ruční brzda S80

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#1 ruční brzda S80

Příspěvek od naspo »

vážení ptám se zda si auto nedělá se mnou srandu nebo že by nějaké dnešní strašidlo, teď jsem vyjel aniž bych měl zataženou ruční brzdu, po cca 800 metrech v autě bouchlo, škublo a teď je ručka volná, je možné aby se utrhlo obložení, nebo že by bylo málo obložení a že by se tam něco přetočilo,

ad1: nemohlo se tam vytáhnout nějak prasátko(rozpera), když jsem pak zatáhl páku a šlo to nadoraz, nebo jak pracuje ta rozpěra paken kapalinou nebo přes bovden, ještě jsem to neměl rozdělané.

ad2: co tam dát za obložení FEBI, ATE, Ferodo, Sarline určitě ne ty jsou :bad:
Naposledy upravil(a) naspo dne 01 lis 2012 09:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

GDPR_user

#2 ruční brzda S80

Příspěvek od GDPR_user »

naspo píše:vážení ptám se zda si auto nedělá se mnou srandu nebo že by nějaké dnešní strašidlo, teď jsem vyjel aniž bych měl zataženou ruční brzdu, po cca 800 metrech v autě bouchlo, škublo a teď je ručka volná, je možné aby se utrhlo obložení, nebo že by bylo málo obložení a že by se tam něco přetočilo,

ad1: nemohlo se tam vytáhnout nějak prasátko(rozpera), když jsem pak zatáhl páku a šlo to nadoraz, nebo jak pracuje ta rozpěra paken kapalinou nebo přes bovden, ještě jsem to neměl rozdělané.

ad2: co tam dát za obložení FEBI, ATE, Ferodo, Sarline
upadlo obložení

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#3 ruční brzda S80

Příspěvek od naspo »

to se též domnívám, co tam dát za to obložení, a nemohlo se tam něco zrobit
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

GDPR_user

#4 ruční brzda S80

Příspěvek od GDPR_user »

naspo píše:to se též domnívám, co tam dát za to obložení, a nemohlo se tam něco zrobit
Nové kotouče desky a pakny

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#5 ruční brzda S80

Příspěvek od naspo »

a důvod výměny desek, jsou tam skoro nové, ale spíš se ptám co za výrobce obložení
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

GDPR_user

#6 ruční brzda S80

Příspěvek od GDPR_user »

naspo píše:a důvod výměny desek, jsou tam skoro nové, ale spíš se ptám co za výrobce obložení
A kotouče jsou také nové??

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#7 ruční brzda S80

Příspěvek od naspo »

co tak čtu tak je to nejspíše pěkná bolístka tato nezávislá brzda, když se často trhá obložení, kotouč a desky vypadá že byly měněny, ale nevím zda i pakny ruč. brzdy, proto se ptám ještě jednou zda není zkušenost, které pakny drží lépe, ještě se zeptám nějaké štelování rozpěry v bubnu se dělá nebo se to ladí jen na páce ruč.brzd. v autě
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#8 ruční brzda S80

Příspěvek od naspo »

tak to vyhrálo ATE, :pardon:
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

GDPR_user

#9 ruční brzda S80

Příspěvek od GDPR_user »

naspo píše:co tak čtu tak je to nejspíše pěkná bolístka tato nezávislá brzda, když se často trhá obložení, kotouč a desky vypadá že byly měněny, ale nevím zda i pakny ruč. brzdy, proto se ptám ještě jednou zda není zkušenost, které pakny drží lépe, ještě se zeptám nějaké štelování rozpěry v bubnu se dělá nebo se to ladí jen na páce ruč.brzd. v autě
Bolístka to není,jenže každý mění jen desky a na pakny sere.Proč vyhrálo ATE? V čem je lepší???

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#10 ruční brzda S80

Příspěvek od naspo »

mají ho na skladě, tak to mohu hned opravit, a také bych řek že patří k těm lepším, tak doufám že jako parkovací stačí.

"Divize ATE je odpovědná především za vývoj a výrobu brzdových systémů a dílů brzd. Všechny produkty garantují vysokou kvalitu a bezpečnost." Firma ATE je také zřizovatelem a poskytovatelem servisních konceptů pod názvem ATE Brzdové Centrum nebo ATE

LPR i když jsou dodávany v prvovýrobě, tak nemají na skladě a MEYLE bych spíše řek,že je dobrý na čepy a podvozek, ale brzdové komponenty překupují.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#11 ruční brzda S80

Příspěvek od naspo »

no tak je vymalováno, tak nevím kdy to někdo měnil a jak tam dal ty pružinka do toho štítku ale kolo napadlo následovně, urvaná zarážka u táhla bovdenu, nedá se u někoho sehnat těhlice, není stejná s S60 nebo V70
Přílohy
Fotografie0159.JPG
Fotografie0159.JPG (99.68 KiB) Zobrazeno 609 x
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

GDPR_user

#12 ruční brzda S80

Příspěvek od GDPR_user »

naspo píše:mají ho na skladě, tak to mohu hned opravit, a také bych řek že patří k těm lepším, tak doufám že jako parkovací stačí.

"Divize ATE je odpovědná především za vývoj a výrobu brzdových systémů a dílů brzd. Všechny produkty garantují vysokou kvalitu a bezpečnost." Firma ATE je také zřizovatelem a poskytovatelem servisních konceptů pod názvem ATE Brzdové Centrum nebo ATE

LPR i když jsou dodávany v prvovýrobě, tak nemají na skladě a MEYLE bych spíše řek,že je dobrý na čepy a podvozek, ale brzdové komponenty překupují.
Osobně jsem za celou dobu řešil jedinou reklamaci brzd a to zrovna ATE.A bohužel neúspěšně!!Takže za mne ATE už nikdy.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“