schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#1 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2

Příspěvek od mr1 »

hledám... na googlu pár obrázků, ale nic konkrétního. Máte někdo něco doma? Jak to vevnitř vypadá? Jaký je přístup... atd.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#2 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2

Příspěvek od David Patočka »

Z mého pohledu a praxe - komedie, Škoda Favorit je možná složitější.
Pravdou však je, že pokud hledáš něco konkrétního, nebo pokud chceš dosáhnout nějakého výsledku, nebo zlepšení, zas taková prdel to není.
Maximálně si jí vyndáš dvakrát :lol:

Záludná jsou ložiska v hřídelích, musí se to rozlisovat....no a pak zjistíš, že se to nedá sehnat, a za stálého míchání to vyhodíš do popelnice 8) a pujdeš pro jinou skříň.

Bohužel je pravidlo, že čím mladší auto, tím horší kvalita.
A u Volva obzvlášť.
Švédský výrobce součástky do převodovky již nedodává, a běžná ložiska SKF,ZKL,NTN,KOYO to nemají v katalogu :lol:
Jsou to válečky v plastových klecích, a nejvíce trpí dálniční auta, kdy dochází k nedomazání těchto ložisek a plast začíná tát a hořet. :o
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#3 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2

Příspěvek od mr1 »

Jedná se mě především o možnosti přeskládání různých M56. Už to pomalu vzdávám...
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#4 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2

Příspěvek od David Patočka »

Chceš vyvíjet něco, co už dávno někdo vyvinul ??

Tak jo.
Mám podobné nápady
D5 má 3,77
T5 má 4,00
T5 2.0 má 4,25 jen bych potřeboval ještě něco pomalejšího, víš o nějaké variantě ??
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#5 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2

Příspěvek od dali »

David Patočka píše:Chceš vyvíjet něco, co už dávno někdo vyvinul ??

Tak jo.
Mám podobné nápady
D5 má 3,77
T5 má 4,00
T5 2.0 má 4,25 jen bych potřeboval ještě něco pomalejšího, víš o nějaké variantě ??
Stavíš traktor? :green:
Ne, vážně by mě zajímalo na co potřebuješ ještě pomalejší? Odtahovka?
Omlouvám se mr1 za plevelení topiku, ale ještě bych se Davide zeptal:
Myslíš že je pravda, že úplně první naftový 850 měly jednohmotu setrvák a tím pádem převodovky z nich (naftovej obal se spojkovým válcem vně) by dokázala ustát kombinaci upravenýho TDI (500-600Nm) + jednohmota (odpružená lamela samozřejmě). Zatím každýmu kdo to zkusil u 70 TDI převodovka za velmi krátkou dobu odešla.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#6 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2

Příspěvek od mr1 »

Mě se jedná pouze o to, že jsem koupil V70TDI s padlou převodovkou, od MartinaOpla jsem vyzískal M56 ze V40 2.0, tudíž se pátrám po tom, jestli mě to půjde nějak přeházet do mé TDI skříně. Sám to dělat nebudu - nemám na to v podstatě nic. Bude na tom vyšívat můj mechoš. Ale už teď mě jebe předem, že to bude určitě hrozná práca... mám z toho docela fédry.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#7 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2

Příspěvek od dali »

Jestli dobře vidím tak to topik o přehození převodovky zmizel, protože ho mr1 skromně umístil do lampárny. Podle mě je škoda nezachovat takový moudro dalším generacím. Poprosil bych někoho z moderátorů, jestli by topik neoživil a nepřesunul sem do sekce oprav, popřípadě by se nabízelo sloučení s tímhle. Předem díky.

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#8 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2

Příspěvek od gusto »

To je dobře, že se to zachovalo, dozvěděl jsem se důležitou informaci o stálých převodech 2,0T5 a 2,3T5. Právě totiž řeším, jestli nacpat do mého itala převodovku z většího bratříka. Bohužel na převodovce mého auta už není štítek s označením verze, abych zjistil převodové poměry. Lze to vykoumat třeba pomocí VIN kódu? Jo, důvod výměny je poměrně velká vůle na stálém převodu. Poloosi by snad měli pasovat, doufám?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#9 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2

Příspěvek od David Patočka »

Aby to mělo nějakou úroveň, je vždy vhodné to rozebrat a podívat se, jak vypadají ložiska.
Ty stojí cca 4000,- kč všechny. Pokud tam vrazíš převodovku z 2.3T, tak to asi nebude úplně hitparáda, ale pokud chceš, mám tam jednu hezkou skříňku z 850 2.0T, kterou si cením na 3000,- je totiž úplně super, a
vevnitř jsem byl na exkurzi.
Pokud ji nikdo chtít nebude, bude zkanibalizována na díly do jiných převodovek....
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#10 schéma, nákresky, obrázky.... na M56L2

Příspěvek od gusto »

Ta je stejná jako T5 2.0? Předpokládám, že máš na mysli 2,0T, to jest 132kW.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“