S80 se přehřívá

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#1 S80 se přehřívá

Příspěvek od Lukas60 »

Ahoj kluci, prosím o radu kde hlededat zdechlýho psa. Dojel nebo spíš doplazil se ke mě kamarád s tím že mu vyvařilo auto, po cestě dolíval ale pokaždé mu to vyflusalo ven. topení v autě fngovalo na střídačku, chvíli studený a pak zase teplej vzduch. Prosím o případnou radu co kde a po čem jít.
Jedná se o S80 t6 2,8l 1999 kód motoru nevím. Děkuju moc předem
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#2 S80 se přehřívá

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Seklej termostat ,nebo má tam nemrznoučku?Jestli to nezamrzlo.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 889
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#3 S80 se přehřívá

Příspěvek od pepa.paur »

těsnění pod hlavou?
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#4 S80 se přehřívá

Příspěvek od Lukas60 »

Petr.Chrpa píše:Seklej termostat ,nebo má tam nemrznoučku?Jestli to nezamrzlo.
zamrznot to asi ne tu je celkem teplo a měl tam nemrzku do -25 a říkal že s tím normálně lítal, stalo se to až dnes večer. ten termostat varianta je mrknu na to a díky za rychlou reakci :good:
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#5 S80 se přehřívá

Příspěvek od Lukas60 »

josef.paur píše:těsnění pod hlavou?
to by mizela voda ale to se nestalo :unknown:
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#6 S80 se přehřívá

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Vyndejte termostat a uvidíte co se bude dít.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#7 S80 se přehřívá

Příspěvek od Lukas60 »

No jo ale kterej? :)
bo jsou to jen varianty?? on tam má jen to zeleně zakroužkovaný takže je to ten díl č. 21 ?
Přílohy
Bez názvu.jpg
Bez názvu.jpg (84.09 KiB) Zobrazeno 609 x
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5111
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#8 S80 se přehřívá

Příspěvek od Honza »

Pokud to fluše vodu přes nádržku ven tak nemá cenu řešit termostat. Rovnou těsnění pod hlavou.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#9 S80 se přehřívá

Příspěvek od Lukas60 »

No nazdar...
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#10 S80 se přehřívá

Příspěvek od Lukas60 »

Honza píše:Pokud to fluše vodu přes nádržku ven tak nemá cenu řešit termostat. Rovnou těsnění pod hlavou.
ale každopádně díky
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 662
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

#11 S80 se přehřívá

Příspěvek od Dony »

Už jsem se setkal, stim, že byl seklej termostat, ale pouze jednou z 90% to je tesnení po hlavou....Vetsinou je to tim, že lidi nemění nemrznoucí směs a navic to maj na -50 což je špatně... kolikrat mi dokonce prijelo auto a lidi v tom meli jen čistou nemrznoucí smes......
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

GDPR_user

#12 S80 se přehřívá

Příspěvek od GDPR_user »

Dony píše:Už jsem se setkal, stim, že byl seklej termostat, ale pouze jednou z 90% to je tesnení po hlavou....Vetsinou je to tim, že lidi nemění nemrznoucí směs a navic to maj na -50 což je špatně... kolikrat mi dokonce prijelo auto a lidi v tom meli jen čistou nemrznoucí smes......
Ty jsi mi mudrlant.Do všech aut leju jen čistou nemrzku a nikdy nebyl žádný problém,naopak přenos tepla je lepší než u ředěné. :wink: Takže problém vidím někde jinde,než v nemrzce.

GDPR_user

#13 S80 se přehřívá

Příspěvek od GDPR_user »

Lukas60 píše:
Honza píše:Pokud to fluše vodu přes nádržku ven tak nemá cenu řešit termostat. Rovnou těsnění pod hlavou.
ale každopádně díky
Za studena zkuste nalít vodu do nádržky.Pokud bude i za studena tlačit vodu ven,je problém s motorem.
P.S. Pokud budete auto chtít vrakovat mám zájem. :wink:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#14 S80 se přehřívá

Příspěvek od Lukas60 »

děkuji Prubnem.
Supi už krouží? :twisted:
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

GDPR_user

#15 S80 se přehřívá

Příspěvek od GDPR_user »

Lukas60 píše:děkuji Prubnem.
Supi už krouží? :twisted:
Většinou se to neoplatí opravovat.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 662
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

#16 S80 se přehřívá

Příspěvek od Dony »

martinopel píše:
Dony píše:Už jsem se setkal, stim, že byl seklej termostat, ale pouze jednou z 90% to je tesnení po hlavou....Vetsinou je to tim, že lidi nemění nemrznoucí směs a navic to maj na -50 což je špatně... kolikrat mi dokonce prijelo auto a lidi v tom meli jen čistou nemrznoucí smes......
Ty jsi mi mudrlant.Do všech aut leju jen čistou nemrzku a nikdy nebyl žádný problém,naopak přenos tepla je lepší než u ředěné. :wink: Takže problém vidím někde jinde,než v nemrzce.
Sorry,ale myslim že je to kravina :) Proč by to melo mít lepší převod tepla?.:-) Všude a vždy se nemrznoucí směsy ředily na cca -30 - 40 stupnu..... Nevim teda presne jak u Volva, ale ve Škodovce se to vždy dávalo na -35. Leda že bys dával nemrzku která už je ředená z výroby na nakou rozumnou teplotu to potom možná ano:-) Ale mít to na -80 urcitě nicemu nepomuže, naopak mám zkušenost takovou, že pokud je to na -30 např, motor se rychleji ohřívá na provozní teplotu a i to lépe topí... Nicmene hlavne, sem narážel na to, že kapalinu lidi nemení a z toho duvodu jim to žere tesnení, pokud vím, mela by se každé dva roky menit.
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

GDPR_user

#17 S80 se přehřívá

Příspěvek od GDPR_user »

Dony píše:Nicmene halvne, sem narážel na to, že kapalinu lidi nemejí a z toho duvodu jim to žere tesnení, pokud vím, mela by se každé dva roky menit.
Moderní nemrzky těsnění určitě nežerou

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#18 S80 se přehřívá

Příspěvek od karelvolvo »

martinopel píše:
Dony píše:Nicmene halvne, sem narážel na to, že kapalinu lidi nemejí a z toho duvodu jim to žere tesnení, pokud vím, mela by se každé dva roky menit.
Moderní nemrzky těsnění určitě nežerou
To takovej fridex ten dokázal sežrat i hlavu !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

GDPR_user

#19 S80 se přehřívá

Příspěvek od GDPR_user »

karelvolvo píše: To takovej fridex ten dokázal sežrat i hlavu !!
jj hliníkovou na té si smlsnul

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#20 S80 se přehřívá

Příspěvek od Lukas60 »

martinopel píše:
Lukas60 píše:děkuji Prubnem.
Supi už krouží? :twisted:
Většinou se to neoplatí opravovat.
prubnem a uvidíme, děkuju
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

mekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 382
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

#21 S80 se přehřívá

Příspěvek od mekky »

a co vodni pumpa ? cirkuluje ti voda ? ma origo vodni pumpu s kovovyma lopatkama nebo plastovejma ? kamaradovi se to stalo na S60 , lopatky vodni pumpy se rozesekaly a necirkulovala mu voda
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#22 S80 se přehřívá

Příspěvek od Lukas60 »

tak asi nemaká čerpadlo, hadice co vede od čerpadla do chladiče je pořád bez vody a systém je přetlakován. jestli se dostane dom skusí zajet do servisu
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

GDPR_user

#23 S80 se přehřívá

Příspěvek od GDPR_user »

Lukas60 píše:tak asi nemaká čerpadlo, hadice co vede od čerpadla do chladiče je pořád bez vody a systém je přetlakován. jestli se dostane dom skusí zajet do servisu
Co to dělá za studena???

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#24 S80 se přehřívá

Příspěvek od Lukas60 »

všechno vpořádku než se to zahřeje potom začne v expanzce narůstat hladina až to vychčije a hadice od čerpadla je natlakovaná ale bez vody. druhá hadice co je dole je studená i po vyndání termostatu
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

GDPR_user

#25 S80 se přehřívá

Příspěvek od GDPR_user »

Lukas60 píše:všechno vpořádku než se to zahřeje potom začne v expanzce narůstat hladina až to vychčije a hadice od čerpadla je natlakovaná ale bez vody. druhá hadice co je dole je studená i po vyndání termostatu
V tom případě je tam pumpa s plastovou lopatkou a ta pukla.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“