
#1 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
Zdravím všechny na fóru.
Včera jsem startoval ještě normálně a po mrazivé dnešní noci a celodenním stání jsem dnes odpoledne potřeboval odjet (-5, ale auto bylo po celé noci a celém dni vymrzlé) a ejhle.Auto nechtělo nastartovat.Kontrolka žhavení svítila asi 10 sekund, poté jsem zkusil start.Vždacky v motoru trochu zakuckalo a chcíplo to.Nové žhavení, nový start a nic.Snad až na pátý pokus to naskákalo na dva válce, v motoru klepalo (jako by hydroštely) , nakonec se to rozeběhlo a trochu šedě zakouřilo.
Je mi jasné že zejtra se musím kouknout na žhavičky, změřím odběr a nebo je vyšroubuju, připojím na baterku a zkusím funkci.
Jakou značku žhaviček byste mi doporučili? BOSH, FEBI či klidně nějaké levnější?
Pokud žhavičky budou dobré, na co se zaměřit?Naftu jsem naposledy bral na SHELL v Mělníce, leju pravidelně VIF.Nevypadá to že by zatuhla nafta (filtr má 8 tisíc km).
Auto jinak jezdí výborně, necuká, nehulí.Následujicí start ohřátého motoru bez problému.
Zítra ráno zkusím další start a pak se vrhnu na ty žhaviče.
Díky za tipy.Tomáš
Včera jsem startoval ještě normálně a po mrazivé dnešní noci a celodenním stání jsem dnes odpoledne potřeboval odjet (-5, ale auto bylo po celé noci a celém dni vymrzlé) a ejhle.Auto nechtělo nastartovat.Kontrolka žhavení svítila asi 10 sekund, poté jsem zkusil start.Vždacky v motoru trochu zakuckalo a chcíplo to.Nové žhavení, nový start a nic.Snad až na pátý pokus to naskákalo na dva válce, v motoru klepalo (jako by hydroštely) , nakonec se to rozeběhlo a trochu šedě zakouřilo.
Je mi jasné že zejtra se musím kouknout na žhavičky, změřím odběr a nebo je vyšroubuju, připojím na baterku a zkusím funkci.
Jakou značku žhaviček byste mi doporučili? BOSH, FEBI či klidně nějaké levnější?
Pokud žhavičky budou dobré, na co se zaměřit?Naftu jsem naposledy bral na SHELL v Mělníce, leju pravidelně VIF.Nevypadá to že by zatuhla nafta (filtr má 8 tisíc km).
Auto jinak jezdí výborně, necuká, nehulí.Následujicí start ohřátého motoru bez problému.
Zítra ráno zkusím další start a pak se vrhnu na ty žhaviče.
Díky za tipy.Tomáš
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#2 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
Zkouknout i vstřiky a co používat bufika
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 204
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
#3 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
Bufík je bloklej jednotkou.Byl jsem s nim u Mary a mám v háji motůrek.Chci ho rozebrat a zkusit opravit.Ale nějak není čas a nemám garáž.Venku v mrazu to dělat nechci.
K těm vstřikům, pozná se něco diagnostikou?Co může být špatného na vstřiku, že to tak blbě startovalo?
K těm vstřikům, pozná se něco diagnostikou?Co může být špatného na vstřiku, že to tak blbě startovalo?
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
jeden (EDIT: nejen jeden) vstřikovač může propouštět a nedrží tlaky. diagnostikou zkoukneš korekce, u některého třeba můžou být větší jak u zbytku. A nebo zkus baňkovou metodu přepadů, tam se taky něco pozná.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#5 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
Napřed zkontroluj žhavení pak řeš vstřikyiconek píše:Bufík je bloklej jednotkou.Byl jsem s nim u Mary a mám v háji motůrek.Chci ho rozebrat a zkusit opravit.Ale nějak není čas a nemám garáž.Venku v mrazu to dělat nechci.
K těm vstřikům, pozná se něco diagnostikou?Co může být špatného na vstřiku, že to tak blbě startovalo?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 160
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: xc70
- Bydliště: Tábor
#6 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
nezapomeň taky prověřit baterii
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 204
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
#7 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
OK.Ráno kouknu na žhavičky.
Baterka je dva roky stará, přesto ji zejtra protáhnu zátěžákem.
No a budu tajně doufat, že nebudu muset šetřit na vstřik(y).Ale myslím si že to jimi nebude.To by snad blbnulo při každém startu.Kolikrát auto stojí několik dní na firmě, zatímco jsem pryč kamionem (HANYŠ), a starty i v chladnějším počasí (posledních 14 dní) v naprostém pořádku.
Baterka je dva roky stará, přesto ji zejtra protáhnu zátěžákem.
No a budu tajně doufat, že nebudu muset šetřit na vstřik(y).Ale myslím si že to jimi nebude.To by snad blbnulo při každém startu.Kolikrát auto stojí několik dní na firmě, zatímco jsem pryč kamionem (HANYŠ), a starty i v chladnějším počasí (posledních 14 dní) v naprostém pořádku.
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
#8 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
Začal bych tím,že bych se širokým obloukem vyhýbal benzinkám Shell!!!
Buď OMV MaxMotion nebo Benzina Verva!!
Buď OMV MaxMotion nebo Benzina Verva!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 204
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
#9 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
martinopel:
Hele, asi máš pravdu.Možná to bude tou naftou.Poslední dobou co bylo tak nějak chladněji, jsem tankoval různě.Ale tohle se mi nestalo ani když auto stálo třeba 5 dní, a to sem tankoval třeba i na ONO, Pap oil a podobně.Vždycky se motor protočil dvě, tři otočení a naskočil bez nějakých rušivých pazvuků či bouchání.Ale dneska to bylo fakt hrůzostrašné.Slyšel jsem pár historek o kvalitě SHELL, ale nenapadlo by mě, že by mohli mít pořád tak špatnou naftu či benzín.Skusím po zítřejším laborování se žhavičkama zajet natankovat na OMW, dám na tvou radu.
VIF leju preventivně kvůli špatné kvalitě nafty a mazání vstřiků u nás v ČR (a podle uživatelů tady, nejsem sám )
Kdybych to neměl tak daleko do Německa, jezdil bych tankovat tam.Vím jaké to je, když natankuju do kamionu v Německu.Nafta je modrá a ne žlutá jak u nás a je to hned poznat na jízdě.
Hele, asi máš pravdu.Možná to bude tou naftou.Poslední dobou co bylo tak nějak chladněji, jsem tankoval různě.Ale tohle se mi nestalo ani když auto stálo třeba 5 dní, a to sem tankoval třeba i na ONO, Pap oil a podobně.Vždycky se motor protočil dvě, tři otočení a naskočil bez nějakých rušivých pazvuků či bouchání.Ale dneska to bylo fakt hrůzostrašné.Slyšel jsem pár historek o kvalitě SHELL, ale nenapadlo by mě, že by mohli mít pořád tak špatnou naftu či benzín.Skusím po zítřejším laborování se žhavičkama zajet natankovat na OMW, dám na tvou radu.
VIF leju preventivně kvůli špatné kvalitě nafty a mazání vstřiků u nás v ČR (a podle uživatelů tady, nejsem sám )
Kdybych to neměl tak daleko do Německa, jezdil bych tankovat tam.Vím jaké to je, když natankuju do kamionu v Německu.Nafta je modrá a ne žlutá jak u nás a je to hned poznat na jízdě.
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#10 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
Ta nafta mě taky upoutala.iconek píše:Kdybych to neměl tak daleko do Německa, jezdil bych tankovat tam.Vím jaké to je, když natankuju do kamionu v Německu.Nafta je modrá a ne žlutá jak u nás a je to hned poznat na jízdě.
To je nějaký problém si ji z dojču dovést.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 204
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
#11 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
No, když jsem ještě lítal na mrazáku, to bylo furt přes Německo, ale to jsem neměl Volvo, ale VW Golf Tdi a tomu to bylo jedno.A teď se dostanu ven jednou za uherák.Takže jsem to neřešil.
Nafta tam a tady je nesrovnatelně kvalitnější, co si budem vyprávět.Vzpomínám jak jsem tankoval na A38 směrem domů a to stoupání před Dresdenem od A 14 na A4 jsem na českou jezdil na malou 5 a po natankování v Německu jsem to vylít na malou 7 s chladákem plným banánů, jako nic (DAF 95/480 kobyl).
Něco na tom bude.Nicméně ranní kontrola žhaviček mě nemine.Trochu Volvouše potrápím.Baterka se nabíjí, abych ji vyloučil.
Držte mi palce
Nafta tam a tady je nesrovnatelně kvalitnější, co si budem vyprávět.Vzpomínám jak jsem tankoval na A38 směrem domů a to stoupání před Dresdenem od A 14 na A4 jsem na českou jezdil na malou 5 a po natankování v Německu jsem to vylít na malou 7 s chladákem plným banánů, jako nic (DAF 95/480 kobyl).
Něco na tom bude.Nicméně ranní kontrola žhaviček mě nemine.Trochu Volvouše potrápím.Baterka se nabíjí, abych ji vyloučil.
Držte mi palce
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#12 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
Shellku nebrat! Moje zůstala s Captivou loni na horách se shelkou při -20 a pomohl až fukar pod auto a následně 4 litry benzínu do plné bandy.
Prvně kouknout na žhavičky, můžou být dvě háji, ukazovala by na to ta nespálená nafta z výfuku krátce po startu.
Prvně kouknout na žhavičky, můžou být dvě háji, ukazovala by na to ta nespálená nafta z výfuku krátce po startu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 662
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#13 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
SOUHLAS ve všem!martinopel píše:Začal bych tím,že bych se širokým obloukem vyhýbal benzinkám Shell!!!
Buď OMV MaxMotion nebo Benzina Verva!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#14 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
Já tedasouhlasím akorát že nebrat Shell i když naše služebáky na ni jezní už roky v pohodě a ty dvě navoňany předraženy mrdky hlavně tu první bych si do auta nikdy nedal !!Dony píše:SOUHLAS ve všem!martinopel píše:Začal bych tím,že bych se širokým obloukem vyhýbal benzinkám Shell!!!
Buď OMV MaxMotion nebo Benzina Verva!!
Naposledy upravil(a) karelvolvo dne 28 led 2014 20:48, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
švagr to tankuje a smrad z vejfukumartinopel píše:Začal bych tím,že bych se širokým obloukem vyhýbal benzinkám Shell!!!
Buď OMV MaxMotion nebo Benzina Verva!!
já to tam dal jednou a nějak to nejelo
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#16 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
Tak teď je v tom úplně jasno.hayney píše:švagr to tankuje a smrad z vejfukumartinopel píše:Začal bych tím,že bych se širokým obloukem vyhýbal benzinkám Shell!!!
Buď OMV MaxMotion nebo Benzina Verva!!
já to tam dal jednou a nějak to nejelo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 204
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
#17 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
Tak druhý den ráno (bylo jen minus 4) jsem vysoukal žhavičky z motoru a otestoval na baterce.Všechny se do pár vteřin nažhavily po celé délce žhavicího kolíku.Start proběhl naprosto v klidu.Nechal jsem preventivně dobít přes noc baterku.Momentálně auto stojí od včerejška na firmě, kde se zejtra vrátím a otestuji start.Jenže jsem do toho aktivně včera nalel VERVU, takže moje bádání bude trvat déle, protože dobitím baterky a nalitím JINÉ nafty jsem ovlivnil spoustu faktorů nekvalitní nafty u SHELLky.Ale podle referencí kolegů diseláků v práci SHELLku zcela zavrhuji.Bláhově jsem si myslel, jakou neudělám mazlovi radost.
Ještě dotaz k těm vstřikům.Pokud by byl (y) vadný (é) vstřikovače nemyslíte že by to auto startovalo špatně i za běžného počasí?Udělalo to jen teď a jednou , usuzoval bych to spíš na tu naftu.Nebo co má společného mráz s vadným vstřikovačem?Vstřik buď blbne furt nebo vůbec.Nebo snad má letní a zimní provoz? A nebo jestli chápu dobře, vstřik při startování v chladném počasí nezvládne vyšší dávku nafty, kterou přepustí do přepadu?
Ty děsivý ceny vstřikovačů mě děsí, za jeden mám dvě okna na novostavbu
Ještě dotaz k těm vstřikům.Pokud by byl (y) vadný (é) vstřikovače nemyslíte že by to auto startovalo špatně i za běžného počasí?Udělalo to jen teď a jednou , usuzoval bych to spíš na tu naftu.Nebo co má společného mráz s vadným vstřikovačem?Vstřik buď blbne furt nebo vůbec.Nebo snad má letní a zimní provoz? A nebo jestli chápu dobře, vstřik při startování v chladném počasí nezvládne vyšší dávku nafty, kterou přepustí do přepadu?
Ty děsivý ceny vstřikovačů mě děsí, za jeden mám dvě okna na novostavbu
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
#18 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
BG244 nalej litr do nafty a jezdiiconek píše:Tak druhý den ráno (bylo jen minus 4) jsem vysoukal žhavičky z motoru a otestoval na baterce.Všechny se do pár vteřin nažhavily po celé délce žhavicího kolíku.Start proběhl naprosto v klidu.Nechal jsem preventivně dobít přes noc baterku.Momentálně auto stojí od včerejška na firmě, kde se zejtra vrátím a otestuji start.Jenže jsem do toho aktivně včera nalel VERVU, takže moje bádání bude trvat déle, protože dobitím baterky a nalitím JINÉ nafty jsem ovlivnil spoustu faktorů nekvalitní nafty u SHELLky.Ale podle referencí kolegů diseláků v práci SHELLku zcela zavrhuji.Bláhově jsem si myslel, jakou neudělám mazlovi radost.
Ještě dotaz k těm vstřikům.Pokud by byl (y) vadný (é) vstřikovače nemyslíte že by to auto startovalo špatně i za běžného počasí?Udělalo to jen teď a jednou , usuzoval bych to spíš na tu naftu.Nebo co má společného mráz s vadným vstřikovačem?Vstřik buď blbne furt nebo vůbec.Nebo snad má letní a zimní provoz? A nebo jestli chápu dobře, vstřik při startování v chladném počasí nezvládne vyšší dávku nafty, kterou přepustí do přepadu?
Ty děsivý ceny vstřikovačů mě děsí, za jeden mám dvě okna na novostavbu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 204
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
#19 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
Odeslal jsem email na cenu.No 1179 Kč za pokus/omyl.....máte s tím BG nějaké zkušenosti?
Dnešní start po dvoudenním stání byl takovej, že si to trochu asi na dvě vteřinky zaklapalo a pak motor běžel v pohodě.Žhavičky vypadají v pořádku, nafta je jiná, to mě už bude zbývat asi jen zkusit ty baňky na přepadech.Pak schánět vstřik(y).Nemáte tip v Praze kdo to umí?
No jo, musím počítat s tím že autí co má odhrkáno 300 tisíc už nějaké závady bude mít.Ale můj zrezlej Golfino TDi měl 350 a paní co jej koupila jezdí neustále.
Dnešní start po dvoudenním stání byl takovej, že si to trochu asi na dvě vteřinky zaklapalo a pak motor běžel v pohodě.Žhavičky vypadají v pořádku, nafta je jiná, to mě už bude zbývat asi jen zkusit ty baňky na přepadech.Pak schánět vstřik(y).Nemáte tip v Praze kdo to umí?
No jo, musím počítat s tím že autí co má odhrkáno 300 tisíc už nějaké závady bude mít.Ale můj zrezlej Golfino TDi měl 350 a paní co jej koupila jezdí neustále.
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#20 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
protože paní jezdí a neřeší p.....nyiconek píše:Odeslal jsem email na cenu.No 1179 Kč za pokus/omyl.....máte s tím BG nějaké zkušenosti?
Dnešní start po dvoudenním stání byl takovej, že si to trochu asi na dvě vteřinky zaklapalo a pak motor běžel v pohodě.Žhavičky vypadají v pořádku, nafta je jiná, to mě už bude zbývat asi jen zkusit ty baňky na přepadech.Pak schánět vstřik(y).Nemáte tip v Praze kdo to umí?
No jo, musím počítat s tím že autí co má odhrkáno 300 tisíc už nějaké závady bude mít.Ale můj zrezlej Golfino TDi měl 350 a paní co jej koupila jezdí neustále.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#21 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
David Patočka ti pomůže. Má skladem odzkoušené dobré vstřiky a můžeš vyměnit třeba jen jeden a bude to zase fachčit jak má. Třeba můj případ. Jeden vstřikovač byl špatnej, a proto mi to startovalo dosti podivněiconek píše:to mě už bude zbývat asi jen zkusit ty baňky na přepadech.Pak schánět vstřik(y).Nemáte tip v Praze kdo to umí?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 204
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
#22 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
Protože já řeším to, že až bude mrznout tak nenastartuju.
Neřeším p.....nu, nerad bych si oddělal motor.A pak řešil nákladnější opravu.Proto se ptám na funkci toho BG.Než začnu řešit výměnu vstřiku.
Neřeším p.....nu, nerad bych si oddělal motor.A pak řešil nákladnější opravu.Proto se ptám na funkci toho BG.Než začnu řešit výměnu vstřiku.
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 204
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
#23 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
Hayney:
Díky za tip.Zkusím tady pohledat na něj kontakt.Bude lepší, když se na to koukne odborník
Díky za tip.Zkusím tady pohledat na něj kontakt.Bude lepší, když se na to koukne odborník
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#24 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#25 Volvo V70 II 2,4 D5 2002 špatné starty v mrazech.
Kvůli jednomu nepodařenýmu startu takový obštrukce Tankuj jinde, jezdi at vyloučíš žes nenatankoval nějakou sračku a pokud bude vše v poho, budeš to mít zadarmo. Pokud znova nenastartuješ pak řeš ty dražší varianty
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 297 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ikea
-
- 25 Odpovědi
- 2119 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Charlie#
-
- 2 Odpovědi
- 604 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LukyD5
-
- 290 Odpovědi
- 8939 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 12 Odpovědi
- 970 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ERVÍN BARTŮNĚK