D5 120kw horší starty teplého motoru

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#26 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od karelvolvo »

hayney píše:hele. sám se v tom nevyznám. šoupnul na to nějakou mašinku a měřil.
motor za 2500???
Jo jsou takovy mašinky taky kamiony tak testujeme ale?? Jo za 3000 i s nejetou rezervou přesně takovou co mám já ve svým a jako bonus jsem dostal řidičovu sesli v modrym polovepři ale ten motro je očesanej turbo pryč, ustřeleny, blok asi v háji, vana KO převodovka taky uraženej nějakej držák, já to bral hlavně skrz dvouhmotu asi OK , čerpadlo, vstřiky, nějaky čidla dokola kolem. Třeba rozvodák rozstrhanej i s kladkama vypadalo to že to bude potkany ale je to co se týká ventilů, vaček, hydroštelů OK
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#27 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od hajnej »

tak to je jiná. já myslel, že funkční....ale i tak je to hezká cena, jestli je to všechno v pořádku
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#28 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od karelvolvo »

hayney píše:tak to je jiná. já myslel, že funkční....ale i tak je to hezká cena, jestli je to všechno v pořádku
Rozumíš ani nešlo o prachy jako si spíš jen tak pošroubovat D5-ku, když ta moje pořád jen jezdí. Né ale potřebuje taky po těch letech kousek nového, chladič klimatizace mně loni na Balkáně vydupal, letos než tam pojedu musím dát novej !! A asi dám i intercooler FMIC
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#29 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od hajnej »

Trochu nám to tady usnulo přátelé. Za mnou je čerstvě repas starteru, nová baterka, přetěsnéné vstřikovače + víko ventilů.

Studený motor startuje na druhé otočení, ale zahřátý na několikáté. Nějaké tipy, triky? Vstřikovače jsem kontroloval naposledy rok zpátky pomocí přepadů - jeden po výměně za použitý.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#30 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od karelvolvo »

Co třeba hydroštely ?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#31 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od hajnej »

karelvolvo píše:Co třeba hydroštely ?
netuším, jak to poznat a jestli to akutně řešit
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#32 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od karelvolvo »

hajnej píše:
karelvolvo píše:Co třeba hydroštely ?
netuším, jak to poznat a jestli to akutně řešit
Dělala nám to služební padesátka 2.0D studeny na drc a teply ani ťuk pak v tom zarablovalo a spadlo vahadlo shodil se dekl a bylo to jasný (Do té doby se nechalo pěknéch pár peněz v autorizáku za různy EGR, VCS.. a že budou měnit vstřiky naštěstí k tomu nedošlo.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 70
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava

#33 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od ryba »

Pokud je to ještě aktuální.
Vyndej startér, vyčisti, promazej, zkontroluj setrvačník. Dneska jsem to dělal po stejně vypadajících příznacích akorát se postupně dost zhoršily a už to je v pohodě.
Akorát jsem ještě vyměnil pastorek.
R
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#34 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od hajnej »

starter prošel repasem před pár měsíci
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 329
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Pohjola

#35 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od Ykka »

Upřímně jsem zvědavý, na co přijdeš. Můj tip je čerpadlo nebo vstřiky, i když v podobném případě z mého okolí prošly testem v bosch servisu a údajně jsou v pořádku. Dokonce se mi jednou povedlo zaznamenávat diagnostikou tlak paliva na railu v průběhu chybného startu a nárůst tlaku byl v tu dobu plynulý. Projevuje se to tak zřídka, že to majitel neřeší.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 329
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Pohjola

#36 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od Ykka »

Po výměně baterie za Varta silver se zatím neprojevilo, je to ve fázi dlouhodobého pozorování.

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#37 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od hajnej »

Tak jak jste na tom? V tomhle vedru (36°C) se mu teda moc nechce. Podezírám některý ze vstřikovačů.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Ghirgi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 121
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

#38 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od Ghirgi »

hajnej píše:Tak jak jste na tom? V tomhle vedru (36°C) se mu teda moc nechce. Podezírám některý ze vstřikovačů.
čaues, myslím také že je to vstřik, brácha řešil uplně to samé na D5 a vyměnil už dva. jen pro tvojí představu cca 10000,- i s prací za 1 ks na Dubský v Autotepu, máš to za barákem. Není to málo peněz, ale jdou na jisto a mě už pomohli hodněkrát.
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#39 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od hajnej »

Ahoj Jiří,

tento servis jsem onehdá také navštívil a byl jsem spokojený.

Netušíte, jestli bude stačit jako vyšetřovací metoda kontrola přepadů? Pořídil bych použitý ozkoušený vstřikovač. Případně mám doma dva kousky, které zkusím prohnat ultrazvukem.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#40 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od karelvolvo »

Ghirgi píše:
hajnej píše:Tak jak jste na tom? V tomhle vedru (36°C) se mu teda moc nechce. Podezírám některý ze vstřikovačů.
čaues, myslím také že je to vstřik, brácha řešil uplně to samé na D5 a vyměnil už dva. jen pro tvojí představu cca 10000,- i s prací za 1 ks na Dubský v Autotepu, máš to za barákem. Není to málo peněz, ale jdou na jisto a mě už pomohli hodněkrát.
10000 za jeden ? To je dražší jak v autorizáku ! Myslím že se dá sehnat nový kus od Bosche za cca 4-5 tkč krát pět a máš na 300tkm pokoj
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“