schéma zapojení řidičovy sedačky s pamětí

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
georg
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 127
Registrován: 17 roků
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: Volvo V60 D4 '14
Participant x 1

#1 schéma zapojení řidičovy sedačky s pamětí

Příspěvek od georg »

Ahoj, jelikož jsem získal pěkné kožené sedadlo s elektrickým ovládáním a s pamětmi (S80, 2001), chtěl bych si z něj vyrobit křeslo na chalupu s tím, že bych si jej připojil na 12V (po vzoru Top Gear - ještě budu shánět blok motoru na stoleček :D ). Je to vůbec reálné?
Máte někdo elektrické schéma - popis zapojení v jednotlivých konektorech?
Nehrozí mi, že při tomto bastlení mi vylítne boční airbag?
Už to někdo zkoušel?
Předem díky za poznatky.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 schéma zapojení řidičovy sedačky s pamětí

Příspěvek od raolsa »

Pokud máš tu sedačku kompletní i s modulem tak ti elektricky půjde, ale paměti ne-e viz. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=39710&p=453197#p453197
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

georg
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 127
Registrován: 17 roků
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: Volvo V60 D4 '14
Participant x 1

#3 schéma zapojení řidičovy sedačky s pamětí

Příspěvek od georg »

raolsa píše:Pokud máš tu sedačku kompletní i s modulem tak ti elektricky půjde, ale paměti ne-e viz. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=39710&p=453197#p453197
Ahoj, díky za info, ale to pro mě nic neřeší - já to nechci do auta a proto bych potřeboval info, ktrý drát je od čeho, abych to mohl případně rozchodit (polohování) na externí baterku.
Jestli tam je nějaký modul, nemám tušení - ale byla přede mnou demontovaná z auta, šrouby na sedačce byly ještě přilepené nějakým Loctitem. Jen se z ní odpojily konektory.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#4 schéma zapojení řidičovy sedačky s pamětí

Příspěvek od raolsa »

Je to na V70II, ale myslím, že to je stejné.
Sedačka.pdf
(30.36 KiB) Staženo 156 x
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#5 schéma zapojení řidičovy sedačky s pamětí

Příspěvek od doktor »

Pytel tam má zvlášť patronu nezávislou na el. proudu, ale odpalovanou nárazem, pokud se nepletu, takže by asi stálo za to jí razdši nějak vykuchat.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#6 schéma zapojení řidičovy sedačky s pamětí

Příspěvek od dali »

Tohle už je dáavno can-bus, takže do toho můžeš mlátit jak chceš a nic to neudělá, naopak proud bych do toho pouštět nezkoušel (do konektoru airbagu). Nejsem si jist jak to je u 2001 ale do 2000 sedačky vedou 3 dráty... stálej (+), kostra, a to třetí nevím co přesně je. Sedačka má v pojistkovnici automatickou pojistku (circuit breaker), která se nepřepálí, ale po nějakým čase se sama opět nahodí, možná ten třetí drát bude souviset s tím.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“