BG 109 compression performance restoration

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 327
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#1 BG 109 compression performance restoration

Příspěvek od tomik T5 »

dotaz,má někdo zkušenosti s těmito přípravky pro dekarbonizaci motoru? díky za jakejkoliv poznatek,zajímá mě,jestli to má aspoň nějakej kladnej vliv,nebo to naopak rozpuštěnim úsad motor o tlaky definitivně nepřipraví.... :shock:
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#2 BG 109 compression performance restoration

Příspěvek od dali »

Martinopel to v servisu používá, tak třeba sem něco přispěje, nebo mu zkus poslat SZ.

GDPR_user

#3 BG 109 compression performance restoration

Příspěvek od GDPR_user »

Funguje naprosto skvěle,jen občas po tomto výplachu začne téct gufero na klice,neboť karbon,který těsnil se rozpustí.Po té doporučuji použít BG 110 nebo 112

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#4 BG 109 compression performance restoration

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Použil jsem ho zatím jen na VW T4 - 370000km motor bez problémů ,ale je tam používána plná syntetika (dal jsem to jen preventivně a ze zvědavosti ).
Teďka na podzim to chci dát při výměně oleje na Volvech .
Motoru to neublížilo.Komprese jsem neměřil .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 327
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#5 BG 109 compression performance restoration

Příspěvek od tomik T5 »

díky,budu měnit olej,a jelikož je motor od pohledu docela zakarbonovanej,chci ho zkusit propláchnout,jen jsem nechtěl nadělat víc škody,než užitku,jelikož na to jsem expert :oops: tak uvidíme,každopádně to zkusím,aspoň se motůrek trochu pročistí...
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

GDPR_user

#6 BG 109 compression performance restoration

Příspěvek od GDPR_user »

tomik T5 píše:díky,budu měnit olej,a jelikož je motor od pohledu docela zakarbonovanej,chci ho zkusit propláchnout,jen jsem nechtěl nadělat víc škody,než užitku,jelikož na to jsem expert :oops: tak uvidíme,každopádně to zkusím,aspoň se motůrek trochu pročistí...
Jaký olej budeš dávat??

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 401
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

#7 BG 109 compression performance restoration

Příspěvek od Teflon_490 »

tomik T5 píše:díky,budu měnit olej,a jelikož je motor od pohledu docela zakarbonovanej,chci ho zkusit propláchnout,jen jsem nechtěl nadělat víc škody,než užitku
No pozor, je na tom poznamka, ze by se to uz nemelo pouzivat kdyz je motor hodne zasvinenej...
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 327
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#8 BG 109 compression performance restoration

Příspěvek od tomik T5 »

castrol to nebude,neboj,márra mi doporučil zůstat u 10W-40,takže asi něco od mobilu v týhle viskozitě,nebo mi už do T4 dodával kamarád z autorizáku 5W-40-výrobce nevim,na lahvích je nápis volvo,má i 10W-40 kde je logo GM,tak zkusim zjistit co je to zač,každopádně mobil je favorit....
motor se mi zdá pohledem přes víčko zasviněnej relativně dost,a pamatuju si že doktorovi se na erku rozpustili karbonový usazeniny po používání E85,a přišel o tlaky-následovala repase hlavy,což bych právě nerad,proto se ptám...
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 32
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Vůz: xc90
Bydliště: Bratislava

#9 BG 109 compression performance restoration

Příspěvek od silenec »

je tu niekto aj zo skusenostiami s bg106 a bg310? Pomaha aj ako prevencia?

Zaujima ma pouzitie bg106 - navod, pre overenie co to mechanik bude robit dobre, ak by ho pouzival..

:Search:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“