Palivová pumpa XC90 V8

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 590
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#76 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od hefaistos »

Ykka píše:Vzorný popis řešení.
Na prvních XC60 se to stávalo a býval vypálený pin až v jednotce CEM. Týkalo se to i dieselů.
Mozna ve volvu spominali vsechny xc60, nejen benzin, jen jsem neposlouchal...A netusis, proc se to stavalo?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 330
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Pohjola

#77 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Ykka »

Údajně dali výkonnější čerpadlo a piny už taky dávno nejsou měděný.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#78 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Urvanej »

Tak jen pro info, XC90 V8 od Pavla skončila u mě a právě se stalo co? Ano, správně, umřela palivová pumpa... :bad:
Takže do nádrže polezu znova... nemáte někdo v archivu pinout toho konektoru na modulu čerpadla? Já už ho proměřoval a testoval, ale teď už to nemůžu najít.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#79 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Mrkni sem , jsou tam všechna schémata. Jen se musíš pronikat na úvod a vybrat vůz.

https://old.clubvolvo.ru/EWD/Rus/39152132/index_39152132.html
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#80 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Urvanej »

Jakube díky, ale jsem marnej, rusky neumim ani koukat a překladač moc nefunguje. Ale budu se s tim ještě prát.
EDIT: Tak možná mam, TP 3998202.
EDIT2: viz pikčr
Přílohy
cerpadlo.JPG
cerpadlo.JPG (22 KiB) Zobrazeno 580 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#81 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Já jsem taky ruštiny neznalý, ale překladač celé stránky na google funguje výborně.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#82 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Urvanej »

Mě to parchant odmítl přeložit. Ale to nevadí, anglická verze je super. Ještě jednou děkuji za navedení. :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#83 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Urvanej »

Mno, chvíli mi to trvalo, než jsme se k tomu dostal.
Takže rozborka, proměření plováků, abych zjistil, že v obou nádržích je stejně benzínu.
Tak jsem zapojil na 12V tlakový čerpadlo, to mělo divnej zvuk. Tak jsem zapojil přečerpávací, to mělo měnící se zvuk. Tak jsem ho nechal chvíli běžet. Zapojil jsem zpátky konektor a auto naskočilo.
V klidu jsem dojel 20km pro plnou.
Takže bordel se opakuje, v náhodných intervalech ucpává přečerpávací trysky a jelikož běží po sepnutí krátce, tak už nepřečerpá tolik, aby auto mohlo chytit.
Mno, takže buď
a) koupim celej modul novej, vyčistim nádrž a budu mít snad klid,
b) vyvedu si konektor na čerpadlo ven, aby až to zase bude nemocný, tak jsem nemusel rozebírat celej interiér,
c) nebudu nikdy parkovat levou stranou z kopce.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#84 Palivová pumpa XC90 V8

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Co to tak pročítám, tak se jí Pavel asi zbavil v pravý čas. :)
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“