nizky tlak oleje 2.4t 147kw
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#26 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
vyskusaj cidlo, a ked nie tak...
Daj si dole solenoid vacky, alias elektromagneticky nastavovac natocenia vackovej hriadele. A budes doma. bud odtial po nastartovani bude olejovy pramen alebo ti to fakt nemaze.
Daj si dole solenoid vacky, alias elektromagneticky nastavovac natocenia vackovej hriadele. A budes doma. bud odtial po nastartovani bude olejovy pramen alebo ti to fakt nemaze.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků
- Vůz: xc70 2.4 T 147kw 2001
- Bydliště: Náchod
#27 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Taky si myslim. Jsem z toho uz mimo a zacinam premejslet opravdu o vymene motoru,to by bylo snad nejjednodussi,nez hledat co,kde atd.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků
- Vůz: xc70 2.4 T 147kw 2001
- Bydliště: Náchod
#28 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
A kdyz to mazat nebude,kde mam hledat problem?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 128
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo 850 kombi 2,5Tdi 96' Red baron man
- Bydliště: krušovice
#29 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Hledej problem na ty klice jak rika Martin,bohuzel se casto ukaze ze ma pravduKajinekXC70 píše:A kdyz to mazat nebude,kde mam hledat problem?
_________________
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#30 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Prostě je konec a hotovo.
Pokud by to jen nemazalo, můžeš hledat příčiny. Ale pokud to už mlátí na klice, tak hledej motor a neřeš to.
Oprava je nerentabilní, pokud nemáš doma jinou kliku a ojnice.
Pokud by to jen nemazalo, můžeš hledat příčiny. Ale pokud to už mlátí na klice, tak hledej motor a neřeš to.
Oprava je nerentabilní, pokud nemáš doma jinou kliku a ojnice.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků
- Vůz: xc70 2.4 T 147kw 2001
- Bydliště: Náchod
#31 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Motor nastartovan a je ticho,jen trochu klapou ventily,zvuk jako nejakej novej diesel. Bezelo to jen na volnobeh a jen chvilinku,ale porad to pise nizky tlak oleje. Neni tam jen treba nejakej ventil kterej by umrel a nemazalo to vrsek?
#32 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Obávám se že ventily to klapat nebudou.Sežeň tlakoměr a změř tlak oleje,pokud bude nízký,připrav se na výměnu motoru.KajinekXC70 píše:Motor nastartovan a je ticho,jen trochu klapou ventily,zvuk jako nejakej novej diesel. Bezelo to jen na volnobeh a jen chvilinku,ale porad to pise nizky tlak oleje. Neni tam jen treba nejakej ventil kterej by umrel a nemazalo to vrsek?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků
- Vůz: xc70 2.4 T 147kw 2001
- Bydliště: Náchod
#33 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Tak sem sehnal u nas cloveka co dela Volviky a rikal ze bude nejspis vylitly tesneni pod sejtkem ve vane a to ucpalo trubku k cerpadlu,ze uz se s tim parkrat setkal a mel to i u svoji V70.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#34 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
A to já už jich viděl dost. Turbobenzíny vedou.michal_0077 píše:jsem nevidel jeste zadrene volvo... kdzy bych zminil motory ktere znam a ktere se radi pridrou tak u 1.8T a 2.0TDi to vetsinou odnese vacka. a u 1.4 16V klika. Ale zadne zelezne pravidlo to neni...
Kazdopadne salka na klice/ ojnici je ta lepsi alternativa, vetsinou se odrhne jen ten povrchovej kov co je tam nanesenej a k zadnemu vydreni samotne kliky nedojde... jestli auto jelo dlouho ze se salka zacala protacet, ojnice ma jinou barvu tak bude uz i vyrasovana klika.
Kazdopadne vanu dolu najit pricinu a urcit rozsah skod...
je je tam udelanej pohon olejoveho cerpadla?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků
- Vůz: xc70 2.4 T 147kw 2001
- Bydliště: Náchod
#35 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Jakou funkci plni olejovy tlakovy spinac? Jinak sem sundal tu trubku se sacim kosem z vany a byl tam jen jeden O-krouzek,tak myslim ze to podsava a nebere olej z vany,co myslite? Prej se to stava kdyz to kucha nejakej Pepa z garaze a da tam jen jeden misto dvou krouzku a casem to zacne podchazet.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#36 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Já to s tím kroužkem slyšel tak, že z výroby je tam jeden kroužek a má správný rozměry. Problém nastane, když něco děláš s čerpadlem/sacím košem a ten o-kroužek iniciativně koupíš novej a vyměníš. Jako náhradní díl Volvo nabízí jeden kroužek, ale ve špatných rozměrech, je nízkej a část nasávanýho oleje okolo něj proudí zpátky do vany. Nejjednoduší řešení je dát ty nový o-kroužky 2 za sebou a je po problému. Když do olejovýho okruhu napojíš měřák, je krásně vidět rozdíl v tlaku mezi jedním a dvěma o-kroužkama.KajinekXC70 píše:Jakou funkci plni olejovy tlakovy spinac? Jinak sem sundal tu trubku se sacim kosem z vany a byl tam jen jeden O-krouzek,tak myslim ze to podsava a nebere olej z vany,co myslite? Prej se to stava kdyz to kucha nejakej Pepa z garaze a da tam jen jeden misto dvou krouzku a casem to zacne podchazet.
Takže pokud je vana dole poprvý a máš tam jeden kroužek, tak je všechno vpořádku je tam z výroby a eště ten starej se správnýma rozměrama.
Pokud se v tom už někdo hrabal a dal tam ten novej o-kroužek, tak v tom budeš minimálně za čerpadlo, co si tak vzpomínám tak na anglickým fóru měnili čerpadla tak dlouho dokud na tu sviňárnu s tím kroužkem nepřišli, o zbytku motoru nic nepsali. Teoreticky bych viděl že může bejt rozdíl mezi nízkým (ale stále nějakým) tlakem oleje a tím kdy máš oleje málo a v točkách čerpadlo nasaje vzduch.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#37 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Ale jestli mu ten motor už klepe tak jak psali vyvolení je to navýměnu celého motoru. Když si tak hleděl do toho motoru měl si chytit zaojnice jestli není některá totálně volná !!dali píše:Já to s tím kroužkem slyšel tak, že z výroby je tam jeden kroužek a má správný rozměry. Problém nastane, když něco děláš s čerpadlem/sacím košem a ten o-kroužek iniciativně koupíš novej a vyměníš. Jako náhradní díl Volvo nabízí jeden kroužek, ale ve špatných rozměrech, je nízkej a část nasávanýho oleje okolo něj proudí zpátky do vany. Nejjednoduší řešení je dát ty nový o-kroužky 2 za sebou a je po problému. Když do olejovýho okruhu napojíš měřák, je krásně vidět rozdíl v tlaku mezi jedním a dvěma o-kroužkama.KajinekXC70 píše:Jakou funkci plni olejovy tlakovy spinac? Jinak sem sundal tu trubku se sacim kosem z vany a byl tam jen jeden O-krouzek,tak myslim ze to podsava a nebere olej z vany,co myslite? Prej se to stava kdyz to kucha nejakej Pepa z garaze a da tam jen jeden misto dvou krouzku a casem to zacne podchazet.
Takže pokud je vana dole poprvý a máš tam jeden kroužek, tak je všechno vpořádku je tam z výroby a eště ten starej se správnýma rozměrama.
Pokud se v tom už někdo hrabal a dal tam ten novej o-kroužek, tak v tom budeš minimálně za čerpadlo, co si tak vzpomínám tak na anglickým fóru měnili čerpadla tak dlouho dokud na tu sviňárnu s tím kroužkem nepřišli, o zbytku motoru nic nepsali. Teoreticky bych viděl že může bejt rozdíl mezi nízkým (ale stále nějakým) tlakem oleje a tím kdy máš oleje málo a v točkách čerpadlo nasaje vzduch.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků
- Vůz: xc70 2.4 T 147kw 2001
- Bydliště: Náchod
#38 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Spodek neklepe. Ojnice jsem zkousel a zadna vule tam neni. Sudal jsem silenoid nebo jak se tomu nadava a tam bylo taky vsude plno oleje,tak se me zda ze to spis fakt podchazi a malo maze.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků
- Vůz: xc70 2.4 T 147kw 2001
- Bydliště: Náchod
#39 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Co mam dat za silikon na tesneni vany? Nejaky doporuceni?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#40 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Origo Volvo tekutý těsnění, jestli se nemýlím.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků
- Vůz: xc70 2.4 T 147kw 2001
- Bydliště: Náchod
#41 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Zdravim kolegove,tak po neuspesnych pokusech sem dnes musel Volvika odvist do servisu Volvo a vypada to na olejovy cerpadlo. Snad zejtra to bude hotovy,tak podam info. Jinak dekuji za rady a tipy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků
- Vůz: xc70 2.4 T 147kw 2001
- Bydliště: Náchod
#42 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Tak Volvik je uz doma opravenej. Bylo v haji cerpadlo a tenhle tejden sem tam byl uz treti volvo co prestalo mazat. Jinak nic jinyho neodeslo a vse je cajk. V motoru uz je olej Mobil1 5w40.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#43 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Originalne tekute tesnenie od Volva (1161059) pripadne Loctite 510. Co je podla vsetkeho jedno a to iste .KajinekXC70 píše:Co mam dat za silikon na tesneni vany? Nejaky doporuceni?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek