oprava motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 278
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
#1 oprava motoru
dnes se mi tak na cca 1-2min objevila hláška znějíci nejak jako "servis motoru doporučeno", co to má být nebo nač se připravit, jelikož ani trojuhelník nesvítil, ale auto stratilo tah a jako by byl v nouzovém režimu, přes 2300 otáček to nešlo. Pek zas zničeho nic jak se hláška objevila tak zmizela a auto zas jelo jak normálně.
Nemůže to mít nějakou spojitost cca s naftovým filtrem, že by chtěl vyměnit, nebo s interkolerem nebo turbem, jelikož mám dojem že bude nějaká pidi dirka v IC a denně má jednu kapku oleje pod autem
Nemůže to mít nějakou spojitost cca s naftovým filtrem, že by chtěl vyměnit, nebo s interkolerem nebo turbem, jelikož mám dojem že bude nějaká pidi dirka v IC a denně má jednu kapku oleje pod autem
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
#2 oprava motoru
Měl jsem uplně děravej IC a nic to nehlásilo. Může to ale být regulace tlaku turba. Nejlepší je ale origo diagnostika. Ta ti to řekne přesně.naspo píše:dnes se mi tak na cca 1-2min objevila hláška znějíci nejak jako "servis motoru doporučeno", co to má být nebo nač se připravit, jelikož ani trojuhelník nesvítil, ale auto stratilo tah a jako by byl v nouzovém režimu, přes 2300 otáček to nešlo. Pek zas zničeho nic jak se hláška objevila tak zmizela a auto zas jelo jak normálně.
Nemůže to mít nějakou spojitost cca s naftovým filtrem, že by chtěl vyměnit, nebo s interkolerem nebo turbem, jelikož mám dojem že bude nějaká pidi dirka v IC a denně má jednu kapku oleje pod autem
Naposledy upravil(a) sordo dne 23 led 2013 18:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
#3 oprava motoru
Zajet na origo diag.naspo píše:dnes se mi tak na cca 1-2min objevila hláška znějíci nejak jako "servis motoru doporučeno", co to má být nebo nač se připravit, jelikož ani trojuhelník nesvítil, ale auto stratilo tah a jako by byl v nouzovém režimu, přes 2300 otáček to nešlo. Pek zas zničeho nic jak se hláška objevila tak zmizela a auto zas jelo jak normálně.
Nemůže to mít nějakou spojitost cca s naftovým filtrem, že by chtěl vyměnit, nebo s interkolerem nebo turbem, jelikož mám dojem že bude nějaká pidi dirka v IC a denně má jednu kapku oleje pod autem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 278
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
#4 oprava motoru
[/quote]sordo píše:Měl jsem uplně děravej IC a nic to nehlásilo. Může to ale být regulace tlaku turba. Nejlepší je ale origo diagnostika. Ta ti to řekne přesně.
a dělala se ti olejová loužička když bylo děravé IC
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 278
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
#5 oprava motoru
tak jsem byl na na diagnostice, psalo to něco a váze vzduchu a regulace tlaku turba. Tak nyní babo raď, hlášky vymazány ráno pak se nic po celý den neobjevilo a auto jede normálně. Nemůže to mít nějakou spojitost že se mi objevuje cca 3týdny každou noc po odstavení kapka oleje pod čumákem, nejspíše z IC
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
#6 oprava motoru
Byl jsi na origo diagnostice?Pokud ano jaké hlášky to přesně psalo?naspo píše:tak jsem byl na na diagnostice, psalo to něco a váze vzduchu a regulace tlaku turba. Tak nyní babo raď, hlášky vymazány ráno pak se nic po celý den neobjevilo a auto jede normálně. Nemůže to mít nějakou spojitost že se mi objevuje cca 3týdny každou noc po odstavení kapka oleje pod čumákem, nejspíše z IC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 278
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
#7 oprava motoru
nevím zda byla originál, ale uvažuji že ano, byl jsem v Ambo Kobylnice u Brna, což dělají Volva, papír jsem žádnej nedostal - zaplaceno dostali, hlášku jsem též osobně neviděl, ale "Jean" mi jen vyčetl hlášky, vymazal a dedukovali co by to mohlo dělat. Jedna hláška byla udajně ohledně regulace tlaku turba a druhá prý poukazovala na váhu vzduchu. Jelikož jsem někde četl že na IC u některých vozů je čidlo a u jiných ne tak jestli by to nemělo spojitost. Mám tam čidlo, které jde kabely na váhu vzduchu. Tak uvidím co se objeví.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#8 oprava motoru
u jeana bude origo, jen je skoda, ze ti nedali papir, ktery vzdy vyjede...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 278
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
#9 oprava motoru
nevím zda mám věřit řídící jednotce zda nějak špatně nevyhodnocuje, jelikož jsem jsem ještě před návštěvou Jeana vyměnil naftovej filtr a po vymazání chyb se zatím nic neobjevilo (300Km). Vím že to zní blbě s tímto spojovat, ale mám zkušenost s Peugeotem, kdy po namontování neoriginál. elektronů kdy nebyly dodány vystřeďovací kroužky, ŘJ vyhodnocovala jednou malo nafty a pak zas hodně, po vložení vystřeďovacích kroužků vše OK, taky by mne to nenapadlo ale na tuto radu jsem obdržel na foru peugeot. Jinak si lámu hlavu zda to nemá tedy spojitost s tím čidlem na IC, ale nikdo se nato neozval, tak asi se s tím nikdo nesetkal.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#10 oprava motoru
prostě co to tak čtu tak Ti to jednou spadlo do nouzáku a hned je z toho topik. Mně když to letos v létě někde v Bosně při nájezdu na dálnici při zrychlování najednou ztichlo tak jsem zajel do pravyho vyřadil vypnul na pár vteřin motor ani jsem nezastavoval a hned jsem jel dál. Stalo se mi to za šest let asi třikrát vůbec to neřešímnaspo píše:nevím zda mám věřit řídící jednotce zda nějak špatně nevyhodnocuje, jelikož jsem jsem ještě před návštěvou Jeana vyměnil naftovej filtr a po vymazání chyb se zatím nic neobjevilo (300Km). Vím že to zní blbě s tímto spojovat, ale mám zkušenost s Peugeotem, kdy po namontování neoriginál. elektronů kdy nebyly dodány vystřeďovací kroužky, ŘJ vyhodnocovala jednou malo nafty a pak zas hodně, po vložení vystřeďovacích kroužků vše OK, taky by mne to nenapadlo ale na tuto radu jsem obdržel na foru peugeot. Jinak si lámu hlavu zda to nemá tedy spojitost s tím čidlem na IC, ale nikdo se nato neozval, tak asi se s tím nikdo nesetkal.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 278
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
#11 oprava motoru
Kdyby to bylo jednou tak to neřeším a počkám na hlášku novou, ale nechci čekat až mně to potká někde na cestě a pak to tam někde řešit. Topik jsem založil proto zda být v klidu a uspokojit se tím, že to dělal filtr, nebo být v neklidu a začít řešit intercoler.karelvolvo píše: prostě co to tak čtu tak Ti to jednou spadlo do nouzáku a hned je z toho topik. Mně když to letos v létě někde v Bosně při nájezdu na dálnici při zrychlování najednou ztichlo tak jsem zajel do pravyho vyřadil vypnul na pár vteřin motor ani jsem nezastavoval a hned jsem jel dál. Stalo se mi to za šest let asi třikrát vůbec to neřeším
PS: bylo to 3x po sobě vždy 1x za den , z čehož mi to 1x udělalo po výměně filtru, pak po obnovení z nouzového režimu auto OK a druhý den znovu.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 278
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
#12 oprava motoru
tak dnes se mi opět objevila hláška, tak bych se zeptal zda tedy z minulého výpisu byla hláška o váze vzduchu a ohledně regulace tlaku turba. Po nějakém uvědomění se mi zdá že vozidlo nemá zátah , dlouhý rozjezd než se řádně chytí, to ukazuje na váhu vzduchu, ale nevím zda to nemůže mít nějakou spojitost s IC, z kterého se mi zdá že prolíná olej a na kterém je čidlo, které elektricky je napojeno na kontakty váhy vzduchu, Je možné váhu nějak pročistit, třeba nějakým odmašťovačem.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 246
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80 2.0 T 120 Kw
- Bydliště: Trenčín
#13 oprava motoru
Su na vahu vzduchu vseliake specialne cistice -napr. http://www.liqui.sk/katalog/autokozmetika/motor/cistic-na-vahy-vzduchu-200ml/
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 278
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
#14 oprava motoru
OK, díky,zkusím tedy prve vyčistit a nemá někdo zkušenost zda to nemá to čidlo na IC spojitost když je spojeno
Jelikož mám nějaké čističe dá se použít
http://www.automedik.cz/autodily.html?product=178938&path[]=2271754&path[]=2271760&path[]=2271783&path[]=
https://katalog.wuerth.cz/specialni-cistic-hhs-clean-500ml-089310610-039-12/
Jelikož mám nějaké čističe dá se použít
http://www.automedik.cz/autodily.html?product=178938&path[]=2271754&path[]=2271760&path[]=2271783&path[]=
https://katalog.wuerth.cz/specialni-cistic-hhs-clean-500ml-089310610-039-12/
- Přílohy
-
- 09859.pdf
- (77.91 KiB) Staženo 29 x
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 278
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
#15 oprava motoru
tak vypadalo že je to dovré ale opět se to objevilo, nevíte prosím kde hledat regulátor, ventil tlaku turba
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#16 oprava motoru
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#17 oprava motoru
zkus nejdřív jen vyčistit tu hadici, kde se míchá zpětnej proud z EGR a vzduch. je to hned zepředu motoru, práce na půl hodinky. Doporučuju papírový utěrky, latexový rukavice.naspo píše:tak vypadalo že je to dovré ale opět se to objevilo, nevíte prosím kde hledat regulátor, ventil tlaku turba
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#18 oprava motoru
já čistil i tu regulaci, pro sichr, možná to nebylo třeba, ale je tam takový jemný sítko, který se může časem zanést.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 278
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
#19 oprava motoru
nemáš prosím tě nějaké foto, abych věděl co a jakhayney píše:já čistil i tu regulaci, pro sichr, možná to nebylo třeba, ale je tam takový jemný sítko, který se může časem zanést.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
#20 oprava motoru
Já nechci být opravu nějaký kurwa, ale jak člu ambo... začínám lehulince pochybovat. Moje osobní zkušenost rovná se nule. Ale co tam zažil kolega s Jou-ovic gaykchárem je celkem slušný výmrd. Dignostika je originál. Přístup veskrze dobrý, řešitelnost velice pokulhávající.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#21 oprava motoru
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#22 oprava motoru
Já teda netuším, co to máte za ukecané auta
Já když odpojit podtlak a turbo nereguluje tak jedine jak to poznám, že víc jak 130km/h nejedu, jinak nic. žádná hláška, žádny trojuhelník. Stejně tak když když jsem IC na cimprcampr tak taky nic, jen to syčelo, nic moc nejelo, ale hláška žádná
Vyzkoušet regulator turba, podívat se jestli fyzicky vůbec reguluje - naklápí lopakty.
Já když odpojit podtlak a turbo nereguluje tak jedine jak to poznám, že víc jak 130km/h nejedu, jinak nic. žádná hláška, žádny trojuhelník. Stejně tak když když jsem IC na cimprcampr tak taky nic, jen to syčelo, nic moc nejelo, ale hláška žádná
Vyzkoušet regulator turba, podívat se jestli fyzicky vůbec reguluje - naklápí lopakty.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
#23 oprava motoru
Pokud myslíš záležitost s bufikem tak tam je problém trošku někde jinde.mr1 píše:Já nechci být opravu nějaký kurwa, ale jak člu ambo... začínám lehulince pochybovat. Moje osobní zkušenost rovná se nule. Ale co tam zažil kolega s Jou-ovic gaykchárem je celkem slušný výmrd. Dignostika je originál. Přístup veskrze dobrý, řešitelnost velice pokulhávající.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 278
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
#24 oprava motoru
odpojit podtlak myslíš jen eletriku, ještě bych dodal, auto jede normálně, ale když podřadím a začnu třeba předjíždět, tak jak se to dostane 2500 ot. tak se dostane do nouzového režimu, když nepodřadíš a jedeš normálně a roztahuješ to tak jede, tak se domnívám, že nakápění by mělo fungovatsordo píše:Já teda netuším, co to máte za ukecané auta
Já když odpojit podtlak a turbo nereguluje tak jedine jak to poznám, že víc jak 130km/h nejedu, jinak nic. žádná hláška, žádny trojuhelník. Stejně tak když když jsem IC na cimprcampr tak taky nic, jen to syčelo, nic moc nejelo, ale hláška žádná
Vyzkoušet regulator turba, podívat se jestli fyzicky vůbec reguluje - naklápí lopakty.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 56 Odpovědi
- 8727 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Siggi
-
- 10 Odpovědi
- 664 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 28 Odpovědi
- 3628 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tiktak
-
- 6 Odpovědi
- 553 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Švéd
-
- 12 Odpovědi
- 1352 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ker