S80 se přehřívá
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#1 S80 se přehřívá
Ahoj kluci, prosím o radu kde hlededat zdechlýho psa. Dojel nebo spíš doplazil se ke mě kamarád s tím že mu vyvařilo auto, po cestě dolíval ale pokaždé mu to vyflusalo ven. topení v autě fngovalo na střídačku, chvíli studený a pak zase teplej vzduch. Prosím o případnou radu co kde a po čem jít.
Jedná se o S80 t6 2,8l 1999 kód motoru nevím. Děkuju moc předem
Jedná se o S80 t6 2,8l 1999 kód motoru nevím. Děkuju moc předem
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#2 S80 se přehřívá
Seklej termostat ,nebo má tam nemrznoučku?Jestli to nezamrzlo.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 889
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#3 S80 se přehřívá
těsnění pod hlavou?
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#4 S80 se přehřívá
zamrznot to asi ne tu je celkem teplo a měl tam nemrzku do -25 a říkal že s tím normálně lítal, stalo se to až dnes večer. ten termostat varianta je mrknu na to a díky za rychlou reakciPetr.Chrpa píše:Seklej termostat ,nebo má tam nemrznoučku?Jestli to nezamrzlo.
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#5 S80 se přehřívá
to by mizela voda ale to se nestalojosef.paur píše:těsnění pod hlavou?
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#6 S80 se přehřívá
Vyndejte termostat a uvidíte co se bude dít.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#7 S80 se přehřívá
No jo ale kterej?
bo jsou to jen varianty?? on tam má jen to zeleně zakroužkovaný takže je to ten díl č. 21 ?
bo jsou to jen varianty?? on tam má jen to zeleně zakroužkovaný takže je to ten díl č. 21 ?
- Přílohy
-
- Bez názvu.jpg (84.09 KiB) Zobrazeno 609 x
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#8 S80 se přehřívá
Pokud to fluše vodu přes nádržku ven tak nemá cenu řešit termostat. Rovnou těsnění pod hlavou.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#10 S80 se přehřívá
ale každopádně díkyHonza píše:Pokud to fluše vodu přes nádržku ven tak nemá cenu řešit termostat. Rovnou těsnění pod hlavou.
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 662
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#11 S80 se přehřívá
Už jsem se setkal, stim, že byl seklej termostat, ale pouze jednou z 90% to je tesnení po hlavou....Vetsinou je to tim, že lidi nemění nemrznoucí směs a navic to maj na -50 což je špatně... kolikrat mi dokonce prijelo auto a lidi v tom meli jen čistou nemrznoucí smes......
#12 S80 se přehřívá
Ty jsi mi mudrlant.Do všech aut leju jen čistou nemrzku a nikdy nebyl žádný problém,naopak přenos tepla je lepší než u ředěné. Takže problém vidím někde jinde,než v nemrzce.Dony píše:Už jsem se setkal, stim, že byl seklej termostat, ale pouze jednou z 90% to je tesnení po hlavou....Vetsinou je to tim, že lidi nemění nemrznoucí směs a navic to maj na -50 což je špatně... kolikrat mi dokonce prijelo auto a lidi v tom meli jen čistou nemrznoucí smes......
#13 S80 se přehřívá
Za studena zkuste nalít vodu do nádržky.Pokud bude i za studena tlačit vodu ven,je problém s motorem.Lukas60 píše:ale každopádně díkyHonza píše:Pokud to fluše vodu přes nádržku ven tak nemá cenu řešit termostat. Rovnou těsnění pod hlavou.
P.S. Pokud budete auto chtít vrakovat mám zájem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#14 S80 se přehřívá
děkuji Prubnem.
Supi už krouží?
Supi už krouží?
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
#15 S80 se přehřívá
Většinou se to neoplatí opravovat.Lukas60 píše:děkuji Prubnem.
Supi už krouží?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 662
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#16 S80 se přehřívá
Sorry,ale myslim že je to kravina Proč by to melo mít lepší převod tepla?. Všude a vždy se nemrznoucí směsy ředily na cca -30 - 40 stupnu..... Nevim teda presne jak u Volva, ale ve Škodovce se to vždy dávalo na -35. Leda že bys dával nemrzku která už je ředená z výroby na nakou rozumnou teplotu to potom možná ano:-) Ale mít to na -80 urcitě nicemu nepomuže, naopak mám zkušenost takovou, že pokud je to na -30 např, motor se rychleji ohřívá na provozní teplotu a i to lépe topí... Nicmene hlavne, sem narážel na to, že kapalinu lidi nemení a z toho duvodu jim to žere tesnení, pokud vím, mela by se každé dva roky menit.martinopel píše:Ty jsi mi mudrlant.Do všech aut leju jen čistou nemrzku a nikdy nebyl žádný problém,naopak přenos tepla je lepší než u ředěné. Takže problém vidím někde jinde,než v nemrzce.Dony píše:Už jsem se setkal, stim, že byl seklej termostat, ale pouze jednou z 90% to je tesnení po hlavou....Vetsinou je to tim, že lidi nemění nemrznoucí směs a navic to maj na -50 což je špatně... kolikrat mi dokonce prijelo auto a lidi v tom meli jen čistou nemrznoucí smes......
#17 S80 se přehřívá
Moderní nemrzky těsnění určitě nežerouDony píše:Nicmene halvne, sem narážel na to, že kapalinu lidi nemejí a z toho duvodu jim to žere tesnení, pokud vím, mela by se každé dva roky menit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#18 S80 se přehřívá
To takovej fridex ten dokázal sežrat i hlavu !!martinopel píše:Moderní nemrzky těsnění určitě nežerouDony píše:Nicmene halvne, sem narážel na to, že kapalinu lidi nemejí a z toho duvodu jim to žere tesnení, pokud vím, mela by se každé dva roky menit.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#19 S80 se přehřívá
jj hliníkovou na té si smlsnulkarelvolvo píše: To takovej fridex ten dokázal sežrat i hlavu !!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#20 S80 se přehřívá
prubnem a uvidíme, děkujumartinopel píše:Většinou se to neoplatí opravovat.Lukas60 píše:děkuji Prubnem.
Supi už krouží?
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#21 S80 se přehřívá
a co vodni pumpa ? cirkuluje ti voda ? ma origo vodni pumpu s kovovyma lopatkama nebo plastovejma ? kamaradovi se to stalo na S60 , lopatky vodni pumpy se rozesekaly a necirkulovala mu voda
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#22 S80 se přehřívá
tak asi nemaká čerpadlo, hadice co vede od čerpadla do chladiče je pořád bez vody a systém je přetlakován. jestli se dostane dom skusí zajet do servisu
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
#23 S80 se přehřívá
Co to dělá za studena???Lukas60 píše:tak asi nemaká čerpadlo, hadice co vede od čerpadla do chladiče je pořád bez vody a systém je přetlakován. jestli se dostane dom skusí zajet do servisu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#24 S80 se přehřívá
všechno vpořádku než se to zahřeje potom začne v expanzce narůstat hladina až to vychčije a hadice od čerpadla je natlakovaná ale bez vody. druhá hadice co je dole je studená i po vyndání termostatu
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
#25 S80 se přehřívá
V tom případě je tam pumpa s plastovou lopatkou a ta pukla.Lukas60 píše:všechno vpořádku než se to zahřeje potom začne v expanzce narůstat hladina až to vychčije a hadice od čerpadla je natlakovaná ale bez vody. druhá hadice co je dole je studená i po vyndání termostatu
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 792 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 8 Odpovědi
- 1217 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Deshi
-
- 7 Odpovědi
- 650 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Stalin
-
- 8 Odpovědi
- 821 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Laacoos
-
- 57 Odpovědi
- 7624 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vita39