V70 D5 120kW, intercooler

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 36
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: V70 D5, D5244T, 2,4l, 2003
Bydliště: Prešov

#1 V70 D5 120kW, intercooler

Příspěvek od erik gajdos »

zdar volvici
uz dlshie riesim problem s mojim tatosom.
ked som vyriesil problem so vstrekmi, hned nato som suchol spodok chladica. nevedel som o tom, kedze to mohla rafnut aj moja mila. po vymene vstreku som pocitil stratu vykonu a narast spotreby ( je to uz cca 2 mesiacie a spotreba este stale narasta a to z 5,7 na 7,6 l/100km, udaj z palubaku, skutocne to ja cca 6,6).turbo pri jazde reaguje, vaha vzduchu tiez. nakoniec som zasiel do volva na diagnostiku ktora bola negativna, no tipek si vshimol masnotu na spodku intercoolera. vysvetlenie bolo: strata tlaku turba a nasledny pokles vykonu. ale ta spotreba? auto ide viac menej normalne, hoc ten vykon je slabsi a spotreba vysia. serie ma to. vo volve mi navrhli riesit problem vymenou interccolera (300€ + 150 robota) zdalo sa mi to vela a vtedy na to nebolo. na nete som zohnal (volvodiely.sk) ten chladic za 218€.
ale otazka znie: moze mat mastny a mierne zahnuty intercooler taky vplyv na chod motora? aka je pravdepodobnost ze do toho vlozim 400€ a vysledok ziaden... ?? co ak sa na to vykashlem a nevymenim to vobec? zvazujem kade co. uvazoval som aj nad predajom, no memam srdce na to predat auto so zavadou a za ten cas aj tak mi to auticko tak prirastlo k srdcu ze o predaji uz ani nerozmyslam... poradte, pomozte poteste..
vdaka za zmysluplne odpovede

....este jedna vec.. pri jazde po snehu ked silne slapnem na brzdu tak pedal kope a brzdenie je na prd. taky pocit ako keby tam bola kopa ladu. cinkne to ako abs ale reakcia ziadna. na suchej ceste brzdi normalne..vyzera to na abs. lad tam moze byt kedze parkujem vonku a teploty nad nulou uz neboli aspon 10 dni
_________________
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#2 V70 D5 120kW, intercooler

Příspěvek od MarekV »

ako to tak citam tak si vymenil vstreky a stupla ti spotreba?
co sa tyka spotreby - ak ti unika tlak tak spotreba ti stupne, vykon klesne, je to normalny jav
skorej si ale treba polozit otazku ako moc mas od oleja ten cooler, netecu ti len niekde hadice? prasknuta hadica napr alebo si si isty, ze mas rafnuty ten intercooler?
v celom obehu by mal byt len stlaceny vzduch ale to je idealny stav, dakedy sa tam nejaky olej dostane z turba co uz ale nie je dobre

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 36
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: V70 D5, D5244T, 2,4l, 2003
Bydliště: Prešov

#3 V70 D5 120kW, intercooler

Příspěvek od erik gajdos »

MarekV píše:ako to tak citam tak si vymenil vstreky a stupla ti spotreba?
co sa tyka spotreby - ak ti unika tlak tak spotreba ti stupne, vykon klesne, je to normalny jav
skorej si ale treba polozit otazku ako moc mas od oleja ten cooler, netecu ti len niekde hadice? prasknuta hadica napr alebo si si isty, ze mas rafnuty ten intercooler?
v celom obehu by mal byt len stlaceny vzduch ale to je idealny stav, dakedy sa tam nejaky olej dostane z turba co uz ale nie je dobre
pravdupovediac som to podrobne neskumal, ale co som pozeral hadice vyzeraju ok. toho olej ja tam dost akurat nato ze je to mastne, kvapky ziadne. intercooler je zahnuty asi na 3cm sirky a cca 5mm do hora. chladic klimy troska viac ale klima funguje. skusal som to este ked bolo teplo.
mas pravdu, treba poriadne skontrolovat.
este je tu moznost repasu, aspon to skusit. len neviem ci musim vypustit klimu. da sa to demontovat bez vypushtania?
_________________
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#4 V70 D5 120kW, intercooler

Příspěvek od MarekV »

ja som u seba menil intercooler a bez odpojenia klimy to neslo vybrat ale ja mam iny ako ty
na 90% ho mas v strede medzi klimovym a chladicom vody a pravdepodobne to bez odpojenie nepretlacis ale mozno sa zastasti

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#5 V70 D5 120kW, intercooler

Příspěvek od sordo »

Jde vytáhnout ven aniž by se musela vypouštět klima. Jen to chce povolit na obou stranách, nahoře i dole a taky je potřeba povolit světla, protože mezi nimy se to prostě neprotáhne.

Já jsem daval nakonec misto originalu FMIC. A spokojenost.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#6 V70 D5 120kW, intercooler

Příspěvek od MarekV »

Tak to je potom v pohode, na R to nevyberes pretoze ten intercooler nema na vyvodoch koleno len dozadu ale aj dopredu (take v tvare T) kvoli takemu malemu pridavnemu kusu
Co sa tyka FMIC, ak tam nedavas zverstvo ako ja (60x30x7.6 jadro) tak cenovo to vyjde menej ako novy co tam byva standardne - musis to ale vediet spravit a nie kazdy ma moznosti
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“