Předvstřik 2,5 tdi
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#101 Předvstřik 2,5 tdi
Nevím, můžu to zkusit změřit na MSA15.8
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#102 Předvstřik 2,5 tdi
Mě to taky lítá
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#103 Předvstřik 2,5 tdi
tak mi to taky lítá
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#104 Předvstřik 2,5 tdi
Jaké hodnoty předvstřiku jsou nejlepší? Mám to teď na cca -1,6°. Někdo tu někde psal o vlastnostech, že se to dá hodně měnit. Dá se snížit kouřivost?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#105 Předvstřik 2,5 tdi
Pri ktorých je majiteľ TDI spokojnýTarkin píše:Jaké hodnoty předvstřiku jsou nejlepší?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#106 Předvstřik 2,5 tdi
Tahle fotka z mereni mi pripomina muj postup. Taky mi to ukazovalo +2°. Jeste se musi zmacknout "Start". Pak to teprv zacne merit hodnoty predvstriku a spadne to cca o 3-4°.Tarkin píše:Přeměření v rozmezí grafu dopadlo takto:
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 184
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
#107 Předvstřik 2,5 tdi
Kam mám v Praze zajet na nastavení předvstřiku na S80 2000, aby to zase nestálo ranec jako za každou prkotinu? Dokázal by to jen někdo s diagnostikou?
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#108 Předvstřik 2,5 tdi
Maara servis, nebusice
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 184
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
#109 Předvstřik 2,5 tdi
Tam se snažím dostat už dva roky, neberou nové klienty. Ale zkusím to ještě.
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#110 Předvstřik 2,5 tdi
Jak jsem psal vedle do topicu, že mi to občas špatně chytne. Tak jsem přeměřil předsvtřik a dopadl to takhle.
Rozvody jsou tam zhruba 27tkm, první nastavování bylo po 11tkm a teď je to znova vedle. Čím to? rozvoďák vypadá ok...
Jinak jaká je ideální hodnota? V polovině dvou přerušovaných čar?
Rozvody jsou tam zhruba 27tkm, první nastavování bylo po 11tkm a teď je to znova vedle. Čím to? rozvoďák vypadá ok...
Jinak jaká je ideální hodnota? V polovině dvou přerušovaných čar?
- Přílohy
-
- 49949933_214728832810228_4892143745018888192_n.jpg (75.45 KiB) Zobrazeno 1303 x
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#111 Předvstřik 2,5 tdi
Ano, v polovině. Při téhle teplotě paliva by jsi to měl mít někde okolo -0,7°. Jak dlouho jsi čekal než se to ustálí?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#112 Předvstřik 2,5 tdi
Motor běžel několik minut, měřili jsme to tak 3x. Vždycky podobná hodnota.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#113 Předvstřik 2,5 tdi
Tak to máš rozhozený. Co tam máš za řemeny? Výrobce? Je možné, že se vytahují. Zkontroluj napnutí řemenů, eventuálně i pomocí přípravku polohu vačky a hodinkama polohu čerpadla.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#114 Předvstřik 2,5 tdi
Tlačítko "Start" jste zmáčkli?
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#115 Předvstřik 2,5 tdi
Zjistím.raolsa píše:Tak to máš rozhozený. Co tam máš za řemeny? Výrobce? Je možné, že se vytahují. Zkontroluj napnutí řemenů, eventuálně i pomocí přípravku polohu vačky a hodinkama polohu čerpadla.
Start tlačítko jsme samozřejmě zmáčkli, otáčky pomalu stoupaly až do konce měření.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#116 Předvstřik 2,5 tdi
Jak to myslíš "otáčky pomalu stoupaly až do konce měření"? Otáčky se mají zvednout a pak držet pořád stejné, dokud nezmáčkneš stop.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#117 Předvstřik 2,5 tdi
Tím jsem myslel, to co se stane po zmáčknutí start. Pokud bude čas, tak to zítra rozeberu a kouknu, co je špatně.
Jaká hodnota predvstriku je ideální?
Jaká hodnota predvstriku je ideální?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#118 Předvstřik 2,5 tdi
Podle tabulky.
Záleží na teplotě paliva, pokaždé je předvstřik jiný.
Záleží na teplotě paliva, pokaždé je předvstřik jiný.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#119 Předvstřik 2,5 tdi
Dneska jsme s peter cz zkoušeli dostelovat predvstrik, přišli jsme na to, že steft držící kladku na zajištění predvstriku je vytržený. Dvousložkovy tekutý kov nepomohl, další den se to opět vytrhlo. Už se s tím někdo setkal? Jak to nejlépe vyresit?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#120 Předvstřik 2,5 tdi
Zavrtat tam závitovou vložku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#121 Předvstřik 2,5 tdi
A nevíš kolik má ten steft stoupání závitu?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#122 Předvstřik 2,5 tdi
Šteft jsem nechal udělat nový na rozměr M12, drží, nastaveno na střed mezi přerušované čáry. Díky peter cz.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#123 Předvstřik 2,5 tdi
Čus,
Nechával jsem repasovat své vstřikovací čerpadlo. Tekla nafta kolem víčka, vzhledem k tomu, že starty byly dobré i před repasem, proběhl repas bez výměny hlavy.
Dávka nafty se nastavila podle toho, jak klesají otáčky, zhruba na 4mg.
Podle čeho to nastavujete vy? Všiml jsem si, že spousta lidí zde na fóru s TDI má dávku 5-6mg, na tyhle hodnoty už mi po vyřazení otáčky téměř neklesly, respektive strašně pomalu.
Igor o pár stran zpět psal, že hodnoty kolem 5mg jsou asi nejlepší, někde jsem u něj viděl i 5,7mg. Jak se ti s takovou dávkou nafty vrací otáčky po vyřazení?
Edit:
Čerpadlo je v režimu "zajetí", kdy po týdnu nedrží volnoběh, lehce tomu trvá dostat otáčky na 800RPM.
Další problém se objevil v tom, že starty jsou najednou závislé na teplých startech, respektive studený je hned (jako vždy předtím) a teplý trvá. Ale dost možná na to bude mít i vliv dolazení dávky nafty a predvstrik je zatím o 2 stupně v mínusu proti ideálu, což se bude muset obojí ještě doladit.
Nějaké doporučení na seřízení?
Možný je i to, že po repasu, vyčištění bude čerpadlo závislé i na té hlavě, která do teď nemusela vadit, ale po repasu už vůle vadit můžou.
Nechával jsem repasovat své vstřikovací čerpadlo. Tekla nafta kolem víčka, vzhledem k tomu, že starty byly dobré i před repasem, proběhl repas bez výměny hlavy.
Dávka nafty se nastavila podle toho, jak klesají otáčky, zhruba na 4mg.
Podle čeho to nastavujete vy? Všiml jsem si, že spousta lidí zde na fóru s TDI má dávku 5-6mg, na tyhle hodnoty už mi po vyřazení otáčky téměř neklesly, respektive strašně pomalu.
Igor o pár stran zpět psal, že hodnoty kolem 5mg jsou asi nejlepší, někde jsem u něj viděl i 5,7mg. Jak se ti s takovou dávkou nafty vrací otáčky po vyřazení?
Edit:
Čerpadlo je v režimu "zajetí", kdy po týdnu nedrží volnoběh, lehce tomu trvá dostat otáčky na 800RPM.
Další problém se objevil v tom, že starty jsou najednou závislé na teplých startech, respektive studený je hned (jako vždy předtím) a teplý trvá. Ale dost možná na to bude mít i vliv dolazení dávky nafty a predvstrik je zatím o 2 stupně v mínusu proti ideálu, což se bude muset obojí ještě doladit.
Nějaké doporučení na seřízení?
Možný je i to, že po repasu, vyčištění bude čerpadlo závislé i na té hlavě, která do teď nemusela vadit, ale po repasu už vůle vadit můžou.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#124 Předvstřik 2,5 tdi
To startování je závislé na tom předvstřiku, další bych řešil až po seřízení.
Pokud je předvstřik větší, auto líp chytá, ale má tvrdší chod, pokud je menší nebo až za horní úvratí (mínusová hodnota) tak to špatně startuje.
Pokud je předvstřik větší, auto líp chytá, ale má tvrdší chod, pokud je menší nebo až za horní úvratí (mínusová hodnota) tak to špatně startuje.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#125 Předvstřik 2,5 tdi
Ok zkusim nastavit predvstrik k horní rysce dle diagnostiky.
Co ta dávka nafty? Viz to co jsem psal.
Co ta dávka nafty? Viz to co jsem psal.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 311 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 8 Odpovědi
- 826 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Laacoos
-
- 208 Odpovědi
- 30267 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky
-
- 10 Odpovědi
- 664 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa