Právě je 24 lis 2017 17:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: podtlak v motoru V70,T6 s LPG, r.v.08
PříspěvekNapsal: 10 lis 2013 22:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2009
Příspěvky: 15
Bydliště: Chudeřínská 7
Vůz: Volvo V70-T6 AWD, 08
ahoj Volváci máte někdo zkušenost s následující závadou, kterou řeším,už asi 3 měsíce.. Při ohřátém motoru na provozní teplotu je z motorové části slyšet kvílení(jako vadné ložisko) pouze při volnoběhu a jakmile se přidá plyn, zapne klima atd. kvílení se ztratí.. nejdříve jsme mysleli, že je to nějaké vadné ložisko, takže všude se ložiska postupně vyměnili od alternátoru přes klimakompresor, volnoběžky, vodní pumpa, až po ložiska v mezipřevodovce rozvodového řetězu.. takže celkem dost práce a peněz.. kvílení se však neztratilo a zjistilo se, že kvílení způsobuje velký podtlak v motoru, který tam nemá být.. při běžícím motoru v provozní teplotě stačí otevřít víčko pro dolévání oleje, kde je tak velký podtlak, že ho musíte silou odtrhnout a následně se kvílení ztratí.. víčko stačí zpět jen přiložit a kvílení opět začne a znovu silou musíte víčko opět odtrhnout, i když není zavřené.. Po tomto zjištění mechanik následně prohlédl, vyčistil a vyzkoušel vzduchový filtr, sací potrubí s bočními ventily (myslím podtlakové), dále víko výfukové vačky, kde je ventil (podtlak,přetlak vyčištění, odzkoušení), ze kterého je hadičkou propojeno sací potrubí. po odpojení této hadičky, jde podtlak z tohoto ventilu víka výfuk.vačky, kde by měl být, ale spíše mírný přetlak..Nakonec jsem nechal vyměnit i po doporučení od pár mechaniků i výměník tepla mot.oleje, který je dohromody sešroubován s nádobou na olej.filtr, kde je také ve spodní části nějaký přepouštěcí ventil..
víčko motoru k doplnění oleje jsme zkoušeli dát bez těsnění, ale podtlak je tak silný, že to nemá vliv a kvílení také zůstává..

Po těchto všech výměnách závada zůstává :evil: !!!.. Ve volvo mi řekli, když jsem tam měl zjistit tuto závadu, že se jedná o ložisko v mezipřevodovce rozvodů.. Jsme v koncích a nic nás zatím jiného nenapadá zkuste poradit, jestli někdo měl podobný problém??


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2013 22:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2013
Příspěvky: 57
Bydliště: Vysočina
Vůz: S60 D5 MY07, XC70 D5 MY05
Já takové kvílení jak popisuješ měl na XC 70 a u mě to byla volnoběžka. Po výměně zvuk zmizel. Už si toho dost vyměnil, ale netuším co by to mohlo být.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2013 22:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2009
Příspěvky: 15
Bydliště: Chudeřínská 7
Vůz: Volvo V70-T6 AWD, 08
já nechal vyměnit volnoběžky obě.. tohle je závada spojená s podtlakem, který nevíme proč tam vzniká...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2013 22:58 
Offline

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 799
Bydliště: DE - Ingolstadt
Vůz: V70 II
tohle je zajimave, pises ze to dela jen na volnobeh a pri kazdem mensim pridani to zmizi... Piska to opravdu tim ze si motor nekde musi nejakym tesnenim prisavat vzduch? Nedokazes urcit misto vzniku toho zvuku? typl bych to nekde z blizkosti vacek????

ja ten motor nezmam a nevim jakej je tam gulas v hadicich ale jedine misto, ktere s tim muze souviset je odvetrani klikove skrine (PCV). Zkotroloval bych ten celej system. vetsinou maj auta na to ovladaci ventil (mechanickej pruzina/membrana). tak ykontrolovat jestli neni protrzena membrana zasekla pruzinka... Ale jak rikam neznam ten motor jak to je tam presne delany... jeden pohled do VIDY napovi :)

Ale princip je vzdycky stejnej (Troska teorie):
http://atlanticz.ca/zclub/techtips/engi ... index.html

_________________
Volvo V70 II 2,5T + LPG
Volvo V70 II 2,5T AT + LPG
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2013 23:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2009
Příspěvky: 15
Bydliště: Chudeřínská 7
Vůz: Volvo V70-T6 AWD, 08
tohle jsem našel před chvílí na tuning fórum a zřejmě by to mohlo být někde tady, jak píšeš i ty.. :roll:

U vetsiny turbo motoru je PCV ventil ovladan tlakem/podtlakem v intake manifoldu. Ta "breather" hadice (ktera vede vetsinou od vika ventilu pred turbo) slouzi k privodu cerstveho vzduchu a k vyvazovani tlaku v klikove skrini (proto je jeji prumer, delka a umisteni dulezite). V pripade, ze ale dojde k selhani PCV ventilu, ta "breather" hadice prevezme castecne jeho funkci a ta klikova skrin se zacne odvetravat pres ni. Jelikoz tam ale neni zadny jiny "port", ktery by vyvazoval tlak/podtlak, to turbo vytvari v klikove skrini a pod vikem ventilu podtlak, se kterym pak nasava i olej z hlavy - az do te chvile, kdy dojde k limitaci propustnosti te "breather" hadice a pisty zacnou ve vyssich otackach vytvaret v klikove skrini zase pozitivni tlak, ktery pak vede ke ztrate vykonu. Proste, pokud je ten PCV ventil ucpany, to turbo bude vytvaret v klikove skrini a hlave podtlak a s nim nasavat i olej az do te doby, dokud prumer te hadice bude tomu tlaku vytvarenym pisty stacit. Pote v te klikove skrini ten tlak bude narustat a ten olej je z te hlavy pres tu "breather" hadici ne nasavan, ale vlastne tlacen ven.
Pokud ale ten PCV ventil pracuje spravne, tak je dost sporne, jestli odpojeni te "breather" hadice pred turbem je "lepsi", protoze pote je ten odpojeny konec hadice trvale vystaven atmosferickemu tlaku a vyvazeni tlaku v klikove skrini zacne byt poruseno. Ono to je "lepsi" v tom smyslu, ze kdyz ten PCV system zacne pracovat nespravne pote, co selze PCV ventil, tesneni klapky, intake manifoldu anebo injectoru, tak nedojde k nasavani oleje do turba, ktery by pak skoncil i v intercooleru a zpet v intake manifoldu. Tomu se da ale predejit umistenim "oil catch can" mezi viko ventilu a ten "port" pred turbem. U zavodnich motoru se vetsinou ten PCV ventil uplne vynechava a vetsinou se pouzije progresivni podtlakova pumpa zavisla na otackach motoru, anebo se jen jednoduse zvetsi ty otvory ve viku ventilu. Ja to mam reseno tak, ze odvetravam primo do atmosfery samotnou klikovou skrin hned pod dolni uvrati pistu a k tomu jeste i hlavu pres viko ventilu. Tradicni PCV system je dobry, ale v jeho teorii dost idealisticky a v praxi pak velice citlivy a i dost nespolehlivy.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2013 23:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2009
Příspěvky: 15
Bydliště: Chudeřínská 7
Vůz: Volvo V70-T6 AWD, 08
michal_0077 píše:
tohle je zajimave, pises ze to dela jen na volnobeh a pri kazdem mensim pridani to zmizi... Piska to opravdu tim ze si motor nekde musi nejakym tesnenim prisavat vzduch? Nedokazes urcit misto vzniku toho zvuku? typl bych to nekde z blizkosti vacek????

ja ten motor nezmam a nevim jakej je tam gulas v hadicich ale jedine misto, ktere s tim muze souviset je odvetrani klikove skrine (PCV). Zkotroloval bych ten celej system. vetsinou maj auta na to ovladaci ventil (mechanickej pruzina/membrana). tak ykontrolovat jestli neni protrzena membrana zasekla pruzinka... Ale jak rikam neznam ten motor jak to je tam presne delany... jeden pohled do VIDY napovi :)

Ale princip je vzdycky stejnej (Troska teorie):
http://atlanticz.ca/zclub/techtips/engi ... index.html



vznik pískání se jeví ze spoda motoru i ze zhora, takže je velmi těžké určit kde.. zřejmě to bude dělat olej přes nějakou ucpanou část tohoto celého systému odvětrávání..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 lis 2013 21:16 
Offline
Profi prodejce

Registrován: září 2006
Příspěvky: 1400
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 2011 manuál
:%)

_________________
XC60 151 kw D5+ARD
http://www.svedskedily.cz
Opravy hlav motorů D5, opravy převodovek a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner,
opravy úhlových převodovek a servořízení.
Areál servisu T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 lis 2013 22:01 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 8104
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Příloha:
Su0cZq_XwK2aEMam.gif
Su0cZq_XwK2aEMam.gif [ 41.19 KiB | Zobrazeno 2074 krát ]

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2013 10:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2009
Příspěvky: 15
Bydliště: Chudeřínská 7
Vůz: Volvo V70-T6 AWD, 08
tak, už to celé dopískalo.. :evil: objevila se ztráta oleje (předtím ne), T6 ztratila výkon, následně se rozsvítil oranžově servis a po3km znovu po nastartování kovové zvuky z motorové části.. diagnostika nyní ukazuje poruchu lambsondy (už bylo s lpg), dále chudou směs a poruchu vstřikovačůů... osobně to tipuju ještě, že bude min. jedno turbo min. v p....... v lepším případě, jestli neodešli ventily.. je vidět, že ani ve Volvu nemají dost zkušeností s tímto typem motoru... :evil:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2013 11:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 2138
Bydliště: hmmm
Bydliště: Galanta
Vůz: 850,C70,V40...
Vo volvu mam pocit ze vseobecne nemaju skusenosti s akýmikoľvek poruchami... Obrázek

_________________
kwiko 0949 I26 I5I


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2013 20:38 
Offline
Profi prodejce

Registrován: září 2006
Příspěvky: 1400
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 2011 manuál
Tak to je dobře, že jsi s tím jezdil, až si to dorazil......

_________________
XC60 151 kw D5+ARD
http://www.svedskedily.cz
Opravy hlav motorů D5, opravy převodovek a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner,
opravy úhlových převodovek a servořízení.
Areál servisu T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 lis 2013 19:08 
Offline

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 799
Bydliště: DE - Ingolstadt
Vůz: V70 II
tak tomuhle se nesmeju... nechapu jak Te autorizovanej servis mohl nechat takhle dojezdit

_________________
Volvo V70 II 2,5T + LPG
Volvo V70 II 2,5T AT + LPG
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 lis 2013 20:11 
Offline

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 799
Bydliště: DE - Ingolstadt
Vůz: V70 II
chapu voda na Tvuj mlyn... uzivatel dal auto do servisu volvo, kde ho takhle nechali jezdit :bad: to je problem, ne ze se zeptal tady na internetu.

sice nemusim mit pravdu, ale ja si i takhle pres "internet" myslim ze to je spatnym PCV ventilem. A to co se stalo tomu jen vic napovida. Na volnobeh mu to tim podtlakem vytahalo olej z motoru. Asi to nekontroloval a doslo to az do stadia kdy motor mel malo oleje. Jestli je ta chuda smes na volnobeh tak me to v tom jeste vic utvrzuje. Ale jak jsem psal, ten motor neznam takze neporadim po jake hadici kam sahnout...

Takze preju at je rosah skod minimalni, doufam ze motor nejel s kontrolkou nizkeho tlaku oleje... S tim turbem lambdou bych pockal. a pred opravou nasledku najit pricinu

_________________
Volvo V70 II 2,5T + LPG
Volvo V70 II 2,5T AT + LPG
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 lis 2013 21:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 13792
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: Volvo
Jenže nebý takových chytráků,kteří všechno ví,všude byli a závada to přece musí být tatéž,jako na jejich úplně jiném autě,pak by možná místo sbírání nesmyslných informací na netu,zajel za Marrou,nebo Davidem Patočkou a mohl mít třebas problém dávno vyřešen.Zajisté také navštěvuješ lékařské forum,takže apendix bez problémů zvládneš sám sobě vyoperovat během televizní reklamy.Vždyť na tom nic není . :wink:

_________________
Servis, opravy a úpravy automobilů Volvo na Severní Moravě tel.775148152


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 lis 2013 21:55 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 5037
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 2004, V70 T5 1999
martinopel píše:
Jenže nebý takových chytráků,kteří všechno ví,všude byli a závada to přece musí být tatéž,jako na jejich úplně jiném autě,pak by možná místo sbírání nesmyslných informací na netu,zajel za Marrou,nebo Davidem Patočkou a mohl mít třebas problém dávno vyřešen.Zajisté také navštěvuješ lékařské forum,takže apendix bez problémů zvládneš sám sobě vyoperovat během televizní reklamy.Vždyť na tom nic není . :wink:


Tak to se dostáváme k samé bytostní otázce, proč sem vlastně lidí chodí, že? :D
Možná by stačilo při zadání linku www.forum.volvoklub.cz uvidět banner - dobrý den, zajeďte si rovnou k marrovi, davidu patočkovi nebo martinoplovi.

_________________
Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW, 350NM
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 lis 2013 23:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 12830
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II
Libor8017: tak to mě mrzí, žes dojezdil, přeju levnou a rychlou opravu! :Rose:
martinopel: Celý je to ale právě o tom co je ještě náplast a co už slepák.

_________________
745, D24, M47, 1990, Tropic green metallic, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Pewster silver, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Magic blue, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Černá, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Šedá metal, Tomasssovka ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90, B8444S, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 lis 2013 23:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2005
Příspěvky: 4170
Bydliště: Bílina
Vůz: Volvo
možná by to chtělo zjistit, jestli phpbb umí automatické vkládání odpovědí na nové příspěvky. Že by se to forum v "odborných tématech" zablokovalo na odpovědi a vkládal se k novým dotazům jen odkaz na zdejší mechaniky.

Tím nechci zpochybňovat kvality ani jednoho ze zdejších volvomechaniků. Jen mi přijde trochu nedůstojné se tu podbízet a to prakticky na každý byť trochu složitější problém. To nemáš kšefty, nebo co? Mě by ani nenapadlo si shánět klienty na živě, pctuningu, ehw atp. Mohl bych, pomohl bych, vydělal bych. Ale to přeci není podstata diskuzních fór. Podstatou diskuzních fór je za kolektivní pomoc - jednou poradím já tobě, ty poradíš někomu jinému, a ten někdo jiný třeba poradí zase mne ve chvíli kdy budu sám v koncích.
Nechceš-li radit, neraď. Tvůj problém, i tvoje know-how. Ale ušetři nás těch tvých škodolibých poznámek. Upřímně řečeno, mě by to i odradilo od toho, abych za tebou jel s nějakým problémem na autě.
Kdybys byl "kabrňák" (lepší slovo mne nenapadlo), tak jsi v tomto konkrétním případě poradil - klidně ve smyslu "hele, já bych s tím už moc nejezdil a sypal do servisu. Není to prdel, někde máš přicpaný odvětrání, tlačí to olej kde se dá, ať se ti to někde nezadře". Takhle jsi jen "generál po bitvě"

btw - nebýt diskuzních fór (tím nemyslím jen ty v ČR) a spousty obětavých lidiček, co se rádi podělí o postupy, návody, rady, zkušenosti tak bych řekl, že se sotva staneš uznávaným profíkem na Volva. Marra zrovna tak. Mnohem dříve byste si zkazili reputaci na drahých hokuspokusech. Nebo mi snad chceš tvrdit, že si vystačíš s univerzální "automechaničinou"? Žes na vše ostatní "volvácké" přišel sám jen tak? (pokud ano, tak smekám, nicméně zaslechl jsem cosi jiného)

PS: neber to nějak osobně, že jsem nějak proti tobě vysazený. Jdu proti všem, co si z veřejných diskuzních fór dělají vlastní kšeft (akceptovatelná resp. vítána je samozřejmě inzerce v patřičných sekcích). Je mi jedno, jestli je to o autech, stavbách, elektronice, počítačích, ekonomice ... kdybych chtěl jít za profíkem a řešit to hned, tak už u něj jsem a nezdržuju se psaním do diskuzních fór.

_________________
je: andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow
Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White
lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004, Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 lis 2013 09:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 12830
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II
Nemyslím si, že to je kvůli těm nařčením, ale spíš si myslím, že to mají natolik zmáknutý, že tu vlastně nenajdou nic, co by jim k nečemu bylo, takže už tu "jen" občas poradí, z čehož nic nemají a vlastně už je to ani nebaví. To je jeden z důvodů, proč máš můj hluboký obdiv, že tu "s náma" takhle dlouho funguješ.
Chápu výrok eLzyxe a chápu i tebe, že tě to uráží. Ale je to prostě střet postojů, kdy většina lidí tu hledá moudra, který lidi jako ty už mají a pak tu zbývají šmudlové jako většina z nás ostatních, co toho moc neví, ale aspoň trochu se snaží nasměrovat. A jakmile to vypadá složitěji, tak posíláme za někým v okolí.
Problém těch novejch pekáčů je v tom, že bez diagnostiky jsi v perdeli, nebo je to první krok, což je další důvod k tomu, posílat lidi za profíkama, protože ti jí mají a veřejně jí nabízí. Je tu spousta lidí co jí má doma pro sebe, ale to si zase řikám, že kdyby chtěli, tak se nabídnou sami.
Možná by nebylo od věci udělat seznam lidí s kontaktama, co nabízí napíchnutí auta, pak by se rozhodně rozšířilo portfolio lidí, kam někoho jako první posílat.

_________________
745, D24, M47, 1990, Tropic green metallic, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Pewster silver, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Magic blue, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Černá, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Šedá metal, Tomasssovka ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90, B8444S, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 lis 2013 21:06 
Offline

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 799
Bydliště: DE - Ingolstadt
Vůz: V70 II
Ja zadnej profik ani odbornik na volvo nejsem. Kdyz me nekdo napise ze ma v motoru na volnobeh hroznej podtlak, ktery mizi pri pridani plynu tak je prvni co me napadne, ze je neco posrany na odvetrani klikovky... Tohle musi napadnout kazdeho dobreho mechanika, od volvo profika bych navic cekal ze bude vedet i na ktere hadici se ten ventil najde a jak se k nemu dostanu...

Jestli "Profici" nechteji rozebirat technicke problemy nebo radit tak je taky uplne chapu a je mi to jedno...

Jestli me mas Martine potrebu urazet zesmesnovat tak prosim... cekal jsem od Tebe spis technickou diskuzi, tak to zkusim primou otazkou. Tak co Martine myslis si ze mam pravdu s tim odvetranim klikovky? Napada te ciste teoreticky i jina pricina problemu?

V cem vam dam za pravdu je ze to auto mel dostat pod ruce nekdo kdo tomu rozumi... Zmeri podtlak pres merku jak to reaguje pri pridani plynu a koukne na PCV a neresi problem vyhozenim tesneni pod olejovym vickem. To same i ted na opravu, nez se zase zacne menit zbytecne turbo lamda atd...

_________________
Volvo V70 II 2,5T + LPG
Volvo V70 II 2,5T AT + LPG
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 lis 2013 21:50 
Offline

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 799
Bydliště: DE - Ingolstadt
Vůz: V70 II
[/quote]
Nemám potřebu Tě zasměšňovat ani urážet,ale osobně prostě nejsem takový profík,abych si dovolil jakkoliv spekulovat aniž bych auto viděl.[/quote]

tak asi nikdo rozumnej neceka ze mu zarucene 100% spravne odpovis, kdyz jsi auto nevidel.
Ja jsem taky nerekl ze za to davam ruku do ohne ze je to 100% ono jen rikam ze by PCV bylo prvni misto kde bych pri techto symptomech hledal problem...

_________________
Volvo V70 II 2,5T + LPG
Volvo V70 II 2,5T AT + LPG
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 lis 2013 22:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 12830
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II
To ale neni nesmysl, jen hypotéza. To že to může být nakonec něčim jinym neni vyloučeno a nikdo rozumnej nečeká 100% a jasnou radu, ale pouze nasměrování. A to, že tu jako servisman jsi vedený akorát znamená, že někomu neřekneš na takovýto problém kravinu typu dofoukni si kola a podobně, ale dodává to tvým slovům váhu. Takže tvoji poslední větu beru spíš jako krytí know how...

_________________
745, D24, M47, 1990, Tropic green metallic, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Pewster silver, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Magic blue, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Černá, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Šedá metal, Tomasssovka ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90, B8444S, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 lis 2013 22:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 13792
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: Volvo
Urvanej píše:
To ale neni nesmysl, jen hypotéza. To že to může být nakonec něčim jinym neni vyloučeno a nikdo rozumnej nečeká 100% a jasnou radu, ale pouze nasměrování. A to, že tu jako servisman jsi vedený akorát znamená, že někomu neřekneš na takovýto problém kravinu typu dofoukni si kola a podobně, ale dodává to tvým slovům váhu. Takže tvoji poslední větu beru spíš jako krytí know how...

Jenže když náhodou plácnu kravinu a on se místo toho rozsype motor,tak budu za kreténa,který místo spekulací měl hned říci jeď do servisu. :wink: Bohužel,ale takhle to v životě chodí.Od odborníka se očekává odborná rada a pokud plácne kravinu,je z něj blbec.A myslím,že to je stejné ve všech oborech.

_________________
Servis, opravy a úpravy automobilů Volvo na Severní Moravě tel.775148152


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 lis 2013 00:25 
Offline

Registrován: červen 2009
Příspěvky: 769
Bydliště: praha
Vůz: V 70 T5
to martinopel-je to zcela mimo,ale tohle je poprvé,co s tebou musím souhlasit-když už má někdo radit,tak by měl vědět,co píše...takže jakkoliv se nad tvými příspěvky občas rozpálím doruda,tak ti vlastně rozumím...

_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
je V 70 T5 1999 sazka edition


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 lis 2013 16:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 1005
Bydliště: Hradec Kralove
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Skousel nekdo cihnout na odvetrani klikovky? Tuhle jsme se bavily v autorizaku ohledne tohoto systemu a presne jak pises, na volnobeh se objevovaly piskajici zvuky, jako by to salo zvuk, pak to s otackama mizelo. Co se tyce praxe, takto ucpany system pry jednou vytlacil gufera.

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2013 22:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2009
Příspěvky: 15
Bydliště: Chudeřínská 7
Vůz: Volvo V70-T6 AWD, 08
pro všechny zůčastněné této diskuze: závada, která se projevila nakonec na motoru (větším rámusem) byla po delší době, kdy počítač ukazoval problém se zapalováním odhalena a opravena.. Jednalo se o škrtící klapku.. Nicméně silný podtlak v motoru dále zůstává po otevření olejového víčka či odpojení kolénka hadice od sání, kde na druhé straně kolénka je víko výfukových ventilů resp.přímo pod hadicí vněm zabudován PCV ventil.. Z kolénka jde také podtlak a PCV ventil je funkční (má fungovat na přetlak))..

poradí někdo, kam stím zajet, kde to určitě opraví bez výměny díl po dílu, až se na to možná přijde..???


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
JRFilters


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.095s | 22 Queries | GZIP : Off ]