Nechytá teplá
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#1 Nechytá teplá
850 TDI teplá (horká) nechce chytnout. Točí normálně ale nechytne, až když se trochu ochladí.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#2 Nechytá teplá
Jednoduchej test: když to nechce chytnout, zkus opatrně polejt čerpadlo studenou vodou. Jestli to po tom chytne, máš viníka.... čerpadlo - buď repas, nebo jiný, nejlíp z S80, nebo V70II s tímhle motorem.
Další, co můžeš zkusit je odpojit čidlo teploty - řídící jednotka si myslí že je -30°C, dá pořádnej předvstřik, začne žhavit a taky by to mělo chytnout, ale příčina je pořád to čerpadlo.
Jo a taky to může zlepšit výměna/repas startéru, ikdyž se na ucho zdá, že točí OK, na teplej start s načatým čerpadlem to nemusí stačit.
Oktávky tohle dělaj celkem běžně a u těch se to řeší softwarově - prostě se upraví startovací mapa
http://race.dieselpower.cz/Produkty/cenik-sluzeb.php dole na stránce- Ostatní úkony - úpravy řídící jednotky.
Prej to pomáhá vždycky a i hodně nemocný čerpadlo se tím dá oblbnout.
Zkus je, třeba ti to budou umět udělat i na Volvu, když má čerpadlo a motor jako VW.
Další, co můžeš zkusit je odpojit čidlo teploty - řídící jednotka si myslí že je -30°C, dá pořádnej předvstřik, začne žhavit a taky by to mělo chytnout, ale příčina je pořád to čerpadlo.
Jo a taky to může zlepšit výměna/repas startéru, ikdyž se na ucho zdá, že točí OK, na teplej start s načatým čerpadlem to nemusí stačit.
Oktávky tohle dělaj celkem běžně a u těch se to řeší softwarově - prostě se upraví startovací mapa
http://race.dieselpower.cz/Produkty/cenik-sluzeb.php dole na stránce- Ostatní úkony - úpravy řídící jednotky.
Prej to pomáhá vždycky a i hodně nemocný čerpadlo se tím dá oblbnout.
Zkus je, třeba ti to budou umět udělat i na Volvu, když má čerpadlo a motor jako VW.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 889
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#3 Nechytá teplá
tady je ještě hardwarové "řešení":
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1932&sid=bd48e3dc85c5dad9daf8c90e04f36df6
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1932&sid=bd48e3dc85c5dad9daf8c90e04f36df6
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#4 Nechytá teplá
Jo, na to jsem si taky vzpomněl. Nejjednodušší je tlačítko, kterým na start odpojíš čidlo teploty. Pokročilejší řešení je relátko, který to udělá při každým startu, ale to přepsání mapy by údajně mělo bejt komplexnější řešení. Co si tak vzpomínám, tak psali, že i to nejvylítanější TDI po téhle úpravě při teplotě vody 90°C chytne na půl otáčky motoru.
Jestli má cenu šachovat s tím relátkem, nebo tlačítkem by mělo jít poznat podle toho, co to udělá, když se odpojí to čidlo teploty vody.
Jestli má cenu šachovat s tím relátkem, nebo tlačítkem by mělo jít poznat podle toho, co to udělá, když se odpojí to čidlo teploty vody.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#5 Nechytá teplá
A to je kde? Díkydali píše:, když se odpojí to čidlo teploty vody.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#6 Nechytá teplá
nebude to zepředu na bloku motoru u domečku termostatu ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#7 Nechytá teplá
Jak píše doktor. Když sundáš vrchní kryt motoru, tak ze strany pomocnýho řemenu a serva tuším zhruba mezi prvním a druhým vstřikem. Měl bych jet přehazovat kola u nafťáka, tak na to kouknu a kdyžtak upřesním.
Edit: takže jak jsem říkal - přesně mezi prvním a druhým vstřikem.
Edit: takže jak jsem říkal - přesně mezi prvním a druhým vstřikem.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#8 Nechytá teplá
Vyzkoušeno funguje.dali píše:Jak píše doktor. Když sundáš vrchní kryt motoru, tak ze strany pomocnýho řemenu a serva tuším zhruba mezi prvním a druhým vstřikem. Měl bych jet přehazovat kola u nafťáka, tak na to kouknu a kdyžtak upřesním.
Edit: takže jak jsem říkal - přesně mezi prvním a druhým vstřikem.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#9 Nechytá teplá
To znamená, že nejde natočit... odpojíš čidlo a hned chytne?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#10 Nechytá teplá
Jo přesně tak, po odpojení chytne na drc.dali píše:To znamená, že nejde natočit... odpojíš čidlo a hned chytne?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#11 Nechytá teplá
Tak paráda. Jediná nevýhoda toho relátka proti úpravě v řídící jednotce je, že budou rychlejc odcházet žhavičky, protože tím že tomu nakecáš, že je -30 tak to bude žhavit nebo aspoň přižhavovat při každým startu podle mě.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 725 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ady123
-
- 24 Odpovědi
- 2168 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ykka
-
- 21 Odpovědi
- 1545 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od penek
-
- 83 Odpovědi
- 8979 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek