2.4t 147 kw motor bez výkonu

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od raolsa »

Ahoj, tak je to tady, někam se mi ztratil výkon. Dříve to na cca 1800 otáčkách vystřelilo vpřed (v rámci možností :D ), ale teď se nic neděje. Auto zrychluje, ale asi tak jako atmosféra. Nástup turba se ztratil. Žádná kontrolka se nerozsvěcuje, palubák nic nepíše. Dělá to na plyn i na benzín. Komprese OK. Nové svíčky (dělá to i na staré), filtry a oleje. Motor jinak jde normálně - necuká, neškytá.
Auto cca 2 měsíce stálo, kvůli repasování úhlovky a dalším opravám.
Zkoušel jsem při vypnutém motoru tahat za to táhlo co je na turbu a hýbe se to, respektive vrací se to do výchozí polohy.
Žádné syčení při provozu neslyším. Hadice vypadají v pořádku.
Asi bude trochu děravý prostřední tlumič výfuku, ale minimálně, očouzený není, spíše je to tam trochu slyšet.
Nějaké nápady než s tím pojedu na diagnostiku?

Radek
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od Urvanej »

Pokud to je z ničeho nic, tak tipuju protržená membrána CBV.
Ale jinak to může bejt bambilion jinejch věcí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#3 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od eLzyx »

a nebo chcíplé TCV - taky tipuji, nicméně měl jsem subjektivně podobné projevy a výměna TCV to vyřešila. Ale asi jen částečně, protože furt mám pocit, že na 200PS je to líňoučké jako sviňa. Takový Peugeot 306 S16 mi celkem slušně nakopal prdelku :x
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#4 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od David Patočka »

Pokud se to projevilo až po zázračném servisním zásahu, tak je minimálně trochu pravděpodobné, že v tom má prsty montážní osoba.
Ono stačí přehodit, nezapojit, skřípnout a propíchnout nějakou hadičku.....no a problém je na světě.
U těchto vozů je ale nejčastější závada snímač tlaku v sacím potrubí, no uvidíš.

No,... a repase úhlovky dva měsíce, zřejmě dobrej oddíl 8)
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1549
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#5 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od koch »

pro strycka prihodu by me zajimalo jak to cele dopadlo(dopadne)... co psala diagnostika, co to bylo,... dik

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#6 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od raolsa »

Zapoměl jsem napsat, že závada se částečně projevovala už před započetím servisních úkonů.
To David: Repase trvala tak dlouho z důvodů na sebe navazujících dovolených subdodavatelských firem. Ale jak jsem psal, dělalo se toho na autě víc, teda hlavně podvozek. Na motoru pouze oleje a filtry.
Prosím ještě o překlad do češtiny těch různých zkratek, :D děkuju.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#7 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od eLzyx »

TCV - turbo control valve - ovládací ventil turba. Najdeš jej z boku airboxu. Do toho ventilu vedou tři hadičky a jeden el. konektor
CBV - compressor bypass valve - obtokový ventil kompresoru. Najdeš jej na turbu. Teda najdeš ... on moc vidět není.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#8 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od Roger »

stalo se mi taky podobne, mel jsme zasranou klapku nebo snimac tlaku v sani, mozna oboji.
Reseni: koupit sprej na cisteni karburatoru 150Kc max. a samorucne doma vycistit v potrubi sani snimac tlaku a pak i klapku, nekde to tu na foru je i s fotkama...zabere to tak 30 min...nic narocneho a nemusis auto sverovat pochybnym nesikovnym mechanikum. Musis mit nekoho kdo ti bude slapat na plyn a ty strikat sprej na klapku a na snimac tlaku - ten jde uplne vytahnout ven a ocistit cistym alkoholem. Po tomto zasahu jel motor jako driv
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#9 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od raolsa »

Zkusím :good: Klapku jsem čistil asi před 40 kkm, takže by už zase špinavá mohla být, vzhledem k úbytku oleje.
Na diag se teď asi nedostanu, nejsou banánky. :(
Dá se nějak doma vyzkoušet funkčnost toho TCV a CBV? :oops:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#10 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od Urvanej »

CBV lze sundat, je to takovej náprcek na tři šrouby na kompresorový části turba. Buď shodit a očíhnout membránu, nebo nasadit hadičku a zkusit nasát. Pusou bys to neměl přetáhnout a neměl by tam narůstat tlak. Ta membrána uvnitř se totiž může protrhnout a když je díra značná tak je kompresor ve zkratu a jen honí vzduch dokola.
TCV nevim, doma na stojícim stroji těžko, ale třeba eLzyx nebo někdo jinej bude vědět.
Na obrázku máš obojí i s hadicema. K CBV vede červená a k TCV zel, mod a žlu. Ale obrázek je ze starších modelů, myslim.
[img]http://img92.exs.cx/img92/797/d3ubcslines.jpg[/img]
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#11 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od raolsa »

Tak jsem vyčistil slušně zaolejovaný snímač tlaku v sacím potrubí a za chvíli pojedu na menší 70 km dlouhou zkušební jízdu. :D Tak jsem zvědavý jestli se něco změní.
CBV jsem našel - přístup jak k penězům - no teď to už kuchat nebudu, jednak je to všechno žhavý a jednak jedu pryč.
TCV jsem taky našel - značka Pierburg a vedou do toho tři hadičky, jedna značně ztvrdlá bez sponky (už z výroby, není na ní žádný otisk sponky) a dvě se sponkama.
Jinak těch hadiček je tam všude hafo. :o Najít která z nich vede k CBV abych vyzkoušel "sací test" bude trochu ořech, musím sundat pár věcí okolo. :%)
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#12 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od Urvanej »

CBV bere podtlak za klapkou na parohách.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#13 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od raolsa »

Aha, tam jsem nějakou hadičku viděl. Tak to zítra zkusím.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#14 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od Urvanej »

Poud bych mohl doporučit, tak si zkus zlámat ruce tak, abys vyndal z CBV a nasadil jinou. Ten nátrubek má 5mm. Neni tam spona nic, protože je tam podtlak, tak je to samotěsnící, tudíž je s tim nejmíň jebání, ale přístup jak k penězum, to je fakt... Až to budeš dávat z5, tak decentně máznout vazelínkou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#15 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od raolsa »

Když se nad tím logicky zamyslím tak bych neřekl, že je tam podtlak! Vždyť ta hadička vede z parohů - tzn. z místa kam turbo tlačí vzduch. Apropo na té hadičce spony jsou.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 287
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T 04
Bydliště: Ostrava

#16 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od Makronis »

viz tady http://cs.wikipedia.org/wiki/Hydrodynamick%C3%BD_paradox

na tom principu funguje třeba i stříkací pistole, která si sama nasává barvu
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#17 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od Urvanej »

Oki, sponu beru, to se přít nechci. V hadičce je tlak jako v parohách, tzn při zavřený klapce je tam podtlak, kterej otvírá CBV, sem to pomotal a blbě se vyjádřil. Samozřejmě když tlačí turbo a klapka je otevřená, tak je tam přetlak a CBV to neotvírá.
Makronis: ne, tím to neni, rychlost v hadičce je nulová, tady to je jen o přenosu tlaku, nic víc. Podtlak na membránou v CBV otevře zkrat, jakmile otevřeš klapku a za ní vzroste tlak, tak se membrána zavře a normálně to tlačí jak má, většinou.
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 10 říj 2013 21:05, celkem upraveno 1 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#18 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od raolsa »

Dojmy po návratu ze zkušební jízdy: pořád to nejede tak jak to má, ale mám pocit, že se to trochu zlepšilo. Ale ten turbo efekt okolo těch 1800 otáček tam není. V jednu chvíli se něco projevilo okolo 2500 otáček. Taky mám pocit, že auto zrychluje tak nějak chvilkově (nebojaktopopsat), prostě táhne netáhne táhne netáhne, blbě se to popisuje, jakoby výkon pulsoval.
Až se k tomu dostanu, tak ještě zkusím to CBV a vyčistit klapku.
Jo taky ráno když jsem jel do práce tak při spuštění tempomatu tlačítkem "-" auto cca o 10 km/h zpomalilo a pak se teprve zase rozjelo na zvolenou rychlost. :%)
Asi bych se potřeboval projet nějakým stejným autem co je v pořádku a porovnat to.
Nebo si pořídit T5. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#19 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od karelvolvo »

raolsa píše:Dojmy po návratu ze zkušební jízdy: pořád to nejede tak jak to má, ale mám pocit, že se to trochu zlepšilo. Ale ten turbo efekt okolo těch 1800 otáček tam není. V jednu chvíli se něco projevilo okolo 2500 otáček. Taky mám pocit, že auto zrychluje tak nějak chvilkově (nebojaktopopsat), prostě táhne netáhne táhne netáhne, blbě se to popisuje, jakoby výkon pulsoval.
Až se k tomu dostanu, tak ještě zkusím to CBV a vyčistit klapku.
Jo taky ráno když jsem jel do práce tak při spuštění tempomatu tlačítkem "-" auto cca o 10 km/h zpomalilo a pak se teprve zase rozjelo na zvolenou rychlost. :%)
Asi bych se potřeboval projet nějakým stejným autem co je v pořádku a porovnat to.
Nebo si pořídit T5. :D
A nebo chrochta a máš klid !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#20 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od eLzyx »

raolsa píše:Nebo si pořídit T5. :D
už jsem také přemýšlel nad tímto servisem :lol:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#21 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od raolsa »

Vyměním moji chcíplou 2.4T za T5. Doplatek z Vaší strany možný. :ROFL: :ROFL: :ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#22 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od tomasss »

karelvolvo píše:A nebo chrochta a máš klid !!
A sup pro prasky na nervy....vis ze bys na ne nemel takhle zapominat.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#23 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od David Patočka »

No hlavně že tě to baví, střílet na slepo a rozebírat a rozebírat :ROFL:

Možná by jsi měl zvážit návštěvu nějakého servisu, ale nutit tě rozhodně nikdo nemůže, to teda ne.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#24 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od eLzyx »

a proč ne? Má-li na to čas a chuť. Aspoň to všechno zkontroluje, vyčistí - to by žádný servis neudělal. Buďto by na problém přišli ihned, nebo postupně vyměnili půl auta.
Zajet do servisu může vždycky.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#25 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od David Patočka »

Jak řikáš, proč ne :)
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“