oprava motoru

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#1 oprava motoru

Příspěvek od naspo »

dnes se mi tak na cca 1-2min objevila hláška znějíci nejak jako "servis motoru doporučeno", co to má být nebo nač se připravit, jelikož ani trojuhelník nesvítil, ale auto stratilo tah a jako by byl v nouzovém režimu, přes 2300 otáček to nešlo. Pek zas zničeho nic jak se hláška objevila tak zmizela a auto zas jelo jak normálně.

Nemůže to mít nějakou spojitost cca s naftovým filtrem, že by chtěl vyměnit, nebo s interkolerem nebo turbem, jelikož mám dojem že bude nějaká pidi dirka v IC a denně má jednu kapku oleje pod autem
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#2 oprava motoru

Příspěvek od sordo »

naspo píše:dnes se mi tak na cca 1-2min objevila hláška znějíci nejak jako "servis motoru doporučeno", co to má být nebo nač se připravit, jelikož ani trojuhelník nesvítil, ale auto stratilo tah a jako by byl v nouzovém režimu, přes 2300 otáček to nešlo. Pek zas zničeho nic jak se hláška objevila tak zmizela a auto zas jelo jak normálně.

Nemůže to mít nějakou spojitost cca s naftovým filtrem, že by chtěl vyměnit, nebo s interkolerem nebo turbem, jelikož mám dojem že bude nějaká pidi dirka v IC a denně má jednu kapku oleje pod autem
Měl jsem uplně děravej IC a nic to nehlásilo. Může to ale být regulace tlaku turba. Nejlepší je ale origo diagnostika. Ta ti to řekne přesně.
Naposledy upravil(a) sordo dne 23 led 2013 18:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

GDPR_user

#3 oprava motoru

Příspěvek od GDPR_user »

naspo píše:dnes se mi tak na cca 1-2min objevila hláška znějíci nejak jako "servis motoru doporučeno", co to má být nebo nač se připravit, jelikož ani trojuhelník nesvítil, ale auto stratilo tah a jako by byl v nouzovém režimu, přes 2300 otáček to nešlo. Pek zas zničeho nic jak se hláška objevila tak zmizela a auto zas jelo jak normálně.

Nemůže to mít nějakou spojitost cca s naftovým filtrem, že by chtěl vyměnit, nebo s interkolerem nebo turbem, jelikož mám dojem že bude nějaká pidi dirka v IC a denně má jednu kapku oleje pod autem
Zajet na origo diag.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#4 oprava motoru

Příspěvek od naspo »

sordo píše:Měl jsem uplně děravej IC a nic to nehlásilo. Může to ale být regulace tlaku turba. Nejlepší je ale origo diagnostika. Ta ti to řekne přesně.
[/quote]

a dělala se ti olejová loužička když bylo děravé IC
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#5 oprava motoru

Příspěvek od naspo »

tak jsem byl na na diagnostice, psalo to něco a váze vzduchu a regulace tlaku turba. Tak nyní babo raď, hlášky vymazány ráno pak se nic po celý den neobjevilo a auto jede normálně. Nemůže to mít nějakou spojitost že se mi objevuje cca 3týdny každou noc po odstavení kapka oleje pod čumákem, nejspíše z IC
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

GDPR_user

#6 oprava motoru

Příspěvek od GDPR_user »

naspo píše:tak jsem byl na na diagnostice, psalo to něco a váze vzduchu a regulace tlaku turba. Tak nyní babo raď, hlášky vymazány ráno pak se nic po celý den neobjevilo a auto jede normálně. Nemůže to mít nějakou spojitost že se mi objevuje cca 3týdny každou noc po odstavení kapka oleje pod čumákem, nejspíše z IC
Byl jsi na origo diagnostice?Pokud ano jaké hlášky to přesně psalo?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#7 oprava motoru

Příspěvek od naspo »

nevím zda byla originál, ale uvažuji že ano, byl jsem v Ambo Kobylnice u Brna, což dělají Volva, papír jsem žádnej nedostal - zaplaceno dostali, hlášku jsem též osobně neviděl, ale "Jean" mi jen vyčetl hlášky, vymazal a dedukovali co by to mohlo dělat. Jedna hláška byla udajně ohledně regulace tlaku turba a druhá prý poukazovala na váhu vzduchu. Jelikož jsem někde četl že na IC u některých vozů je čidlo a u jiných ne tak jestli by to nemělo spojitost. Mám tam čidlo, které jde kabely na váhu vzduchu. Tak uvidím co se objeví.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#8 oprava motoru

Příspěvek od wickey »

u jeana bude origo, jen je skoda, ze ti nedali papir, ktery vzdy vyjede...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#9 oprava motoru

Příspěvek od naspo »

nevím zda mám věřit řídící jednotce zda nějak špatně nevyhodnocuje, jelikož jsem jsem ještě před návštěvou Jeana vyměnil naftovej filtr a po vymazání chyb se zatím nic neobjevilo (300Km). Vím že to zní blbě s tímto spojovat, ale mám zkušenost s Peugeotem, kdy po namontování neoriginál. elektronů kdy nebyly dodány vystřeďovací kroužky, ŘJ vyhodnocovala jednou malo nafty a pak zas hodně, po vložení vystřeďovacích kroužků vše OK, taky by mne to nenapadlo ale na tuto radu jsem obdržel na foru peugeot. Jinak si lámu hlavu zda to nemá tedy spojitost s tím čidlem na IC, ale nikdo se nato neozval, tak asi se s tím nikdo nesetkal.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#10 oprava motoru

Příspěvek od karelvolvo »

naspo píše:nevím zda mám věřit řídící jednotce zda nějak špatně nevyhodnocuje, jelikož jsem jsem ještě před návštěvou Jeana vyměnil naftovej filtr a po vymazání chyb se zatím nic neobjevilo (300Km). Vím že to zní blbě s tímto spojovat, ale mám zkušenost s Peugeotem, kdy po namontování neoriginál. elektronů kdy nebyly dodány vystřeďovací kroužky, ŘJ vyhodnocovala jednou malo nafty a pak zas hodně, po vložení vystřeďovacích kroužků vše OK, taky by mne to nenapadlo ale na tuto radu jsem obdržel na foru peugeot. Jinak si lámu hlavu zda to nemá tedy spojitost s tím čidlem na IC, ale nikdo se nato neozval, tak asi se s tím nikdo nesetkal.
prostě co to tak čtu tak Ti to jednou spadlo do nouzáku a hned je z toho topik. Mně když to letos v létě někde v Bosně při nájezdu na dálnici při zrychlování najednou ztichlo tak jsem zajel do pravyho vyřadil vypnul na pár vteřin motor ani jsem nezastavoval a hned jsem jel dál. Stalo se mi to za šest let asi třikrát vůbec to neřeším
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#11 oprava motoru

Příspěvek od naspo »

karelvolvo píše: prostě co to tak čtu tak Ti to jednou spadlo do nouzáku a hned je z toho topik. Mně když to letos v létě někde v Bosně při nájezdu na dálnici při zrychlování najednou ztichlo tak jsem zajel do pravyho vyřadil vypnul na pár vteřin motor ani jsem nezastavoval a hned jsem jel dál. Stalo se mi to za šest let asi třikrát vůbec to neřeším
Kdyby to bylo jednou tak to neřeším a počkám na hlášku novou, ale nechci čekat až mně to potká někde na cestě a pak to tam někde řešit. Topik jsem založil proto zda být v klidu a uspokojit se tím, že to dělal filtr, nebo být v neklidu a začít řešit intercoler. :kuchta:

PS: bylo to 3x po sobě vždy 1x za den , z čehož mi to 1x udělalo po výměně filtru, pak po obnovení z nouzového režimu auto OK a druhý den znovu. :bad: :bad: :bad:
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#12 oprava motoru

Příspěvek od naspo »

tak dnes se mi opět objevila hláška, tak bych se zeptal zda tedy z minulého výpisu byla hláška o váze vzduchu a ohledně regulace tlaku turba. Po nějakém uvědomění se mi zdá že vozidlo nemá zátah , dlouhý rozjezd než se řádně chytí, to ukazuje na váhu vzduchu, ale nevím zda to nemůže mít nějakou spojitost s IC, z kterého se mi zdá že prolíná olej a na kterém je čidlo, které elektricky je napojeno na kontakty váhy vzduchu, Je možné váhu nějak pročistit, třeba nějakým odmašťovačem.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 247
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: S80 2.0 T 120 Kw
Bydliště: Trenčín

#13 oprava motoru

Příspěvek od Johnny55 »

Su na vahu vzduchu vseliake specialne cistice -napr. http://www.liqui.sk/katalog/autokozmetika/motor/cistic-na-vahy-vzduchu-200ml/
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#14 oprava motoru

Příspěvek od naspo »

OK, díky,zkusím tedy prve vyčistit a nemá někdo zkušenost zda to nemá to čidlo na IC spojitost když je spojeno

Jelikož mám nějaké čističe dá se použít

http://www.automedik.cz/autodily.html?product=178938&path[]=2271754&path[]=2271760&path[]=2271783&path[]=

https://katalog.wuerth.cz/specialni-cistic-hhs-clean-500ml-089310610-039-12/
Přílohy
09859.pdf
(77.91 KiB) Staženo 29 x
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#15 oprava motoru

Příspěvek od naspo »

tak vypadalo že je to dovré ale opět se to objevilo, nevíte prosím kde hledat regulátor, ventil tlaku turba
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#16 oprava motoru

Příspěvek od Drak3n »

_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#17 oprava motoru

Příspěvek od hajnej »

naspo píše:tak vypadalo že je to dovré ale opět se to objevilo, nevíte prosím kde hledat regulátor, ventil tlaku turba
zkus nejdřív jen vyčistit tu hadici, kde se míchá zpětnej proud z EGR a vzduch. je to hned zepředu motoru, práce na půl hodinky. Doporučuju papírový utěrky, latexový rukavice.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#18 oprava motoru

Příspěvek od hajnej »

já čistil i tu regulaci, pro sichr, možná to nebylo třeba, ale je tam takový jemný sítko, který se může časem zanést.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#19 oprava motoru

Příspěvek od naspo »

hayney píše:já čistil i tu regulaci, pro sichr, možná to nebylo třeba, ale je tam takový jemný sítko, který se může časem zanést.
nemáš prosím tě nějaké foto, abych věděl co a jak
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

mr1
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#20 oprava motoru

Příspěvek od mr1 »

Já nechci být opravu nějaký kurwa, ale jak člu ambo... začínám lehulince pochybovat. Moje osobní zkušenost rovná se nule. Ale co tam zažil kolega s Jou-ovic gaykchárem je celkem slušný výmrd. Dignostika je originál. Přístup veskrze dobrý, řešitelnost velice pokulhávající.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#21 oprava motoru

Příspěvek od hajnej »

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#22 oprava motoru

Příspěvek od sordo »

Já teda netuším, co to máte za ukecané auta :)

Já když odpojit podtlak a turbo nereguluje tak jedine jak to poznám, že víc jak 130km/h nejedu, jinak nic. žádná hláška, žádny trojuhelník. Stejně tak když když jsem IC na cimprcampr tak taky nic, jen to syčelo, nic moc nejelo, ale hláška žádná :)

Vyzkoušet regulator turba, podívat se jestli fyzicky vůbec reguluje - naklápí lopakty.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

GDPR_user

#23 oprava motoru

Příspěvek od GDPR_user »

mr1 píše:Já nechci být opravu nějaký kurwa, ale jak člu ambo... začínám lehulince pochybovat. Moje osobní zkušenost rovná se nule. Ale co tam zažil kolega s Jou-ovic gaykchárem je celkem slušný výmrd. Dignostika je originál. Přístup veskrze dobrý, řešitelnost velice pokulhávající.
Pokud myslíš záležitost s bufikem tak tam je problém trošku někde jinde.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#24 oprava motoru

Příspěvek od naspo »

sordo píše:Já teda netuším, co to máte za ukecané auta :)

Já když odpojit podtlak a turbo nereguluje tak jedine jak to poznám, že víc jak 130km/h nejedu, jinak nic. žádná hláška, žádny trojuhelník. Stejně tak když když jsem IC na cimprcampr tak taky nic, jen to syčelo, nic moc nejelo, ale hláška žádná :)

Vyzkoušet regulator turba, podívat se jestli fyzicky vůbec reguluje - naklápí lopakty.
odpojit podtlak myslíš jen eletriku, ještě bych dodal, auto jede normálně, ale když podřadím a začnu třeba předjíždět, tak jak se to dostane 2500 ot. tak se dostane do nouzového režimu, když nepodřadíš a jedeš normálně a roztahuješ to tak jede, tak se domnívám, že nakápění by mělo fungovat
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“