Nekontinualny tah turbo benzin

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1619
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#1 Nekontinualny tah turbo benzin

Příspěvek od lucki »

Pri otackach cca nad 3500 mi pri plnom plyne citelne straca tah, potom sa zase zaberie, zase strati (ako keby stratilo turbo tlak). Predpokladam teda, ze niekde nejaka hadica pusta vzduch. Je to mozne a ak ano, ktore hadice pozriet? najlepsie schemu.

Pre kompletnost sviecky origo volvo pre turbo (cca 15000), vzduchovy filter (15000), palivovy filter novy.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#2 Nekontinualny tah turbo benzin

Příspěvek od doktor »

eště može byť prasknutý IC.

Mal som to na 850R keď sa zvýšil tlak nad istú hranicu tak sa prasklina "rozšklebila", vyfučal vzduch a prasklina sa zavrela a tak dokola. Doprevádzal to zvuk podobný blow-off ventilu :D U mňa to bolo i videť na manometri na prístrojovke, že kolísa tlakovanie.

Ale samozrejme to može byť čokolvek od vstrekovania paliva cez elektrický problém, problém so vzduchom, problém s reguláciou tlaku turba, atd..
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#3 Nekontinualny tah turbo benzin

Příspěvek od MarekV »

aj regulator tlaku turba mas asi este povodny a ten vie robit divy s tahom auta ked je pred smrtou
u mna kontkretne to bolo neskorsi nastup turba, vacsi turbo lag, horsia citlivost plynu

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1619
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#4 Nekontinualny tah turbo benzin

Příspěvek od lucki »

MarekV píše:aj regulator tlaku turba mas asi este povodny a ten vie robit divy s tahom auta ked je pred smrtou
u mna kontkretne to bolo neskorsi nastup turba, vacsi turbo lag, horsia citlivost plynu
to by mohlo byt, cital som o tom, ze ak sa casto pouziva vyhradne v meste a v malych tlakoch, ze odchadza.

inak prasknuty IC mam sancu nejako zistit?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#5 Nekontinualny tah turbo benzin

Příspěvek od doktor »

lucki píše:
MarekV píše:aj regulator tlaku turba mas asi este povodny a ten vie robit divy s tahom auta ked je pred smrtou
u mna kontkretne to bolo neskorsi nastup turba, vacsi turbo lag, horsia citlivost plynu
to by mohlo byt, cital som o tom, ze ak sa casto pouziva vyhradne v meste a v malych tlakoch, ze odchadza.

inak prasknuty IC mam sancu nejako zistit?

asi na hevere, to by si odpozoroval, kde to fučí a prípadne i hvízda
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1619
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#6 Nekontinualny tah turbo benzin

Příspěvek od lucki »

MarekV píše:aj regulator tlaku turba mas asi este povodny a ten vie robit divy s tahom auta ked je pred smrtou
u mna kontkretne to bolo neskorsi nastup turba, vacsi turbo lag, horsia citlivost plynu
to je onen pierburg? vraj blbne.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1619
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#7 Nekontinualny tah turbo benzin

Příspěvek od lucki »

vyriesene. vymeneny pierburg. problem vyrieseny a ako bodus lepsi tah od 2500 rpm.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“