V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#1 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
Zdravim,
tak mam opet mensi/vetsi trabl. Auto stale netopilo provedla se vymena vodni pumpy, novyho radiatoru (starej byl docela zanesenej) a auto stale netopi. Pokud zapnu pri jizde i nezavisly topeni tak se to trochu zlepsi, ale neni to co to bejvalo. Po zastaveni a otevreni vicka od nadrzky chladici kapaliny to lehce, mozna trosku vic nez je zdravo odfoukne. Po vymene radiatoru se vic zacala ztracet voda, ale nikde nic netece
Takze takovy zaver bud tesneni pod hlavou a nebo rovnou hlava. A ted zasadni otazka ma cenu to zacit opravovat a nebo to tady rozprodat na dily ? Mazlik jinak jezdi v pohode jen netopi. Udelalo se pretesneni vstrikovaciho cerpadla takze pri zatahu ani nekouri slape jak hodinky jako driv kouril.... Taky me trochu nesedi na tu hlavu, ze vykon tam je ...
Kolik pocitat za jetou hlavu ???
peknej den
Rosssi
tak mam opet mensi/vetsi trabl. Auto stale netopilo provedla se vymena vodni pumpy, novyho radiatoru (starej byl docela zanesenej) a auto stale netopi. Pokud zapnu pri jizde i nezavisly topeni tak se to trochu zlepsi, ale neni to co to bejvalo. Po zastaveni a otevreni vicka od nadrzky chladici kapaliny to lehce, mozna trosku vic nez je zdravo odfoukne. Po vymene radiatoru se vic zacala ztracet voda, ale nikde nic netece
Takze takovy zaver bud tesneni pod hlavou a nebo rovnou hlava. A ted zasadni otazka ma cenu to zacit opravovat a nebo to tady rozprodat na dily ? Mazlik jinak jezdi v pohode jen netopi. Udelalo se pretesneni vstrikovaciho cerpadla takze pri zatahu ani nekouri slape jak hodinky jako driv kouril.... Taky me trochu nesedi na tu hlavu, ze vykon tam je ...
Kolik pocitat za jetou hlavu ???
peknej den
Rosssi
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#2 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
v tomhle motoru jsem se ještě nehrabal, ale prasklá hlava, to se mi nezdá.
Neteče ti to po výměně topení pod koberce? Mě tam teklo a vejde se tam opravdu hodně
To topení ti někdo měnil, nebo si to dělal ty?
Neteče ti to po výměně topení pod koberce? Mě tam teklo a vejde se tam opravdu hodně
To topení ti někdo měnil, nebo si to dělal ty?
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#3 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
Ty vole, tam je vzduchová bublina.
Natoč, zahřej to, nakloň panděro přes motor dozadu, a odpoj hadici od topení za běhu motoru, dokud nepoteče voda.
Pak to dolej a jdi to projet.
Natoč, zahřej to, nakloň panděro přes motor dozadu, a odpoj hadici od topení za běhu motoru, dokud nepoteče voda.
Pak to dolej a jdi to projet.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#4 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
Bublina tam urcite je, to souhlasim. Otazka je proc se tam porad bere kdyz to bylo vse dobre odvzdusneno. Jinak hadice obe dve jsou horky takze ta bublina je nejspis jen az v radiatoru. Spodni vanicka radiatoru kde je vstup a vystup pro hadice je prohrata.David Patočka píše:Ty vole, tam je vzduchová bublina.
Natoč, zahřej to, nakloň panděro přes motor dozadu, a odpoj hadici od topení za běhu motoru, dokud nepoteče voda.
Pak to dolej a jdi to projet.
Pod kobereckama je vsude sucho, kontroloval jsem znovu i dnes. Delal to clovek, ktery ma plnou moji duveru (dela vesmes jen Volva a s jednim historickym 480 i zavodi, ktery si sam pripravuje, takze zkusenosti ma opravdu hodne).josef.paur píše:v tomhle motoru jsem se ještě nehrabal, ale prasklá hlava, to se mi nezdá.
Neteče ti to po výměně topení pod koberce? Mě tam teklo a vejde se tam opravdu hodně
To topení ti někdo měnil, nebo si to dělal ty?
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#5 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
Klimu máš automatickou nebo manuální? Ať tak či tak, tohle bych viděl na nefunkční kohout topení.Rosssi píše:
Bublina tam urcite je, to souhlasim. Otazka je proc se tam porad bere kdyz to bylo vse dobre odvzdusneno. Jinak hadice obe dve jsou horky takze ta bublina je nejspis jen az v radiatoru. Spodni vanicka radiatoru kde je vstup a vystup pro hadice je prohrata.
Pod kobereckama je vsude sucho, kontroloval jsem znovu i dnes. Delal to clovek, ktery ma plnou moji duveru (dela vesmes jen Volva a s jednim historickym 480 i zavodi, ktery si sam pripravuje, takze zkusenosti ma opravdu hodne).
Eště mě napadla jedna hodně trapná (pokud by to tak opravdu bylo) maličkost... Prostřední průduchy na přístrojovce... vedle toho levýho jsou 2 kolečka to blíž k řidiči je airmix... nemáš náhodou otevřenou přípusť studenýho vzduchu z venku? Případně vypadlý táhlo od toho kolečka, že to zůstává otevřený? To dokáže v autě udělat taky slušnou zimu....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#6 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
dali píše: Klimu máš automatickou nebo manuální? Ať tak či tak, tohle bych viděl na nefunkční kohout topení.
Eště mě napadla jedna hodně trapná (pokud by to tak opravdu bylo) maličkost... Prostřední průduchy na přístrojovce... vedle toho levýho jsou 2 kolečka to blíž k řidiči je airmix... nemáš náhodou otevřenou přípusť studenýho vzduchu z venku? Případně vypadlý táhlo od toho kolečka, že to zůstává otevřený? To dokáže v autě udělat taky slušnou zimu....
Klimatizace je automaticka. Probehla i kontrola klapek , motorku, dokonce i vymena klimatizacni jednotky vse v poradku.
Nefunkcni kohout topeni ?? Ale horka voda do radiatoru jde, tedy trubky pod radiatorem jsou horky.
Airmix je samozrejme zavreny, takze studenej vzduch uzavren. A stejne to topi lehce u ridice u dveri, ve stredu uz min a u spolujezdce nic. Po vymene radiatoru kdyz jsem starej rozriznul tak jsem se radoval ,protoze starej byl opravdu hodne zanesenej, je tam cca 30 trubicek a pruchozich byla tak max tretina. Zbytek zaneseny divnym mazem. Bohuzel novej cistej radiator stejne nepomohl.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#7 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
Tím spíš to vidím na ten "kohout" topení, aby nefungoval mechanickej u manuální klimy by bylo na pováženou, ale krokový motorky u automatický si myslím že by mohly přesně tohle udělat... zvlášt když je rozdíl mezi pravou a levou stranou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#8 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
Hmm, ale diagnostika nic nenehlasila. Motorky vsechny vrci a klapky se hejbaj. Ja spis uvazuju tak ze se radiator zavzdusni, pak se ohriva velice malo a prave jen ta strana kde proudi vic vzduch k ridicovi. Navic jak zkontrolovat ten ventil a kde jej najdu ? Dival jsem se jak in natura do auta tak do Vidy do schematu a zadny kohout/ventil na privodni trubce nebo na odchozi k trubce k radiatoru neni. Tak me napada ze horka voda tam proudi porad a ridi se jen vzduchovy klapky. Je to tak ??dali píše:Tím spíš to vidím na ten "kohout" topení, aby nefungoval mechanickej u manuální klimy by bylo na pováženou, ale krokový motorky u automatický si myslím že by mohly přesně tohle udělat... zvlášt když je rozdíl mezi pravou a levou stranou.
Kdyz nastavim na panelu klimy minimalni teplotu a v kabine bude vyssi teplota nez 17 st mel by byt tedy kohout uzavrenej a do radiatoru by nemela jit horka voda ??
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#9 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
radiátor jsem měnil minulý týden, nezdá se mi, že by tam byl nějaký kohout zavírající fridex do topení. Odvzdušnilo se mi to celkem bez problémů a to jsem vypustil fridex z chladiče a pak vytekl i z topení.
Na volnoběh jsem pak doléval až do maxima a pak držel otáčky mezi 3-4 tisíci, potom ještě podobně během ostré zkušební jízdy, taky v rámci italského tuningu stříbrného lenocha. Pak jsem ještě jednou doléval, bylo zase pod minimem.
Nenohl by být problém s tím tvým nezávislým topením?
Každopádně když mi kdysi na škodovkách ruplo těsnění pod hlavou, tak jednou vystřelila hadice chlazení a podruhé se nafoukla a roztrhla nádobka, myslím, že s těmi tlaky co jsou v nafťáku by to dělalo větší paseku, než mírné ubývání fridexu.
Na volnoběh jsem pak doléval až do maxima a pak držel otáčky mezi 3-4 tisíci, potom ještě podobně během ostré zkušební jízdy, taky v rámci italského tuningu stříbrného lenocha. Pak jsem ještě jednou doléval, bylo zase pod minimem.
Nenohl by být problém s tím tvým nezávislým topením?
Každopádně když mi kdysi na škodovkách ruplo těsnění pod hlavou, tak jednou vystřelila hadice chlazení a podruhé se nafoukla a roztrhla nádobka, myslím, že s těmi tlaky co jsou v nafťáku by to dělalo větší paseku, než mírné ubývání fridexu.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#10 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
Taky si myslim, ze tam zadny kohout neni. Aspon jsem zatim zadnej nenasel. Jinak s tim nezavislym topenim by to nemelo byt, protoze jsem si jej vlastne dodelaval prave kvuli tomu , ze auto malo topi. Mel jsme moznost si jej tam za levny penize nechat namontovat (Webasto i s dalkovym ovladanim). Souhlasim, ze kdyby to tlakovalo do vody tak pri zastaveni a povoleni expanzni nadrzky tak to psoukne mnohem vic nez to co to dela. Navic jsem opet overil ze kdyz to nezavisly topeni zapnu pri jizde, ze to zacne topit vic. Jakoby vic proudila voda a lip odvadela nashromazdenej vzduch z radiatoru. ...josef.paur píše:radiátor jsem měnil minulý týden, nezdá se mi, že by tam byl nějaký kohout zavírající fridex do topení. Odvzdušnilo se mi to celkem bez problémů a to jsem vypustil fridex z chladiče a pak vytekl i z topení.
Na volnoběh jsem pak doléval až do maxima a pak držel otáčky mezi 3-4 tisíci, potom ještě podobně během ostré zkušební jízdy, taky v rámci italského tuningu stříbrného lenocha. Pak jsem ještě jednou doléval, bylo zase pod minimem.
Nenohl by být problém s tím tvým nezávislým topením?
Každopádně když mi kdysi na škodovkách ruplo těsnění pod hlavou, tak jednou vystřelila hadice chlazení a podruhé se nafoukla a roztrhla nádobka, myslím, že s těmi tlaky co jsou v nafťáku by to dělalo větší paseku, než mírné ubývání fridexu.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Velká Bystřice
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
#11 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
Kohout mely naposledy snad Favority Radiator je teplej porad,jen je pred nim klapka ktera pousti teply vzduch do auta.Asi blba otazka,ale jak se ti auto zahriva?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#12 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
Dik za potvrzeni, ze tam neni kouhout. Jestli svou otazkou miris na termostat, tak bohuzel vedle. Je novej a auto se zahriva zcela normalne a krasne drzi provozni teplotu.Mata píše:Kohout mely naposledy snad Favority Radiator je teplej porad,jen je pred nim klapka ktera pousti teply vzduch do auta.Asi blba otazka,ale jak se ti auto zahriva?
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 62
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 II D5
- Bydliště: Kroměříž
#13 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
To Rossi:
Jak to tak čtu, tam mě napadá, zda nemůže být chyba v těch klapkách. Když jsem měnil výparník, tak si tak matně pamatuji, že ta klapky mají po obvodu těsnění, zdá se mi že takový gumový břit.
Co když je tak guma na airmixu či hlavní klapce k topení stará, steřelá, chybějící a okolo ní prochází pořád studený vzduch. Prostě to netěsní. To by mohlo vysvětlovat to, že diagnostika bez závad a rozdílnost v teplotách řidič spolujezdec.
Ber to jako nápad, a špekulování nad tím čím to může být ;o)
Jak to tak čtu, tam mě napadá, zda nemůže být chyba v těch klapkách. Když jsem měnil výparník, tak si tak matně pamatuji, že ta klapky mají po obvodu těsnění, zdá se mi že takový gumový břit.
Co když je tak guma na airmixu či hlavní klapce k topení stará, steřelá, chybějící a okolo ní prochází pořád studený vzduch. Prostě to netěsní. To by mohlo vysvětlovat to, že diagnostika bez závad a rozdílnost v teplotách řidič spolujezdec.
Ber to jako nápad, a špekulování nad tím čím to může být ;o)
_________________
VOLVO S80 II D5
VOLVO S80 II D5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#14 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
Proto jsem ten kohout napsal radši v uvozovkách, měl jsem namysli to co ovládá teplotu a u manuální klimy je to na lanka u automatický krokovým motorkem. Mám to doma z rozborky, a jsou to vlastně klapky, ale myslel jsem že se tomu zjednodušeně přezdívá kohout, protože se tím přidává/ubírá teplo
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Velká Bystřice
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
#15 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
Pokud máš auto zahřáté na provozní teplotu a rukou osaháš všechny hadice jsou zhruba stejně horke? Jen me napadlo jak pišeš o tom marastu v topeni jestli nemaš ucpanou nejakou hadici a voda špatně koluje.Casto byva ucpana ta tenka co jde do expanzky na odvzdušneni.A taky urcite omrkni ty klapky jak ti radi kolegove.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#16 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
To jsem chtěl taky napsat, když byl předchozí radiátor zabetonovanej, jestli nejsou přícpaný trubky ještě někde dál po cestě. To by mohlo vysvětlovat i to ubývání vody v expanzce, že je tam stále bublina, která se plní pomalu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#17 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
Ty rozdilny teploty jsou asi tak ze u ridice to topi na 20 procent a u spolujezdce na 5. Ale zkusim se propracovat k tem klapkam a vic je prozkoumat.honza.850 píše:To Rossi:
Jak to tak čtu, tam mě napadá, zda nemůže být chyba v těch klapkách. Když jsem měnil výparník, tak si tak matně pamatuji, že ta klapky mají po obvodu těsnění, zdá se mi že takový gumový břit.
Co když je tak guma na airmixu či hlavní klapce k topení stará, steřelá, chybějící a okolo ní prochází pořád studený vzduch. Prostě to netěsní. To by mohlo vysvětlovat to, že diagnostika bez závad a rozdílnost v teplotách řidič spolujezdec.
Ber to jako nápad, a špekulování nad tím čím to může být ;o)
Hadice jsou vsechny krasne prohraty. Nez se vymenoval radiator tak jsme je zkouseli proplachovat prave vcetne privodnich trubek. Ale tu odvzdusnovaci jeste zkontroluju.Mata píše:Pokud máš auto zahřáté na provozní teplotu a rukou osaháš všechny hadice jsou zhruba stejně horke? Jen me napadlo jak pišeš o tom marastu v topeni jestli nemaš ucpanou nejakou hadici a voda špatně koluje.Casto byva ucpana ta tenka co jde do expanzky na odvzdušneni.A taky urcite omrkni ty klapky jak ti radi kolegove.
Jasny v pohode. Budu se snazit to zkontrolovat znovu. Snad ta hadicka odvzdusneni co jde z hlavy do expanzky.dali píše:Proto jsem ten kohout napsal radši v uvozovkách, měl jsem namysli to co ovládá teplotu a u manuální klimy je to na lanka u automatický krokovým motorkem. Mám to doma z rozborky, a jsou to vlastně klapky, ale myslel jsem že se tomu zjednodušeně přezdívá kohout, protože se tím přidává/ubírá teplo
To jsem chtěl taky napsat, když byl předchozí radiátor zabetonovanej, jestli nejsou přícpaný trubky ještě někde dál po cestě. To by mohlo vysvětlovat i to ubývání vody v expanzce, že je tam stále bublina, která se plní pomalu.
Kazdoapdne diky za rady. Ale prijmam i dalsi teorie. procital jsem dnes plno clanku a s topenim ma problem docela dost lidi a nekdo prave skoncil taky az u hlavy a tesneni.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#18 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
Tak si udelej detekci pritomnosti CO2 ve vode at mas jistotu, ze to neni foukle tesneni
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#19 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
Super napad. ted je otazka kde me to udelaji, kde to vubec umi... Popripade jde to udelat nejak doma, treba pomoci takovyhleho hlasice na CO2, ze bych jej nejak napasoval na expanzni nadrzku ?... http://elektroklesny.cz/Elektroinstalace/hlasice-koure-plynu-co2/detektor-co-%5BST-1D31%5Ddoktor píše:Tak si udelej detekci pritomnosti CO2 ve vode at mas jistotu, ze to neni foukle tesneni
Nevite o nekom v okoli Olomouce ?
Rosssi
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Velká Bystřice
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
#20 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
Myslim že by ti to mohli změrit vsude tam kde měri benzinove emise.Jen tu sondu misto do vyfuku strci nad otevrenou expanzku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#21 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
Je na to specialni set, nadobka s cinidlem, co zmeni barvu. Nasadi se to misto vicka expanzky a necha bezet motor.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#22 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
doktor píše:Je na to specialni set, nadobka s cinidlem, co zmeni barvu. Nasadi se to misto vicka expanzky a necha bezet motor.
CO2 zmereny u Martina v Lichnove. Zadny CO2 ve vode .... Dalsi krok zmereni tlaku ve valci....
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#23 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
" Klikovka tu je, písty tu jsou,......tak to bude karburátor " Krišote
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#24 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
a copak me radite pane plukovniku ?David Patočka píše:" Klikovka tu je, písty tu jsou,......tak to bude karburátor " Krišote
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70, M66, B5254T6
#25 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou
Nemáš link doktore prosím? Nemůžu to dogooglit...doktor píše:Je na to specialni set, nadobka s cinidlem, co zmeni barvu. Nasadi se to misto vicka expanzky a necha bezet motor.
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 16 Odpovědi
- 2256 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 9 Odpovědi
- 1488 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od thesign
-
- 50 Odpovědi
- 8989 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sarkasmic
-
- 11 Odpovědi
- 1146 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 29 Odpovědi
- 1582 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od michal_0077