Ahoj, byl jsem na emisich a dle jejich mericiho pristroje se lambda vzdy zastavi na 1.082 a jiz neklesa.
Chova se to stejne jak na benzin i LPG.
Prosel jsem zespoda vyfukove vedeni a na zadnou diru jsem neprisel.
Rikal jsem si ale, ze kdyby byla spatna regulacni lambda, tak by to hodilo hlasku, protoze by ta druha poznala.
Ledaze by se obe chovaly stejne.
Mate nekdo podobnou zkusenost, myslite, ze to je hlavni lambda sondou?
Diky M.
lambda stale 1.082
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 lambda stale 1.082
Voltmetr je tvůj přítel.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#3 lambda stale 1.082
Jaky drat prosim je signal a co za hodnoty bych mel namerit?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#4 lambda stale 1.082
http://www.lambdasensor.com/main/mcolours.htm
Signal byva cerny, hodnota by pri ohratem motoru a volnobehu mela byt behajici mezi 0 a 1 voltem.
Signal byva cerny, hodnota by pri ohratem motoru a volnobehu mela byt behajici mezi 0 a 1 voltem.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#5 lambda stale 1.082
Byla opravdu vadna predni (tj. ridici) lambda sonda. Koupil jsem od Bosche.
Ke konektoru se dostava dost spatne (je na zadni strane motoru asi v pulce), zde jsou nejake rady:
- Zeshora motoru strcit ruku s parcentimetrovym plochym sroubovakem a vyklapnout packu smerem nahoru.
Druhou rukou si svitit baterkou. Zeshora se mi nepovedlo konektor rozpojit, a proto:
- Sundat spodni dekl motoru, jedna ruka jde prostrcit kolem tyce rizeni leveho kola, tam jsem si strcil baterku.
Druha ruka otvorem blize stredu vozidla - tou jsem zespoda konektor rozpojil.
- Konektor na kabelu z lambdy je zaklaply dvema cvocky do plastoveho drzaku.
Horni cvocek lze vycvaknout a s konektorem nasledne tocit.
Spodni cvocek jsem zespoda za pomoci sroubovaku cca 12 cm vyklapl a bylo.
Povoleni samotne lambdy slo nejlepe francouzakem zespoda, kdyz uz jsem mel dekl dole.
Diky Marrovi za konzultaci:)
M.
Ke konektoru se dostava dost spatne (je na zadni strane motoru asi v pulce), zde jsou nejake rady:
- Zeshora motoru strcit ruku s parcentimetrovym plochym sroubovakem a vyklapnout packu smerem nahoru.
Druhou rukou si svitit baterkou. Zeshora se mi nepovedlo konektor rozpojit, a proto:
- Sundat spodni dekl motoru, jedna ruka jde prostrcit kolem tyce rizeni leveho kola, tam jsem si strcil baterku.
Druha ruka otvorem blize stredu vozidla - tou jsem zespoda konektor rozpojil.
- Konektor na kabelu z lambdy je zaklaply dvema cvocky do plastoveho drzaku.
Horni cvocek lze vycvaknout a s konektorem nasledne tocit.
Spodni cvocek jsem zespoda za pomoci sroubovaku cca 12 cm vyklapl a bylo.
Povoleni samotne lambdy slo nejlepe francouzakem zespoda, kdyz uz jsem mel dekl dole.
Diky Marrovi za konzultaci:)
M.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek