S80 II - mechanika klíče v palubní desce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1036
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#1 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
Zdravím Vás,
na své S80 II mám první vážnější závadu, nevím zda někdo již něco podobného řešil.
Vypadá to že se porouchala mechanika klíčku v palubce...
S problémy si vezme klíč (větší silou než obvikle) a při vyndavání klíče po zamáčknutí klíček nevyjede ale zůstane v šachtě, musím ho relativně velkou silou vytrhnout... Jako by něco drhlo nebo šachtička byla trochu do šikma... nevím
Neřešil už někdo z Vás něco podobného, jakým způsobem se vyndavá tato mechanika z palubní desky???
Nebo v nejhorším případě kolik stojí nová mechanika???
na své S80 II mám první vážnější závadu, nevím zda někdo již něco podobného řešil.
Vypadá to že se porouchala mechanika klíčku v palubce...
S problémy si vezme klíč (větší silou než obvikle) a při vyndavání klíče po zamáčknutí klíček nevyjede ale zůstane v šachtě, musím ho relativně velkou silou vytrhnout... Jako by něco drhlo nebo šachtička byla trochu do šikma... nevím
Neřešil už někdo z Vás něco podobného, jakým způsobem se vyndavá tato mechanika z palubní desky???
Nebo v nejhorším případě kolik stojí nová mechanika???
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#2 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
Nevím, co stojí nový díl, ale už jsem slyšel, že plast mrazem zkřehnul a po zatlačení prasknul nějaký mechanismus uvnitř.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1036
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#3 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
Tak závada opravena, takové závady s jednoduchou opravou zadarmo mám nejradši...
Teď jsem si posvítil do té šachty a byl tam vzadu nějaký malý kousek plastu, který bránil tomu klíči a drhnul...
Plastík jsem vydloubnul a už to bez problému funguje...
Jen mi vrtá v hlavě odkut se ten kousek plastíku (cca 2x2mm) odlomil a zda to nebude mít nějaké důsledky do budoucna, ale zatím funguje...
Teď jsem si posvítil do té šachty a byl tam vzadu nějaký malý kousek plastu, který bránil tomu klíči a drhnul...
Plastík jsem vydloubnul a už to bez problému funguje...
Jen mi vrtá v hlavě odkut se ten kousek plastíku (cca 2x2mm) odlomil a zda to nebude mít nějaké důsledky do budoucna, ale zatím funguje...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 423
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
#4 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
...jen takové dloubnutí - příště to piš do topicu S80 II., toto je topic pro starší typy...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#5 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
prdlajz maldini - opravy jsou dohromady.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1036
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#6 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
Taky si myslímže jsem to vložil správně...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 95
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT
#7 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
Ahoj, mám jiný problém se spínací skříňkou. Nedávno se mi stalo, že mi při zmáčknutí tlačítka start vyjel klíč ven a auto bylo nastartované. No a teď mám auto na výměnu rozvodů v Dejvicích a volali mi ze servisu, že jim několikrát zazlobila spínací skříňka a klíč se zaseknul a že to vypadá že je mechanika těsně před smrtí. No nějak se mi nechce vyhazovat 8kKč za novou, ale prý se nedá z vrakoviště použitá namontovat, jelikož se musí nová spárovat s autem a pak v jiném nefunguje. Nějaké rady a zkušenosti?
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 77
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Vůz: S80 II D5 07' 136kW, manuál
#8 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
Stalo se mě to samé, co píše "Tom0". Nicméně žádný plast jsem v šachtě nenašel.
Nejprve se mi na dovolené stalo, že šel ztuha strčit klíč do šachty, musel jsem použít trochu síly. Po zmáčknutí normálně vyjel. Ale pak už si mechanika klíč nevzala (motorek bzučí, mechanika trochu zajede) a klíč jsme musel domáčknout ručně. Motor jde tlačítkem nastartovat normálně. Po vypnutí motoru ale nejde klíček vymáčknout. Je na doraz zatlačený k palubce. Musím ho trochu silou manuálně vyndat a v ten moment se mechanika pomocí motorku vrátí.
Vypadá to jako by mechanismus podávání klíčku přeskočil o zub a je více zasunut než původně. Zkoušel jsem skrze otvor pro klíč posunout převodem, ale bez úspěchu. Někdo nápad?
Nejprve se mi na dovolené stalo, že šel ztuha strčit klíč do šachty, musel jsem použít trochu síly. Po zmáčknutí normálně vyjel. Ale pak už si mechanika klíč nevzala (motorek bzučí, mechanika trochu zajede) a klíč jsme musel domáčknout ručně. Motor jde tlačítkem nastartovat normálně. Po vypnutí motoru ale nejde klíček vymáčknout. Je na doraz zatlačený k palubce. Musím ho trochu silou manuálně vyndat a v ten moment se mechanika pomocí motorku vrátí.
Vypadá to jako by mechanismus podávání klíčku přeskočil o zub a je více zasunut než původně. Zkoušel jsem skrze otvor pro klíč posunout převodem, ale bez úspěchu. Někdo nápad?
_________________
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 95
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT
#9 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
jak jsem pochopil při řešení mého problému, tak všude stejná odpověď: častá závada u S80 II a nepomůže nic než nová spínací skříňka v autorizovaném servisu.. v mém případě to byl navíc zámek řízení a jsi tam za cca 10k..
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
#10 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
Oboje jde opravit demontáží kurvítka.vztekloun píše:jak jsem pochopil při řešení mého problému, tak všude stejná odpověď: častá závada u S80 II a nepomůže nic než nová spínací skříňka v autorizovaném servisu.. v mém případě to byl navíc zámek řízení a jsi tam za cca 10k..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3618
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#11 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
Co je v tomto případě to kurvítko?martinopel píše:Oboje jde opravit demontáží kurvítka.vztekloun píše:jak jsem pochopil při řešení mého problému, tak všude stejná odpověď: častá závada u S80 II a nepomůže nic než nová spínací skříňka v autorizovaném servisu.. v mém případě to byl navíc zámek řízení a jsi tam za cca 10k..
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
#12 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
Věcička,po jejíž demontáži vše funguje.Deshi píše: Co je v tomto případě to kurvítko?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#13 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
Ať žije kus kovu vybroušený do nějakého patvaru. Hip hip hurá...
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
#14 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
Nejásej i v klasických spínačkách na klíček je kurvítko!Hary píše:Ať žije kus kovu vybroušený do nějakého patvaru. Hip hip hurá...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3618
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#15 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
Jako že "něco", co když se vytáhne, tak celek funguje dál bez problémů??? Takové "slepé střevo" S80II??martinopel píše:Věcička,po jejíž demontáži vše funguje.Deshi píše: Co je v tomto případě to kurvítko?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
#16 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
Přesně tak je to už asi rok,co jsem to dělal,takže extra podrobnosti už v hlavě nemám,ale kdybych to měl před sebou vzpomenu si.Deshi píše: Jako že "něco", co když se vytáhne, tak celek funguje dál bez problémů??? Takové "slepé střevo" S80II??
#17 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
Takže dneska oprava zámku volantu na XC60.Auto nemohlo odemnout volant a nešlo nastartovat.Po demontáži zámku volantu je potřeba vypáčit plastovou krytku a vytáhnout kurvítko s pružinkou.Následně namontovat a jezdíme.Časová náročnost:demontáž dvou zalamovacích šroubků cca 1,5 hodiny.Demontáž kurvítka a montáž zámu cca 15 min.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#18 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
Dobrá práce vsadím se, že ve volvu by si za opravu vzali tak 20K.martinopel píše:Takže dneska oprava zámku volantu na XC60.Auto nemohlo odemnout volant a nešlo nastartovat.Po demontáži zámku volantu je potřeba vypáčit plastovou krytku a vytáhnout kurvítko s pružinkou.Následně namontovat a jezdíme.Časová náročnost:demontáž dvou zalamovacích šroubků cca 1,5 hodiny.Demontáž kurvítka a montáž zámu cca 15 min.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
#19 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
Kdepak jen 10kNosound89 píše:Dobrá práce vsadím se, že ve volvu by si za opravu vzali tak 20K.martinopel píše:Takže dneska oprava zámku volantu na XC60.Auto nemohlo odemnout volant a nešlo nastartovat.Po demontáži zámku volantu je potřeba vypáčit plastovou krytku a vytáhnout kurvítko s pružinkou.Následně namontovat a jezdíme.Časová náročnost:demontáž dvou zalamovacích šroubků cca 1,5 hodiny.Demontáž kurvítka a montáž zámu cca 15 min.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#20 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
No tak to by ještě byli hodní
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#21 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
parada, good job dalsi popis kterej si ukladam do archivu tradicnich potencionalnich budoucich kurvitko-zahado-zavad, mam na to doma specialni šanónikmartinopel píše:Takže dneska oprava zámku volantu na XC60.Auto nemohlo odemnout volant a nešlo nastartovat.Po demontáži zámku volantu je potřeba vypáčit plastovou krytku a vytáhnout kurvítko s pružinkou.Následně namontovat a jezdíme.Časová náročnost:demontáž dvou zalamovacích šroubků cca 1,5 hodiny.Demontáž kurvítka a montáž zámu cca 15 min.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 204
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
#22 S80 II - mechanika klíče v palubní desce
martinopel :
Dík za radu u mechanický spínačky, funguje bez problémůNejásej i v klasických spínačkách na klíček je kurvítko!
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 18 Odpovědi
- 1052 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ejdou Rotacak
-
- 8 Odpovědi
- 361 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 6 Odpovědi
- 344 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ksw
-
- 3 Odpovědi
- 659 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dony
-
- 4 Odpovědi
- 1098 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pavel K.