schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2
- Autor
- Zpráva
#1 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2
hledám... na googlu pár obrázků, ale nic konkrétního. Máte někdo něco doma? Jak to vevnitř vypadá? Jaký je přístup... atd.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#2 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2
Z mého pohledu a praxe - komedie, Škoda Favorit je možná složitější.
Pravdou však je, že pokud hledáš něco konkrétního, nebo pokud chceš dosáhnout nějakého výsledku, nebo zlepšení, zas taková prdel to není.
Maximálně si jí vyndáš dvakrát
Záludná jsou ložiska v hřídelích, musí se to rozlisovat....no a pak zjistíš, že se to nedá sehnat, a za stálého míchání to vyhodíš do popelnice a pujdeš pro jinou skříň.
Bohužel je pravidlo, že čím mladší auto, tím horší kvalita.
A u Volva obzvlášť.
Švédský výrobce součástky do převodovky již nedodává, a běžná ložiska SKF,ZKL,NTN,KOYO to nemají v katalogu
Jsou to válečky v plastových klecích, a nejvíce trpí dálniční auta, kdy dochází k nedomazání těchto ložisek a plast začíná tát a hořet.
Pravdou však je, že pokud hledáš něco konkrétního, nebo pokud chceš dosáhnout nějakého výsledku, nebo zlepšení, zas taková prdel to není.
Maximálně si jí vyndáš dvakrát
Záludná jsou ložiska v hřídelích, musí se to rozlisovat....no a pak zjistíš, že se to nedá sehnat, a za stálého míchání to vyhodíš do popelnice a pujdeš pro jinou skříň.
Bohužel je pravidlo, že čím mladší auto, tím horší kvalita.
A u Volva obzvlášť.
Švédský výrobce součástky do převodovky již nedodává, a běžná ložiska SKF,ZKL,NTN,KOYO to nemají v katalogu
Jsou to válečky v plastových klecích, a nejvíce trpí dálniční auta, kdy dochází k nedomazání těchto ložisek a plast začíná tát a hořet.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
#3 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2
Jedná se mě především o možnosti přeskládání různých M56. Už to pomalu vzdávám...
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#4 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2
Chceš vyvíjet něco, co už dávno někdo vyvinul ??
Tak jo.
Mám podobné nápady
D5 má 3,77
T5 má 4,00
T5 2.0 má 4,25 jen bych potřeboval ještě něco pomalejšího, víš o nějaké variantě ??
Tak jo.
Mám podobné nápady
D5 má 3,77
T5 má 4,00
T5 2.0 má 4,25 jen bych potřeboval ještě něco pomalejšího, víš o nějaké variantě ??
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#5 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2
Stavíš traktor?David Patočka píše:Chceš vyvíjet něco, co už dávno někdo vyvinul ??
Tak jo.
Mám podobné nápady
D5 má 3,77
T5 má 4,00
T5 2.0 má 4,25 jen bych potřeboval ještě něco pomalejšího, víš o nějaké variantě ??
Ne, vážně by mě zajímalo na co potřebuješ ještě pomalejší? Odtahovka?
Omlouvám se mr1 za plevelení topiku, ale ještě bych se Davide zeptal:
Myslíš že je pravda, že úplně první naftový 850 měly jednohmotu setrvák a tím pádem převodovky z nich (naftovej obal se spojkovým válcem vně) by dokázala ustát kombinaci upravenýho TDI (500-600Nm) + jednohmota (odpružená lamela samozřejmě). Zatím každýmu kdo to zkusil u 70 TDI převodovka za velmi krátkou dobu odešla.
#6 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2
Mě se jedná pouze o to, že jsem koupil V70TDI s padlou převodovkou, od MartinaOpla jsem vyzískal M56 ze V40 2.0, tudíž se pátrám po tom, jestli mě to půjde nějak přeházet do mé TDI skříně. Sám to dělat nebudu - nemám na to v podstatě nic. Bude na tom vyšívat můj mechoš. Ale už teď mě jebe předem, že to bude určitě hrozná práca... mám z toho docela fédry.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#7 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2
Jestli dobře vidím tak to topik o přehození převodovky zmizel, protože ho mr1 skromně umístil do lampárny. Podle mě je škoda nezachovat takový moudro dalším generacím. Poprosil bych někoho z moderátorů, jestli by topik neoživil a nepřesunul sem do sekce oprav, popřípadě by se nabízelo sloučení s tímhle. Předem díky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#8 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2
To je dobře, že se to zachovalo, dozvěděl jsem se důležitou informaci o stálých převodech 2,0T5 a 2,3T5. Právě totiž řeším, jestli nacpat do mého itala převodovku z většího bratříka. Bohužel na převodovce mého auta už není štítek s označením verze, abych zjistil převodové poměry. Lze to vykoumat třeba pomocí VIN kódu? Jo, důvod výměny je poměrně velká vůle na stálém převodu. Poloosi by snad měli pasovat, doufám?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#9 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2
Aby to mělo nějakou úroveň, je vždy vhodné to rozebrat a podívat se, jak vypadají ložiska.
Ty stojí cca 4000,- kč všechny. Pokud tam vrazíš převodovku z 2.3T, tak to asi nebude úplně hitparáda, ale pokud chceš, mám tam jednu hezkou skříňku z 850 2.0T, kterou si cením na 3000,- je totiž úplně super, a
vevnitř jsem byl na exkurzi.
Pokud ji nikdo chtít nebude, bude zkanibalizována na díly do jiných převodovek....
Ty stojí cca 4000,- kč všechny. Pokud tam vrazíš převodovku z 2.3T, tak to asi nebude úplně hitparáda, ale pokud chceš, mám tam jednu hezkou skříňku z 850 2.0T, kterou si cením na 3000,- je totiž úplně super, a
vevnitř jsem byl na exkurzi.
Pokud ji nikdo chtít nebude, bude zkanibalizována na díly do jiných převodovek....
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#10 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2
Ta je stejná jako T5 2.0? Předpokládám, že máš na mysli 2,0T, to jest 132kW.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek