Jo jsou takovy mašinky taky kamiony tak testujeme ale?? Jo za 3000 i s nejetou rezervou přesně takovou co mám já ve svým a jako bonus jsem dostal řidičovu sesli v modrym polovepři ale ten motro je očesanej turbo pryč, ustřeleny, blok asi v háji, vana KO převodovka taky uraženej nějakej držák, já to bral hlavně skrz dvouhmotu asi OK , čerpadlo, vstřiky, nějaky čidla dokola kolem. Třeba rozvodák rozstrhanej i s kladkama vypadalo to že to bude potkany ale je to co se týká ventilů, vaček, hydroštelů OKhayney píše:hele. sám se v tom nevyznám. šoupnul na to nějakou mašinku a měřil.
motor za 2500???
D5 120kw horší starty teplého motoru
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#26 D5 120kw horší starty teplého motoru
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#27 D5 120kw horší starty teplého motoru
tak to je jiná. já myslel, že funkční....ale i tak je to hezká cena, jestli je to všechno v pořádku
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#28 D5 120kw horší starty teplého motoru
Rozumíš ani nešlo o prachy jako si spíš jen tak pošroubovat D5-ku, když ta moje pořád jen jezdí. Né ale potřebuje taky po těch letech kousek nového, chladič klimatizace mně loni na Balkáně vydupal, letos než tam pojedu musím dát novej !! A asi dám i intercooler FMIChayney píše:tak to je jiná. já myslel, že funkční....ale i tak je to hezká cena, jestli je to všechno v pořádku
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#29 D5 120kw horší starty teplého motoru
Trochu nám to tady usnulo přátelé. Za mnou je čerstvě repas starteru, nová baterka, přetěsnéné vstřikovače + víko ventilů.
Studený motor startuje na druhé otočení, ale zahřátý na několikáté. Nějaké tipy, triky? Vstřikovače jsem kontroloval naposledy rok zpátky pomocí přepadů - jeden po výměně za použitý.
Studený motor startuje na druhé otočení, ale zahřátý na několikáté. Nějaké tipy, triky? Vstřikovače jsem kontroloval naposledy rok zpátky pomocí přepadů - jeden po výměně za použitý.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#30 D5 120kw horší starty teplého motoru
Co třeba hydroštely ?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#31 D5 120kw horší starty teplého motoru
netuším, jak to poznat a jestli to akutně řešitkarelvolvo píše:Co třeba hydroštely ?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#32 D5 120kw horší starty teplého motoru
Dělala nám to služební padesátka 2.0D studeny na drc a teply ani ťuk pak v tom zarablovalo a spadlo vahadlo shodil se dekl a bylo to jasný (Do té doby se nechalo pěknéch pár peněz v autorizáku za různy EGR, VCS.. a že budou měnit vstřiky naštěstí k tomu nedošlo.hajnej píše:netuším, jak to poznat a jestli to akutně řešitkarelvolvo píše:Co třeba hydroštely ?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#33 D5 120kw horší starty teplého motoru
Pokud je to ještě aktuální.
Vyndej startér, vyčisti, promazej, zkontroluj setrvačník. Dneska jsem to dělal po stejně vypadajících příznacích akorát se postupně dost zhoršily a už to je v pohodě.
Akorát jsem ještě vyměnil pastorek.
R
Vyndej startér, vyčisti, promazej, zkontroluj setrvačník. Dneska jsem to dělal po stejně vypadajících příznacích akorát se postupně dost zhoršily a už to je v pohodě.
Akorát jsem ještě vyměnil pastorek.
R
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#34 D5 120kw horší starty teplého motoru
starter prošel repasem před pár měsíci
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#35 D5 120kw horší starty teplého motoru
Upřímně jsem zvědavý, na co přijdeš. Můj tip je čerpadlo nebo vstřiky, i když v podobném případě z mého okolí prošly testem v bosch servisu a údajně jsou v pořádku. Dokonce se mi jednou povedlo zaznamenávat diagnostikou tlak paliva na railu v průběhu chybného startu a nárůst tlaku byl v tu dobu plynulý. Projevuje se to tak zřídka, že to majitel neřeší.
#36 D5 120kw horší starty teplého motoru
Po výměně baterie za Varta silver se zatím neprojevilo, je to ve fázi dlouhodobého pozorování.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#37 D5 120kw horší starty teplého motoru
Tak jak jste na tom? V tomhle vedru (36°C) se mu teda moc nechce. Podezírám některý ze vstřikovačů.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 121
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
#38 D5 120kw horší starty teplého motoru
čaues, myslím také že je to vstřik, brácha řešil uplně to samé na D5 a vyměnil už dva. jen pro tvojí představu cca 10000,- i s prací za 1 ks na Dubský v Autotepu, máš to za barákem. Není to málo peněz, ale jdou na jisto a mě už pomohli hodněkrát.hajnej píše:Tak jak jste na tom? V tomhle vedru (36°C) se mu teda moc nechce. Podezírám některý ze vstřikovačů.
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#39 D5 120kw horší starty teplého motoru
Ahoj Jiří,
tento servis jsem onehdá také navštívil a byl jsem spokojený.
Netušíte, jestli bude stačit jako vyšetřovací metoda kontrola přepadů? Pořídil bych použitý ozkoušený vstřikovač. Případně mám doma dva kousky, které zkusím prohnat ultrazvukem.
tento servis jsem onehdá také navštívil a byl jsem spokojený.
Netušíte, jestli bude stačit jako vyšetřovací metoda kontrola přepadů? Pořídil bych použitý ozkoušený vstřikovač. Případně mám doma dva kousky, které zkusím prohnat ultrazvukem.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#40 D5 120kw horší starty teplého motoru
10000 za jeden ? To je dražší jak v autorizáku ! Myslím že se dá sehnat nový kus od Bosche za cca 4-5 tkč krát pět a máš na 300tkm pokojGhirgi píše:čaues, myslím také že je to vstřik, brácha řešil uplně to samé na D5 a vyměnil už dva. jen pro tvojí představu cca 10000,- i s prací za 1 ks na Dubský v Autotepu, máš to za barákem. Není to málo peněz, ale jdou na jisto a mě už pomohli hodněkrát.hajnej píše:Tak jak jste na tom? V tomhle vedru (36°C) se mu teda moc nechce. Podezírám některý ze vstřikovačů.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek