Poslední návštěva: 18 črc 2019 21:10 Právě je 18 črc 2019 21:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u V70
PříspěvekNapsal: 29 srp 2013 10:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4673
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Pokud chcete číst jenom návod, jděte až dolů na modrý text.

V tomto týdnu jsem si všiml, že mi nesvítí jedno z osvětlovacích světel SPZky. Stačilo bouchnout do lišty a světlo se rozsvítilo, tak se to opakovalo cca 4 dny a začalo mne to neuvěřitelně srát.

První diagnóza zněla – ASI ŠPATNÝ KONTAKT.
Tak jsem šel do sklepa, vzal si všemožné šroubováky, přibral děti, aby si žena odpočinula a šli jsme tuto triviální opravu vykonat.

Zde začíná první porod – nějaký deb*l dal na krycí sklíčko osvětlení SPZ takové šroubky, že nepasoval ani jeden ze 40 šroubováků. Nicméně asi po 30 minutách jsem jedním šroubovákem 2 šroubky vyšrouboval, vyloupl krycí sklíčko a vyndal žárovku. Žárovku jsem zkontroloval, ta „byla“ ok. Tak jsem se snažil mírně přihnout kontakty v patici, páč jsem myslel, že je problém zde. No 2 kontakty člověk přihnul, k dalším dvěma se dostat nešlo – nejsem chirurg. Výsledek – nepomohlo, navíc po pár pokusech přestala žárovka svítit. Tak jsem to asi po 45 minutách snahy vrátil nasraně zpět a šel s dětmi domů.

Doma mi to pořád vrtalo hlavou. Jediné řešení, jak ty „špatné“ kontakty v patici opravit, bylo sundat celou lištu s osvětlením + klikou 5. dveří. S vírou, že na fóru najdu návod, jak lištu sundat, jsem začal hledat, po 10 minutách jsem to vzdal – návod nenalezen.

Až děti šly spát před 20:00, tak jsem se znovu vypravil k vozu, tentokráte s odhodláním, že sundám lištu, přihnu kontakty na patici a vše bude ok.

Jako první jsem sundal dekl 5. dveří – překvapivě to šlo rychle, během 10 sekund byl venku. No vliv na to mělo asi to, že jsem ho při poslední opravě drátů stěrače nejspíše špatně přichytil ve spodní části, takže po odchlípnutí horních úchytů dekl již vypadl sám.

Ve druhé části jsem již potřeboval baterku, páč na sídlišti, i když jsem stál pod lampou, už prostě byla tma. Abych měl dvě volné ruce, tak baterku do huby a hurá opravovat. No tento způsob byl úplně super, protože každou 4. minutu prošel kolem mě někdo známý z paneláku, takže jsem pořád dokola vyndal baterku z huby – pozdravil – vrátil baterku do huby. Po cca 10 minutách dumání jsme našel 3 šrouby, které drží lištu. Z kufříku jsem vytáhl odpovídající klíč, odšrouboval dva volně přístupné šrouby. Ke třetímu šroubu bylo potřeba shodit kovový držák stěrač = 3 šrouby, taky šly povolit naprosto lehce. Nakonec jsem povolil „poslední“ 3. šroub držící lištu. S blaženým úsměvem na rtech jsem vylezl z kufru a šel sundat lištu. No nešla, vypadalo to, jako by držela někde na klice 5. dveří. Tak jsme ještě sundal táhlo od zámku 5. Dveří – vycvaknout šlo snadno. Vrátil jsem se k liště a změna žádná. Tak to už mi začaly pracovat nervy.

Naštěstí za mnou právě zaparkoval soused se svým Mondeme z roku 2010. Tak jsme se začali bavit o autech, tím mi trošku adrenalin poklesl, kór když jsme slyšel jeho problémy s Mondeem a Focusem (posratá anténa za 3 000 Kč, posraté ESP za 10 000 Kč, nějaké často upadávající hadice v motoru, s každou prkotinou potřeba na diagnostiku do autorizáku atd.). To mě povzbudilo, že nějaká nesvítící žárovka nad SPZ je sranda. Známý taky zkusil zatahat za lištu, a protože ještě měl oproti mně čerstvou hlavu, tak konstatoval, že to tam musí držet ještě nějaký šroub. No tak jsme oba vlezli do kufru a s baterkou hledali, kde ten šroub může být. Po pár minutách nalezen 4. šroub držící lištu. No upřímně, aby 4 šrouby drželi lištu, to asi měly ve Švédsku v roce 2000 nadbytek šroubů a matic, ale co už. Šroub byl schovaný těsně vedle osky stěrače. Se známým jsem se rozloučil, já šroub povolil a s pocitem vítězství šel sundat lištu. No nešla, bylo potřeba ještě sundat držák SPZ, pak bylo vyhráno.

Tolik černého masného bordelu, co bylo pod lištou, to jsem neviděl, tak jsem musel zazvonit na ženu, ať mi hodí takové ty mokré dětské kapesníky na prdel, jinak by bylo vše totálně špinavé. Abych vyndal patici a mohl přihnout kontakty, tak jsem musel zespodu lišty sundat gumu bránicí vniku vody. Šlo to dobře. Vyndal jsem patici, zkontroloval, zda nejsou utřepané drátky, mírně přihnul kontakty, zasunul žárovku a….. H O V N O :evil: Tak to jsem začal pěnit…

Padlo pár hezkých slov, vyházel jsem věci okolo rezervy, abych našel náhradní žárovky. Alespoň že náhradní žárovky jsem měl všechny. Tady už asi začínáte tušit, proč se nadpis jmenuje „JAK SE POZNÁ DEBIL, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u V70 I“ a proč v úvodu jsem dal do úvozovek, že žárovka „byla“ ok. Ano je to přesně tak, nasadil jsem do patice novou žárovku a hurá, ona svítí – ta stará byl prostě jenom prasklá. Tak jsem si řekl, „ty debile, hledáš v tom problémy místo nejjednoduššího řešení…“ :ROFL:

Nicméně jsem byl rád, že jsem můj "obrovský" problém vyřešil a začal jsem vše skládat nazpět. Povedený večer samozřejmě tímto ještě nekončil.

Tady začíná asi největší porod večera. Snad 30 minut jsem cpal nazpět tu podělanou gumu pod lištou. Odloupnout ji je sranda, ale namačkat ji zpět do otvorů a kolejniček, to je teda pro flegmatiky. Ale podařilo se. Připomínám, že stále jsem měl v hubě tu baterku – křeče v pantech mě už ale přešly :lol:

Lištu jsem začal dávat nazpět, a protože při mých 170 cm bylo potřeba nechat dveře otevřené tak na 30%, tak co se nestalo… Ano, zatlačil jsem lištu a tím si zabouchl dveře :evil: Táhlo kliky bylo samozřejmě vydělané, takže dveře nešly otevřít. Takže zase padlo nějaké to pěkné slovo a já už lezl zadníma dveřma do kufru, abych si otevřel kufr. Vzal jsem to táhlo a… zůstal jsem zírat – no nevěděl jsem kam to strčit. Tak jsem zkoušel různě šroubovákem tahat za různé části zámku a nic. Cca 10 minut trvalo, než jsme si řekl: ty debile, přeci jsi studoval vysokou školu s technickým zaměřením, tak zapřemýšlej. Ano, vyplatilo se, táhlo jsem přiložil k otvoru u kliky dveří, odkud jsem jej vycvakával a tvar táhla mi přesně ukázal, kde jej mám strčit. Takže jsem táhlo zatlačil do příslušného otvoru a hurá, dveře opět otevřeny :Yahoo!:

No pak už to byla sranda. 4 matice od lišty našroubovat zpět, 3 šrouby držící stěrač zpět, nacvaknout táhlo zámku, nabouchat zpět dekl dveří, uklidit nářadí.

Takže celkový čas výměny žárovky se vyšplhal na téměř 3 hodiny. Ale třeba bude při těchto postupech ze mne jednou mechanik :crazy: :%) :P

Přišel jsme domů, ve zkratce jsme ženě vysvětlil, proč mi to trvalo tak dlouho a ona potvrdila následujícím slovy to, co už jsem věděl. TY JSI ALE DEBIL :lol:

Pokud admini chtějí, tak název topicu změňte, moji story dejte do lampárny. Ale byla by to škoda, takhle se více lidí zasměje debilitě jiných.

No a teď ten návod:
1. Sundat rámeček SPZ
2. Shodit zadní dekl dveří kufru.
- Jako první vycvkaněte 4 plastové cvoky v horní části. Jdou vycvaknout bez poničení.
- Potom je potřeba vycvaknout myslím, že 6 cvoků v dolní části – ty se nejspíše urvou a je potřeba koupit nové (cca 25 Kč kus ve Volvu)
3. Vycvaknut táhlo kliky kufru
4. Odmontovat 4 matice držící lištu s osvětlením SPZ
- 2 levé šrouby jsou viditelné ihned
- Aby jste povolili druhé dva šrouby, tak je potřeba povolit 3 šrouby rámu stěrače a ten s citem posunout
- Poté doporučuji alespoň 2mi šrouby znovu rám stěrače přichytit, ať se jeho oska nezkroutí

Budete potřebovat nástrčný klíč nebo jak to popsat - prostě šroubovák, kde na jeho konci nasadíte odpovídající šestihran.

Montáž je přesně naopak. Fotky nemám, protože bych foťák asi rozdupal. Jinak demontáž je na cca 15 minut, montáž na 20 minut.

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Naposledy upravil Haben dne 29 srp 2013 21:23, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 29 srp 2013 11:04 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 771
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
Ja teda nevim, ale nestacilo u ridicovych dveri zatahnout za odskok? To auto moc neznam...

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 29 srp 2013 11:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4673
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
no možná ano, ale ve vzteku to člověku nemyslí. Je pravda, že jsou tam dvě tlačítka (nádrž a to druhé nevím)

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 29 srp 2013 11:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 736
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD
A tenhle znáte?
Jak dlouho trvá výměna žárovky volvistovi ... :D

Něco podobného jsem se chystal dělat u XC90-tky, mám tam rozpadlou jednu "komůrku" kde je žárovka osvětlení SPZ.
V sundání lišty mi ale zabránil jeden šroub držící lištu, kterej se jen protáčel a na odvrtávání jsem náladu neměl.

_________________
Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III)Obrázek
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 29 srp 2013 11:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4673
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
:lol: :D myslím, že mám rekord :lol:

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 29 srp 2013 11:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2013
Příspěvky: 220
Bydliště: Praha
Vůz: V70 2,0 (B5202S) 1998
V tom navodu ti chybi vymena vypalene zarovky, ale jinak vcelku fajn odpoledne :lol:

_________________
Volvo V70 2.0 93kw 1999 brichoplaz
Galloper 2.5td 73kw intercooler upraveno na offroad verzi
Opel Omega 2.0 16v 100kw caravan
Chicco S3 black


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 29 srp 2013 12:57 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1546
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
To mi něco připomíná :lol: naštěstí mě napadlo zkusit novou žárovku ještě před demontáží lišty :ROFL:

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 29 srp 2013 13:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4673
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
jo jo, kvůli lenosti vytahovat žárovky od rezervy (práce na 2 minuty) jsem si pohrál 3 hodiny :fool:

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 29 srp 2013 14:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 693
Bydliště: Morava
Vůz: V70 D5- D5244T - 2,4 l - 2003
:lol: :ROFL: :Yahoo!: :ROFL: :ROFL: :ROFL:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 29 srp 2013 15:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2013
Příspěvky: 220
Bydliště: Praha
Vůz: V70 2,0 (B5202S) 1998
Haben píše:
jo jo, kvůli lenosti vytahovat žárovky od rezervy (práce na 2 minuty) jsem si pohrál 3 hodiny :fool:


Ale vis kolik lidi jsi tim pobavil? :beer:

_________________
Volvo V70 2.0 93kw 1999 brichoplaz
Galloper 2.5td 73kw intercooler upraveno na offroad verzi
Opel Omega 2.0 16v 100kw caravan
Chicco S3 black


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 29 srp 2013 15:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4673
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
to je první důvod, proč jsem to napsal :D
druhý, aby byl návod, když už jsem si lištu zkusil sundat

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 29 srp 2013 15:14 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 771
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
Haben píše:
no možná ano, ale ve vzteku to člověku nemyslí. Je pravda, že jsou tam dvě tlačítka (nádrž a to druhé nevím)



To já jen, když jsi zmiňoval přístup vysokoškolsky vzdělanýho člověka...

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 29 srp 2013 15:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4673
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
:good: připomínka dobrá. Ale holt když jsi rozhozen, nenapadne tě, že tam takové tlačítko asi je - popravdě, já jej ještě nikdy nevyužil, proto jsem si na něj asi ani nevzpomněl.

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 29 srp 2013 20:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2012
Příspěvky: 801
Bydliště: CZ0514577626
Vůz: 854 / 745
Tak tohle mě fakt pobavilo :D vidím dlouhej příspěvek a už se mi to nechtělo číst...ale čtu a čtu a směju se a směju :D každopádně my jsme teď měli taky super pakárnu která se dá docela srovnat s tvým demontováním všeho kolem místo obyčejné výměny žárovky:

Včera se nám rozbila pracovní dodávka, tak jsme si měnili auto - všechny věci vyházet a dát do druhý dodávky...docela nás to sralo, ale přeházeli jsme to a jeli domů. Po 2 hodinách volá šéf, že je potřeba abysme si přeházeli věci do jinýho auta že tohle potřebuje jiná parta (prostě nám dali menší a slabší dodávku). Fajn. Ráno jsem vyjížděl s jinou dodávkou (již 3.během 24 hodin :D). Dneska po obědě nám volal druhej šéf, že si máme vzít zase zpátky tu 2. dodávku, do který jsme včera přehazovali věci z tý rozbitý. Tak jsme nadávali že to je fakt pakárna a tak...pak volal ještě jednou, že dostaneme 4.dodávku (ta už je fakt poslední ve firmě :D) a ta parta, co má tuhle 4.dodávku, že si vezme spravenou tu naši původní rozbitou dodávku. No jako pak už jsme rezignovali, protože tohle je fakt logická matematika kosmického řádu :D

_________________
854 GLT, B5204T2 2.0T 129kW, 1996
745, D24TIC + M46, 1990


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 29 srp 2013 20:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 9901
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Dost mi to připomíná moji 10ti hodinovou pátračku cestou necestou po kabelech od nového čidla teploty až k řj a zpět, aby sem následně proměřenim čidla zjistil, že je jiný (špatný) :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 29 srp 2013 20:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4673
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
jsem rád, že v tom nejsem sám :D

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 29 srp 2013 21:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 651
Bydliště: Brnisko, Vysočina
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Navrhuji doplnit jinak podrobný manuál o jednu významnou věc - a to čelovku... :D

_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 29 srp 2013 22:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 4338
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Něco podobného jsem měl na 850. najel jsem na nějakou díru na silnici a přestalo fungovat rádio. Tak jsem podezříval kontakt / anebo rádio.

Rádio jsem vyndal a zjistil že tam jsou 3 volné kabely -nějaká kutilovina, uděláno jako bypass z originál kabelů k nějakému dodělátku, které zřejmě předchozí majitel narychlo vykuchal a nechal tam 3 "živé kabely volně stočené bez izolace.

Takže mě napadl zkrat. Šel jsem po pojistkách a nic.

Uvažoval jsem, zda rádio nemá vsobě nějakou zaonačenou vnitřní pojistku, jak to mívají zesilovače, a pos. Už jsem se jal rozebírat rádio, ale řekl jsme si.

nebuď debil a podívej se ještě jednou na ty pojistky.....

No a co myslíte ? pojistky týkající se audia jsou tam celkem asi tři na pozici 8, pak 15 a 33. no a poprvé jsem skončil u osmičky a dál neřešil a byla to ta poslední.

Vyměnil jsem pojistku a bylo hotovo.

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 30 srp 2013 01:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2013
Příspěvky: 50
Bydliště: Brodek u Přerova Luková
Vůz: volvo XC90
To vědět že je tady taková :lol: tak netrcim 3roky na diskusích na emiminu :crazy: fakt super fejeton,čelovka dobrá :D žgrinty musely být horší jak u bernardyna a dětské vlhcene taky používám na palubku,prahy sloupky vše


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 30 srp 2013 01:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 2657
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V70 III D5 '08
dneska jsem podobne 2 hodiny maturoval nad vymenenim predni zarovky :P Odesel mi levej xenon :evil: :D Proste sem vysel suverenne ven s tim ze "jenom" vymenim vybojku a o minutku jsem zpatky! Bohuzel jsem totalne zapomel jak jsem se par let zpatky jednu noc natrtkal s dorabkou ksiltiku pro vybojky v parabolach - chirurgie pres motorovej prostor, protoze cira optika (buhviproc) proste nema tu prahobycejnou sponu uchycujicii patici zarovky - ktera jse jenom vycvakne a povoli, ale ma tam primitivni plechovej drzacek s malym hranatym otvorem uchycenej na dvou piditorxech ke kterym je s 5-druhy naradi proste nemozny se na kolmo dostat kvuli omezenemu prostoru, a kdyz se mi to povedlo tak jak jsem pak ty vybojky vlastne pres ten hranatej otvor vubec do lamp dostal.. jelikoz jsou jejich konektory na obou stranach sirsi (ze to bylo napr. rozdelanim kabelaze?!) no ty vole normalne mi to vysumelo proc jsem nad tim tehdy stravil jeden celkem dlouhej vecir :D

takze jsem s tim bojoval poldruha hodiny a porad ne a ne ty torxy odkroutit, az mne najednou osvitilo, odsruboval jsem tri obersrouby ktere na mne celou tu dobu z pod spiny koukali, a vyndal komplet celej svetlomet ven asi za 10 sekund... :D poradne jsem si (na sebe) zanadaval a za dalsich 5 minut rozdelal a vymenil pohodlne vse co bylo treba, holt, Magister umeni sa nezapre! 8)

Ale neco musi byt ve vzduchu, bo normalni to zcela jiste neni :green:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper R50 PARK LANE '06 1.6 / 115 ps


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 30 srp 2013 08:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4673
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Ano, něco ve vzduchu je - ve Zlíně Barum Rally - to bude teprve oprav :lol: :lol: :lol:
Ale hlavní je, že nás to baví - už se těším, až zase něco budu opravovat :Yahoo!:

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 30 srp 2013 11:38 
Offline

Registrován: červen 2009
Příspěvky: 403
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
no mě u sazky taky nesvítila spz,a jelikož to bylo uvedený jako lehká závada na protokolech z stk-na dvou,tedy už nesvítily hodně dlouho,chystal jsem se taky na rozborku dveří,nachystal vercajk,vyhrabal se před barák,ale pak naštěstí zvítězila lenost,vytáh jsem z felicie přítelkyni žárovičku na test,a světe div se,obě žárovičky byly jen prasklé....čtyři roky a dvě stk :%)

_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 06 črc 2018 19:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2016
Příspěvky: 193
Bydliště: ZNOJMO
Bydliště: Znojmo
Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
Ahoj tak to jsi mne neskutečně pobavil a prodloužil život aspoň o hodinu díky za krásný příspěvek :Bravo: :D no myslím že bych na tom byl podobně

_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 VOLVOCESKY 175KW
Vida k dispozici


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 06 črc 2018 20:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 2311
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: hledá se náhrada
tvle, nečetl jsem datum ani nádpis, celý příspěvek dočetl až do konce a až teď si uvědomil, že to není k C30 :D

_________________
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
PříspěvekNapsal: 06 črc 2018 20:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4673
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Jsem rad, ze dokazu pobavit i po temer 5 letech.

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Allbertus, CommonCrawl [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.100s | 20 Queries | GZIP : On ]