2.4t 147 kw motor bez výkonu

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#26 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od raolsa »

Jakožto mechanika mě to baví, takže si to klidně rozeberu a zase složím. :D Na diag bych ale zajel radši, no jak jsem psal výše, nemám momentálně love (jsou důležitější věci než auto, třeba jídlo), takže mě nic jiného, než postupné rozebírání nezbývá.
Dnes jsem zkusil jet, podle rady Scoffa, do práce s odpojeným čidlem tlaku na sacim potrubí a bylo to ještě horší. Při odpojení čidla na volnoběh motor zakuckal a potom se vrátil na obvyklé otáčky. To samé při opětovném připojení.
Objevila se hláška o emisích a zůstala svítit ponorka.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#27 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od Roger »

co ta klapka? poradne vycistena...o jeste toho zbyva vic k projiti
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#28 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od raolsa »

Na klapku jsem se ještě nedostal, možná dneska odpoledne.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#29 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od raolsa »

Tak diagnostika (neorigo) napsala akorát chybu snímače tlaku, který jsem ráno odpojil. Po vymazání závad a projetí neukázala nic. :o
Plnící tlak ukazovalo při volvoběhu cca 990 a při prošlápnutí to lezlo někam k 1200 (při jízdě jsme to nezkoušeli).
Tak nevím. Kouknu ještě na tu klapku a CBV.
A jestli zase nic, tak to asi bude rozbitý. :unknown:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 7460
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#30 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od Petr Marek »

Před časem jsem řešil jestli je auto skutečně línější, nebo je to jen subjektivní pocit. Neobjevovaly se žádné chybové hlášky a nárůst výkonu byl ve všech režimech plynulý. TCV jsem po několika radách tady na fóru vyměnil, a zaolejované senzory tlaku a teploty na sání důkladně vyčistil. Rozdíl před a po byl opravdu velký. Od té doby (cca rok a půl) je vše ok.

Jen pro doplnění uvádím čísla a ceny nových originálních dílů v autorizovaném servisu:

9473212 - TCV - 1773,- kč

9125462 - senzor tlaku - 2743,- kč

9445153 - senzor teploty - 656,- kč

Tak držím palce, ať to rychle odladíš a celou zimu si jen užíváš výhody všehrabu. :)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#31 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od michal_0077 »

ty piegurgy na turbo odchazej normalne, auto nepise zadnou hlasku pod zatezi houpe...

zrovna tak senzor teploty nasavaneho vzduchu a tlaku (u novejsich rocniku je to jen jedno cidlo)

na stary Turbomotor plati jen jedna vec, nalogovani turba a natlakovani kompresorem...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#32 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od raolsa »

Tak CBV vypadá v pořádku. Po nasátí a puštění se od turba ozve lehké cvaknutí jak se to vrátí zpátky. Podtlak taky neklesá.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#33 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od dali »

Vím že je to trochu něco jinýho, ale u diesela mi přesně to samý houpání v zátěži taky způsoboval ten TCV pierburg, s tím že se to projevovalo vždy při delší jízdě, typicky dálnice. Škublá membrána u CBV se údajně chová tak, že nástup tlaku je naprosto normální, jenom to prostě tlačí míň.
raolsa píše:Když se nad tím logicky zamyslím tak bych neřekl, že je tam podtlak! Vždyť ta hadička vede z parohů - tzn. z místa kam turbo tlačí vzduch. Apropo na té hadičce spony jsou.
Právě že sériovej CBV je udělanej celkem geniálně, při zavřený klapce ho podtlak otvírá a při otevřený klapce opačným směrem působící tlak zabraňuje tomu aby se CBV samočinně otvíral působením vyššího tlaku, kterej by za normálních okolností překonal sílu pružinky. Pokud odpojíš hadičku vedoucí do CBV, auto nenatlačí přes 1bar.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#34 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od raolsa »

Ještě blbej dotaz: K čemu je na turbu ta věc s tyčkou co do ní vede žlutá hadice od TCV? (Původně jsem si myslel, že to naklápí lopatky, ale D.Patočka mě vyvedl z omylu :lol: )
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#35 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od dali »

raolsa píše:Ještě blbej dotaz: K čemu je na turbu ta věc s tyčkou co do ní vede žlutá hadice od TCV? (Původně jsem si myslel, že to naklápí lopatky, ale D.Patočka mě vyvedl z omylu :lol: )
To je aktuátor wastegatu. Tvoje turbo tak jako drtivá většina turb u benzínových aut (nejznámější výjimka je Porsche 911 od 997 nahoru) neni regulovaný pomocí naklápěcích rozváděcích lopatek, ale obtokem. Wastegate je taková řekněme výhybka s dvířkama, který když plnící tlak překročí stanovenou mez se začnou pomocí tlakovýho signálu regulovanýho řídící jednotkou skrz TCV otvírat a odklánět výfukový plyny mimo turbínu.

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#36 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od michal_0077 »

presne tak bypass.... je tam membrana ktera je tlakem ovladana a rozdeluje tok plynu na turbinu nebo prepousti kolem....

VGT turba u benzinu ma jen porsche protoze kuli vyssim spalovacim teplotam by turbo muselo byt z lepsich materialu. A to neco stoji to zakaznik volva nezaplati. Cenovka Porsche je nekde jinde...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#37 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od raolsa »

Děkuji pěkně za vysvětlení. :good:
Další dotazy: když odpojím hadičky od TCV, tak ta co vede k tomu aktuátoru (žlutá na obrázku) je neprůchozí (tím myslím, že ji neprofouknu), takže asi v pořádku. Ty druhé dvě normálně profouknu. Jedna vede do kopresorové části turba (zelená), takže za klidu motoru by profouknout měla jít, ale nevím kam vede ta druhá (modrá). Když do ní fouknu tak je zvuk podobný jako když foukám do té první, jako když se fouká do trubky :D . Takže kam vede?

Druhý dotaz zní: Když motor natočím s odpojenými hadičkami od TCV tak je normální, že ze žádné nic nefouká, ani není v žádné podtlak? Zkoušel jsem to jenom na volnoběh, neměl mi kdo šlápnout na plyn. :oops:

Třetí dotaz: Na sahaře mám přicvaknuté cosi do čehož taky vede nějaká hadička, ta vede někde ze přední časti motoru (od klapky?? nevím) , co je to?

Za odpovědi díky.

Radek
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#38 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od michal_0077 »

to je mi ale diagnostickej postup foukat do hadicek :)

nevim jestli na tomhle motoru je ta banka ovladana tlakem nebo potlakem. Tdi ma podtlak ale 1,8T pretlak koukni po hadickach.

Jestli to je ovladane tlakem tak plati nasledujici:

kdyz fouknes do te zlute tak je jasny ze to neprofouknes narazis na tu membranu co je v te bance. A asi nemas tolika tlaku v puse abys s tim hnul. je to ovladany tlakem turba takze kdyz do toho pustis tak 1500mBar tak uvidis ze se tycka pohne...

ty ostatni hadicky budou jsou pruchozi, ta modra povede asi nekam do sani
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#39 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od raolsa »

:D Zkouším všechno možné co můžu udělat doma. Jak jsem psal tak ta žlutá co vede do aktuátoru bude asi ok, respektive membrána v aktuátoru, můžu do ní zkusit fouknout kompresorem. Spíše mne zajímá kam vede ta modrá.
Taky je zajímavé, že ze žádné nic nefoukalo. Přitom když vyškubnu čidlo tlaku na trubce do klapky tak to při volnoběhu z té díry fouká. :unknown:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#40 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od michal_0077 »

tak pri volnobehu je v celem sani podtlak taze by to snad melo spis nasavat...

bejt Tebou tak do te banky radsi kompresorem nefoukam, asi bude mit nejakej doraz ale stejne kdyz tam pustis velkej tlak tak ji muzes znicit. Nevim jak je to u volva ale u 1,8T je soucasti turba a jednotlive koupit nejde...

taky se stava ze ta banka zevnitr zarezne, kdyz se turbo moc setri. zkus s tou tyckou pohejbat, jde to rukou trosku vetsi silou, musis premoct pruzinu co je vevnitr...

jinak bez hadicek s tim nejezdi, je to delany tak ze kdyz regulace nefuguje (treba odpojenej konektor) tak je na banku priveden neustale staly tlak od turba a tudiz nehrozi prekroceni tlaku. Kdyz to odpojis tak zustane bypas porad zavrenej a turbo tlaci a tlaci...

jinak z tech hadicek na tom obrazku taky nejsem chytrej, ale ten elektromagnetickej ventil na ovladani turba ma tri vyvody, jeden atmosferickej vzduch (vetsinou nekde za filtrem vzduchu), druhej tlak od turba, a treti ovladaci na banku. Ten ventil je taktovanej obdelnikovym signalem a podle stridy se bezestupnovite otevira.

na tom obrazku co jsi poslal je jeste jedna hadicka ktera nevim kam jde...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#41 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od raolsa »

Postnu sem radši správný obrázek, předchozí je z jiného modelu.
turbo.jpg
turbo.jpg (27.53 KiB) Zobrazeno 2310 x
Jinak s tyčkou rukou hýbat jde.

Ta baňka lze koupit samostatně.

Bez hadiček samozřejmě jezdit nehodlám. Vlastně do příští výplaty s ním nebudu jezdit už vůbec. :cry:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#42 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od michal_0077 »

jsem blbej ta posledni hadicka 11 je Blow off ventil (upusteni tlaku v deceleraci). Ta nema s regulaci turba nic spolecneho...

8 - tlak od turba
12 - ovladani banky
13 - otmosfericky tlak

a mezitim pierburg kterej to namichava... jo ten obrazek uz sedi na tvuj motor, ale ono to je jedno princip porad stejnej...

ono taky muzes mit problem ze ztratou tlaku, projdi vsechny hadice vetsinou to poznas ze jsou od oleje. Nejlepsi takove auto nalogovat za jizdy a koukat na rozdily mezi skutecnym a pozadovanym tlakem. Tam vidis krasne jak turbo tlakuje a regulace reguluje... Na hledani netesnosti hadic se mi nejvic osvedcilo to natlakovat kompresorem (viz obrazek)... ale tady pozor clovek musi vedet jak to je vsechno zapojeny muze se stat treba odvetranim klikovky ze Ti to nahazi olej do valcu... co se stane po nastartovani je asi jasne...
Přílohy
tlakovani.JPG
tlakovani.JPG (84.79 KiB) Zobrazeno 2305 x
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#43 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od dali »

jen pár poznámek:
michal_0077 píše: nevim jestli na tomhle motoru je ta banka ovladana tlakem nebo potlakem. Tdi ma podtlak ale 1,8T pretlak koukni po hadickach.
benzínový auta mají vždycky ovládání tlakem, protože mají obtokový turbo (VNT BV50 na 911 997 to mají krokovým motorkem, takže ani tlak ani podltlak), stejnětak jako naftový s obtokovým turbem.... podtlak = vždy VNT....

potvrzuju, že modrá hadička vede do sací hadice mezi airboxem a turbem

Membrána v baňce aktuátoru ovládanýho tlakem se dá otestovat tak, že sundáš hadičku z baňky, zatáhneš za ovládací tyčku a nátrubek pro hadičku ucpeš prstem, pustíš tyčku a pokud se ti nátrubek k prstu přisaje, je baňka funkční.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 80
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Slavkov u Brna
Vůz: S80 2.4t 147, V70 2.5 103

#44 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od Martin666 »

Podařilo se Ti to vůbec nějak teda vyřešit?
_________________
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#45 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od raolsa »

Jo, zvyknul jsem si. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 80
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Slavkov u Brna
Vůz: S80 2.4t 147, V70 2.5 103

#46 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od Martin666 »

:-D :-D :-D :-D no do háje :-D protože to, co si tady skoro 9 let zpět popisoval, tak mám možná taky :-D
_________________
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999

Vizibable
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 334
Registrován: 2 roky 10 měsíců
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

#47 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od Vizibable »

Ahoj preskocim pohadku jak jsem na to prisel :D ALE kdyz prehodim 8 za 13 na TCV ventilu (coz by melo byt spatne zapojeni) tak auto ve 3000 otackach zabere jak blbe a vystreli ze je to dost citelne. Ale zase jdou citit dost nejake turbo diry a obcas ztraty vykonu, nevim jak to popsat. Kdyz TCV ventil pripojim dobre tak auto ztrati ten kopanec ale jede vzdy linearne az do 6000 otacek. Jak tomu mam rozumet ? Muze mi to nekdo vysvetlit ?

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 849
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#48 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od nebel »

Mě teda turbomotory míjí širokým obloukem, ale není to tak že 147 kW je jen LPT verze (taková „lepší atmosféra") a skutečně ostré verze pětiválců měly 170 kW a víc?
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedá)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#49 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od kishmick »

Pouštíš tlak do ventilu obráceně. Vlastně ho úplně vyřadíš. Turbo se nereguluje. Jedeš stále naplno. Do maxima. Takhle jsem to měl na malym turbíčku u 940ky. Ale tam neni regulace ventilem a čidlo tlaku. U tebe do toho potom zasahuje navíc čidlo tlaku. Co to dělalo na plný plyn(zmiňoval jsi ze začátku kopanec)???
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#50 2.4t 147 kw motor bez výkonu

Příspěvek od raolsa »

Jop, tohle mám taky vyzkoušený. Blbě zapojený hadičky způsobí, že auto jede jak z praku, ale jenom do určitých otáček. Pak do toho zasáhne asi senzor tlaku a nějak to turbo odstaví.
Stalo se mi to, když jsem turbo měnil. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“