V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#1 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od Rosssi »

Zdravim,

tak mam opet mensi/vetsi trabl. Auto stale netopilo provedla se vymena vodni pumpy, novyho radiatoru (starej byl docela zanesenej) a auto stale netopi. Pokud zapnu pri jizde i nezavisly topeni tak se to trochu zlepsi, ale neni to co to bejvalo. Po zastaveni a otevreni vicka od nadrzky chladici kapaliny to lehce, mozna trosku vic nez je zdravo odfoukne. Po vymene radiatoru se vic zacala ztracet voda, ale nikde nic netece :(

Takze takovy zaver bud tesneni pod hlavou a nebo rovnou hlava. A ted zasadni otazka ma cenu to zacit opravovat a nebo to tady rozprodat na dily ? Mazlik jinak jezdi v pohode jen netopi. Udelalo se pretesneni vstrikovaciho cerpadla takze pri zatahu ani nekouri slape jak hodinky jako driv kouril.... Taky me trochu nesedi na tu hlavu, ze vykon tam je ...

Kolik pocitat za jetou hlavu ???

peknej den

Rosssi
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#2 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od pepa.paur »

v tomhle motoru jsem se ještě nehrabal, ale prasklá hlava, to se mi nezdá.
Neteče ti to po výměně topení pod koberce? Mě tam teklo a vejde se tam opravdu hodně :)
To topení ti někdo měnil, nebo si to dělal ty?
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#3 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od David Patočka »

Ty vole, tam je vzduchová bublina.
Natoč, zahřej to, nakloň panděro přes motor dozadu, a odpoj hadici od topení za běhu motoru, dokud nepoteče voda.
Pak to dolej a jdi to projet. :ROFL:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#4 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od Rosssi »

David Patočka píše:Ty vole, tam je vzduchová bublina.
Natoč, zahřej to, nakloň panděro přes motor dozadu, a odpoj hadici od topení za běhu motoru, dokud nepoteče voda.
Pak to dolej a jdi to projet. :ROFL:
Bublina tam urcite je, to souhlasim. Otazka je proc se tam porad bere kdyz to bylo vse dobre odvzdusneno. Jinak hadice obe dve jsou horky takze ta bublina je nejspis jen az v radiatoru. Spodni vanicka radiatoru kde je vstup a vystup pro hadice je prohrata.
josef.paur píše:v tomhle motoru jsem se ještě nehrabal, ale prasklá hlava, to se mi nezdá.
Neteče ti to po výměně topení pod koberce? Mě tam teklo a vejde se tam opravdu hodně :)
To topení ti někdo měnil, nebo si to dělal ty?
Pod kobereckama je vsude sucho, kontroloval jsem znovu i dnes. Delal to clovek, ktery ma plnou moji duveru (dela vesmes jen Volva a s jednim historickym 480 i zavodi, ktery si sam pripravuje, takze zkusenosti ma opravdu hodne).
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#5 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od dali »

Rosssi píše:
Bublina tam urcite je, to souhlasim. Otazka je proc se tam porad bere kdyz to bylo vse dobre odvzdusneno. Jinak hadice obe dve jsou horky takze ta bublina je nejspis jen az v radiatoru. Spodni vanicka radiatoru kde je vstup a vystup pro hadice je prohrata.

Pod kobereckama je vsude sucho, kontroloval jsem znovu i dnes. Delal to clovek, ktery ma plnou moji duveru (dela vesmes jen Volva a s jednim historickym 480 i zavodi, ktery si sam pripravuje, takze zkusenosti ma opravdu hodne).
Klimu máš automatickou nebo manuální? Ať tak či tak, tohle bych viděl na nefunkční kohout topení.

Eště mě napadla jedna hodně trapná (pokud by to tak opravdu bylo) maličkost... Prostřední průduchy na přístrojovce... vedle toho levýho jsou 2 kolečka to blíž k řidiči je airmix... nemáš náhodou otevřenou přípusť studenýho vzduchu z venku? Případně vypadlý táhlo od toho kolečka, že to zůstává otevřený? To dokáže v autě udělat taky slušnou zimu....

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#6 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od Rosssi »

dali píše: Klimu máš automatickou nebo manuální? Ať tak či tak, tohle bych viděl na nefunkční kohout topení.

Eště mě napadla jedna hodně trapná (pokud by to tak opravdu bylo) maličkost... Prostřední průduchy na přístrojovce... vedle toho levýho jsou 2 kolečka to blíž k řidiči je airmix... nemáš náhodou otevřenou přípusť studenýho vzduchu z venku? Případně vypadlý táhlo od toho kolečka, že to zůstává otevřený? To dokáže v autě udělat taky slušnou zimu....

Klimatizace je automaticka. Probehla i kontrola klapek , motorku, dokonce i vymena klimatizacni jednotky vse v poradku.

Nefunkcni kohout topeni ?? Ale horka voda do radiatoru jde, tedy trubky pod radiatorem jsou horky.

Airmix je samozrejme zavreny, takze studenej vzduch uzavren. A stejne to topi lehce u ridice u dveri, ve stredu uz min a u spolujezdce nic. Po vymene radiatoru kdyz jsem starej rozriznul tak jsem se radoval ,protoze starej byl opravdu hodne zanesenej, je tam cca 30 trubicek a pruchozich byla tak max tretina. Zbytek zaneseny divnym mazem. Bohuzel novej cistej radiator stejne nepomohl.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#7 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od dali »

Tím spíš to vidím na ten "kohout" topení, aby nefungoval mechanickej u manuální klimy by bylo na pováženou, ale krokový motorky u automatický si myslím že by mohly přesně tohle udělat... zvlášt když je rozdíl mezi pravou a levou stranou.

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#8 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od Rosssi »

dali píše:Tím spíš to vidím na ten "kohout" topení, aby nefungoval mechanickej u manuální klimy by bylo na pováženou, ale krokový motorky u automatický si myslím že by mohly přesně tohle udělat... zvlášt když je rozdíl mezi pravou a levou stranou.
Hmm, ale diagnostika nic nenehlasila. Motorky vsechny vrci a klapky se hejbaj. Ja spis uvazuju tak ze se radiator zavzdusni, pak se ohriva velice malo a prave jen ta strana kde proudi vic vzduch k ridicovi. Navic jak zkontrolovat ten ventil a kde jej najdu ? Dival jsem se jak in natura do auta tak do Vidy do schematu a zadny kohout/ventil na privodni trubce nebo na odchozi k trubce k radiatoru neni. Tak me napada ze horka voda tam proudi porad a ridi se jen vzduchovy klapky. Je to tak ??
Kdyz nastavim na panelu klimy minimalni teplotu a v kabine bude vyssi teplota nez 17 st mel by byt tedy kohout uzavrenej a do radiatoru by nemela jit horka voda ??
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#9 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od pepa.paur »

radiátor jsem měnil minulý týden, nezdá se mi, že by tam byl nějaký kohout zavírající fridex do topení. Odvzdušnilo se mi to celkem bez problémů a to jsem vypustil fridex z chladiče a pak vytekl i z topení.
Na volnoběh jsem pak doléval až do maxima a pak držel otáčky mezi 3-4 tisíci, potom ještě podobně během ostré zkušební jízdy, taky v rámci italského tuningu stříbrného lenocha. Pak jsem ještě jednou doléval, bylo zase pod minimem.
Nenohl by být problém s tím tvým nezávislým topením?
Každopádně když mi kdysi na škodovkách ruplo těsnění pod hlavou, tak jednou vystřelila hadice chlazení a podruhé se nafoukla a roztrhla nádobka, myslím, že s těmi tlaky co jsou v nafťáku by to dělalo větší paseku, než mírné ubývání fridexu.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#10 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od Rosssi »

josef.paur píše:radiátor jsem měnil minulý týden, nezdá se mi, že by tam byl nějaký kohout zavírající fridex do topení. Odvzdušnilo se mi to celkem bez problémů a to jsem vypustil fridex z chladiče a pak vytekl i z topení.
Na volnoběh jsem pak doléval až do maxima a pak držel otáčky mezi 3-4 tisíci, potom ještě podobně během ostré zkušební jízdy, taky v rámci italského tuningu stříbrného lenocha. Pak jsem ještě jednou doléval, bylo zase pod minimem.
Nenohl by být problém s tím tvým nezávislým topením?
Každopádně když mi kdysi na škodovkách ruplo těsnění pod hlavou, tak jednou vystřelila hadice chlazení a podruhé se nafoukla a roztrhla nádobka, myslím, že s těmi tlaky co jsou v nafťáku by to dělalo větší paseku, než mírné ubývání fridexu.
Taky si myslim, ze tam zadny kohout neni. Aspon jsem zatim zadnej nenasel. Jinak s tim nezavislym topenim by to nemelo byt, protoze jsem si jej vlastne dodelaval prave kvuli tomu , ze auto malo topi. Mel jsme moznost si jej tam za levny penize nechat namontovat (Webasto i s dalkovym ovladanim). Souhlasim, ze kdyby to tlakovalo do vody tak pri zastaveni a povoleni expanzni nadrzky tak to psoukne mnohem vic nez to co to dela. Navic jsem opet overil ze kdyz to nezavisly topeni zapnu pri jizde, ze to zacne topit vic. Jakoby vic proudila voda a lip odvadela nashromazdenej vzduch z radiatoru. ...
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Maťa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 108
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Velká Bystřice
Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat

#11 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od Maťa »

Kohout mely naposledy snad Favority :) Radiator je teplej porad,jen je pred nim klapka ktera pousti teply vzduch do auta.Asi blba otazka,ale jak se ti auto zahriva?

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#12 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od Rosssi »

Mata píše:Kohout mely naposledy snad Favority :) Radiator je teplej porad,jen je pred nim klapka ktera pousti teply vzduch do auta.Asi blba otazka,ale jak se ti auto zahriva?
Dik za potvrzeni, ze tam neni kouhout. Jestli svou otazkou miris na termostat, tak bohuzel vedle. Je novej a auto se zahriva zcela normalne a krasne drzi provozni teplotu.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 62
Registrován: 19 roků
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 II D5
Bydliště: Kroměříž

#13 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od honza.850 »

To Rossi:
Jak to tak čtu, tam mě napadá, zda nemůže být chyba v těch klapkách. Když jsem měnil výparník, tak si tak matně pamatuji, že ta klapky mají po obvodu těsnění, zdá se mi že takový gumový břit.
Co když je tak guma na airmixu či hlavní klapce k topení stará, steřelá, chybějící a okolo ní prochází pořád studený vzduch. Prostě to netěsní. To by mohlo vysvětlovat to, že diagnostika bez závad a rozdílnost v teplotách řidič spolujezdec.
Ber to jako nápad, a špekulování nad tím čím to může být ;o)
_________________
VOLVO S80 II D5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#14 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od dali »

Proto jsem ten kohout napsal radši v uvozovkách, měl jsem namysli to co ovládá teplotu a u manuální klimy je to na lanka u automatický krokovým motorkem. Mám to doma z rozborky, a jsou to vlastně klapky, ale myslel jsem že se tomu zjednodušeně přezdívá kohout, protože se tím přidává/ubírá teplo :oops:

Maťa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 108
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Velká Bystřice
Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat

#15 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od Maťa »

Pokud máš auto zahřáté na provozní teplotu a rukou osaháš všechny hadice jsou zhruba stejně horke? Jen me napadlo jak pišeš o tom marastu v topeni jestli nemaš ucpanou nejakou hadici a voda špatně koluje.Casto byva ucpana ta tenka co jde do expanzky na odvzdušneni.A taky urcite omrkni ty klapky jak ti radi kolegove.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#16 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od dali »

To jsem chtěl taky napsat, když byl předchozí radiátor zabetonovanej, jestli nejsou přícpaný trubky ještě někde dál po cestě. To by mohlo vysvětlovat i to ubývání vody v expanzce, že je tam stále bublina, která se plní pomalu.

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#17 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od Rosssi »

honza.850 píše:To Rossi:
Jak to tak čtu, tam mě napadá, zda nemůže být chyba v těch klapkách. Když jsem měnil výparník, tak si tak matně pamatuji, že ta klapky mají po obvodu těsnění, zdá se mi že takový gumový břit.
Co když je tak guma na airmixu či hlavní klapce k topení stará, steřelá, chybějící a okolo ní prochází pořád studený vzduch. Prostě to netěsní. To by mohlo vysvětlovat to, že diagnostika bez závad a rozdílnost v teplotách řidič spolujezdec.
Ber to jako nápad, a špekulování nad tím čím to může být ;o)
Ty rozdilny teploty jsou asi tak ze u ridice to topi na 20 procent a u spolujezdce na 5. Ale zkusim se propracovat k tem klapkam a vic je prozkoumat.
Mata píše:Pokud máš auto zahřáté na provozní teplotu a rukou osaháš všechny hadice jsou zhruba stejně horke? Jen me napadlo jak pišeš o tom marastu v topeni jestli nemaš ucpanou nejakou hadici a voda špatně koluje.Casto byva ucpana ta tenka co jde do expanzky na odvzdušneni.A taky urcite omrkni ty klapky jak ti radi kolegove.
Hadice jsou vsechny krasne prohraty. Nez se vymenoval radiator tak jsme je zkouseli proplachovat prave vcetne privodnich trubek. Ale tu odvzdusnovaci jeste zkontroluju.
dali píše:Proto jsem ten kohout napsal radši v uvozovkách, měl jsem namysli to co ovládá teplotu a u manuální klimy je to na lanka u automatický krokovým motorkem. Mám to doma z rozborky, a jsou to vlastně klapky, ale myslel jsem že se tomu zjednodušeně přezdívá kohout, protože se tím přidává/ubírá teplo :oops:
To jsem chtěl taky napsat, když byl předchozí radiátor zabetonovanej, jestli nejsou přícpaný trubky ještě někde dál po cestě. To by mohlo vysvětlovat i to ubývání vody v expanzce, že je tam stále bublina, která se plní pomalu.
Jasny v pohode. Budu se snazit to zkontrolovat znovu. Snad ta hadicka odvzdusneni co jde z hlavy do expanzky.
Kazdoapdne diky za rady. Ale prijmam i dalsi teorie. procital jsem dnes plno clanku a s topenim ma problem docela dost lidi a nekdo prave skoncil taky az u hlavy a tesneni.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#18 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od doktor »

Tak si udelej detekci pritomnosti CO2 ve vode at mas jistotu, ze to neni foukle tesneni
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#19 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od Rosssi »

doktor píše:Tak si udelej detekci pritomnosti CO2 ve vode at mas jistotu, ze to neni foukle tesneni
Super napad. ted je otazka kde me to udelaji, kde to vubec umi... Popripade jde to udelat nejak doma, treba pomoci takovyhleho hlasice na CO2, ze bych jej nejak napasoval na expanzni nadrzku ?... http://elektroklesny.cz/Elektroinstalace/hlasice-koure-plynu-co2/detektor-co-%5BST-1D31%5D

Nevite o nekom v okoli Olomouce ?

Rosssi
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Maťa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 108
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Velká Bystřice
Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat

#20 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od Maťa »

Myslim že by ti to mohli změrit vsude tam kde měri benzinove emise.Jen tu sondu misto do vyfuku strci nad otevrenou expanzku.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#21 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od doktor »

Je na to specialni set, nadobka s cinidlem, co zmeni barvu. Nasadi se to misto vicka expanzky a necha bezet motor.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#22 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od Rosssi »

doktor píše:Je na to specialni set, nadobka s cinidlem, co zmeni barvu. Nasadi se to misto vicka expanzky a necha bezet motor.

CO2 zmereny u Martina v Lichnove. Zadny CO2 ve vode .... Dalsi krok zmereni tlaku ve valci....
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#23 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od David Patočka »

" Klikovka tu je, písty tu jsou,......tak to bude karburátor " Krišote :lol:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#24 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od Rosssi »

David Patočka píše:" Klikovka tu je, písty tu jsou,......tak to bude karburátor " Krišote :lol:
a copak me radite pane plukovniku ? :)

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

descoobed
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 153
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70, M66, B5254T6

#25 V70 2.5 TDI - zrejme tesneni pod hlavou

Příspěvek od descoobed »

doktor píše:Je na to specialni set, nadobka s cinidlem, co zmeni barvu. Nasadi se to misto vicka expanzky a necha bezet motor.
Nemáš link doktore prosím? Nemůžu to dogooglit... :no:
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“