Neustále zvlněné kotouče XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Vůz: XC90 3,2 executive 2009
#1 Neustále zvlněné kotouče XC90
Ahoj, potřeboval bych radu.
Mám Volvo XC90 3,2 a neustále se mi kroutí přední kotouče. Na nové stačí ujet cca 5t km a jsou zkroucené. Zkoušel jsem originály i sportovní, je to stejné (je tam už 4 nová sada). Vyměněné jsou všechny ložiska, čepy, teď i silent bloky a nic. Auto jezdí ve velmi mírném režimu, manželka s tím jezdí pro děti do školy a není žádný dravý jezdec. Řeším to už rok a půl u Auto Volf Plzeň a bez úspěchu, neví si s tím rady. Chtějí teď měnit řízení za 30k což mi přijde dost drahá blbost.
Nemáte někdo tušení čím by to mohlo být? Případně doporučení na nějakého specialistu co by mi s tím pomohl?
Díky
Mám Volvo XC90 3,2 a neustále se mi kroutí přední kotouče. Na nové stačí ujet cca 5t km a jsou zkroucené. Zkoušel jsem originály i sportovní, je to stejné (je tam už 4 nová sada). Vyměněné jsou všechny ložiska, čepy, teď i silent bloky a nic. Auto jezdí ve velmi mírném režimu, manželka s tím jezdí pro děti do školy a není žádný dravý jezdec. Řeším to už rok a půl u Auto Volf Plzeň a bez úspěchu, neví si s tím rady. Chtějí teď měnit řízení za 30k což mi přijde dost drahá blbost.
Nemáte někdo tušení čím by to mohlo být? Případně doporučení na nějakého specialistu co by mi s tím pomohl?
Díky
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Neustále zvlněné kotouče XC90
Hele kroucení kotoučů je hodně o řidičském návyku. Většina lidí v dnešní době berzdí na poslední chvíli a intenzivně a hlavně na červený. Takhle si to v klidu dobrzdíš ke křižovatce a zůstaneš stát na brzdě, protože jinak ti ten automat furt jede. No a kotouče se chladí, jenže pod destičkama neee. Takhle to uděláš párkrát a si tam, kdes byl, zvlněnej. Chce to takhle dobrdit třeba 5m před křižovatkou a pak pomalinku dojet až k semaforu. Tím se kotouč neustále otáčí a ochlazuje rovnoměrně.
Už jsem tohle řešil na dvou autech a po takovéhle konzultaci se kotouče zázračně přestaly kroutit.
Vim, zní to jako pohádka, ale klidně se zastav, ti to vysvětlim a vokážu osobně , jesi jezdíš do Volfa, tak to ke mě máš už jen další kilometr.
Už jsem tohle řešil na dvou autech a po takovéhle konzultaci se kotouče zázračně přestaly kroutit.
Vim, zní to jako pohádka, ale klidně se zastav, ti to vysvětlim a vokážu osobně , jesi jezdíš do Volfa, tak to ke mě máš už jen další kilometr.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#3 Neustále zvlněné kotouče XC90
Blbost!!!Urvanej píše:Hele kroucení kotoučů je hodně o řidičském návyku. Většina lidí v dnešní době berzdí na poslední chvíli a intenzivně a hlavně na červený. Takhle si to v klidu dobrzdíš ke křižovatce a zůstaneš stát na brzdě, protože jinak ti ten automat furt jede. No a kotouče se chladí, jenže pod destičkama neee. Takhle to uděláš párkrát a si tam, kdes byl, zvlněnej. Chce to takhle dobrdit třeba 5m před křižovatkou a pak pomalinku dojet až k semaforu. Tím se kotouč neustále otáčí a ochlazuje rovnoměrně.
Už jsem tohle řešil na dvou autech a po takovéhle konzultaci se kotouče zázračně přestaly kroutit.
Vim, zní to jako pohádka, ale klidně se zastav, ti to vysvětlim a vokážu osobně , jesi jezdíš do Volfa, tak to ke mě máš už jen další kilometr.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Neustále zvlněné kotouče XC90
Zajímavý je, že na autě, kde bejvalej majitel s tímto měl problém, já na tomtéž autě ten problém nemám.
Ale jak sem psal výše, opravdu to zní jako pohádka.
Martine nahoď tedy jiné řešení jeho problému?
Ale jak sem psal výše, opravdu to zní jako pohádka.
Martine nahoď tedy jiné řešení jeho problému?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#5 Neustále zvlněné kotouče XC90
Mozna ze to prinasi reseni, ale urcite to neresi pricinu - kdyby vsechny auta s automatem bez dodrzovani tohodle pravidla mely zkrouceny kotouce, nedelaly by servisy nic jinyho...dneska jezdi autem vsechno co ma nohy a ruce a tohle dodrzuje tak 1% ridicu. Navic klidnou jizdou po meste se ten kotouc zas tolik neohreje.
Za mne zmerit hazivost naboje a namontovanyho novyho kotouce, zkontrolovat pistky v trmenech jestli nepribrzdujou.
Za mne zmerit hazivost naboje a namontovanyho novyho kotouce, zkontrolovat pistky v trmenech jestli nepribrzdujou.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Vůz: XC90 3,2 executive 2009
#6 Neustále zvlněné kotouče XC90
Tímhle to určitě není, 90% s tím jezdí manželka a ta má hoodně klidnej jezdeckej styl. Před tímhle autem jsem měl XC90 2,5T ve stejném režimu a problém nebyl. Navíc se to zkroutí fakt po pár tisících... Něco je tam špatně, ale otázkou je co.Urvanej píše:Hele kroucení kotoučů je hodně o řidičském návyku. Většina lidí v dnešní době berzdí na poslední chvíli a intenzivně a hlavně na červený. Takhle si to v klidu dobrzdíš ke křižovatce a zůstaneš stát na brzdě, protože jinak ti ten automat furt jede. No a kotouče se chladí, jenže pod destičkama neee. Takhle to uděláš párkrát a si tam, kdes byl, zvlněnej. Chce to takhle dobrdit třeba 5m před křižovatkou a pak pomalinku dojet až k semaforu. Tím se kotouč neustále otáčí a ochlazuje rovnoměrně.
Už jsem tohle řešil na dvou autech a po takovéhle konzultaci se kotouče zázračně přestaly kroutit.
Vim, zní to jako pohádka, ale klidně se zastav, ti to vysvětlim a vokážu osobně , jesi jezdíš do Volfa, tak to ke mě máš už jen další kilometr.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
#7 Neustále zvlněné kotouče XC90
tomasss píše:Mozna ze to prinasi reseni, ale urcite to neresi pricinu - kdyby vsechny auta s automatem bez dodrzovani tohodle pravidla mely zkrouceny kotouce, nedelaly by servisy nic jinyho...dneska jezdi autem vsechno co ma nohy a ruce a tohle dodrzuje tak 1% ridicu. Navic klidnou jizdou po meste se ten kotouc zas tolik neohreje.
Za mne zmerit hazivost naboje a namontovanyho novyho kotouce, zkontrolovat pistky v trmenech jestli nepribrzdujou.
Taky bych to viděl na nějaký problém s házivostí-nevyvážeností náboje. Ale zase pokud mu to dělá vlevo i vpravo, je to už nějaké podezřelé. Možná je problém v brzdové soustavě a brzdí víc vnější respektive vnitřní destičky.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 Neustále zvlněné kotouče XC90
Tomasss: sám víš na co narážim.
Je třeba vzít v úvahu to, že XC má na svou hmotnost mrňavý brzdy. Taky to neni o závodnim stylu, ale prostě o špatnym způsobu jízdy.
mot: přibržďování nebo jakýkoliv váznutí brzd je symetrický, takže na kroucení má vliv jen v kombinaci s tim, co sem napsal výše...
Je třeba vzít v úvahu to, že XC má na svou hmotnost mrňavý brzdy. Taky to neni o závodnim stylu, ale prostě o špatnym způsobu jízdy.
mot: přibržďování nebo jakýkoliv váznutí brzd je symetrický, takže na kroucení má vliv jen v kombinaci s tim, co sem napsal výše...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#9 Neustále zvlněné kotouče XC90
3.2 má 316mm nebo 336mm? Jestli by nestálo za to udělat upgrade ...
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
#10 Neustále zvlněné kotouče XC90
Zase kdyby byl nevyvážený náboj a s ním i celé kolo, tak by to určitě poznal na volantu a to fest. Pokud je volant v klidu, tak to musí být něco v brzdové soustavě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 126
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: XC 90 T6 2005
- Bydliště: Košice
#11 Neustále zvlněné kotouče XC90
..mal som podobny problem s vibrovanim auta pri brzdeni, kedy volant bol uplne v klude a auto sa pri hlavne jemnom brzdeni islo skoro rozsypat... menili mi kotuce 3x kym prisli na to ze je uvolneny nabojmot píše:Zase kdyby byl nevyvážený náboj a s ním i celé kolo, tak by to určitě poznal na volantu a to fest. Pokud je volant v klidu, tak to musí být něco v brzdové soustavě.
_________________
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
#12 Neustále zvlněné kotouče XC90
No mě to taky dělá, spíš ale jakože brní ten volant. Přitom kola vyvážené, desky nové, kotouče jako nové ... pneumatiky fungl novémbm píše:..mal som podobny problem s vibrovanim auta pri brzdeni, kedy volant bol uplne v klude a auto sa pri hlavne jemnom brzdeni islo skoro rozsypat... menili mi kotuce 3x kym prisli na to ze je uvolneny nabojmot píše:Zase kdyby byl nevyvážený náboj a s ním i celé kolo, tak by to určitě poznal na volantu a to fest. Pokud je volant v klidu, tak to musí být něco v brzdové soustavě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Vůz: XC90 3,2 executive 2009
#13 Neustále zvlněné kotouče XC90
Zajímavý tip, díky.mbm píše:..mal som podobny problem s vibrovanim auta pri brzdeni, kedy volant bol uplne v klude a auto sa pri hlavne jemnom brzdeni islo skoro rozsypat... menili mi kotuce 3x kym prisli na to ze je uvolneny nabojmot píše:Zase kdyby byl nevyvážený náboj a s ním i celé kolo, tak by to určitě poznal na volantu a to fest. Pokud je volant v klidu, tak to musí být něco v brzdové soustavě.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 Neustále zvlněné kotouče XC90
Mě fascinuje, že když má člověk problém, tak v servisu např. vymění kotouče, ale nenapadne je zkontrolovat šrouby na nápravě "v okolí".
To je dle mého typický přístup měničů, nebo několika mezičlánků mezi mechanikem a zákazníkem. Takže "technik", nebo jaxe člověk přebírající auto s problémem nazývá, se dohodne na základě svých expertních znalostí se zákazníkem na výměně kotoučů, což se zapíše do protokolu a hotovo. Poučení, do protokolu uvádět odstranění problému, nikoliv následků.
Oni ty mechoši kolikrát nejsou uplně dementní, ale s "technikama" mam jen ty nejhorší zkušenosti.
To je dle mého typický přístup měničů, nebo několika mezičlánků mezi mechanikem a zákazníkem. Takže "technik", nebo jaxe člověk přebírající auto s problémem nazývá, se dohodne na základě svých expertních znalostí se zákazníkem na výměně kotoučů, což se zapíše do protokolu a hotovo. Poučení, do protokolu uvádět odstranění problému, nikoliv následků.
Oni ty mechoši kolikrát nejsou uplně dementní, ale s "technikama" mam jen ty nejhorší zkušenosti.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
#15 Neustále zvlněné kotouče XC90
Ale šak musá nejak zarábat ne?....
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
#16 Neustále zvlněné kotouče XC90
Nemyslím,že je to řešení,ale pod zbytek bych se podepsal.Polovina servisů ani neví ,co je úchylkoměr a ti co to vědí jej z 50% nemají.Osobně s autem jezdím dost na krev a nikdy!!! opakuji nikdy!!! jsem neměl problémy se zkroucenými kotouči.Také za celou dobu co dělám Volva jsem řešil jedinou reklamaci na kotouče.tomasss píše:Mozna ze to prinasi reseni, ale urcite to neresi pricinu - kdyby vsechny auta s automatem bez dodrzovani tohodle pravidla mely zkrouceny kotouce, nedelaly by servisy nic jinyho...dneska jezdi autem vsechno co ma nohy a ruce a tohle dodrzuje tak 1% ridicu. Navic klidnou jizdou po meste se ten kotouc zas tolik neohreje.
Za mne zmerit hazivost naboje a namontovanyho novyho kotouce, zkontrolovat pistky v trmenech jestli nepribrzdujou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#17 Neustále zvlněné kotouče XC90
úchylákoměr je něco na zákazníky, ne? A momenťák na to aby to bylo pořádně utáhlý, což je vlastně k prdu, protože stačí ráčna a metrová trubka
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 204
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: DKA
- Vůz: V70 / D5252T / 99
#18 Neustále zvlněné kotouče XC90
No podle mě, když brzdí vnitřní deska vic než vnější tak je to pridrenym trmenem. V žádným případě nechci jakkoliv podceňovat ridicske schopnosti paní (např. moje sestra najezdi v průměru 50 tis km / rok a jezdí líp jak lecktery chlap) ale nemá paní často danou nohu na brzdovem pedálu. Myslím připravená brzdit. Auto nebrzdi, ale desky se uz trou a ohrivaji.mot píše:tomasss píše:Mozna ze to prinasi reseni, ale urcite to neresi pricinu - kdyby vsechny auta s automatem bez dodrzovani tohodle pravidla mely zkrouceny kotouce, nedelaly by servisy nic jinyho...dneska jezdi autem vsechno co ma nohy a ruce a tohle dodrzuje tak 1% ridicu. Navic klidnou jizdou po meste se ten kotouc zas tolik neohreje.
Za mne zmerit hazivost naboje a namontovanyho novyho kotouce, zkontrolovat pistky v trmenech jestli nepribrzdujou.
Taky bych to viděl na nějaký problém s házivostí-nevyvážeností náboje. Ale zase pokud mu to dělá vlevo i vpravo, je to už nějaké podezřelé. Možná je problém v brzdové soustavě a brzdí víc vnější respektive vnitřní destičky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#19 Neustále zvlněné kotouče XC90
Možná blbost, ale nikdo to tu nezmiňoval...co zajetí nových kotoučů? Kdo je zajíždí? Jestli se na ně dupe hned od začátku tak by bylo jasný, proč se kroutěj...nechci sice nějak pochybovat o manželčině ježdění, ale prostě ženský a zajíždění kotouče nejde k sobě...
#20 Neustále zvlněné kotouče XC90
Po montáži jsem dosti často zajížděl zákazníkům nové kotouče opravdu ostrou jízdou a mnohdy byly kotouče do modra až červena.Ani přes to se kotouče nikd nezvlnily.smolda píše:Možná blbost, ale nikdo to tu nezmiňoval...co zajetí nových kotoučů? Kdo je zajíždí? Jestli se na ně dupe hned od začátku tak by bylo jasný, proč se kroutěj...nechci sice nějak pochybovat o manželčině ježdění, ale prostě ženský a zajíždění kotouče nejde k sobě...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#21 Neustále zvlněné kotouče XC90
možná právě proto ... já kotouče zajíždím stejným způsobem a taky nehážou.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#22 Neustále zvlněné kotouče XC90
No já je tedy zajíždím nejdřív tak 300km zlehka aby se vytvořila pořádná styčná plocha (např. moje nový Zimmermanny mají antikorozní úpravu a ta na tom držela fakt dlouho)...hlavně novej kotouč fakt není hladkej ale drážkovanej od opracovávání z výroby a pak je teprv zajíždím - zahřeju je přibržďováním a pak několik sérií prudkých brždění...třeba dvakrát ze 120 na 90, pak třikrát z 90 na 60 a pak třeba jednou z 60 na 30 a hotovo...a nevlnilo se to ani na felicii ani na volvu ani na ničem jinym.
Dost vážně pochybuju o tom, že se nový neoleštěný kotouče nezkurvěj prudkým "pseudozajížděcím" bržděním hned po namontování
Dost vážně pochybuju o tom, že se nový neoleštěný kotouče nezkurvěj prudkým "pseudozajížděcím" bržděním hned po namontování
#23 Neustále zvlněné kotouče XC90
Proč by se měly zkurvit??? Myslíš jako :smolda píše:No já je tedy zajíždím nejdřív tak 300km zlehka aby se vytvořila pořádná styčná plocha (např. moje nový Zimmermanny mají antikorozní úpravu a ta na tom držela fakt dlouho)...hlavně novej kotouč fakt není hladkej ale drážkovanej od opracovávání z výroby a pak je teprv zajíždím - zahřeju je přibržďováním a pak několik sérií prudkých brždění...třeba dvakrát ze 120 na 90, pak třikrát z 90 na 60 a pak třeba jednou z 60 na 30 a hotovo...a nevlnilo se to ani na felicii ani na volvu ani na ničem jinym.
Dost vážně pochybuju o tom, že se nový neoleštěný kotouče nezkurvěj prudkým "pseudozajížděcím" bržděním hned po namontování
-Pane proč jste přejel to dítě?
-Víte mám nové brzdy a nesmím s nimi brzdit!!!
Nepřipadá ti to postavené na hlavu?
Každý,kdo říká,že se nové kotouče zvlnily protože se s nimi brzdilo jen omlouvá vlasní neschopnost kvalitní montáže.Také montáž kotoučů za 15 minut vypovídá o kvalitě montáže.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#24 Neustále zvlněné kotouče XC90
smolda: tento postup, o kterém pochybuješ, je některými výrobci doporučován
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#25 Neustále zvlněné kotouče XC90
nebylo to u volva , ale 2x po sobě jsem měnil na autě brzdy, poprvé Ferodo, podruhé drážkované ATE oboje se skroutili. vykašlal jsem se na to, a ATE jsem dal stočit na soustruh.
Soustružník povídal, že čím dál víc lidí nosí téměř nový kotouče zvlněný a chtej je stočit...
Moje ATE stočil a už 20 000km jsou v pohodě, přitom před tím se zvlnili po necelejch 5 000km.
Nic jiného jsem od stočení na autě neměnil... Takže stačilo aby se vyhřály , stočily a až pak fungujou.
Holt se šidí materiál.
Soustružník povídal, že čím dál víc lidí nosí téměř nový kotouče zvlněný a chtej je stočit...
Moje ATE stočil a už 20 000km jsou v pohodě, přitom před tím se zvlnili po necelejch 5 000km.
Nic jiného jsem od stočení na autě neměnil... Takže stačilo aby se vyhřály , stočily a až pak fungujou.
Holt se šidí materiál.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 13 Odpovědi
- 850 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od sumi
-
- 5 Odpovědi
- 459 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od snowflakeC70
-
- 21 Odpovědi
- 2519 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tokacek
-
- 3 Odpovědi
- 478 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od smolda
-
- 3 Odpovědi
- 1160 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ..::Philip::..