rameno,nebo jen čep?

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 327
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#1 rameno,nebo jen čep?

Příspěvek od tomik T5 »

zdar,mám dotaz,na V70 l T5 mi povrzává čep na spodním ramenu,když někdo kroutí volantem,vidím že má čep mírnou vůli,takže mě zajímá,jestli se dá měnit samotný čep? ramena maj najeto jen 40 tis.km,takže to asi nebyla volba z nejkvalitnějších-značku neznám,měnil je předchozí majitel,ale krom toho jednoho čepu nikde nic nevrže ani nemá vůle...a vzhledem k tomu,že najedu max 10 tis.km ročně...co myslíte,čep,nebo rameno-origo je kolem čtyř litrů za jedno,trw cca 2700,atd.
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2433
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#2 rameno,nebo jen čep?

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Jednoznačně musíš celý rameno. Já bral TRW, naježděno zatim nějakejch 15tkm a ok (ťuk ťuk)..
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 327
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#3 rameno,nebo jen čep?

Příspěvek od tomik T5 »

ok,myslel jsem si to,většinou i když jde měnit samotnej čep,je s tím víc práce a děsnej vos..r,takže to ani nechce nikdo dělat...díky!
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#4 rameno,nebo jen čep?

Příspěvek od dali »

Tak zase origo vydrží 150tkm i na českých silnicích. Teď už vím jistě, že ty co jsem měnil já byly původní z výroby. Levý jsem měnil na základě chybně diagnostikovanýho původu zvuků po koupi auta ve 140tkm, pravý někde okolo 200tkm. Na to mnou měněný levý už mám najeto 150.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“