NEREAGUJE PLYNOVY PEDAL - VOLVO S 60 2,4T 147KW AUTOMAT LPG
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60, 2.4 T , 147 kw , B5244T3 , automat
- Bydliště: Košice
#1 NEREAGUJE PLYNOVY PEDAL - VOLVO S 60 2,4T 147KW AUTOMAT LPG
Nazdar chlapy mam vazny problem , a potrebujem poradit co dalej.
Auto normalne nastartuje, motor bezi tak ako ma , na balubaku mi svieti kontrolka motora a ASR, pri zaradeni rychlosti auto cukne a na pristrojovke by malo svietit dany stupen ( R, N, D, 3, 4, L ) a mne sa rozvietia iba pomlcky. Auto ked ma zaradeny hociktory stupen auto nereaguje na plyn ...stlacam a nic absolutne ziadna odozva pedalu.
Bol som v nemenovanom servise v ktorom zobrali odomna peniaze ale auto neopravili tak som sa nasral a som siel do VOLVA ... vo volve mi spravili diagnostiku a vyhodilo mi tieto chyby .
ECM- 1600 Boost pressure sensor signal too high
ECM- 2000 Engine coolant temperature (ECT) sensor - signal too low
ECM- 9530 Accelerator pedal ( AP ) position sensor, signal too high
ECM- 9540 Accelerator pedal sensor - signal too high
ECM- 958F Accelerator pedal sensor fautly signal
musim este jednu poznamku dodat plynovy pedal som skusal na inom aute a isiel normalne . Z dvovodu ze je v mojom aute namontovany plyn vo VOLVE mi nechcu robim zasah do motora. Tak skusam najst odbornika ktory mi poradi najlepsiu variantu.
Je to chyba elektroniky alebo niektoreho senzor. Rozmyslal som ze stale by ma to lacnejsie vyslo ak by som kupil : uplne novy pedal , snimac teploty chladiacej kvapaliny a senzor plniaceho tlaku. ako keby som mal dat vymontovat komplet plyn a odniesol do servisu VOLVA.
Auto normalne nastartuje, motor bezi tak ako ma , na balubaku mi svieti kontrolka motora a ASR, pri zaradeni rychlosti auto cukne a na pristrojovke by malo svietit dany stupen ( R, N, D, 3, 4, L ) a mne sa rozvietia iba pomlcky. Auto ked ma zaradeny hociktory stupen auto nereaguje na plyn ...stlacam a nic absolutne ziadna odozva pedalu.
Bol som v nemenovanom servise v ktorom zobrali odomna peniaze ale auto neopravili tak som sa nasral a som siel do VOLVA ... vo volve mi spravili diagnostiku a vyhodilo mi tieto chyby .
ECM- 1600 Boost pressure sensor signal too high
ECM- 2000 Engine coolant temperature (ECT) sensor - signal too low
ECM- 9530 Accelerator pedal ( AP ) position sensor, signal too high
ECM- 9540 Accelerator pedal sensor - signal too high
ECM- 958F Accelerator pedal sensor fautly signal
musim este jednu poznamku dodat plynovy pedal som skusal na inom aute a isiel normalne . Z dvovodu ze je v mojom aute namontovany plyn vo VOLVE mi nechcu robim zasah do motora. Tak skusam najst odbornika ktory mi poradi najlepsiu variantu.
Je to chyba elektroniky alebo niektoreho senzor. Rozmyslal som ze stale by ma to lacnejsie vyslo ak by som kupil : uplne novy pedal , snimac teploty chladiacej kvapaliny a senzor plniaceho tlaku. ako keby som mal dat vymontovat komplet plyn a odniesol do servisu VOLVA.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 NEREAGUJE PLYNOVY PEDAL - VOLVO S 60 2,4T 147KW AUTOMAT
Doporučuju přečíst https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=10&t=9828&hilit=nebav%C3%AD hodně ti to pomůže.
Vadnou ECM ti v autorizáku nediagnostikovali? Tři čidla odešli najednou, nebo to přibývalo postupně?
Vadnou ECM ti v autorizáku nediagnostikovali? Tři čidla odešli najednou, nebo to přibývalo postupně?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60, 2.4 T , 147 kw , B5244T3 , automat
- Bydliště: Košice
#3 NEREAGUJE PLYNOVY PEDAL - VOLVO S 60 2,4T 147KW AUTOMAT
Urvanej píše:Doporučuju přečíst https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=10&t=9828&hilit=nebav%C3%AD hodně ti to pomůže.
Vadnou ECM ti v autorizáku nediagnostikovali? Tři čidla odešli najednou, nebo to přibývalo postupně?
zistili mi tieto chyby co som popisal ..cize ECM vadnu mi nezistili . uz davnejsie som mal pocit ze auto straca vykon a aj pedal strajkoval ze raz isiel normalne ako ma a niekedy bolo oneskorenie cca 3 sekundy.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 NEREAGUJE PLYNOVY PEDAL - VOLVO S 60 2,4T 147KW AUTOMAT
No mě jen napadlo, že pokud odešly tři čidla naráz, tak to může bejt buď kopancem na kabelu, konektoru nebo jednotkou, která chyby hlásí. Pokud máš vyzkoušeno, že tvůj pedál funguje správně a jsi si jistej, tak zbejvá kabel, konektor nebo jednotka.
Někdo chytřejší určitě napíše, zda se takto nemůže hlásit ještě něco jinýho, ale já bych na tvym místě už začínal hledat číslo jednotky...
Někdo chytřejší určitě napíše, zda se takto nemůže hlásit ještě něco jinýho, ale já bych na tvym místě už začínal hledat číslo jednotky...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#5 NEREAGUJE PLYNOVY PEDAL - VOLVO S 60 2,4T 147KW AUTOMAT
Tyto chyby se objevovaly po vymazání závad??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60, 2.4 T , 147 kw , B5244T3 , automat
- Bydliště: Košice
#6 NEREAGUJE PLYNOVY PEDAL - VOLVO S 60 2,4T 147KW AUTOMAT
ano tieto chyby sa objavili po vymazani zavadmartinopel píše:Tyto chyby se objevovaly po vymazání závad??
#7 NEREAGUJE PLYNOVY PEDAL - VOLVO S 60 2,4T 147KW AUTOMAT
Po nastartování a vytočení motoru,nebo chyby nešly vůbec vymazat?tomboss píše:ano tieto chyby sa objavili po vymazani zavadmartinopel píše:Tyto chyby se objevovaly po vymazání závad??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60, 2.4 T , 147 kw , B5244T3 , automat
- Bydliště: Košice
#8 NEREAGUJE PLYNOVY PEDAL - VOLVO S 60 2,4T 147KW AUTOMAT
chyby aj po vymazani sa stale objavia ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#9 NEREAGUJE PLYNOVY PEDAL - VOLVO S 60 2,4T 147KW AUTOMAT
keby si mal podpis podla pravidiel, dalo by sa zistit, ci mas ets magnety malery alebo bosch...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60, 2.4 T , 147 kw , B5244T3 , automat
- Bydliště: Košice
#10 NEREAGUJE PLYNOVY PEDAL - VOLVO S 60 2,4T 147KW AUTOMAT
predpokladam ze to je bosch.ale niesom si istywickey píše:keby si mal podpis podla pravidiel, dalo by sa zistit, ci mas ets magnety malery alebo bosch...
.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 11 Odpovědi
- 1468 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zajsoft
-
- 12 Odpovědi
- 549 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mikupe
-
- 0 Odpovědi
- 359 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 9 Odpovědi
- 828 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dinofilka007