Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Vůz: S60 2.4 D5 120 kW
- Bydliště: Sokolov
#1 Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
Volvo S60 2.4 D5,120 kW,r.v.2001,manuál
Ahoj,před pár dny jsem koupil tohle auto a cestou z bazaru se mi vše zdálo v pořádku.Nejsem,ale žádný odborník a tak jsem nechal vůz prohlédnout u kamaráda,který opravuje auta.Při zkušební
jízdě mi řekl,že auto jede dobře a snad jen vyměnit vzduchový filtr,podívat se na olej a pro jistotu udělat diagnostiku,protože při jízdě na "pětku" někde kolem 3000 otáček po dobu delší než 30 vteřin palubní počítač ukázal "Motor Wartung erforderl." což prý znamená-motor vyžaduje údržbu.Domluvili jsem se na následující den,ale to už "počítač mlel pořád" a ještě přidal "Home emissionen wart.erforderl."-požadována kontrola emisí.Známí "napíchl" auto na diagnostiku a ta ukázala následující:
1.AGR ventil
2.Tlak paliva příliš nízký
3.Tlak paliva
4.Tlak turba-nevěrohodná hodnota
5.Tlak paliva příliš vysoký
6.Brzdový spínač žádný signál
Nechal jsem tedy vyndat AGR,v práci jsem ho vyčistil,vyměnil se palivový a vzduchový filtr a motor se umyl "wapkou".
Potom jsem to ve velice mírném tempu jel projet.Přišlo mi,že auto jede mormálně,ale všiml jsem si,že nějak moc kouří.Nechtěl jsem to hned po umytí honit a tak jsem pomalu
najezdil cca 40 km,ale kouřilo se stále a to docela dost.Vrátil jsem se k známému,ale nic jsme nevyřešili.Je pravda,že chybové hlášení "palubáku" přestalo,ale vadil mi ten kouř.
Druhý den jsem tedy natankoval na OMW MaxxDiessel a tajně doufal,že to bylo naftou.Kouření však nepřestalo a tak jsem dnes jel na diagnostiku do "Volva" u nás v Karlových Varech.
Byl jsem objednaný na 13 hod.,popsal jsem důvod proč chci diagnostiku v bláhové naději,že mi pomohou.V 15.55 hod mi ale řekli,že je to moc krátká doba nato,aby zjistili co je důvodem
černého kouře a ztráty výkonu.Řekli,že diag. ukázala špatnou váhu vzduchu a tak ji vyměnili.Na moji otázku,jestli to tedy už nekouří však odpověděli,že to kouří stále,ale ta chyba ohledně vzduchu už na diag. není a když jim tu auto nechám,tak snad na něco přijdou.Nechal jsem si tam tedy vrátit svoji "váhu",zaplatil 1112,-kč a teď nevím co dál.
Poradí někdo?
Uvítám každou radu,ale jsem docela v časové tísni,protože jsme chtěli s tímto autem jet na dovolenou ,ale vypadá to,že asi nikam nepojedu.
Proto máte-li někdo nějaký nápad,rád bych to řešil po telefonu,protože jsem docela "lama" co se aut týká.Nemusíte volat,stačí prozvonit a já zavolám zpět.
Tel.číslo 724619945
Ahoj,před pár dny jsem koupil tohle auto a cestou z bazaru se mi vše zdálo v pořádku.Nejsem,ale žádný odborník a tak jsem nechal vůz prohlédnout u kamaráda,který opravuje auta.Při zkušební
jízdě mi řekl,že auto jede dobře a snad jen vyměnit vzduchový filtr,podívat se na olej a pro jistotu udělat diagnostiku,protože při jízdě na "pětku" někde kolem 3000 otáček po dobu delší než 30 vteřin palubní počítač ukázal "Motor Wartung erforderl." což prý znamená-motor vyžaduje údržbu.Domluvili jsem se na následující den,ale to už "počítač mlel pořád" a ještě přidal "Home emissionen wart.erforderl."-požadována kontrola emisí.Známí "napíchl" auto na diagnostiku a ta ukázala následující:
1.AGR ventil
2.Tlak paliva příliš nízký
3.Tlak paliva
4.Tlak turba-nevěrohodná hodnota
5.Tlak paliva příliš vysoký
6.Brzdový spínač žádný signál
Nechal jsem tedy vyndat AGR,v práci jsem ho vyčistil,vyměnil se palivový a vzduchový filtr a motor se umyl "wapkou".
Potom jsem to ve velice mírném tempu jel projet.Přišlo mi,že auto jede mormálně,ale všiml jsem si,že nějak moc kouří.Nechtěl jsem to hned po umytí honit a tak jsem pomalu
najezdil cca 40 km,ale kouřilo se stále a to docela dost.Vrátil jsem se k známému,ale nic jsme nevyřešili.Je pravda,že chybové hlášení "palubáku" přestalo,ale vadil mi ten kouř.
Druhý den jsem tedy natankoval na OMW MaxxDiessel a tajně doufal,že to bylo naftou.Kouření však nepřestalo a tak jsem dnes jel na diagnostiku do "Volva" u nás v Karlových Varech.
Byl jsem objednaný na 13 hod.,popsal jsem důvod proč chci diagnostiku v bláhové naději,že mi pomohou.V 15.55 hod mi ale řekli,že je to moc krátká doba nato,aby zjistili co je důvodem
černého kouře a ztráty výkonu.Řekli,že diag. ukázala špatnou váhu vzduchu a tak ji vyměnili.Na moji otázku,jestli to tedy už nekouří však odpověděli,že to kouří stále,ale ta chyba ohledně vzduchu už na diag. není a když jim tu auto nechám,tak snad na něco přijdou.Nechal jsem si tam tedy vrátit svoji "váhu",zaplatil 1112,-kč a teď nevím co dál.
Poradí někdo?
Uvítám každou radu,ale jsem docela v časové tísni,protože jsme chtěli s tímto autem jet na dovolenou ,ale vypadá to,že asi nikam nepojedu.
Proto máte-li někdo nějaký nápad,rád bych to řešil po telefonu,protože jsem docela "lama" co se aut týká.Nemusíte volat,stačí prozvonit a já zavolám zpět.
Tel.číslo 724619945
#2 Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
Tak to dopadá,když si člověk nevezme někoho kdo Volvům rozumí.Teď už snad jen navštívit někoho kdo ti to dá dohromady,nejlepší volba pro tebe asi Marra.Na dovču ale asi zapomeň.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3 Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
mýt tenhle motor wapkou je docela frajeřina. To je asi jako hodit mobil do pračky, když má opatlaný displej.
marra tě pochválí....
marra tě pochválí....
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Vůz: S60 2.4 D5 120 kW
- Bydliště: Sokolov
#4 Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
doktor píše:mýt tenhle motor wapkou je docela frajeřina. To je asi jako hodit mobil do pračky, když má opatlaný displej.
marra tě pochválí....
Bohužel jsem u toho nebyl a teď to už nevrátím
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Vůz: S60 2.4 D5 120 kW
- Bydliště: Sokolov
#5 Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
Nikdo nic..........???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
#6 Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
nebudte na nej zli a radsi mu zkuste doporucit nekoho vyzkousenyho z okoli jeho bydliste. uz ted toho ma asi plny zuby, tak mu to nedelejte horsi. karma vam to pak urcite vrati
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
#7 Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
Nepodařilo se jim wapkou profláknout hadici od turba??
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
taky bych řekl, že by to mohlo bejt někde nějakou díroumartinopel píše:Nepodařilo se jim wapkou profláknout hadici od turba??
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#9 Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
ked to dymi a diagnostika nic neukazuje , s najvacsou pravdepodobnoust niekde v sani praskla hadica , alebo dokonca praskol intercooler , tieto prve motory su na to citlive a jedna sa o spotrebny material , agresivne prostredie tie gumy casom odrovna a treba menit . takisto intercooler , ten je poddimenzovany , takze casom sam praskne . toto vsetko sposobuje dymivost . ak auto hadze hlasky a motor nejde do otacok , moze sa jednat o mechanizmus naklapania lopatiek v turbe , alebo popripade ine tlakove senzory a pristrojceky s tym suvisiace preto je dolezite zajst za volvo mechanikom ako ti tu ostatni radia
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Vůz: S60 2.4 D5 120 kW
- Bydliště: Sokolov
#10 Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
Chci Vám všem,kteří jste aspoň chvilku přemýšleli o tom,co může být příčinou mých problémů s autem poděkovat a jsem rád,že se najdou lidé,kteří jsou ochotni pomoci a nemají jen škodolibou radost
ze starostí druhých.Ještě nechci nic uspěchat,ale konečně se zřejmě možná podařilo zjistit závadu a bude-li to pravda,tak se snad samou radostí zblázním
P.S.
Okamžik pravdy přijde zítra a já (spolu s Vámi ) bych to měl vědět do 18-ti hodin.
Držte palce
ze starostí druhých.Ještě nechci nic uspěchat,ale konečně se zřejmě možná podařilo zjistit závadu a bude-li to pravda,tak se snad samou radostí zblázním
P.S.
Okamžik pravdy přijde zítra a já (spolu s Vámi ) bych to měl vědět do 18-ti hodin.
Držte palce
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Vůz: S60 2.4 D5 120 kW
- Bydliště: Sokolov
#11 Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
Ahoj,tak už mám auto po opravě a zkušební jízda ukázala,že je vše v pořádku
Příčinou problémů byla 15-ti centimetrová prasklina v Intercooleru.Vyměněn a už to "maká"
Ještě jednou Vám všem děkuji !!!
Příčinou problémů byla 15-ti centimetrová prasklina v Intercooleru.Vyměněn a už to "maká"
Ještě jednou Vám všem děkuji !!!
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek