Nad 4tis otáček netáhne
- Autor
- Zpráva
#1 Nad 4tis otáček netáhne
Ahoj, moje Céčko B5204T3 netáhne nad 4000/ot, ještě dnes ráno to jelo normálně a potom co jsem akceleroval na dálničním nájezdu až do omezovače tak najednou něco zasyčelo, jako když praskne nějaká hadice turba a auto přestalo nad 4tis otáček táhnou. Do 4 tis se auto chová naprosto normálně a pak to vždy jen zasyčí a konec....a pak to jede jak atmosféra..... Tak nějak podezřívám jestli nebude prdlej intercooler...
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
#2 Nad 4tis otáček netáhne
nikdo neporadi ?
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#3 Nad 4tis otáček netáhne
v podstatě sis odpověděl sám,buď prdla hadice,nebo jen spona,anebo intercooler,ten se kámošovi na calibře rozskakoval běžně-odskočily ty boční části,opelzlost....
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#4 Nad 4tis otáček netáhne
+1 odpověděl sis sám.
Co bych udělal, tak bych s tím nějakou dobu jezdil, ať se to pořádně projeví a dobře hledá, a pak pátral po místě úniku. Mě se to vždy nejlíp hledalo ve tmě pomocí LED svítilny... od jejího svitu jsou ty mastný fleky v místě úniku vidět parádně.... Za dne jsem nemoh na nic přijít a ve tmě stačilo posvítit a našel jsem to hned....
Může to bejt něco viditelnýho na první pohled, ale pokud je to trochu schovaný, tak to bezprostředně po prvních projevech úniku asi nenajdeš.... je třeba aby ta mastnota vyvzlínala
Co bych udělal, tak bych s tím nějakou dobu jezdil, ať se to pořádně projeví a dobře hledá, a pak pátral po místě úniku. Mě se to vždy nejlíp hledalo ve tmě pomocí LED svítilny... od jejího svitu jsou ty mastný fleky v místě úniku vidět parádně.... Za dne jsem nemoh na nic přijít a ve tmě stačilo posvítit a našel jsem to hned....
Může to bejt něco viditelnýho na první pohled, ale pokud je to trochu schovaný, tak to bezprostředně po prvních projevech úniku asi nenajdeš.... je třeba aby ta mastnota vyvzlínala
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 401
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#5 Nad 4tis otáček netáhne
A nebo s tim pak nekam zajet a nechat to natlakovat, to pak poznas spolehlive.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek